ΑΠΟΦΑΣΗ
ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
ΣΤΙΣ 21.08.2014
Το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. συνήλθε -βάσει των οριζόμενων στο καταστατικό της- την Πέμπτη, 21 Αυγούστου 2014, σε αίθουσα του ξενοδοχείου «NOVUS» και αφού διαπιστώθηκε η απαρτία με 71 παρόντα από τα 85 μέλη του, προχώρησε στις εργασίες του, βάσει της ημερησίας διάταξης.
Αναφορικά με το πρώτο θέμα ημερήσιας διάταξης και συγκεκριμένα το θέμα: «Εκτίμηση κατάστασης – εξελίξεων και Αγωνιστικό Πρόγραμμα Δράσης», αναπτύχθηκε από το συνάδελφο, Σταύρο Κουτσιουμπέλη, προεδρεύοντα της Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., η εισήγηση της Εκτελεστικής Επιτροπής (η οποία κατετέθη και γραπτώς στο προεδρείο του Γ.Σ.) και στη συνέχεια κατετέθησαν οι θέσεις και οι απόψεις για αγωνιστικό πρόγραμμα δράσης των εκπροσώπων των παρατάξεων:
1. ΠΑΣΚ – ΑΔΚ: Ηλίας Δόλγυρας
2. ΔΑΚΕ ΔΥ: Αντώνιος Αντωνάκος
3. ΜΕΤΑ: Γρηγόρης Καλομοίρης
4. Δυνάμεις του ΠΑΜΕ στο Δημόσιο: Αλέκος Αρβανιτίδης
5.Ανεξάρτητη Ενωτική Εκ-κίνηση – ΕΡΓΑΣ Ταξική Πορεία – Παρεμβάσεις/Κινήσεις/Συσπειρώσεις στο Δημόσιο (κοινή πρόταση): Ζέττα Μελαμπιανάκη
6. Δημοσιοϋπαλληλική Ανατροπή: Θεμιστοκλής Μπαλασόπουλος
7. Δίκτυο Εργαζομένων: Απόστολος Ακρίβος
Το Γ.Σ. μετά από εκτενή και ενδελεχή διάλογο, στον οποίο παρενέβησαν και τοποθετήθηκαν είκοσι πέντε (25) μέλη του, προχώρησε στις ψηφοφορίες επί των προτάσεων των παρατάξεων, χωρίς καμία να συγκεντρώσει την απόλυτη πλειοψηφία.
Επανερχόμενο στην εισήγηση της Ε.Ε., ως βάση σύνθεσης απόψεων για απόφαση και αφού εκτίμησε:
1. Το γεγονός ότι ο Ν.4250/14, στην εφαρμογή του οποίου επιμένει πεισματικά το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, παρά τη δυναμική αντίδραση των εργαζομένων όπως αυτή εκφράστηκε όλο το προηγούμενο διάστημα με την καθολική συμμετοχή τους στην απεργιακή κινητοποίηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. (αποχή από τις διαδικασίες της Αξιολόγησης) και την έντονη και τεκμηριωμένη κριτική που έχει ασκηθεί από Επιστημονικούς, Κοινωνικούς και Πολιτικούς Φορείς, εισάγει αυθαίρετο, αυταρχικό και αντιεπιστημονικό σύστημα αξιολόγησης εργαζόμενων, με στόχο την αδιαφάνεια και τη χειραγώγηση της λειτουργίας της Δημόσιας Διοίκησης και των εργαζομένων σε αυτήν, προκειμένου ανεμπόδιστα να υλοποιηθούν οι κυβερνητικοί σχεδιασμοί για:
Αναφορικά με το πρώτο θέμα ημερήσιας διάταξης και συγκεκριμένα το θέμα: «Εκτίμηση κατάστασης – εξελίξεων και Αγωνιστικό Πρόγραμμα Δράσης», αναπτύχθηκε από το συνάδελφο, Σταύρο Κουτσιουμπέλη, προεδρεύοντα της Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., η εισήγηση της Εκτελεστικής Επιτροπής (η οποία κατετέθη και γραπτώς στο προεδρείο του Γ.Σ.) και στη συνέχεια κατετέθησαν οι θέσεις και οι απόψεις για αγωνιστικό πρόγραμμα δράσης των εκπροσώπων των παρατάξεων:
1. ΠΑΣΚ – ΑΔΚ: Ηλίας Δόλγυρας
2. ΔΑΚΕ ΔΥ: Αντώνιος Αντωνάκος
3. ΜΕΤΑ: Γρηγόρης Καλομοίρης
4. Δυνάμεις του ΠΑΜΕ στο Δημόσιο: Αλέκος Αρβανιτίδης
5.Ανεξάρτητη Ενωτική Εκ-κίνηση – ΕΡΓΑΣ Ταξική Πορεία – Παρεμβάσεις/Κινήσεις/Συσπειρώσεις στο Δημόσιο (κοινή πρόταση): Ζέττα Μελαμπιανάκη
6. Δημοσιοϋπαλληλική Ανατροπή: Θεμιστοκλής Μπαλασόπουλος
7. Δίκτυο Εργαζομένων: Απόστολος Ακρίβος
Το Γ.Σ. μετά από εκτενή και ενδελεχή διάλογο, στον οποίο παρενέβησαν και τοποθετήθηκαν είκοσι πέντε (25) μέλη του, προχώρησε στις ψηφοφορίες επί των προτάσεων των παρατάξεων, χωρίς καμία να συγκεντρώσει την απόλυτη πλειοψηφία.
Επανερχόμενο στην εισήγηση της Ε.Ε., ως βάση σύνθεσης απόψεων για απόφαση και αφού εκτίμησε:
1. Το γεγονός ότι ο Ν.4250/14, στην εφαρμογή του οποίου επιμένει πεισματικά το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, παρά τη δυναμική αντίδραση των εργαζομένων όπως αυτή εκφράστηκε όλο το προηγούμενο διάστημα με την καθολική συμμετοχή τους στην απεργιακή κινητοποίηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. (αποχή από τις διαδικασίες της Αξιολόγησης) και την έντονη και τεκμηριωμένη κριτική που έχει ασκηθεί από Επιστημονικούς, Κοινωνικούς και Πολιτικούς Φορείς, εισάγει αυθαίρετο, αυταρχικό και αντιεπιστημονικό σύστημα αξιολόγησης εργαζόμενων, με στόχο την αδιαφάνεια και τη χειραγώγηση της λειτουργίας της Δημόσιας Διοίκησης και των εργαζομένων σε αυτήν, προκειμένου ανεμπόδιστα να υλοποιηθούν οι κυβερνητικοί σχεδιασμοί για:
Α. Ιδιωτικοποιήσεις Δημοσίων Υπηρεσιών και
Β. Περιορισμό, περικοπή και κατάργηση Κοινωνικών Υπηρεσιών και Παροχών.
Γ. Απολύσεις εργαζομένων στο Δημόσιο
Στο πλαίσιο αυτό ο Ν. 4250/14 εισάγει στην ελληνική Δημόσια Διοίκηση μέσω του τρίπτυχου «Αξιολόγηση» – Κινητικότητα – Διαθεσιμότητα, έναν αντιδραστικό μηχανισμό παραγωγής αντικοινωνικών ανατροπών, με ειδικότερους στόχους:
Α. Την καταστροφή χιλιάδων θέσεων εργασίας (απολύσεις)
Β. Την κατάργηση Δομών και Υπηρεσιών, κυρίως κοινωνικών (Υπηρεσιών Υγείας, Κοινωνικής Ασφάλισης, Δημόσιας Εκπαίδευσης, Υπηρεσιών των ΟΤΑ)
Γ. Τη γενίκευση και εγκατάσταση ενός κλίματος βίας, απειλών και ανασφάλειας στους χώρους εργασίας, δεδομένου ότι οι εργαζόμενοι «απειλούνται» και «εκβιάζονται» ότι σε περίπτωση που δεν δεχτούν την εφαρμογή ενός νόμου, η αντισυνταγματικότητα -σημειωτέον- του οποίου θα κριθεί στις 10 Οκτωβρίου 2014 στο ΣτΕ (έπειτα από προσφυγή που κατέθεσε η Α.Δ.Ε.Δ.Υ.), θα στερηθούν το δικαίωμα συμμετοχής τους σε διαδικασίες προαγωγών ή μετατάξεων.
Είναι χαρακτηριστικό ότι για την υλοποίηση αυτής της πολιτικής προωθείται ο «επανέλεγχος» χιλιάδων συμβάσεων εργασίας (άνω των 40.000), με αλλαγή των κριτηρίων μετατροπής τους από ορισμένου σε αορίστου χρόνου, γεγονός που αντίκειται και σε σχετική Κοινοτική Οδηγία, η οποία κυρώθηκε από τη χώρα μας με το Π.Δ. 164/2004. Το γεγονός, μάλιστα, ότι η διαδικασία αυτή παρουσιάζεται στην κοινή γνώμη με τρόπο υποκριτικό ως «έλεγχος πλαστότητας δικαιολογητικών διορισμού στο Δημόσιο» αποτελεί ωμή πρόκληση, αποκαλύπτοντας τις κυβερνητικές σκοπιμότητες που υποκρύπτονται.
2.Το γεγονός ότι η Κυβέρνηση μετέρχεται κάθε δικαστικού και νομικού μέσου, ποινικοποιώντας τις κινητοποιήσεις και τους αγώνες των εργαζομένων για την προάσπιση των εργασιακών τους δικαιωμάτων και αρνείται συστηματικά τη δημοκρατική αναδιοργάνωση της Δημόσιας Διοίκησης, με κοινωνικό περιεχόμενο, βασικό κριτήριο τις ανάγκες της Κοινωνίας και τρόπο που να κατοχυρώνει την εσωτερική αυτοτέλεια της Δημόσιας Διοίκησης και να τη θωρακίζει απέναντι σε κάθε είδους κομματική-πελατειακή πατρωνία και ιδιωτικά συμφέροντα. Η Κυβέρνηση, επίσης, συνεχίζει την πολιτική της καθημερινής πολύμορφης κατασυκοφάντησης της αποστολής και του έργου της Δημόσιας Διοίκησης και των εργαζόμενων σε αυτήν και κλιμακώνει την αντιλαϊκή πολιτική της, οργανώνοντας νέα «επιδρομή» μείωσης μισθών και συντάξεων, δραματικών περικοπών σε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και σε κοινωνικές παροχές. Παράλληλα προωθεί τα σχέδιά της για αλλαγή του συνδικαλιστικού νόμου στην κατεύθυνση της κατάργησης των δημοκρατικών δικαιωμάτων και ελευθεριών στους εργασιακούς χώρους.
Με βάση τα παραπάνω το Γ.Σ. με ψήφους 45 Υπέρ και 20 παρόντες αποδέχθηκε την εισήγηση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και με απόλυτη πλειοψηφία ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ:
2.Το γεγονός ότι η Κυβέρνηση μετέρχεται κάθε δικαστικού και νομικού μέσου, ποινικοποιώντας τις κινητοποιήσεις και τους αγώνες των εργαζομένων για την προάσπιση των εργασιακών τους δικαιωμάτων και αρνείται συστηματικά τη δημοκρατική αναδιοργάνωση της Δημόσιας Διοίκησης, με κοινωνικό περιεχόμενο, βασικό κριτήριο τις ανάγκες της Κοινωνίας και τρόπο που να κατοχυρώνει την εσωτερική αυτοτέλεια της Δημόσιας Διοίκησης και να τη θωρακίζει απέναντι σε κάθε είδους κομματική-πελατειακή πατρωνία και ιδιωτικά συμφέροντα. Η Κυβέρνηση, επίσης, συνεχίζει την πολιτική της καθημερινής πολύμορφης κατασυκοφάντησης της αποστολής και του έργου της Δημόσιας Διοίκησης και των εργαζόμενων σε αυτήν και κλιμακώνει την αντιλαϊκή πολιτική της, οργανώνοντας νέα «επιδρομή» μείωσης μισθών και συντάξεων, δραματικών περικοπών σε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και σε κοινωνικές παροχές. Παράλληλα προωθεί τα σχέδιά της για αλλαγή του συνδικαλιστικού νόμου στην κατεύθυνση της κατάργησης των δημοκρατικών δικαιωμάτων και ελευθεριών στους εργασιακούς χώρους.
Με βάση τα παραπάνω το Γ.Σ. με ψήφους 45 Υπέρ και 20 παρόντες αποδέχθηκε την εισήγηση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και με απόλυτη πλειοψηφία ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ:
1) Την προκήρυξη Απεργίας – «Αποχής»:
i) από όλες τις διαδικασίες που σχετίζονται με την αξιολόγηση στο Δημόσιο, σε όλα τα επίπεδα αυτής και συγκεκριμένα, αλλά όχι περιοριστικά:
(α) από την έκδοση αποφάσεων επιμερισμού των ποσοστώσεων του άρθρου 7 παρ.5 του π.δ. 318/1992.
(β) από τη σύνταξη και υποβολή εκθέσεων αυτοαξιολόγησης.
(γ) Από τη σύνταξη και υποβολή εισηγήσεων αξιολόγησης (άρθρο 14 του π.δ. 318/1992).
(δ) από τη σύνταξη και υποβολή εκθέσεων αξιολόγησης (άρθρο 14 του π.δ. 318/1992).
(ε) από τη συμμετοχή σε Ειδικές Επιτροπές Αξιολόγησης σε κάθε Υπουργείο (άρθρο 24 του π.δ. 318/1992).
(στ) οποιαδήποτε άλλη ενέργεια, που συνάπτεται με τη διαδικασία αυτή, όπως παροχή στοιχείων από τις Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού κλπ
ii) Από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και κάθε διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10).
iii) Από όλες τις διαδικασίες επαναπροσδιορισμού με νέα κριτήρια της μετατροπής των συμβάσεων ορισμένου σε αορίστου χρόνου του Ν. 4250/14.
i) από όλες τις διαδικασίες που σχετίζονται με την αξιολόγηση στο Δημόσιο, σε όλα τα επίπεδα αυτής και συγκεκριμένα, αλλά όχι περιοριστικά:
(α) από την έκδοση αποφάσεων επιμερισμού των ποσοστώσεων του άρθρου 7 παρ.5 του π.δ. 318/1992.
(β) από τη σύνταξη και υποβολή εκθέσεων αυτοαξιολόγησης.
(γ) Από τη σύνταξη και υποβολή εισηγήσεων αξιολόγησης (άρθρο 14 του π.δ. 318/1992).
(δ) από τη σύνταξη και υποβολή εκθέσεων αξιολόγησης (άρθρο 14 του π.δ. 318/1992).
(ε) από τη συμμετοχή σε Ειδικές Επιτροπές Αξιολόγησης σε κάθε Υπουργείο (άρθρο 24 του π.δ. 318/1992).
(στ) οποιαδήποτε άλλη ενέργεια, που συνάπτεται με τη διαδικασία αυτή, όπως παροχή στοιχείων από τις Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού κλπ
ii) Από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και κάθε διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10).
iii) Από όλες τις διαδικασίες επαναπροσδιορισμού με νέα κριτήρια της μετατροπής των συμβάσεων ορισμένου σε αορίστου χρόνου του Ν. 4250/14.
Η απεργία θα εκκινήσει την 30η Αυγούστου 2014 έπειτα, δηλαδή, από την πάροδο τεσσάρων εργασίμων ημερών από την κοινοποίηση εξωδίκου δηλώσεως της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στα αρμόδια Υπουργεία, νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και λοιπές υπηρεσίες, δια της οποίας γνωστοποιούνται το περιεχόμενο της αποφάσεως αυτής και τα αιτήματα της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., ενώ σε περίπτωση μη ικανοποίησης αυτών θα συνεχιστεί μέχρι τη λήξη της διαδικασίας αξιολόγησης, όπως αυτή περιγράφεται στο άρθρο 32 του νόμου 4250/2014, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 250 του νόμου 4281/2014 και πάντως μέχρι την 1η Νοεμβρίου 2014.
Για το λόγο αυτό, η Εκτελεστική Επιτροπή εξουσιοδοτείται διά της παρούσας, όπως προβεί σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες για την εκτέλεση της απόφασης αυτής και να ρυθμίσει κάθε διαδικαστικό ή μη θέμα, που ανακύπτει κατά την εφαρμογή της.
2) Τη διεύρυνση του διεκδικητικού πλαισίου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. ενάντια στις σχεδιαζόμενες νέες αναδιαρθρώσεις του μισθολογίου των Δημοσίων Υπαλλήλων που οδηγούν σε νέες μειώσεις μισθών και στις νέες περικοπές κοινωνικο-ασφαλιστικών δικαιωμάτων και ιατροφαρμακευτικών παροχών. Στο πλαίσιο αυτό το Γ.Σ. αποφασίζει τη διεκδίκηση:
i. Αυξήσεων σε μισθούς και συντάξεις και την επαναφορά τους σε αξιοπρεπή επίπεδα, βάσει του σημερινού κόστους διαβίωσης.
ii. Της επαναπρόσληψης όλων των απολυμένων και την κατάργηση του μηχανισμού διαθεσιμοτήτων και του μηχανισμού κατάργησης δομών, υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων του Δημοσίου.
iii. Της άμεσης πρόσληψης του αναγκαίου για την ομαλή λειτουργία των Δημοσίων Υπηρεσιών, προσωπικού, κυρίως σε εκείνες που λειτουργούν σήμερα στα όρια της επικινδυνότητας ακόμα και για τη δημόσια υγεία (πχ Νοσοκομεία), καθώς και σε υπηρεσίες σε ευαίσθητους κοινωνικούς τομείς όπως η Παιδεία, η Κοινωνική Ασφάλιση και οι κοινωνικές υπηρεσίες των ΟΤΑ.
iv. Της άμεσης κατάργησης του περιορισμού προσλήψεων με συγκεκριμένη αναλογία αποχωρούντων – προσληφθέντων. Είναι επείγον για κάθε αποχώρηση να έχουμε μία πρόσληψη, αφού προηγουμένως έχουν καλυφθεί τα κενά που ήδη υπάρχουν.
v. Της οικονομικής στήριξης και χρηματοδότησης των Ασφαλιστικών Ταμείων και άμεσης αποκατάστασης της τεράστιας ζημιάς που προκλήθηκε εξαιτίας του «κουρέματος των Ομολόγων» (PSI).
vi. Της άμεσης ανατροπής της πολιτικής υπερφορολόγησης, και του άδικου φορολογικού συστήματος, με την κατάργηση του ΕΝΦΙΑ και άλλων ρυθμίσεων που με προκλητικό τρόπο επεκτείνουν την αφαίμαξη των εισοδημάτων των λαϊκών κοινωνικών στρωμάτων, αφήνοντας συστηματικά το απυρόβλητο τους μεγαλοεπιχειρηματίες και τις μεγαλοεπιχειρήσεις, τα εφοπλιστικά συμφέροντα, το κεφάλαιο που μόνιμα φοροδιαφεύγει και φοροαποφεύγει.
vii. Της υπεράσπισης των Δημοσίων – Κοινωνικών Αγαθών, της Δημόσιας Περιουσίας, των πραγματικών κοινωνικών και δημοσίων συμφερόντων που η πολιτική των εκποιήσεων, των παραχωρήσεων και ιδιωτικοποιήσεων υπονομεύει και βλάπτει.
3) Τη διεύρυνση και κλιμάκωση των αγωνιστικών μορφών των κινητοποιήσεων, πέραν της Απεργίας – «Αποχής» από τις διαδικασίες της αξιολόγησης και του «επανελέγχου» μετατροπής των συμβάσεων ορισμένου σε αορίστου χρόνου, με:
i. Συλλαλητήριο στις 6 Σεπτεμβρίου 2014 και ώρα 6 μ.μ. στη Θεσσαλονίκη σε συντονισμό με τον ιδιωτικό τομέα και τους άλλους κοινωνικούς, επαγγελματικούς, επιστημονικούς Φορείς και Οργανώσεις.
ii. Πραγματοποίηση απεργιακών – αγωνιστικών μορφών, όπως 24ωρων Απεργιών, Στάσεων Εργασίας, Συλλαλητηρίων και κάθε άλλης συλλογικής μορφής κινητοποίησης που θα θεωρηθεί πρόσφορη για τη διεκδίκηση του συνόλου των αιτημάτων του διευρυμένου διεκδικητικού πλαισίου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. Ο προσδιορισμός των ημερομηνιών των απεργιακών – απεργιακών μορφών θα γίνει σε συντονισμό με τους εργαζομένους του ιδιωτικού τομέα και τους κοινωνικούς και επαγγελματικούς φορείς. Σταθμοί σε αυτή την πορεία αποτελούν η 23η Σεπτέμβρη ημέρα εκδίκασης της επαναπρόσληψης των καθαριστριών του Υπ. Οικονομικών και η 10η Οκτωβρίου 2014 ημέρα εκδίκασης της προσφυγής της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στο ΣτΕ.
Για το λόγο αυτό το Γ.Σ. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. εξουσιοδοτεί την Εκτελεστική της Επιτροπή να εκτελέσει την παραπάνω απόφαση
με τον καθορισμό του χρόνου, της διάρκειας και του πρόσφορου τρόπου για αυτές τις κινητοποιήσεις ανάλογα με τις εξελίξεις. Εξουσιοδοτεί επίσης την Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. να προβεί στη ρύθμιση όλων των αναγκαίων λεπτομερειών για την εκτέλεση της απόφασης αυτής.
Για το λόγο αυτό, η Εκτελεστική Επιτροπή εξουσιοδοτείται διά της παρούσας, όπως προβεί σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες για την εκτέλεση της απόφασης αυτής και να ρυθμίσει κάθε διαδικαστικό ή μη θέμα, που ανακύπτει κατά την εφαρμογή της.
2) Τη διεύρυνση του διεκδικητικού πλαισίου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. ενάντια στις σχεδιαζόμενες νέες αναδιαρθρώσεις του μισθολογίου των Δημοσίων Υπαλλήλων που οδηγούν σε νέες μειώσεις μισθών και στις νέες περικοπές κοινωνικο-ασφαλιστικών δικαιωμάτων και ιατροφαρμακευτικών παροχών. Στο πλαίσιο αυτό το Γ.Σ. αποφασίζει τη διεκδίκηση:
i. Αυξήσεων σε μισθούς και συντάξεις και την επαναφορά τους σε αξιοπρεπή επίπεδα, βάσει του σημερινού κόστους διαβίωσης.
ii. Της επαναπρόσληψης όλων των απολυμένων και την κατάργηση του μηχανισμού διαθεσιμοτήτων και του μηχανισμού κατάργησης δομών, υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων του Δημοσίου.
iii. Της άμεσης πρόσληψης του αναγκαίου για την ομαλή λειτουργία των Δημοσίων Υπηρεσιών, προσωπικού, κυρίως σε εκείνες που λειτουργούν σήμερα στα όρια της επικινδυνότητας ακόμα και για τη δημόσια υγεία (πχ Νοσοκομεία), καθώς και σε υπηρεσίες σε ευαίσθητους κοινωνικούς τομείς όπως η Παιδεία, η Κοινωνική Ασφάλιση και οι κοινωνικές υπηρεσίες των ΟΤΑ.
iv. Της άμεσης κατάργησης του περιορισμού προσλήψεων με συγκεκριμένη αναλογία αποχωρούντων – προσληφθέντων. Είναι επείγον για κάθε αποχώρηση να έχουμε μία πρόσληψη, αφού προηγουμένως έχουν καλυφθεί τα κενά που ήδη υπάρχουν.
v. Της οικονομικής στήριξης και χρηματοδότησης των Ασφαλιστικών Ταμείων και άμεσης αποκατάστασης της τεράστιας ζημιάς που προκλήθηκε εξαιτίας του «κουρέματος των Ομολόγων» (PSI).
vi. Της άμεσης ανατροπής της πολιτικής υπερφορολόγησης, και του άδικου φορολογικού συστήματος, με την κατάργηση του ΕΝΦΙΑ και άλλων ρυθμίσεων που με προκλητικό τρόπο επεκτείνουν την αφαίμαξη των εισοδημάτων των λαϊκών κοινωνικών στρωμάτων, αφήνοντας συστηματικά το απυρόβλητο τους μεγαλοεπιχειρηματίες και τις μεγαλοεπιχειρήσεις, τα εφοπλιστικά συμφέροντα, το κεφάλαιο που μόνιμα φοροδιαφεύγει και φοροαποφεύγει.
vii. Της υπεράσπισης των Δημοσίων – Κοινωνικών Αγαθών, της Δημόσιας Περιουσίας, των πραγματικών κοινωνικών και δημοσίων συμφερόντων που η πολιτική των εκποιήσεων, των παραχωρήσεων και ιδιωτικοποιήσεων υπονομεύει και βλάπτει.
3) Τη διεύρυνση και κλιμάκωση των αγωνιστικών μορφών των κινητοποιήσεων, πέραν της Απεργίας – «Αποχής» από τις διαδικασίες της αξιολόγησης και του «επανελέγχου» μετατροπής των συμβάσεων ορισμένου σε αορίστου χρόνου, με:
i. Συλλαλητήριο στις 6 Σεπτεμβρίου 2014 και ώρα 6 μ.μ. στη Θεσσαλονίκη σε συντονισμό με τον ιδιωτικό τομέα και τους άλλους κοινωνικούς, επαγγελματικούς, επιστημονικούς Φορείς και Οργανώσεις.
ii. Πραγματοποίηση απεργιακών – αγωνιστικών μορφών, όπως 24ωρων Απεργιών, Στάσεων Εργασίας, Συλλαλητηρίων και κάθε άλλης συλλογικής μορφής κινητοποίησης που θα θεωρηθεί πρόσφορη για τη διεκδίκηση του συνόλου των αιτημάτων του διευρυμένου διεκδικητικού πλαισίου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. Ο προσδιορισμός των ημερομηνιών των απεργιακών – απεργιακών μορφών θα γίνει σε συντονισμό με τους εργαζομένους του ιδιωτικού τομέα και τους κοινωνικούς και επαγγελματικούς φορείς. Σταθμοί σε αυτή την πορεία αποτελούν η 23η Σεπτέμβρη ημέρα εκδίκασης της επαναπρόσληψης των καθαριστριών του Υπ. Οικονομικών και η 10η Οκτωβρίου 2014 ημέρα εκδίκασης της προσφυγής της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στο ΣτΕ.
Για το λόγο αυτό το Γ.Σ. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. εξουσιοδοτεί την Εκτελεστική της Επιτροπή να εκτελέσει την παραπάνω απόφαση
με τον καθορισμό του χρόνου, της διάρκειας και του πρόσφορου τρόπου για αυτές τις κινητοποιήσεις ανάλογα με τις εξελίξεις. Εξουσιοδοτεί επίσης την Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. να προβεί στη ρύθμιση όλων των αναγκαίων λεπτομερειών για την εκτέλεση της απόφασης αυτής.
Για το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΛΗΓΙΑΝΝΗΣ
Με αυτή την ΑΔΕΔΥ και αυτούς τους ΔΥ (την πλειοψηφία) δεν μπορεί να κερδηθεί αυτός ο αγώνας ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρησιμοποιούν τα ίδια νομικίστικα κόλπα, ΔΕΝ ΑΠΕΡΓΟΥΝ αλλά κοροιδεύουν την κοινωνία με μονοήμερες και αποχή από καθήκοντα, ήτοι του κώλου τα ενιάμερα.
Εσείς, όντας πραγματικοί αριστεροί, δεν πρέπει ΚΑΝ να αναμεταδίδετε τι "αποφασίζουν" οι πουλημένοι εργατοπατέρες των ΑΔΕΔΥ, ΕΜΔΥΔΑΣ, κλπ.
5 χρόνια οι ΔΥ έχασαν τα πάντα και δεν κουνήθηκε φύλλο. Τις ΠΤΑΙΕΙ επιτέλους;!!
Συνάδελφε, όταν ήταν η εποχή για απεργία διαρκείας, πράγματι κάποιοι σφύραγαν κλέφτικα και έστριβαν (τι κάποιοι, όλοι σχεδόν)
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ απόφαση για απεργία-αποχή πάντως έχει ενδια΄φερον μια και ξεφεύγει από τα τετριμμένα της ΑΔΕΔΥ και δείχνει να δημιουργεί πρόβλημα στην κυβέρνηση
Λυπάμαι συνάδερφε αλλά η κυβέρνηση έχει καλύτερο νομικό επιτελείο από τους εργατοπατέρες της συμφοράς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα κερδίσει ΚΑΙ αυτή την μάχη και μάλιστα σύντομα.
Δεν επιχαίρω με την ήττα. Αλλά όταν πας στην μάχη με ηγέτες τον ΠηλιοΓούση και τον Εφιάλτη και από κάτω έχεις για φαντάρους τον σπαζοκλαμπάνια και τον "θα σας δείξω εγώ, θα δείτε τι θα πάθετε" και έναν δύο να βαράνε μπας και σώσουν τα προσχήματα, περιμένεις να κερδίσεις κιόλας;