Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Ακριβό μου αυθαίρετο

 
Ακριβό μου αυθαίρετο στο χωριουδάκι
που περνάς από τον αιγιαλό, ξυστά
πλαγιά όρια και κάλυψη στα'χω πειράξει
και βγήκα στου γειτονά

Μια σοφίτα παράνομη, μια αποθηκούλα
εχτισά ο κακόμοιρος ε, και
για ένα σταύλο που βρέθηκε πάνω στο ρέμα
ο υπαλληλός είπε ναι

Θα μου πάρουν το σπίτι, τ'ακούς, ποιο ΥΠΕΚΑ τσαμπουνάς
μου΄παν άλλαξα χρήση στο χαμόσπιτό της γιαγιάς
Εργολάβε αλήτη που αυθαίρετα χύμα σκορπάς
μου γκρεμίζουν το σπίτι τ'ακούς φυλακή θα με πας

Στο παράνομο υπόγειο θα ξαγρυπνήσω
στις μπουλντόζες απέναντι, σκοπιά
σ'ενα οικόπεδο απρόσωπο μου'ρθε να χτίσω
χίλια τετραγωνικά

Όλοι οι ημιυπαίθριοι 500άρι
μέσα και όλα τα στέγαστρα, γαμώ
Αχ δεν μ'άκουγε η κόρη μου όταν της είπα,
παντρέψου μηχανικό

Θα μου πάρουν το σπίτι, τ'ακούς, ποιο ΥΠΕΚΑ τσαμπουνάς
μου΄παν άλλαξα χρήση στο χαμόσπιτό της γιαγιάς
Εργολάβε αλήτη που αυθαίρετα χύμα σκορπάς
μου γκρεμίζουν το σπίτι τ'ακούς φυλακή θα με πας

2 σχόλια:

  1. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ!!
    ΠΑΛΕΨΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΨΕΜΑ
    Μέχρι πρόσφατα έμενε κρυφό για τους λαούς το γεγονός πως η Σοβιετική Ένωση χρησιμοποίησε εκατοντάδες χιλιάδες ξένους σκλάβους για διάφορα σχέδια αναδόμησης μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Χρειαζόταν εκατομμύρια νέους σκλάβους. Νά γιατί χτίστηκαν νέα στρατόπεδα σκλάβων για ξένους, με την σιωπηλή έγκριση των Δυτικών ηγετών. Στη Γαλλία στα 1995 παρουσιάστηκε η αποκαλυπτική ταινία γι’ αυτούς "Ξένοι Σκλάβοι στο Γκούλαγκ".
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΛΕΓΞΤΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΣΤΟ
    http://redskywarning.blogspot.gr/2014/04/blog-post_2336.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν ειναι αληθεια φιλε μου... η αληθεια ειναι πως στην πραγματικοτητα πισω απο τη φοβερη και τρομερη σοβιετικη ενωση κρυβονταν οι εξωγηινοι σε συμπραξη με τους νεφελιμ...η ταινια ειναι παραγωγη της Λεπεν? εχει και στην αμερικη τετοιες οπως και στη βρεττανια... ρε ξεστραβωθειτε απο τις μαλακιες και μη ταιζετε με φασισμο τους εαυτουληδες σας και τους γυρω σας...ακου λεει "ΠΑΛΕΨΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΨΕΜΑ"... ελαμψε η ΑΛΗΘΕΙΑ!!!! λυπαμαι για λογαριασμο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή