Σάββατο, 4 Μαΐου 2019

Μέσω ΣΔΙΤ και συμβάσεων παραχώρησης, έτοιμο το ξεπούλημα άλλων 23 περιφερειακών αεροδρομίων

Με την εκκίνηση και ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα έχει πλήρως ιδιωτικοποιήσει τα 39 πολιτικά της αεροδρόμια, δηλαδή της Αθήνας, του Ηρακλείου, τα 14 αεροδρόμια της Fraport Greece και με την ολοκλήρωση της διαδικασίας τα υπολειπόμενα 23 περιφερειακά αεροδρόμια



Ανοίγει ο δρόμος για την «αξιοποίηση», το ξεπούλημα δηλαδή, και των υπόλοιπων 23 κρατικών περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, μέσω Συμπράξεων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) ή συμβάσεων παραχώρησης, καθώς με πρόσφατη απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών η «Λάμδα Χρηματοοικονομικοί Σύμβουλοι» ανέλαβε καθήκοντα χρηματοοικονομικού συμβούλουγια την υποβοήθηση της Διεύθυνσης Συγκοινωνιακών Υποδομών του υπουργείου για την «αξιοποίησή» τους.

Συγκεκριμένα, μετά την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη γερμανικών κρατικών συμφερόντων «Fraport Greece», την ανανέωση της σύμβασης παραχώρησης του «Ελ. Βενιζέλος» για 20 επιπλέον έτη και την κύρωση από τη Βουλή της σύμβασης κατασκευής του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης, δρομολογείται στον εγχώριο αεροπορικό κλάδο το ξεπούλημα των αεροδρομίων: Αλεξανδρούπολης, Ιωαννίνων, Κοζάνης, Καστοριάς, Νέας Αγχιάλου, Καλαμάτας, Άραξου, Λήμνου, Χίου, Ικαρίας, Σκύρου, Μήλου, Νάξου, Πάρου, Σύρου, Καλύμνου, Αστυπάλαιας, Σητείας, Λέρου, Κάσου, Καρπάθου, Κυθήρων και Καστελόριζου.

Υπενθυμίζεται ότι τα 23 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια είχαν αξιολογηθεί με βάση την επιβατική κίνηση και τις υποδομές τους και μάλιστα, σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ τα είχαν κατηγοριοποιήσει σε τρεις ομάδες. Ειδικά για το Αεροδρόμιο Καλαμάτας, όπως είχε αναφέρει με δήλωσή του ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, εξετάζεται η προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού, αντίστοιχου με αυτόν στο Καστέλι της Κρήτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου