Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2018

Υπογραφή Προσφυγής κατά περιορισμών για τη χορήγηση επιδόματος ανεργίας

Χρειάζονται επειγόντως συνάδελφοι ενδιαφερόμενοι ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ να συνυπογράψουν προσφυγή του ΔΣΑ και ΤΕΕ, κατά των περιοριστικών προϋποθέσεων χορήγησης επιδόματος ανεργίας που ορίζονται με την υπ’ αριθμ. Φ.10043/ 43602/ δ18.2592/ 10.8.2018 Υπουργική Απόφαση της Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης με τίτλο «Καταβολή βοηθήματος αυτοτελώς και ανεξαρτήτως απασχολούμενων κατ’ εφαρμογή της παρ.2 του άρθρου 44 του ν.3986/2011 (Α΄152), όπως ισχύει, στους ασφαλισμένους του ΕΦΚΑ (τέως ΕΤΑΑ)» που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ ]τ.Β΄3496/21.8.2018.

Γι αυτό τον λόγο - και επειδή το ΤΕΕ δεν το έχει εξασφαλίσει μέχρι στιγμής - παρακαλώ να επικοινωνήσουμε άμεσα με ενδιαφερόμενους συνάδελφους που:

1. το τελευταίο 6μηνο προ της υποβολής της αίτησης δεν έχουν ασκήσει καμία επαγγελματική δραστηριότητα, επειδή:

α. έμειναν άνεργοι ως μισθωτοί, είτε

β. έκλεισαν βιβλία, είτε

γ. υποαπασχολούνται (δηλαδή έχουν εισόδημα που δεν υπερβαίνει τα 4.219,78 ευρώ, κατά το προηγούμενο της υποβολής της αίτησης έτος).

2. το συνολικό ατομικό καθαρό φορολογητέο εισόδημα τους από οποιαδήποτε πηγή των ΔΥΟ τελευταίων φορολογικών ετών ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ αθροιστικά το ποσόν των είκοσι χιλιάδων ευρώ (€ 20.000,00) είτε το συνολικό οικογενειακό εισόδημα υπερβαίνει το ποσόν των τριάντα χιλιάδων ευρώ (€ 30.000,00).

Οι ενδιαφερόμενοι συνάδελφοι παρακαλούνται να στείλουν τα στοιχεία τους στον δικηγόρο Ανδρέα Κουτσόλαμπρο:

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Τηλ.: 6977775091

Mail: adaeus3@hotmail.com

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

(δείτε αναλυτικότερη στο συνημμένο)

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΓΗ

Βάσει του άρθρου 44 παρ. 2 του ν.3986/2011, το οποία τροποποιήθηκε με το άρθρο 50 παρ.4 -7 Ν.4488/2017, Συνιστάται στον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) Ειδικός Λογαριασμός Ανεργίας υπέρ των Αυτοτελώς και Ανεξαρτήτως Απασχολουμένων στο τέως ΕΤΑΑ.

Σκοπός του λογαριασμού είναι η χορήγηση βοηθήματος σε περιπτώσεις αποδεδειγμένης διακοπής του επαγγέλματος και για χρονικό διάστημα τουλάχιστον τριών (3) μηνών

Στο τέως ΕΤΑΑ», ως διακοπή επαγγέλματος θεωρείται και το εισόδημα που δεν υπερβαίνει κατά το προηγούμενο της υποβολής της αίτησης έτος, «το 60% του ποσού που αντιστοιχεί στο βασικό μισθό άγαμου μισθωτού άνω των 25 ετών, αναγόμενο σε ετήσια βάση», [586,08 Χ 12 Χ 60% = 4.219,78 ευρώ] υπό τον πρόσθετο όρο ότι «το τελευταίο 6μηνο» προ της υποβολής της αίτησης δεν έχουν ασκήσει καμία επαγγελματική δραστηριότητα (περίοδος αναμονής).

Όπως προκύπτει από το κείμενο της αιτιολογικής έκθεσης της διάταξης µε τη σύσταση του Λογαριασµού αυτού ικανοποιείται παλαιότερο αίτηµα των αυτοαπασχολούμενων

Με απόφαση «του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης» καθορίζονται και εξειδικεύονται οι προϋποθέσεις και τα κριτήρια για την απόκτηση της ιδιότητας του δικαιούχου. Με καθυστέρηση εκδόθηκε τελικά η προσβαλλόμενη υπ’ αριθμ. Φ.10043/ 43602/ δ18.2592/ 10.8.2018 Υπουργική Απόφαση της Υπουργού. Εμπεριέχει όμως αυστηρές προϋποθέσεις και ρυθμίσεις που αλλοιώνουν, αν όχι αναιρούν τον σκοπό για τον οποίο θεσπίστηκε και ειδικότερα:

1. Προϋπόθεση ότι το συνολικό ατομικό καθαρό φορολογητέο εισόδημα από οποιαδήποτε πηγή των δύο φορολογικών ετών που προηγούνται του έτους υποβολής της αίτησης να μην υπερβαίνει αθροιστικά το ποσό των είκοσι χιλιάδων ευρώ (€ 20.000,00) και το συνολικό οικογενειακό (€ 30.000,00).

Εν αντιθέσει με ό,τι ισχύει για τους μισθωτούς (που δεν τίθενται εισοδηματικά κριτήρια) αποστερεί το βοήθημα σε μεγάλο αριθμό ασφαλισμένων που έμειναν άνεργοι άλλα είχαν ένα υποτυπώδες ετήσιο εισόδημα 10.000 ευρώ, ή ομού μετά της συζύγου τους ετήσιο εισόδημα 15.000 ευρώ.

2. Το βοήθημα ανέρχεται σε κάθε περίπτωση στο ποσόν των 360 ευρώ μηνιαίως, εν αντιθέσει με τους μισθωτούς που λαμβάνονται υπόψη και οικογενειακά κριτήρια ως εξής:

ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΜΕΛΗ
ΜΕ
1ΜΕΛΟΣ
ΜΕ
2 ΜΕΛΗ
ΜΕ
3 ΜΕΛΗ
ΜΕ
4 ΜΕΛΗ
ΜΕ
5 ΜΕΛΗ
ΜΕ
6 ΜΕΛΗ
360,00 €
396,00 €
432,00 €
468,00 €
504,00 €
540,00 €
576,00 €



3. Προϋπόθεση η μη άσκηση επαγγελματικής δραστηριότητας για ένα εξάμηνο προ της υποβολής της αίτησης που προκύπτει από τη μη έκδοση φορολογικών στοιχείων - για τους «υποαπασχολούμενους» δηλαδή που έχουν καθαρό φορολογητέο εισόδημα κατά το προηγούμενο της υποβολής της αίτησης έτος που δεν υπερβαίνει τα 4.219,78 ευρώ.

4. Προϋπόθεση η μη υπαγωγή στην υποχρεωτική ή προαιρετική ασφάλιση του ΕΦΚΑ ή άλλου φορέα κύριας ασφάλισης της ημεδαπής ή της αλλοδαπής.

Αποκλείονται:

α) Οι υποαπασχολούμενοι που δεν διέκοψαν την δραστηριότητα στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. και άρα ασφαλίζονται υποχρεωτικά στον ΕΦΚΑ κατ’ άρθρο 20 του Ν.4488/2017

β) Οι παράλληλα ασφαλισμένοι και οι πολλαπλώς απασχολούμενοι

γ) Οι απολυθέντες ή παραιτηθέντες έμμισθοι ασφαλισμένοι που προσπαθούν να συνεχίσουν την επαγγελματική τους απασχόληση

δ) Οι προαιρετικά συνεχίζοντες την ασφάλισή τους στον ΕΦΚΑ καταβάλλοντας εξ ιδίων τις εισφορές (άρθρα 18 επ. ν.4387/2016).

5. Τίθεται ως προϋπόθεση ο δικαιούχος να διαμένει στην Ελλάδα, σε προφανή αντίθεση με τις αρχές, τις συνθήκες και τους Κανονισμούς της Ε.Ε. και της ελεύθερης διακίνησης των εργαζομένων.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Αρχικά εκδόθηκε η διάταξη του άρθρου 44 παρ. 2 του ν.3986/2011, η οποία τροποποιήθηκε με το άρθρο 50 παρ.4 -7 Ν.4488/2017, και η οποία έχει ως ακολούθως:
«2. α) Συνιστάται στον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) Ειδικός Λογαριασμός Ανεργίας υπέρ των Αυτοτελώς και Ανεξαρτήτως Απασχολουμένων, ο οποίος αποτελείται από δυο κλάδους, που λειτουργούν με πλήρη οικονομική και λογιστική αυτοτέλεια.
Ο πρώτος κλάδος καλύπτει «ασφαλισμένους που υπάγονται στον Ε.Φ.Κ.Α. και για τους οποίους, βάσει γενικών, ειδικών ή καταστατικών διατάξεων που ίσχυαν κατά την 31.12.2016, προέκυπτε υποχρέωση υπαγωγής στον τέως ΟΑΕΕ και στο τέως ΕΤΑΠ-ΜΜΕ» και ο δεύτερος «ασφαλισμένους που υπάγονται στον Ε.Φ.Κ.Α. και για τους οποίους, βάσει γενικών, ειδικών ή καταστατικών διατάξεων που ίσχυαν κατά την 31.12.2016, προέκυπτε υποχρέωση υπαγωγής στο τέως ΕΤΑΑ».
«Σκοπός του λογαριασμού είναι η χορήγηση βοηθήματος σε περιπτώσεις αποδεδειγμένης διακοπής του επαγγέλματος και για χρονικό διάστημα τουλάχιστον τριών (3) μηνών, καθώς και η ενίσχυση της απασχόλησης των προσώπων που καλύπτονται από τους ανωτέρω κλάδους.».
Για τους «ασφαλισμένους του Ε.Φ.Κ.Α., για τους οποίους, βάσει γενικών, ειδικών ή καταστατικών διατάξεων που ίσχυαν κατά την 31.12.2016, προέκυπτε υποχρέωση υπαγωγής στο τέως ΕΤΑΑ», ως διακοπή επαγγέλματος θεωρείται και το εισόδημα που δεν υπερβαίνει «το 60% του ποσού που αντιστοιχεί στο βασικό μισθό άγαμου μισθωτού άνω των 25 ετών, αναγόμενο σε ετήσια βάση», κατά το προηγούμενο της υποβολής της αίτησης έτος, υπό τον πρόσθετο όρο ότι «το τελευταίο 6μηνο»προ της υποβολής της αίτησης δεν έχουν ασκήσει καμία επαγγελματική δραστηριότητα (περίοδος αναμονής).
β) Από 1.8.2011 θεσπίζεται μηνιαία εισφορά ύψους δέκα (10,00) ευρώ που καταβάλλεται από τους ασφαλισμένους - αυτοτελώς και ανεξάρτητα απασχολούμενους «που υπάγονται στον Ε.Φ.Κ.Α. και για τους οποίους, βάσει γενικών, ειδικών ή καταστατικών διατάξεων που ίσχυαν κατά την 31.12.2016, προέκυπτε υποχρέωση υπαγωγής στον τέως ΟΑΕΕ, στο τέως ΕΤΑΠ- ΜΜΕ και στο τέως ΕΤΑΑ» υπέρ του αντίστοιχου κλάδου.
Η εισφορά βεβαιώνεται και εισπράττεται από «από τον Ε.Φ.Κ.Α.» μαζί με τις λοιπές εισφορές και αποδίδεται στον Ο.Α.Ε.Δ. μέχρι το τέλος του μεθεπόμενου μήνα από το μήνα που καταβάλλεται.
Οι εισφορές που αναλογούν στο χρονικό διάστημα από 1.1.2011 έως 31.7.2011 κατανέμονται ισόποσα και συνεισπράττονται με τις εισφορές των επόμενων μηνών του έτους 2011.
Με απόφαση «του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης» καθορίζονται και εξειδικεύονται οι προϋποθέσεις και τα κριτήρια για την απόκτηση της ιδιότητας του δικαιούχου, η διαδικασία, ο χρόνος, ο τόπος και ο τρόπος χορήγησης του βοηθήματος, το ύψος αυτού, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την απόδειξη των όρων και προϋποθέσεων χορήγησης του βοηθήματος, καθώς και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την καταβολή του, οι όροι, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία για την αναστολή ή της διακοπή της παροχής και κάθε θέμα σχετικό με την εφαρμογή του παρόντος.
«Με απόφαση του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, μετά από γνώμη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΑΕΔ, καταρτίζονται προγράμματα για την ενίσχυση της απασχόλησης των προσώπων που καλύπτονται από τους κλάδους της περίπτωσης α`, καθορίζονται και εξειδικεύονται οι προϋποθέσεις και τα κριτήρια για την ενίσχυση, η διαδικασία, ο χρόνος, ο τόπος και ο τρόπος της ενίσχυσης, το ύψος αυτής, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την απόδειξη των όρων και προϋποθέσεων χορήγησής της, καθώς και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την καταβολή της, οι όροι, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία για την αναστολή ή τη διακοπή της και κάθε θέμα σχετικό με την εφαρμογή του παρόντος, εφαρμοζόμενων αναλόγως των διατάξεων των παραγράφων 2 και 4 έως 8 του άρθρου 29 του ν. 1262/1982 (Α` 70). Με την ίδια απόφαση καθορίζονται οι διαδικασίες μεταφοράς των διαθέσιμων πόρων των δύο κλάδων της περίπτωσης α`, καθώς και το ποσοστό συμμετοχής τους στο πρόγραμμα.».
Όπως προκύπτει από το κείμενο της αιτιολογικής έκθεσης της διάταξης: «Με τις διατάξεις της παρ. 2 συστήνεται «Ειδικός Λογαριασµός Ανεργίας Αυτοαπασχολούµενων» µε οικονοµική και λογιστική αυτοτέλεια στο πλαίσιο λειτουργίας του Ο.Α.Ε.Δ.. Με τη σύσταση του Λογαριασµού αυτού και τη θέσπιση της ειδικής µηνιαίας εισφοράς επιδιώκεται η διασφάλιση της συνέχισης της οµαλής χρηµατοδότησης της κοινωνικο-ασφαλιστικής προστασίας των αυτοαπασχολούµενων. Δικαιούχοι του Λογαριασµού αυτού είναι οι αυτοτελώς και ανεξάρτητα απασχολούµενοι – ασφαλισµένοι των Ταµείων Ο.Α.Ε.Ε., Ε.Τ.Α.Α. και Ε.Τ.Α.Π.- Μ.Μ.Ε.. Σκοπός του Λογαριασµού είναι η χορήγηση βοηθήµατος στους δικαιούχους του στις περιπτώσεις αποδεδειγµένης διακοπής του επαγγέλµατός τους για διάστηµα τουλάχιστον τριών (3) µηνών. Πόρος του Λογαριασµού είναι το ποσό των δέκα (10) ευρώ κατά µήνα το οποίο συµβεβαιώνεται και συνεισπράττεται από τα οικεία Ταµεία µαζί µε τις τακτικές µηνιαίες εισφορές των ασφαλισµένων και αποδίδεται στον Ο.Α.Ε.Δ. µέχρι το τέλος του µεθεπόµενου µήνα από το µήνα καταβολής του. Επιπλέον, µε τη σύσταση του Λογαριασµού αυτού ικανοποιείται παλαιότερο αίτηµα των αυτοαπασχολούµενων οι οποίοι στις περιπτώσεις διακοπής του επαγγέλµατός τους µένουν ασφαλιστικά απροστάτευτοι, για την αντιµετώπιση των βιοποριστικών αναγκών που ανακύπτουν από τη διακοπή του επαγγέλµατος µέχρι την ανεύρεση εργασίας ή µέχρι την επανάσκηση του επαγγέλµατος.».
Από τη ρητή αυτή διατύπωση της αιτιολογικής έκθεσης προκύπτει ότι σκοπός του Νομοθέτη, ήταν η χορήγηση επιδόματος ανεργίας και στους αυτοαπασχόλουμενους, όπως ιστορικά χορηγείται στους μισθωτούς, υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις των διατάξεων του ν.δ.2961/1954 (Α΄197) με τις ισχύουσες διατάξεις που εφαρμόζει ο Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού. Άλλωστε αυτό αναφέρεται ρητώς και σ’αυτήν την ίδια την προσβαλλόμενη (άρθρο 3 παρ.7).
Εν τέλει και μετά από πολυετή καθυστέρηση εκδόθηκε η προσβαλλόμενη υπ’αριθμ. Φ.10043/43602/δ18.2592/10.8.2018 Υπουργική Απόφαση της Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης με τίτλο «Καταβολή βοηθήματος αυτοτελώς και ανεξαρτήτως απασχολούμενων κατ’εφαρμογή της παρ.2 του άρθρου 44 του ν.3986/2011 (Α΄152), όπως ισχύει, στους ασφαλισμένους του ΕΦΚΑ (τέως ΕΤΑΑ)» που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ τ.Β΄3496/21.8.2018). Σε αυτήν προβλέπονται οι όροι και προϋποθέσεις καθώς και οι λοιπές λεπτομέρειες για τη χορήγηση του άνω βοηθήματος στους ασφαλισμένους του τ. ΕΤΑΑ (μηχανικούς, νομικούς, υγειονομικούς).
Όμως από την επισκόπηση της προσβαλλομένης Υπουργικής Αποφάσεως σαφώς προκύπτει ότι εμπεριέχει αυστηρές προϋποθέσεις και ρυθμίσεις που αλλοιώνουν, αν όχι αναιρούν τον σκοπό για τον οποίο θεσπίστηκε και ειδικότερα:
1. Στην περ.στ΄της του άρθρου 2 της Υ.Α. προβλέπεται ως προϋπόθεση ότι το συνολικό ατομικό καθαρό φορολογητέο εισόδημα από οποιαδήποτε πηγή των δύο φορολογικών ετών που προηγούνται του έτους υποβολής της αίτησης να μην υπερβαίνει αθροιστικά το ποσό των είκοσι χιλιάδων ευρώ (€ 20.000,00) και το συνολικό οικογενειακό καθαρό φορολογητέο εισόδημα από οποιαδήποτε πηγή των δύο φορολογικών ετών που προηγούνται του έτους υποβολής της αίτησης να μην υπερβαίνει αθροιστικά το ποσό των τριάντα χιλιάδων ευρώ (€ 30.000,00). Έτσι εν αντιθέσει με ό,τι ισχύει για τους μισθωτούς (που δεν τίθενται εισοδηματικά κριτήρια) αποστερεί   το βοήθημα σε μεγάλο αριθμό ασφαλισμένων (εμμίσθων κυρίως αλλά και αμίσθων) που έμειναν άνεργοι άλλα είχαν ένα υποτυπώδες ετήσιο εισόδημα 10.000 ευρώ, ή ομού μετά της συζύγου τους ετήσιο εισόδημα 15.000 ευρώ.
2. Εν αντιθέσει με όσα ισχύουν στους μισθωτούς κατά τις διατάξεις του ν.δ.2961/1954 το βοήθημα ανέρχεται σε κάθε περίπτωση στο ποσόν των 360 ευρώ μηνιαίως, εν αντιθέσει με τους μισθωτούς που λαμβάνονται υπόψη και οικογενειακά κριτήρια για τη διαμόρφωση του ποσού και έτσι αυτό διαμορφώνεται για τους μισθωτούς ανέργους ως εξής:
ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΜΕΛΗ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΛΟΣ ΜΕ ΔΥΟ ΜΕΛΗ ΜΕ ΤΡΙΑ ΜΕΛΗ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΜΕΛΗ ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΜΕΛΗ ΜΕ ΕΞΙ ΜΕΛΗ
360,00 € 396,00 € 432,00 € 468,00 € 504,00 € 540,00 € 576,00 €


3. Περαιτέρω και στην περ.ββ της παρ.1 του άρθρου 2 προστίθεται έτερη προϋπόθεση η μη άσκηση επαγγελματικής δραστηριότητας για ένα εξάμηνο προ της υποβολής της αίτησης (που προκύπτει από τη μη έκδοση φορολογικών στοιχείων - ίδατε στα δικαιολογητικά της Υ.Α.-άρθρο 4 παρ.3) για τους «υποαπασχολούμενους» δηλαδή αυτούς που έχουν καθαρό φορολογητέο εισόδημα κατά το προηγούμενο της υποβολής της αίτησης έτος που δεν υπερβαίνει το 60% του βασικού μισθού αγάμου μισθωτού σε ετήσια βάση (586,08 Χ 12 Χ 60% = 4.219,78 ευρώ). Ουσιαστικά υπάρχει εξομοίωση της κατηγορίας αυτής με όσους διέκοψαν την δραστηριότητα (προηγούμενη περίπτωση ιδίας παραγράφου). Έτσι όμως το επίδομα από επιστήμονες οι οποίοι καλούνται με ετήσιο καθαρό εισόδημα 4.219,78 ευρώ, όχι μόνο να πληρώσουν τους φόρους και τις ασφαλιστικές τους εισφορές, αλλά και τα έξοδα διαβιώσεώς τους, ενώ αποστερεί το βοήθημα από εκατοντάδες που με μεγάλη δυσκολία κρατούν «ανοιχτή» την επαγγελματική τους δραστηριότητα έστω και με το ανωτέρω μικρό εισόδημα.
4. Έτερη αντιφατική και αόριστη προϋπόθεση ορίζεται στην περ.δβ΄ της ίδιας διάταξης τίθεται ως προϋπόθεση η μη υπαγωγή στην υποχρεωτική ή προαιρετική ασφάλιση του ΕΦΚΑ ή άλλου φορέα κύριας ασφάλισης της ημεδαπής ή της αλλοδαπής. Με τον τρόπο αυτό αποστερεί το επίδομα από το σύνολο σχεδόν των ασφαλισμένων, αφού αποκλείονται: α) οι υποαπασχολούμενοι που δεν διέκοψαν την δραστηριότητα στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. (ανωτέρω περίπτωση ββ) και άρα ασφαλίζονται υποχρεωτικά στον ΕΦΚΑ κατ’άρθρο 20 του Ν.4488/2017, β) οι παράλληλα ασφαλισμένοι και οι πολλαπλώς απασχολούμενοι, γ) οι απολυθέντες ή παραιτηθέντες έμμισθοι ασφαλισμένοι που προσπαθούν να συνεχίσουν την επαγγελματική τους απασχόληση και δ) οι προαιρετικά συνεχίζοντες την ασφάλισή τους στον ΕΦΚΑ καταβάλλοντας εξ ιδίων τις εισφορές (άρθρα 18 επ. ν.4387/2016).
5. Τέλος την περ.η΄της αυτής διάταξης τίθεται ως προϋπόθεση ο δικαιούχος να διαμένει στην Ελλάδα, σε προφανή αντίθεση με τις αρχές, τις συνθήκες και τους Κανονισμούς της Ε.Ε. και της ελεύθερης διακίνησης των εργαζομένων (πρβλ. 21-3/2018 ΔΕΚ C-551/2016).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου