Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Στον Μπόμπολα και τα έργα του Μαλιακού

ΠΗΓΗ: SOFOKLEOUSIN.GR

Η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ, συμφερόντων Μπόμπολα, θα συνεχίσει τα έργα στο πέταλο του Μαλιακού. Θα αντικαταστήσει την ΑΤΤΙΚΑΤ, η οποία έχει υπαχθεί πλέον στο άρθρο 99 και αδυνατεί να λειτουργήσει, σύμφωνα με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού κ. Καλογιάννη.

Στον Μπόμπολα και τα έργα του Μαλιακού
Δυο λόγια για το έργο

Το έργο ξεκίνησε το 2007 με αρχικό κόστος 800 εκατ. ευρώ το οποίο έχει ήδη αυξηθεί αισθητά.
Η κοινοπραξία θα «τρέξει» το έργο «Κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου με τα συνοδά του έργα στο τμήμα: Αρχή ανισόπεδου κόμβου Αγ. Μαρίνας Στυλίδας - Αρχή ανισόπεδου κόμβου Ραχών του Άξονα ΠΑΘΕ».
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, «η υποκατάσταση επιβάλλεται για το συμφέρον του έργου, αφού ο ανάδοχος βρίσκεται σε προφανή αδυναμία να περαιώσει το έργο, υπαγόμενος ήδη στο καθεστώς του άρθρου 99 του Πτωχευτικού Κώδικα».
Και φυσικά ο «καταλληλότερος» άνθρωπος, είναι –εντελώς τυχαία- ο «δικός μας άνθρωπος» …

Αλλά το υπουργείο να διαβεβαιώνει ότι η υποκατάσταση της ΑΤΤΙΚΑΤ «θα γίνει με τις τιμές και τους όρους της αρχικής σύμβασης, συνεπώς δεν θα προκύψει αυξημένο κόστος για τη συνέχιση των υπολειπομένων εργασιών ενώ θα επιτρέψει την άμεση συνέχιση και ολοκλήρωση του έργου».

Οι υπολειπόμενες εργασίες του έργου, για την ολοκλήρωση των οποίων δόθηκε παράταση προθεσμίας 18 μηνών, αφορούν χωματουργικές και τεχνικές εργασίες επί του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ στο δίκτυο των παράπλευρων οδών και σε ορισμένους κόμβους, οδοστρωσία, ασφαλτικά, εργασίες σήμανσης και ασφάλειας, ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις και έργα πρασίνου.
Η αρχική σύμβαση κατασκευής του έργου (2007) ανερχόταν σε 103,3 εκατ. ευρώ, όμως με τους ανακεφαλαιωτικούς πίνακες (2009) έφτασε τα 152,6 εκατ. ευρώ. Οι υπολειπόμενες εργασίες έχουν προϋπολογισμό 45 εκατ. ευρώ.
Και να δούμε που θα φτάσουνε … Το «έργο» αυτό το έχουμε ξαναδεί και το γνωρίζουμε πια πολύ καλά!

Και πάντα επαναλαμβάνεται η «κασέτα» με τους σχετικούς πανηγυρισμούς και υποσχέσεις:
«Άλλο ένα σημαντικό έργο υποδομής, το οποίο ήταν "παγωμένο" επί ένα και πλέον χρόνο απεμπλέκεται. Η παράκαμψη της Στυλίδας, από τον ανισόπεδο κόμβο της Αγ. Μαρίνας μέχρι και τον ανισόπεδο κόμβο Ραχών του Άξονα ΠΑΘΕ, μήκους 20 χλμ περίπου, που παραμένει ημιτελής από την άνοιξη του 2011 και παρουσιάζει αυξημένους κινδύνους ατυχημάτων, βαίνει προς την ολοκλήρωσή της», δήλωσε ο κ. Καλογιάννης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου