Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015

"Να σταθώ στα πόδια μου"



Ένα τραγούδι με πολιτικές προεκτάσεις κι ένα βίντεο που ξυπνάει έντονα συναισθήματα. "Να σταθώ στα πόδια μου" είναι ο τίτλος του νέου τραγουδιού του Λεωνίδα Μπαλάφα και του επιτυχημένου Κρητικού καλλιτέχνη Γιώργου Νικηφόρου Ζερβάκη.
Το βίντεο κλιπ λαμβάνει χώρα σε ένα καφενείο ενός ορεινού χωριού της Κρήτης σε περιόδο προεκλογική... Με την υπογραφή του Θοδωρή Παπαδουλάκη.


Οι στίχοι του τραγουδιού:
"Μοιάζω με βομβαρδισμένο τοπίο
με ένα στιχάκι που είναι μουτζουρωμένο
στης ζωής το τελευταίο θρανίο
και με πουλί ξενιτεμένο...
Έχω πείσμα και γερό το στομάχι
σαν το Παύλο με την κάλπικη λίρα
την αγάπη που έχω δώσει δε πήρα
έτσι το θέλησε η μοίρα....
Άντε να σταθώ στα πόδια μου
μετά από τόσα χτυπήματα
έχω ξεχάσει τα βήματα
μα δε με πέρνει να πώ δε μπορώ
πρέπει να μπώ στο χορό...
Μες το κόσμο μεγαλώνω τον άπονο
ποιός στ΄αλήθεια παίρνει αυτό που του αξίζει
δε το θέλω μα μου βγαίνει παράπονο
γιατι η ρόδα δε γυρίζει...''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου