Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2018

Επιστολή συναδέλφου προς τον Πρόεδρο του ΤΕΕ για τις συνδρομές στο Τεχνικό Επιμελητήριο

Αναρτούμε επιστολή συναδέλφου προς τον Πρόεδρο του ΤΕΕ για τις συνδρομές στο Τεχνικό Επιμελητήριο, ακόμα και των συναδέλφων με κλειστά βιβλία, που εκ των πραγμάτων δεν ασκούν πια το επάγγελμα. Αναμένουμε την απάντηση του...

Αξιότιμε κύριε Στασινέ


Είμαι Αρχιτέκτων Μηχανικός ΕΜΠ με κλειστά βιβλία από το 2013, δηλαδή χωρίς εργασία και χωρίς εισόδημα.
Κάθε χρόνο λαμβάνω το ειδοποιητήριο πληρωμής των εισφορών μου προς το Τεχνικό Επιμελητήριο, στο οποίο είμαι μέλος ακόμη.

Προσωπικά δεν έχω πληρώσει εισφορές στο ΤΕΕ από τότε που έκλεισα τα βιβλία μου διότι θεωρώ απαράδεκτο να ζητάτε να πληρώσω χωρίς να χρησιμοποιώ τις υπηρεσίες του ΤΕΕ και χωρίς να εργάζομαι όταν θα έπρεπε, εγώ και άλλοι συνάδελφοί μου που βρισκόμαστε στην ίδια κατάσταση, να προστατευόμαστε από το ΤΕΕ και να απαλασσόμαστε από εισφορές ακόμα κι αν αυτές ανέρχονται στο ποσό των 55 ευρώ παλαιότερα και των 65 ευρώ τα τελευταία χρόνια. Αλήθεια, με ποιά λογική αυξήθηκαν οι εισφορές μας έστω και κατά 10 ευρώ τη στιγμή που ο κλάδος των μηχανικών υποφέρει από την ανεργία;
Δεδομένης της ευαισθησίας που δείχνετε για το πρόβλημά μας (σας παρακολουθώ συχνά πυκνά σε ραδιοφωνικές συνεντεύξεις) πιστεύω ότι θα έπρεπε να απαλλάξετε από ταυτό το επιπλέον βάρος τους αποδεδειγμένα άνεργους μηχανικούς και τις οικογένειές τους και όχι να εξαναγκάζονται να διαγράφονται για να γλιτώνουν από κάθε είδους εισφορές. Σαφώς το ΤΣΜΕΔΕ είναι το βασικό μας πρόβλημα αλλά πρέπει να κοιτάξετε και το θέμα του ΤΕΕ. Όλοι μας ζητάτε να πληρώνουμε. Από πού να τα βρούμε; 

Οι διακανονισμοί για την πληρωμή των εισφορών στο ΤΕΕ δεν είναι λύση. Πρέπει να σταματήσετε να ζητάτε λεφτά από τους άνεργους. Και πρέπει επίσης να καταλάβετε ότι οι διαγραφές μας εξοντώνουν ψυχολογικά. 

Σε τηλεφωνική επικοινωνία με το ΤΕΕ πριν ένα χρόνο η υπάλληλος, που με εξυπηρέτησε, μου πρότεινε να διαγραφώ (αλήθεια... ποιός θα πληρώνει τον μισθό της αν διαγραφώ;). Το θεωρώ απαράδεκτο σαν στάση από ένα επιμελητήριο που θα έπρεπε να βοηθά τα μέλη τους και όχι να τους κλείνει την πόρτα. 

Παρακαλώ πολύ να λάβετε υπόψη σας αυτή την επιστολή, την οποία αναβάλλω να στείλω εδώ και χρόνια προσπαθώντας να δείξω ψυχραιμία.

Με εκτίμηση
Γληνού Αικατερίνη-Νίκη
Αρχιτέκτων Μηχανικός ΕΜπ
MSc Πολεοδομία-Χωροταξία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου