Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

Η σχέση της Attica Bank με τον Λαυρεντιάδη. Οι εικονικές συναλλαγές 18.000.000 ευρώ

ΠηγήΕίμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα σε αυτήν την Τράπεζα...



Η πολυσέλιδη δικογραφία για τα έργα και τις ημέρες της συμμορίας του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη που έφτασε στα χέρια μας, προκαλεί τεράστια ερωτήματα, τόσο για το μέγεθος της δράσης τους, όσο και για το πόσο καλά οργανωμένο ήταν το σχέδιο του "εγκεφάλου" της συμμορίας, οι οποίοι δρούσαν ανενόχλητοι για πολλά χρόνια, υπό τη προστασία (;) πολιτικών και επιχειρηματιών της αφρόκρεμας της Ελλάδας.

Ο τρόπος δράσης "Λαυρεντιάδη" και των εμπλεκόμενων, μπορεί κάλλιστα να γίνει Χουλιγκουντιανή ταινία και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία, δίνοντας "τροφή" και "γνώσεις" στους απανταχού μικροαπατεώνες που κυκλοφορούν στη πιάτσα!

- Πως κατάφερε ο Λαυρεντιάδης μέσω της Guardian Trust ΑΧΕΠΕΥ και της τράπεζας Αττικής να χρεώσει εικονικά σχεδόν 18 εκατ. ευρώ σε λογαριασμούς τρίτων;

- Ποιοι εμπλέκονται στην υπόθεση και πως δρούσαν;

- Πως η εταιρία "ALAPIS" συμφερόντων Λαυρεντιάδη κατάφερε να "φουσκώσει" τη μετοχή της;

- Πως κατέστρεψαν ιδιοκτήτη εταιρίας χημικών προϊόντων της Θεσσαλονίκης με πλαστογραφίες και εικονικές επιταγές;

-Ποιο υποκατάστημα της Αttica Bank εμπλέκεται στο τεράστιο "σκάνδαλο";

Η έναρξη "συνεργασίας" της Attica Bank με την εταιρία ALAPIS τον Δεκέμβριο τους 2009

Την πρώτη ημέρα του Δεκεμβρίου του 2009, τo υποκατάστημα της Attica Bank, επί της Ελ. Βενιζέλου 156, έδωσε το πρώτο δάνειο "σκάνδαλο", συνολικού ποσού 10.300.000 ευρώ στην Αικατερίνη Παπαδοπούλου, κάτοικο... Θεσσαλονίκης. Πέντε μήνες αργότερα, και συγκεκριμένα στις 1/4/2010, το ίδιο υποκατάστημα, εκδίδει εκ νέου, δάνειο ύψους 7.500.000 ευρώ, στον Κωνσταντίνο Μπαλλή, επίσης κάτοικο Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με τη ΤτΕ, κατά το διάστημα από 4/1/2010 έως τις 31/5/2010, οι αγορές για μετοχές της εταιρίας "Alapis", έγιναν με χρήματα (δάνεια και πρόσθετες πράξεις χρηματοδότησης) της Attica Bank!
Στα τέλη Απριλίου του 2010, οι εμπλεκόμενοι και φερόμενοι ως λήπτες δανείων ύψους 17,8 εκατ. ευρώ, χρωστούν μετά τόκων το ποσό των 18.485.921,75 ευρώ και όλα αυτά εν αγνοία τους.

Τι ακριβώς όμως έγινε το δίμηνο Απριλίου - Ιουνίου του 2010;

Περί τις αρχές του έτους 2010, τα δεδομένα για την ALAPIS ήταν εξαιρετικά δυσμενή. Ο τζίρος της είχε κατακόρυφη πτώση, τα ανοίγματα προς τις τράπεζες και ιδιαίτερα προς την PROTON BANK με Πρόεδρο και κύριο μέτοχο τον Λαυρεντιάδη ήταν τεράστια και η τιμή της μετοχής μειωνόταν κατακόρυφα.

Στο κρίσιμο και καθοριστικό δίμηνο Απριλίου - Ιουνίου 2010, ο Λαυρεντιάδης με απίστευτη ταχύτητα, μεθοδικότητα και συντονισμό με στελέχη της τράπεζας Proton, της Attica Bank, της ALAPIS, της Guardian Trust και του Λαζαρίδη, χρησιμοποίησε, παραπλάνησε και ενέπλεξε χωρίς να το καταλάβουν τον Κώστα Μπαλλή και τη Κατερίνα Παπαδοπούλου ως συνεργούς.

Τότε ήταν που ο Λαυρεντιάδης έθεσε σε εφαρμογή το σχέδιο που είχε προετοιμάσει περί δήθεν αναδιάρθρωσης της ALAPIS, με τις παράνομες δανειοδοτήσεις από την PROTON και ταυτόχρονα ανέθεσε στον συνεργάτη του (από το 2005) και ταμία του, χρηματιστή Ν. Λαζαρίδη, να εκτελέσει κατόπιν σχεδίου, το εγχείρημα της χειραγώγησης της μετοχής, αγοράζοντας με φρενήρη ρυθμό μετοχές ALAPIS, ιδιαίτερα τους μήνες Απρίλιο - Μάιο του 2010, για να συγκρατήσουν και να διαμορφώσουν την τιμή της μετοχής, η οποία έπεφτε κατακόρυφα από τις πωλήσεις όλων των μετοχών ALAPIS που κατείχε η εταιρία SANTANDER INVESTMENT SA βασικού μετόχου της ΑΛΑΠΙΣ ΑΕ.

Ο Ν.Λαζαρίδης για το σκοπό αυτό επέλεξε συγγενικά και φιλικά άτομα από το περιβάλλον του και έστησε την ομάδα του υποκαταστήματος Θεσσαλονίκης, που αποτελείτε από τον ίδιο, τον πατέρα του Λ. Λαζαρίδη, την σύζυγό του Υ. Κ., τον κουμπάρο του Α. Μ., τον υπάλληλό του Π. Π. με τη σύζυγό του Χ. Ε., την φίλη του Κ. Ε., τον γείτονά του Ν. Π. με τη σύζυγό του Π. Α., την εταιρία BLUE ISLAND PROPERTIES συμφερόντων Λαυρεντιάδη και εμάς.

Με τις συμβάσεις margin που είχε εξασφαλίσει ο Λαζαρίδης στην ίδια Τράπεζα Αττικής (υποκ. Καλλιθέας) και συγκεκριμένα στο οικείο του κατάστημα Αθηνών επί των οδών Πανεπιστημίου και Ομήρου, πραγματοποιούσε χρηματιστηριακές πράξεις με έμφαση στις αγορές μετοχών ALAPIS, σε όλους τους κωδικούς της ομάδας Θεσσαλονίκης που δημιούργησε.

Πως ξεκίνησε όμως η σχέση του Κώστα Μπαλλή με τον Λαυρεντιάδη;
O Λαυρεντιάδης κατά τη περίοδο των μεγάλων (!) επιχειρηματικών ανοιγμάτων , προσέγγισε τον Μπαλλή με σκοπό την εξαγορά της εταιρίας που διατηρούσε στη Θεσσαλονίκη (ΜΠΑΛΗΣ ΧΗΜΙΚΑ Α.Ε.Β.Ε) έναντι 5.5 εκατ. ευρώ, χρήματα τα οποία δεν έλαβε ποτέ.
Σε καταθέσεις του ο Μπαλλής από την αρχή του σκανδάλου, είχε τονίσει μεταξύ άλλων, πως από τη συμφωνία για την εξαγορά της εταιρίας του και μετά, ήταν ένας απλός "αχυράνθρωπος" που έπαιρνε ως αντίτιμο ένα χαρτζιλίκι από τον Λαυρεντιάδη.

Ας θυμηθούμε όμως την απολογία του Κωνσταντίνου Μπαλλή τα Χριστούγεννα του 2012, ενώπιον της 2ης ειδικής ανακρίτριας κας Χατζάκη:

"Κατόπιν της άσκησης ποινικής δίωξης σωρείας κακουργηματικών πράξεων σε βάρος του επιχειρηματία Λαυρέντη Λαυρεντιάδη και 27 ακόμη προσώπων που εμπλέκονται στις αμαρτωλές δανειοδοτήσεις εταιρειών του επιχειρηματία από την Proton Bank την περίοδο όπου εκείνος ήταν πρόεδρος του Δ.Σ. της τράπεζας, μελέτησα προσεκτικά το φάκελο που μου παρέδωσε ο πληρεξούσιος δικηγόρος με όσα στοιχεία ο φάκελος αυτός περιείχε (.....)

Ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης με καθησύχαζε λέγοντάς μου, ότι δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθώ με τα ζητήματα αυτά, ότι είναι παντοδύναμος και ότι είχε αναλάβει το επιτελείο των νομικών παραστατών του όλες τις επιμέρους δικογραφίες, που είχαν σχηματισθεί σε βάρος τόσο του ιδίου ατομικώς, όσο και συνεργατών του, αλλά και προσώπων, με τα οποία είχε επιχειρηματική συνεργασία, όπως ήμουν για ένα διάστημα, δυστυχώς και εγώ. (.......)

Δεν αντιλήφθηκα ότι ήμουν ύποπτος τέλεσης αξιόποινης πράξης, ούτε βεβαίως ενημερώθηκα από οποιονδήποτε περί αυτού, παρά μόνο για το γεγονός ότι ο Εισαγγελέας που ερευνά τη συγκεκριμένη υπόθεση αναζητά τα πρόσωπα που συνεργάσθηκαν με τον Λαυρεντιάδη, προκειμένου να του παράσχουν κάποιες πληροφορίες, για τις συναλλαγές που είχαν μαζί του.

Μόλις με κάλεσε ο κ. Εισαγγελέας, μου υπέδειξε ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης να μην αναφέρω τίποτε, που δεν ήταν της εγκρίσεως αυτού και των δικηγόρων, που συνεργάζονταν μαζί του. Όταν όμως αντιλήφθηκα, κατόπιν ενημέρωσης που έλαβα από τον πληρεξούσιο δικηγόρο μου, ότι είμαι κατηγορούμενος για κακουργήματα και ότι κινδυνεύω άμεσα να συλληφθώ και να οδηγηθώ στις φυλακές, τότε συνειδητοποίησα για πρώτη φορά, σε ποίας έκτασης δαιδαλώδη ποινική υπόθεση έχω εμπλακεί, τόσο εγώ όσο και η σύζυγός μου πόσο έχω εξαπατηθεί από τον Λαυρέντη Λαυρεντιάδη και το επιτελείο του. (......)

Ειδικότερα, διαβάζοντας το από 20 Δεκεμβρίου 2011 υπόμνημα παροχής γραπτών εξηγήσεων, που υπέβαλε ο τότε εκπροσωπών πληρεξούσιος δικηγόρος, ορισθείς από τον Λαυρέντη Λαυρεντιάδη, βλέπω ότι φέρομαι να υπερασπίζομαι ως βασιλικότερος του βασιλέως, ότι όλες οι «συναλλαγές», που φέρομαι να «πραγματοποίησα» τόσο με την τράπεζα Proton Bank, όσο και με την εταιρεία «ALAPIS ΑΝΩΝΥΜΟΣ, ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ & ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ, ΧΗΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ», είναι «καθόλα αληθινές, σύννομες και αποδεδειγμένες». Φέρομαι να αρνούμαι τα διαλαμβανόμενα στο πόρισμα ελέγχου της Διεύθυνσης Εποπτείας Πιστωτικού Συστήματος καθώς και στο συνοδευόμενο παράρτημα του εν λόγω ελέγχου της Τράπεζας της Ελλάδος, ως προς το σκέλος που αφορούν στο πρόσωπό μου και τις εταιρείας, τις οποίες φέρομαι να έχω διοικήσει, ενώ η αλήθεια είναι ότι ουδέποτε έλαβα την παραμικρή γνώση αυτού του πορίσματος ελέγχου, ουδέποτε άσκησα διοίκηση στις εταιρείες, των οποίων φέρομαι εν αγνοία μου ως νόμιμος εκπρόσωπος, και στις οποίες έχει πλαστογραφηθεί πλειστάκις η υπογραφή μου από το επιτελείο του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη.

Στο ανωτέρω από 20.12.2011 υπόμνημα που υποβλήθηκε επ΄ονόματί μου, φέρομαι να αναλύω στοιχεία και εταιρικά δεδομένα, των οποίων έχω παντελή άγνοια αφού ουδέποτε απέκτησα ούτε έχω τέτοιου είδους ειδικές γνώσεις. Το μόνο που γνωρίζω είναι ότι ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης με εξηπάτησε υποσχόμενός μου, ότι μετά τη συγχώνευση της εταιρείας ΜΠΑΛΗΣ ΧΗΜΙΚΑ Α.Ε.Β.Ε, που με πολύ μόχθο δημιούργησα με τα χέρια μου και τις γνώσεις μου στα χημικά, με την εταιρεία LAMDA Detergents του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη, αφενός μεν ότι θα εισπράξω στην πορεία των εργασιών του, τίμημα πέντε εκατομμυρίων πεντακοσίων χιλιάδων (5.500.000,00) Ευρώ ως αντίτιμο για την εξαγορά της εταιρείας μου, αφετέρου δε θα με τοποθετούσε στη θέση του διευθυντή του εργοστασίου απορρυπαντικών στη Θεσσαλονίκη. Ως προς το δεύτερο σκέλος υπήρξε συνεπής, ως προς το πρώτο σκέλος όμως ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης, πλην των μετοχών που έλαβα, οι οποίες τελικά έχασαν την αξία τους, με αποτέλεσμα την τελική εξαΰλωση της εταιρείας μου που ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης προξένησε.

Από το έτος 2005 έως το 2010 εργαζόμουν ως διευθυντής του εργοστασίου απορρυπαντικών στη Θεσσαλονίκη και ανέμενα να εκπληρώσει ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης τις υποσχέσεις του. Μας ενέπαιζε συνεχώς δίδοντάς μας την εντύπωση, τόσο ο ίδιος όσο και μέσω παρένθετων προσώπων – συνεργατών – συνεργών του, ότι πρόκειται να καταβάλει το τίμημα της πώλησης της εταιρείας μου με διάφορους, ιδιαίτερα πειστικούς, τρόπους. Εμείς ανακουφιζόμασταν με τη στάση του αυτή, διότι έδειχνε την ευγνωμοσύνη του ένας άνθρωπος, που δεν μπορούσε κανένας, την περίοδο εκείνη, να αμφισβητήσει ή να αμφιβάλει ως προς τη νομιμότητα προέλευσης των χρημάτων του. Ήταν τέτοια η παντοδυναμία του, που συνομιλούσε στο τηλέφωνο με τον Γιώργο Παπανδρέου, τότε πρωθυπουργό της Ελλάδας, ή με πατριάρχες και μητροπολίτες, ή με Υπουργούς της Κυβέρνησης, που ήταν πραγματικά τόσο δύσκολο να περάσει από το νου μας, ότι αυτός είναι ένας κοινός απατεώνας, που δεν μπορέσαμε να σκεφθούμε να λάβουμε τα μέτρα μας, ορίζοντας κάποιον πληρεξούσιο δικηγόρο. Απλά μου ανακοίνωνε κάθε φορά την εξέλιξη της πορείας των «επιχειρηματικών» του αποφάσεων. Ποτέ δεν μου είπε όμως ότι φέρομαι να έχω υπογράψει δανειοδότηση της BALLIS HOME CARE SA από την Proton Bank, και μάλιστα τέτοιων δυσθεώρητων κονδυλίων, που σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείτο τέτοια πιστοδότηση μίας νεοσύστατης εταιρείας, με το ελάχιστον μετοχικό κεφάλαιο.

Όταν ο διευθύνων σύμβουλος της «ALAPIS Ανώνυμος συμμετοχική, βιομηχανική & εμπορική εταιρεία φαρμακευτικών, χημικών προϊόντων» αποφάσισε να αποσχισθούν από την εταιρεία όλες οι εταιρείες που δραστηριοποιούνταν στον τομέα παραγωγής και εμπορίας χημικών προϊόντων (απορρυπαντικών και καλλυντικών) και να αναπτύξουν έτσι αυτόνομη επιχειρηματική δραστηριότητα, εγώ δεν είχα καμία ανάμειξη ούτε στις συζητήσεις για την απόσχιση.
Στο από 20.12.2011 υπόμνημα γραπτών εξηγήσεων, το οποίο ανακαλώ ήδη με το παρόν υπόμνημά μου προς Υμάς, αναφέρεται ότι είχα τις ειδικές γνώσεις και εμπειρία να εξαγοράσω τις αποσχισθείσες εταιρείες του Ομίλου ALAPIS. Σας αναφέρω όμως, ότι δεν έχω ιδέα περί αυτών των εταιρειών και βεβαίως ούτε για τον τρόπο με τον οποίο επέτυχε τη χρηματοδότηση αυτών των εξαγορών ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης, ο οποίοςβεβαίως γνώριζε και εκμεταλλεύθηκε την άγνοιά μου αυτή. Φέρομαι να έχω υπογράψει συμβάσεις δανειοδοτήσεως εταιρειών από την τράπεζα Proton Bank υπέρ των εταιρειών BALLIS HOME CARE, εντολές μεταφοράς χρημάτων και καταθέσεις μετρητών, όπου βεβαίως έχει πλαστογραφηθεί η υπογραφή μου από το Λαυρέντη Λαυρεντιάδη σε συνεργασία με τον Ν.Λ. (αναφέρει το όνομα) και τους νομικούς και οικονομικούς συμβούλους τους, επιφυλάσσομαι δε παντός εν γένει νομίμου δικαιώματός μου εναντίον των προσώπων αυτών και παντός άλλου συνεργού τους.

"Πλαστογραφούσε την υπογραφή μου"
Ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης ήταν τότε Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της LAMDA Detergents, η οποία δεν ήταν εισηγμένη στο Χρηματιστήριο και μου πρότεινε να συγχωνευθούν οι δύο Εταιρίες προκειμένου να επιτευχθεί εύκολα η εισαγωγή της LAMDADetergents στο Χρηματιστήριο, χρησιμοποιώντας την Εταιρία μου ως όχημα και επιπλέον αυξάναμε τον όγκο των παραγόμενων προϊόντων με άνοιγμα και σε ξένες αγορές. Συνήνεσα, δυστυχώς, στην πρότασή του αυτή για συγχώνευση, διότι εκτός των άλλων συνειδητοποίησα τότε, ότι δεν μπορούσα να ανταγωνισθώ την LAMDADetergents λόγω του πολύ μεγαλύτερο κύκλου εργασιών της και υπήρχε ο κίνδυνος να χάσω μεγάλο μερίδιο αγοράς.

Ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης, με συνεργό το Ν.Λ χρησιμοποιούσε μέσω χρηματιστηριακής τους κωδικούς της γυναίκας μου και εμού και εκμεταλλευόμενος σύμβαση MARGIN που είχα με τη σύζυγό μου, ύψους 1.000.000 Ευρώ, επεξέτειναν με πρωτοβουλία τους και εν αγνοία μας τη σύμβαση MARGIN σε ποσόν ύψους 10.300.000 Ευρώ και 7.500.000 Ευρώ περίπου, με την Τράπεζα Αττικής, πλαστογραφώντας τις υπογραφές μας και παίζοντας μετοχές της ALAPIS, εν αγνοία μας, κινώντας τα κονδύλια αυτά μέσα από δαιδαλώδεις διαδρομές από εταιρείες συμφερόντων του. Το Μάϊο του 2010 λαμβάνω κατεπείγουσα εντολή από τον συνεργάτη του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη, Ι. Π ότι παρίσταται άμεση ανάγκη να συσταθούν δύο εταιρείες, με αντικείμενο παραγωγή και εμπορία χημικών, απορρυπαντικών και καλλυντικών. Πράγματι την 26 Μαΐου 2010, λαμβάνω την εντολή να ιδρυθούν και συστήνονται δύο εταιρείες, με την επωνυμία BALLIS HOME CARE SA και BALLISDETERGENTS AND COSMETICS SA.

Ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης με όρισε πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο στις εταιρείες αυτές, όμως εγώ δεν αναμείχθηκα σε καμία διαχειριστική πράξη των εταιρειών αυτών. Εκ των υστέρων, πολύ αργότερα, και μόλις έλαβα κλήση από τον Εισαγγελέα κ. Ιωάννη Δραγάτση, πληροφορήθηκα ότι έχουν υπάρξει συμβάσεις δανείων, που καταρτίσθηκαν μεταξύ της BALLIS HOME CARE SA και της Τράπεζας PROTONBANK, τα οποία εγώ αγνοούσα και βεβαίως ουδέποτε ανεμείχθην στην κατάρτισή τους, ούτε βεβαίως έθεσα την υπογραφή μου επί των συμβάσεων αυτών. Εκ των υστέρων πληροφορήθηκα, ότι φέρομαι να έχω υπογράψει δάνειο ύψους 20.000.000 Ευρώ για αγορά ακινήτου από την ALAPIS (οικόπεδο και βιομηχανικός εξοπλισμός) στο Μαρκόπουλο, στο οποίο δάνειο βεβαίως ούτε έχω υπογράψει, ούτε έχω αναμειχθεί καθ΄ οιονδήποτε τρόπον. Πληροφορήθηκα δε από το φάκελο που έλαβα κατόπιν της κλήσεως του κ. Εισαγγελέως Ι. Δραγάτση, ότι το δάνειο αυτό εγκρίθηκε μία μέρα μετά τη σύσταση της BALLIS HOME CARE SA την 26 Μαΐου 2010!
Περί τις αρχές Ιουνίου 2010 ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης, σε συνεργασία με τον Ι. Π με όρισε μέτοχο, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο τριών εταιρειών, λέγοντάς μου, ότι δεν ήθελε να φαίνεται ο ίδιος ως ο ιδιοκτήτης τους, και θα ασκούσε την ουσιαστική διοίκηση πρόσωπο της επιλογής του. Συγκεκριμένα ορίσθηκα μέτοχος και νόμιμος εκπρόσωπος των 3 εταιρειών (σ.σ τις αναφέρει).
Ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης με διαβεβαίωσε, ότι πρόσωπα της δικής του επιλογής θα έχουν την πλήρη διαχείριση των εταιρειών αυτών, και εγώ θα ήμουν τυπικά ο νόμιμος εκπρόσωπος, για τη μισθοδοσία του προσωπικού και την πληρωμή των προμηθευτών. Την Εταιρεία BEAUTYWORKS διοικούσε ουσιαστικά η Τζένη Μπαλατσινού, από την οποία είχε αγοράσει ουσιαστικά την εταιρεία ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης, και είχε καταρτίσει σύμβαση συνεργασίας μαζί της με μηνιαίο μισθό ύψους 25.000,00 Ευρώ, τα οποία εισέπραττε για την εργασία της κατά την διαχείριση της εταιρείας, επαφές με προμηθευτές, πελάτες, προσωπικό κ.λ.π.

Σας βεβαιώ ότι δεν έθεσα την υπογραφή μου στις από 9/6/2010 συμβάσεις αγοραπωλησίας μεταξύ της BALLIS HOME CARE SA και της ALAPIS, εκπροσωπουμένη από τον Περικλή Λιβά, ο οποίος ήταν πρόσωπο της εμπιστοσύνης του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη.

Εκ των υστέρων, και μόλις έλαβα τα έγγραφα από τον Εισαγγελέα κ. Ιωάννη Δραγάτση, διαπίστωσα, ότι έχει τεθεί η υπογραφή μου στην από 9/6/2010 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της BALLIS HOME CARE SA για την έκδοση ενός ομολογιακού δανείου στην Τράπεζα Proton Bank, και στη με ίδια ημερομηνία σύμβαση εκδόσεως ομολογιακού δανείου, ύψους 72.700.000,00 Ευρώ (!!!) της οποίας τελούσα σε πλήρη άγνοια, και στην οποία βεβαίως ουδέποτε ανεμείχθην είτε άμεσα είτε έμμεσα, είτε ουσιαστικά είτε τυπικά, αφού πλαστογραφώντας την υπογραφή μου, και χρησιμοποιώντας την ιδιότητά μου, ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης, σε συνεργασία με τον Ι. Π, υλοποίησαν ένα σχέδιο εκταμίευσης χρημάτων για την αποπληρωμή, όπως διαπίστωσα, υποχρεώσεων της ALAPIS, τη νομιμότητα του οποίου δεν γνωρίζω, ούτε είμαι σε θέση να βεβαιώσω. Το βέβαιον είναι ότι δεν μετείχα αυτών των συμβάσεων ούτε αναμείχθηκα καθ΄ οιονδήποτε τρόπο στην κατάρτισή τους. Μόλις το πληροφορήθηκα από τον φάκελο που έλαβα τότε, ο δικηγόρος Α. Α. με βεβαίωσε, ότι ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης έχει τακτοποιήσει όλους τους συνεργάτες του, και ότι δεν πρόκειται να εκτεθεί κανείς. Ότι δήθεν είναι διευθετημένα τα δάνεια αυτά και ότι δεν χρειάζεται να ανησυχήσω για τίποτε.

Η παραίτηση
Περί τον Οκτώβριο του 2011, και ενώ ακόμη δεν γνώριζα τίποτε για τα ανωτέρω δάνεια, και προτού δεχθώ την κλήση από τον Εισαγγελέα κ. Ιωάννη Δραγάτση, άρχισα όμως να δέχομαι πιέσεις από προμηθευτές και πελάτες των εταιρειών, των οποίων φερόμουν ως νόμιμος εκπρόσωπος, να εκπληρώσω υποχρεώσεις οικονομικές καθώς και υποχρεώσεις παραγγελιών, τις οποίες όμως οι εταιρείες αυτές, καθόσον διοικούνταν από τους συνεργάτες του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη, δεν γνώριζα αν είχαν τη δυνατότητα να ανταποκριθούν ή όχι στις υποχρεώσεις. Ως εκ τούτου, και λόγω των πιέσεων που δεχόμουν τότε, ζήτησα από τον Λαυρέντη Λαυρεντιάδη να με βγάλει από όλες τις εταιρείες, και υπέβαλα γραπτώς την από 14/10/2011 παραίτησή μου, την οποία σας προσκομίζω .Όπως εκ των υστέρων διαπίστωσα, ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης σε συνεργασία με τον Ασημάκη Ασημακόπουλο κατήρτισαν τις από 31/10/2011 συμβάσεις πωλήσεως των μετοχών των ανωτέρω εταιρειών, BALLIS HOME CARE SA,GEROLYMATOS COSMETICS, GEROLYMATOSPRESTIGE SPA, και BEAUTYWORKS προς μία κυπριακή εταιρεία, MIDEAS HOLDINGS LIMITED, συμφερόντων Λαυρέντη Λαυρεντιάδη, στις οποίες δεν έθεσα την υπογραφή μου, η οποία έχει πλαστογραφηθεί.

Ο Ν. Λ. είναι χρηματιστής, πρόσωπο της εμπιστοσύνης του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη, και έχει αναμειχθεί στη διαχείριση των χρηματιστηριακών κωδικών εμού και της συζύγου μου, παρουσιάζοντας εμάς στην Τράπεζα Αττικής να καταθέτουμε μετρητά χρήματα, ύψους 500.000 Ευρώ, να δίδουμε εξουσιοδοτήσεις, που ουδέποτε υπογράψαμε, και να διακινούμε δήθεν χρηματικά κονδύλια, τα οποία κατέληγαν στον αλληλόχρεο – margin λογαριασμό που είχαμε στην τράπεζα Αττικής. Ήταν ο άνθρωπος του Λαυρεντιάδη, που μέσω αυτού υλοποιούσε ο τελευταίος το επιχειρηματικό του σχέδιο.

Σας δηλώ ότι φοβάμαι για τη ζωή μου, διότι τα ανωτέρω είναι η αλήθεια, την οποία ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης και το σύστημα των συνεργατών και νομικών και οικονομικών συμβούλων του επιχειρεί να διαστρεβλώσει, εγώ όμως δεν είμαι διατεθειμένος να δεχθώ ότι έχω αναμειχθεί σε αξιόποινες πράξεις, τις οποίες τέλεσαν τα πρόσωπα που σας αναφέρω με την θέση της υπογραφής μου, χωρίς τη δική μου γνώση ή συναίνεση, σε πράξεις που έχουν τις ανωτέρω λεπτομερώς εκτεθείσες έννομες συνέπειες, ζημιογόνες για την τράπεζα Proton Bank και τρίτα πρόσωπα".

Το συμπέρασμα
Η ιστορία με το σκάνδαλο "Λαυρεντιάδη" έχει πολύ ζουμί και παρασκήνιο, με ανθρώπους που μπλέχτηκαν άθελά τους, καταστράφηκαν ολοκληρωτικά σε επαγγελματικό αλλά και οικονομικό επίπεδο, κινδυνεύοντας να βρεθούν ακόμα και στη φυλακή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου