Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Γιατί ο Χρυσοχοίδης δε διάβασε το μνημόνιο;


Απαντήσεις στό  twitter, με τη δική μας συμβολή πρώτη:
κάποτε -στην τότε χούντα- κάποιοι άλλοι διάβαζαν πολύ και πάλι δεν κατάλαβαν
#De_diavasa_to_mnimonio_giati το καμα σουτρα είναι καλύτερο
#De_diavasa_to_mnimonio_giati νόμιζα ότι θα το απαγγείλουν στη βουλή
#De_diavasa_to_mnimonio_giati φαντάστηκα ότι θα βγει και σε περίληψη.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati δεν είχε καλές κριτικές
#De_diavasa_to_mnimonio_giati γιατί τις τσόντες μ αρέσει να τις βλέπω όχι να τις διαβάζω.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati Μου αρέσουν οι εκπλήξεις
#De_diavasa_to_mnimonio_giati μου είπαν ότι δεν έχει Happy End και δεν μπορώ τις στεναχώριες.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati περίμενα να οργανώσουμε βραδιά μνημονίου με την Αννούλα και τον Ανδρέα, αλλά δεν ευκαιρούσαν…

#De_diavasa_to_mnimonio_giati δεν είχα τελειώσει ακόμα τα ”ανεμοδαρμένα ύψη”:P
#de_diavasa_to_mnimonio_giati στη σελίδα 12 πέθανε η πρωταγωνίστρια και βαρέθηκα να το συνεχίσω…
#De_diavasa_to_mnimonio_giati η Διαμαντοπουλου δεν εχει τυπωσει ακομα τα βιβλια
#De_diavasa_to_mnimonio_giati περίμενα να βγει σε Λινγκουαφον! Είμαι ακουστικός τύπος!
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ειχε τελικο dancing on ice!
#De_diavasa_to_mnimonio_giati στην τουαλέτα μόνο σταυρόλεξο
#De_diavasa_to_mnimonio_giati περιμένω και το sequel για να τα διαβάσω μαζί.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ειχα δει πρωτα την ταινια…
#De_diavasa_to_mnimonio_giati είχε παλιόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα lol
#De_diavasa_to_mnimonio_giati κωλοφτιάχναμε κάτι παπάκια με τους Δελτάδες τότε..
#de_diavasa_to_mnimonio_giati ειχα μια γκομενα απο την Ουγγαρία στην γέφυρα
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ήθελα να πάει αδιάβαστο.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati περίμενα να οργανώσουμε βραδιά μνημονίου με την Αννούλα και τον Ανδρέα, αλλά δεν ευκαιρούσαν…
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ποτέ δεν διαβάζω τα terms and conditions. Πώς κάνετε έτσι πια;
#De_diavasa_to_mnimonio_giati κανένας από τους συναδέλφους μου δεν το διάβασε. #true_story
#De_diavasa_to_mnimonio_giati η γραμματέας μου έχυσε όλον τον καφέ πάνω του και ντράπηκα να ζητήσω κι άλλο αντίγραφο!
#De_diavasa_to_mnimonio_giati είμαι μάγκας και το κέφι μου θα κάνω.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati έπεσα σε επεισόδια στην κηφισίας και με πλάκωσαν – τα σκεπάσματα! Έπιασε;
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ήμουν στο πάρτυ του Γιάννη του Σλόου.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati να το διαβάσω άλλωστε;;
#De_diavasa_to_mnimonio_giati μου το στείλανε σε Flash αρχείο.
#de_diavasa_to_mnimonio_giati θα ανεβεί το καλοκαίρι Επίδαυρο και θα πάω να το δω
#De_diavasa_to_mnimonio_giati είχα άλλες υποχρεώσεις: Να γυρνάω από κανάλι σε κανάλι για να το υπερασπίζομαι
#De_diavasa_to_mnimonio_giati δεν ειχε δώρο η συσκευασία και den το πήρα
#De_diavasa_to_mnimonio_giati εβλεπα τούρκικο
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ήταν σε επανάληψη
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ποναγε η κοιλιά μου (στον Βενιζέλο γιατί έπιασε η δικαιολογία?)
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ήταν στα Αγγλικά. Helloooo!
#De_diavasa_to_mnimonio_giati είχε πολλές σελίδες με ψιλά γράμματα
#De_diavasa_to_mnimonio_giati έχω βουλευτική ασυλία #beat_that
#De_diavasa_to_mnimonio_giati εκει που κοιτουσα το εξωφυλλο, πεταχτηκε ο σκυλος κ το πηρε καλε κυρια
#De_diavasa_to_mnimonio_giati έκαναν πολλή φασαρία κάτι αγανακτισμένοι απ’ έξω και δεν μπορούσα να συγκεντρωθω.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati είχε gossip girl νέο επεισόδιο κ δεν μπορούσα να το χάσω.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati μπορώ.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ήταν ανάδρομος ο ερμής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου