Αναδημοσίευση από το Ποντίκι
Σαρωτικές αυξήσεις στο αντίτιμο των διοδίων και συγκεκριμένα από 12.50%
μέχρι και 62,50% καθώς και κάπου 2 δισεκατομμύρια ευρώ κρατική ενίσχυση,
είναι το βαρύ τίμημα που θα πληρώσουν οι πολίτες για την επανεκκίνηση
των εγκαταλειμμένων από τους εργολάβους αυτοκινητόδρομους, τη διαχείριση
και εκμετάλλευση των οποίων έχουν ιδιώτες.
Οι αναθεωρημένες συμβάσεις αναμένεται να κατατεθούν την Παρασκευή (εκτός απροόπτου αφού εκκρεμεί η υπογραφή της κοινοπραξίας της Ολυμπίας Οδού) στη Βουλή από το Μιχάλη Χρυσοχοίδη και θα τεθούν σε ισχύ πιθανότατα από την 1η Ιανουαρίου 2014, επιβεβαιώνοντας ότι οι κοινοπραξίες που κατασκευάζουν και εκμεταλλεύονται τους 4 μεγάλους αυτοκινητόδρομους κέρδισαν το παιγνίδι αφού ως εξπέρ της διαπραγμάτευσης και κατά άλλους του εκβιασμού…τα πήραν όλα κι έφυγαν.
Εν ολίγοις τα 4 μεγάλα οδικά έργα από ιδιωτικά μετατρέπονται στην πραγματικότητα σε δημόσια χωρίς η Πολιτεία, όμως, να έχει την εκμετάλλευσή τους και με το ελληνικό δημόσιο να αναλαμβάνει όλη την ευθύνη για τη διακοπή των εργασιών αλλά και όλο το ρίσκο της επένδυσης!
Στα ύψη τα διόδια
Από 1-1-2014 που εκτιμάται ότι θα τεθούν σε ισχύ οι νέες τροποποιημένες συμβάσεις παραχώρησης οι τιμές των διοδίων θα διαμορφωθούν ως εξής:
-Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: αύξηση στα διόδια της Πελασγίας 29,63% και Μοσχοχωρίου 33,33%
-Νέα Οδός: αύξηση στα διόδια Αφιδνών 59,52%, Καπανδριτίου 58,33%, Μαλακάσας 61,17%, Οινοφύτων 62,50% και Θηβών 55%.
-Ελευσίνα- Κόρινθος: η χρέωση θα γίνεται και στις νέες κατευθύνσεις με αποτέλεσμα στα διόδια Ελευσίνας η αύξηση να είναι 31,25% και του Ισθμού 12,50%
-Κόρινθος –Πάτρα: Είναι το μοναδικό τμήμα που προβλέπεται μείωση του αντιτίμου αφού ο δρόμος είναι εργοτάξιο. Έτσι στο Ζευγολατιό και το Ρίο το αντίτιμο από 3,10 ευρώ θα πέσει τα 2,50 ευρώ.
Δώσαμε τα ρέστα μας
Οι αναθεωρημένες συμβάσεις αναμένεται να κατατεθούν την Παρασκευή (εκτός απροόπτου αφού εκκρεμεί η υπογραφή της κοινοπραξίας της Ολυμπίας Οδού) στη Βουλή από το Μιχάλη Χρυσοχοίδη και θα τεθούν σε ισχύ πιθανότατα από την 1η Ιανουαρίου 2014, επιβεβαιώνοντας ότι οι κοινοπραξίες που κατασκευάζουν και εκμεταλλεύονται τους 4 μεγάλους αυτοκινητόδρομους κέρδισαν το παιγνίδι αφού ως εξπέρ της διαπραγμάτευσης και κατά άλλους του εκβιασμού…τα πήραν όλα κι έφυγαν.
Εν ολίγοις τα 4 μεγάλα οδικά έργα από ιδιωτικά μετατρέπονται στην πραγματικότητα σε δημόσια χωρίς η Πολιτεία, όμως, να έχει την εκμετάλλευσή τους και με το ελληνικό δημόσιο να αναλαμβάνει όλη την ευθύνη για τη διακοπή των εργασιών αλλά και όλο το ρίσκο της επένδυσης!
Στα ύψη τα διόδια
Από 1-1-2014 που εκτιμάται ότι θα τεθούν σε ισχύ οι νέες τροποποιημένες συμβάσεις παραχώρησης οι τιμές των διοδίων θα διαμορφωθούν ως εξής:
-Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: αύξηση στα διόδια της Πελασγίας 29,63% και Μοσχοχωρίου 33,33%
-Νέα Οδός: αύξηση στα διόδια Αφιδνών 59,52%, Καπανδριτίου 58,33%, Μαλακάσας 61,17%, Οινοφύτων 62,50% και Θηβών 55%.
-Ελευσίνα- Κόρινθος: η χρέωση θα γίνεται και στις νέες κατευθύνσεις με αποτέλεσμα στα διόδια Ελευσίνας η αύξηση να είναι 31,25% και του Ισθμού 12,50%
-Κόρινθος –Πάτρα: Είναι το μοναδικό τμήμα που προβλέπεται μείωση του αντιτίμου αφού ο δρόμος είναι εργοτάξιο. Έτσι στο Ζευγολατιό και το Ρίο το αντίτιμο από 3,10 ευρώ θα πέσει τα 2,50 ευρώ.
Δώσαμε τα ρέστα μας


Ένα
κύμα καταλήψεων στέγης «κλονίζει» τη Μπολόνια για πάνω από ένα μήνα. Οι
καταλήψεις πρέπει να κατανοηθούν στο πλαίσιο των εθνικών εβδομάδων
δράσεων, που κορυφώθηκαν στις 19 Οκτωβρίου, με μια μεγάλη διαδήλωση στη
Ρώμη. Οι καταληψίες δικαιολογούν τις πράξεις τους ως απάντηση στην
έκτακτη ανάγκη για στέγαση -όπως περιγράφουν. Για το 2012, η ASIA-USB,
ένωση στην πρώτη γραμμή του κινήματος για τα δικαιώματα στέγασης,
παραθέτει τα εξής στοιχεία για το 2012: περίπου 1.000 οικογένειες έλαβαν
εντολή έξωσης, ενώ 10.000 οικογένειες υπέβαλαν αίτηση για στέγαση στην
πρόνοια. Την ίδια στιγμή, 7.000 ιδιόκτητα διαμερίσματα και 225 κρατικές
μονάδες στέγασης ήταν κενά.
