Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022
Ξηλώνεται ο Νέος Οικοδομικός Κανονισμός για τα ύψη των κτιρίων
ΣΑΘ : 2017-2022 Πέντε Χρόνια επιτυχίες
Παρουσίαση σε video της ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ της συσπείρωσης αριστερών αρχιτεκτόνων, με θέμα «Ο ρόλος της αρχιτεκτονικής και των αρχιτεκτόνων απέναντι στην επίθεση που δέχεται η πόλη και η κοινωνία» ΕΜΠ 21.11.2022
ΣΜΤ: ψήφισμα για τις απολύσεις στο ΔΕΣΦΑ
Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2022
A/ΤΕΕ: Απόφαση για επαναφορά των ελάχιστων αμοιβών μηχανικών & συλλογική σύμβαση εργασίας
Αφίσες της συσπείρωσης αριστερών τοπογράφων για τις εκλογές της 27/11
Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2022
ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ: Προσλήψεις ΣΟΧ στην Κεντρική Υπηρεσία Δόμησης (ΚΥΔΟΜ) του ΥΠ.ΕΝ.
Προσλήψεις ΣΟΧ στην Κεντρική Υπηρεσία Δόμησης (ΚΥΔΟΜ) του ΥΠ.ΕΝ.
Υπουργέ
Η ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ αποτελεί την Ομοσπονδία που εκπροσωπεί το σύνολο των Διπλωματούχων Μηχανικών οι οποίοι υπηρετούν στη Δημόσια Διοίκηση (Υπουργεία, ΝΠΔΔ, ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού). Απευθυνόμαστε σε εσάς σχετικά με την πρόσφατη προκήρυξη για την πρόσληψη Μηχανικών Όπως πληροφορηθήκαμε εγκρίθηκε από το ΑΣΕΠ και αναρτήθηκε στους διαδικτυακούς τόπους του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (https://ypen.gov.gr/) και του ΑΣΕΠ, η Προκήρυξη ΣΟΧ 2/2022 για την πρόσληψη με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά δέκα (10) ατόμων διαφόρων ειδικοτήτων Μηχανικών με διάρκεια απασχόλησης, από την υπογραφή της σύμβασης έως τρία (3) έτη με δυνατότητα παράτασης έως τρία (3) ακόμη έτη, στην Κεντρική Υπηρεσία Δόμησης (Κ.Υ.ΔΟΜ) του ΥΠ.ΕΝ.
Από την ουσία της σύμβασης αλλά και από την χρονική διάρκεια της προκύπτει σαφώς ότι οι συνάδελφοι μας που θα προσληφθούν θα καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες της συγκεκριμένης Υπηρεσίας που φαίνεται σαφώς ότι είναι υποστελεχωμένη και θα ξαναγίνει έτσι μετά την παρέλευση του χρονικού διαστήματος των συμβάσεων και απόλυσης των συναδέλφων.
Πλέον αυτών, με το ν. 4954/9-7-22 στο άρ. 73 που τροποποίησε το άρ. 97Α , παρ. 1α του ν. 3852/10 (νόμος Καλλικράτη), αναφέρεται πως «..Κατ’ εξαίρεση, στους δήμους των Περιφερειών Αττικής, Βορείου Αιγαίου και Νοτίου Αιγαίου, όπου δεν υφίσταται Υπηρεσία Δόμησης, οι αρμοδιότητες αυτές ασκούνται από την Κ.Υ.ΔΟΜ. του Υ.ΠΕΝ, μετά την έναρξη λειτουργίας της….».
Αντιλαμβανόμαστε ότι η Κ.Υ.ΔΟΜ. θα έχει επαυξημένα καθήκοντα από 1- 1-23, έναρξης ισχύος της αναφερθείσας παραγράφου. Κατά συνέπεια θεωρούμε ότι θα πρέπει οι θέσεις εργασίες αυτές να μετατραπούν σε μόνιμες και σταθερές θέσεις εργασίας μετά από διαγωνισμό μέσω Α.Σ.Ε.Π. ή εφόσον θεωρείται πολύ επείγουσα την στελέχωση της συγκεκριμένης Υπηρεσίας να γίνουν οι προσλήψεις από υφιστάμενες προκηρύξεις όπως πχ η 13Κ/2022
Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2022
“Νερό – Δημοκρατία – Δημόσια αγαθά – Κινήματα» στο Σεράφειο 4/12/2022 10:30 π.μ.
ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ: Ενημέρωση σχετικά με το Επικουρικό του πρώην ΤΣΜΕΔΕ
Ενημέρωση σχετικά με το Επικουρικό του πρώην ΤΣΜΕΔΕ
Συνάδελφοι/σες
Σε συνέχεια προηγούμενων
ενημερώσεων μας σχετικά με την αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού της κράτησης
στο Επικουρικό του πρώην ΤΣΜΕΔΕ ενημερώνουμε ότι αναρτήθηκε επιτέλους (μετά από
2,5 έτη) η Εγκύκλιος 34 του ΕΦΚΑ σχετικά με την «Επικουρική ασφάλιση των Μηχανικών, που απασχολούνται στο Δημόσιο με
σχέση εργασίας Δημοσίου Δικαίου, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του Ν.4756/2020,
και απεικόνιση στην Αναλυτική Περιοδική Δήλωση ( ΑΠΔ) ΔΗΜΟΣΙΟΥ» την οποία
και έχουμε αναρτήσει εδώ:
https://www.emdydas.gr/images/stories/news/4.11.2022_efka2022_34.pdf
Επισημαίνουμε ότι η εν λόγω αλλαγή αφορά μόνο στους Μισθωτούς Μηχανικούς του
οικείου Τομέα του Κλάδου Επικουρικής ασφάλισης του τ. ΕΤΑΑ (δηλ. στο τ.
ΤΣΜΕΔΕ), κατά συνέπεια, δεν αφορά στους Μηχανικούς που ενδεχομένως υπάγονταν σε
άλλο Επικουρικό Ταμείο( πχ. τ. ΤΕΑΔΥ κ.λπ.).
Σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 4 του
άρθρου 97 του Ν. 4387/2016, όπως αντικαταστάθηκε από τις διατάξεις της παρ. 2
του άρθρου 35 του Ν.4756/2020, δίνεται η δυνατότητα στα εν λόγω πρόσωπα να
κατατάσσονται με ελεύθερη επιλογή τους σε μία (1) από τις τρεις (3)
ασφαλιστικές κατηγορίες. Η κατάταξη σε μία (1) από τις τρεις (3) είναι
υποχρεωτική. Αν ο ασφαλισμένος δεν επιλέξει ασφαλιστική κατηγορία κατατάσσεται
υποχρεωτικά στην πρώτη. Ο ασφαλισμένος μπορεί, με αίτησή του, να επιλέξει
ανώτερη ασφαλιστική κατηγορία από αυτή που υπάγεται ή, εφόσον βρίσκεται σε ανώτερη
ασφαλιστική κατηγορία, να επιλέξει κατώτερη. Συνεπώς, ο μισθωτός Μηχανικός που απασχολείται στο Δημόσιο με σχέση δημοσίου
δικαίου, θα πρέπει να υποβάλει αίτηση στον εκκαθαριστή της Υπηρεσίας του,
προκειμένου να γνωστοποιήσει τη βούλησή του για την επιλογή ασφαλιστικής
κατηγορίας. Η εν λόγω αίτηση για μεταβολή ασφαλιστικής κατηγορίας δύναται
να υποβάλλεται οποτεδήποτε, όμως σε κάθε περίπτωση η μετάταξη από κατηγορία σε
κατηγορία θα πραγματοποιείται την 1η Ιανουαρίου του επόμενου έτους από την
υποβολή της σχετικής αίτησης, ενώ είναι υποχρεωτική η παραμονή στην νέα
κατηγορία όλο το επόμενο έτος από την υποβολή της αίτησης.
Επίσης, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5
του άρθρου 97 του Ν.4387/2016, όπως ισχύει, προβλέπεται ότι από την 1/1/2023
έως 31/12/2024 τα ως άνω ποσά των
ασφαλιστικών κατηγοριών προσαυξάνονται κατ΄ έτος με διαπιστωτική πράξη του
Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, κατά το ποσοστό μεταβολής του μέσου
ετήσιου γενικού δείκτη τιμών καταναλωτή του προηγούμενου έτους. Σε περίπτωση
αρνητικής τιμής του ως άνω ποσοστού το ποσό της εισφοράς παραμένει στα επίπεδα
του προηγούμενου έτους.
Επειδή η ένταξη σε ασφαλιστικές κατηγορίες
για τον Κλάδο της Επικουρικής Ασφάλισης των Μισθωτών Μηχανικών που
απασχολούνται στο Δημόσιο με σχέση εργασίας Δημοσίου Δικαίου, ανατρέχει από την
1/1/2020 και εφεξής, όπως είχαμε ενημερώσει, προκύπτει θέμα επιστροφής εισφορών για το σύνολο των μηνών από τον 01/2020
έως και τον 10/2022, δηλαδή συνολικά για
τουλάχιστον 34 μήνες.
Επειδή η διαφορά μεταξύ των προηγούμενων
κρατήσεων (3,25% επί των μεικτών ασφαλιστέων αποδοχών) και της νέας
ασφαλιστικής κατηγορίας, είναι αρκετά μεγάλη (ενδεικτικά πάνω από 30 €
μηνιαίως), προκύπτει οφειλή προς όλους
τους ασφαλισμένους της τάξης άνω των 1000 €. Η Εγκύκλιος αναφέρει ότι «Για τη διαχείριση των μεταβολών
προηγούμενων μισθολογικών περιόδων ( από 01/01/2020 έως 30/09/2022) θα
ακολουθήσουν νεώτερες οδηγίες με νεότερο έγγραφό μας.» Οι Υπηρεσίες όμως
έχουν τη δυνατότητα μέσω συμψηφισμού
εισφορών με το μηχανισμό της ΑΠΔ, να επιστρέψουν τις εισφορές αυτές στους
ασφαλισμένους.
Όσον αφορά την ουσία της επιλογής
κατηγορίας και όπως αναλυτικά είχαμε ενημερώσει και το
καλοκαίρι με σχετικό μας έγγραφο, ο
υπολογισμός της προσδοκώμενης παροχής του Επικουρικού είναι εξαιρετικά δύσκολος
και ασαφής, όπως προκύπτει από όλη τη σχετική Νομοθεσία, κυρίως γιατί εξαρτάται και από την ηλικία
συνταξιοδότησης και όχι μόνο από τα έτη και τις εισφορές.
ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ: κατάργηση της ειδικής εισφορά της περ. α της παρ. 2 του άρθρου 38 του ν. 3986/2011
Σχετικά με το Νομοσχέδιο «Εξορθολογισμός ασφαλιστικής και συνταξιοδοτικής
νομοθεσίας, ενίσχυση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και άλλες διατάξεις», κατάργηση
της ειδικής εισφορά της περ. α της παρ. 2 του άρθρου 38 του ν. 3986/2011
Κύριοι Βουλευτές
Η
ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ αποτελεί την Ομοσπονδία που εκπροσωπεί το σύνολο των Διπλωματούχων
Μηχανικών οι οποίοι υπηρετούν στη Δημόσια Διοίκηση (Υπουργεία, ΝΠΔΔ, ΟΤΑ Α’ και
Β’ βαθμού). Απευθυνόμαστε σε εσάς σχετικά με Νομοσχέδιο «Εξορθολογισμός
ασφαλιστικής και συνταξιοδοτικής νομοθεσίας, ενίσχυση ευάλωτων κοινωνικών
ομάδων και άλλες διατάξεις». Κατά τη διαβούλευση του
Νομοσχεδίου είχαμε ζητήσει να συμπεριληφθούν τροπολογίες στο υπό
κατάθεση νομοσχέδιο με τις λοιπές ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές
ρυθμίσεις, οι οποίες δεν περιλήφθηκαν στην κατατεθειμένη του εκδοχή γι αυτό και
τις επαναφέρουμε. Οι προτεινόμενες τροπολογίες αφορούν ρυθμίσεις με τις οποίες
επιβεβαιώνεται η ενιαία αντιμετώπιση των ασφαλισμένων εντός του Ενιαίου Φορέα
και αποκαθίσταται η άδικη και άνιση μεταχείριση εργαζομένων, ως προς την
συνταξιοδοτική τους αντιμετώπιση, αναλόγως του φορέα ασφάλισης από τον οποίο
προέρχονται ή το χρόνο υπαγωγής στην ασφάλιση, αλλά και βελτιώνουν τις αποδοχές των Δημοσίων Υπαλλήλων.
Η
πρώτη πρόταση Τροπολογίας προτείνουμε να
περιληφθεί στο άρθρο 72 και η κατάργηση της ειδικής εισφορά της περ. α της παρ.
2 του άρθρου 38 του ν. 3986/2011 (Α΄ 152) (2% για την καταπολέμηση της
ανεργίας), περί δημοσιονομικών ρυθμίσεων, και όχι μόνο της περ. β (1% υπέρ ΤΠΔΥ
ή ΟΑΕΔ). Αφού ορθώς απαλείφεται η μη ανταποδοτική κράτηση υπέρ ΤΠΔΥ ή ΟΑΕΔ,
οφείλει να απαλειφθεί και η αντίστοιχα μη ανταποδοτική κράτηση του 2% που και
μεγαλύτερη είναι και 11 χρόνια κράτησης της έχουν παρέλθει.
Με
τη δεύτερη προτεινόμενη πρόταση που αφορά τις ασφαλιστικές ρυθμίσεις ζητάμε να προβλέπεται
η δυνατότητα και των υπαγόμενων στο πρ. ΕΤΑΑ παλαιών ασφαλισμένων Μηχανικών να
δικαιωθούν μειωμένης συνταξιοδότησης στο 62ο έτος της ηλικίας τους. Παρά την
από 1-1-2022 και εντεύθεν ενιαιοποίηση των συνταξιοδοτικών προϋποθέσεων ως προς
την πλήρη συνταξιοδότηση λόγω γήρατος για όλους τους ασφαλισμένους ανεξαρτήτως
φορέα προέλευσης και ασφάλισης, παρά την ένταξη όλων των φορέων κύριας
ασφάλισης στον ΕΦΚΑ και παρά τον ενιαίο τρόπο υπολογισμού των συνταξιοδοτικών
παροχών εντός του Ενιαίου φορέα, εντούτοις έως και σήμερα δεν προβλέπεται για
τους υπαχθέντες στην ασφάλιση του πρ. ΕΤΑΑ παλαιούς ασφαλισμένους Μηχανικούς δυνατότητα
συνταξιοδότησης με μειωμένη σύνταξη από το 62ο έτος της ηλικίας ακόμα και εάν
έχει συμπληρωθεί χρόνος ασφάλισης 15 ετών.
Με
τη τρίτη προτεινόμενη ρύθμιση ζητάμε να προβλέπεται η δυνατότητα και των
Μηχανικών μητέρων ανικάνων τέκνων να δικαιωθούν σύνταξης στο 50ο έτος της
ηλικίας τους εφόσον πιστοποιείται ποσοστό ανικανότητας ενός τέκνου σε ποσοστό
τουλάχιστον 67%. Υπενθυμίζεται ότι αφενός αντίστοιχη ρύθμιση προβλέπεται για
τις ασφαλισμένες του πρ. Δημοσίου και του πρ. ΙΚΑ ΕΤΑΜ και άλλων φορέων κύριας
ασφάλισης, αφετέρου δε η πρόβλεψη αυτή δεν επηρεάστηκε από την αύξηση των ορίων
ηλικίας συνταξιοδότησης των ν. 3863, 3865/2010, 4093/2012 και 4336/2015 και οι
ασφαλισμένες των ταμείων αυτών δύνανται να συνταξιοδοτηθούν οποτεδήποτε, και
μετά την 1-1-2022 με τις ανωτέρω προϋποθέσεις.
Με
την τέταρτη προτεινόμενη ρύθμιση ζητάμε να προβλέπεται η δυνατότητα των
εργαζόμενων μητέρων Διπλωματούχων Μηχανικών με Μισθωτή Εργασία να
συνταξιοδοτηθούν με ευνοϊκότερα ηλικιακά όρια, έστω με μεταβατικές διατάξεις. Η
ευαίσθητη αυτή κατηγορία εργαζομένων στα περισσότερα ενταχθέντα Ταμεία, είχε τη
δυνατότητα. Μοναδικές εξαιρέσεις στον ανωτέρω κανόνα, ήταν οι γυναίκες
μηχανικοί οι οποίες ήταν υποχρεωμένες λόγω ιδιότητας να είναι ασφαλισμένες στο
πρώην ΤΣΜΕΔΕ. Αντιθέτως οι εργαζόμενες με τις συγκεκριμένες ειδικότητες οι
οποίες παράλληλα ασφαλισμένες στο Δημόσιο ή σε Ειδικά Ταμεία, είχαν –και έχουν
με μεταβατικές διατάξεις- τη δυνατότητα να συνταξιοδοτηθούν με το καθεστώς των
μητέρων ανηλίκων. Μετά και τη σύσταση του ΕΦΚΑ, θεωρούμε ότι δεν πρέπει να
υπάρχουν δυσμενείς διακρίσεις σε βάρος μιας μικρής ομάδας ασφαλισμένων
γυναικών, οι οποίες εργάζονται με τους ίδιους ακριβώς όρους και συνθήκες με
άλλες εργαζόμενες οι οποίες έχουν τη δυνατότητα συνταξιοδότησης με τις
διατάξεις που αφορούν στις μητέρες ανηλίκων. Για λόγους λοιπόν ίσης
μεταχείρισης, προτείνουμε να υπάρξει η αναγκαία νομοθετική ρύθμιση η οποία
ακολουθεί.
ΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ
ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΕΞΗΣ:
Άρθρο
72
1.
Από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου καταργούνται:
α)
η ειδική εισφορά της περ. α και β της παρ. 2 του άρθρου 38 του ν. 3986/2011 (Α΄
152), περί δημοσιονομικών ρυθμίσεων,
Άρθρο
…
Θέσπιση
ορίου ηλικίας για λήψη μειωμένης σύνταξης σε ασφαλισμένους του ΕΦΚΑ- πρώην ΕΤΑΑ
Οι μέχρι 31.12.1992 ασφαλισμένοι του ΕΦΚΑ- πρ. ΕΤΑΑ δικαιούνται μειωμένη
σύνταξη λόγω γήρατος εφόσον έχουν συμπληρώσει το 62ο έτος της ηλικίας και έχουν
πραγματοποιήσει 4.500 ημέρες ασφάλισης ή 15 έτη. Το ποσό της συνταξιοδοτικής
παροχής μειώνεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 7 παρ. 3 του ν.4387/2016.
Άρθρο
……
Συνταξιοδότηση
Μηχανικών γονέων ανικάνων τέκνων Οι ασφαλισμένοι του ΕΦΚΑ - πρ. ΕΤΑΑ γονείς
ανικάνων τέκνων, με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 67% δικαιούνται πλήρη σύνταξη
στο 50ο έτος της ηλικίας τους, εφόσον έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον 5.500
ημέρες ασφάλισης ή 18 έτη και 4 μήνες. Το δικαίωμα αυτό ασκείται μόνο από τον
ένα γονέα. Αν ο γάμος λυθεί, το δικαίωμα ασκείται από τον γονέα που έχει την
επιμέλεια του ανάπηρου παιδιού με αμετάκλητη δικαστική απόφαση. Αν το παιδί
είναι ενήλικο, το δικαίωμα ασκείται από τον γονέα που είχε την επιμέλεια όσο
ήταν ανήλικο. Αν η ενηλικίωση επήλθε πριν τη λύση του γάμου, το δικαίωμα
ασκείται από έναν από τους δύο γονείς. Σε περίπτωση που το ανάπηρο παιδί έχει
τεθεί σε δικαστική συμπαράσταση λόγω ψυχικής ή διανοητικής διαταραχής ή λόγω σωματικής
αναπηρίας, με αμετάκλητη δικαστική απόφαση, το δικαίωμα ασκείται από τον γονέα
που έχει ορισθεί δικαστικός συμπαραστάτης.
Άρθρο
……
Συνταξιοδότηση
Μηχανικών Γυναικών με μισθωτή εργασία «Οι διατάξεις του άρθρου 144 του νόμου
3655/2008 , όπως αυτές τροποποιήθηκαν με τις διατάξεις της παρ. 17 του άρθρου
10 του νόμου 3863/2010 , του άρθρου 61 του νόμου 3996/2011 και της
Υποπαραγράφου Ε3 του άρθρου 2 του νόμου 4336/2015, εφαρμόζονται ανάλογα και
στις ασφαλισμένες του ΕΦΚΑ προερχόμενες από τους τομείς του πρώην ΕΤΑΑ , οι
οποίες απασχολούνται με μισθωτή εργασία και εξαρτημένη σχέση στο Δημόσιο ή στον
ιδιωτικό τομέα.»
Τέλος
οφείλουμε να επισημάνουμε τη διαφωνία μας με τις ρυθμίσεις του για το ΜΤΠΥ του
κεφαλαίου Ζ, στα άρθρα 30 έως και 35 και στο κεφάλαιο ΙΒ, στα άρθρα 58 έως 60
με επιχειρείται η διάλυση του δημόσιου χαρακτήρα του Μετοχικού Ταμείου
Πολιτικών Υπαλλήλων και τίθεται σε κίνδυνο η ίδια η ύπαρξή του.
Παράρτημα Ν.3986/2011
α) Καθιερώνεται ειδική εισφορά
αλληλεγγύης για την καταπολέμηση της ανεργίας. Η εισφορά αυτή
υπολογίζεται σε ποσοστό δύο τοις εκατό (2%) επί των τακτικών
αποδοχών και πρόσθετων αμοιβών και αποζημιώσεων όλων των μισθοδοτούμενων
υπαλλήλων του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ., Ο.Τ.Α., καθώς και των υπαλλήλων όλων
ανεξαιρέτως των Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών και των Ν.Π.Ι.Δ..,
συμπεριλαμβανομένων και των Τραπεζών και των θυγατρικών επιχειρήσεων των
Τραπεζών ή των συνδεδεμένων με αυτές εταιριών που ανήκουν στον ίδιο όμιλο με
τις Τράπεζες. Από τις διατάξεις των προηγούμενων εδαφίων εξαιρείται το
προσωπικό που καταβάλλει την εισφορά υπέρ κλάδου ανεργίας, που
προβλέπεται από την παράγραφο 1 του άρθρου 32 του ν.δ. 2961/1954 (Α’ 197), όπως
έχει τροποποιηθεί με την παράγραφο 6 του άρθρου 44 του ν. 2084/1992 (Α’ 165)
και την παράγραφο 9 του άρθρου 44 του παρόντος νόμου.
β) Καθιερώνεται ειδική εισφορά των
ασφαλισμένων του Ταμείου Πρόνοιας των Δημοσίων Υπαλλήλων (ΤΠΔΥ) πέραν των
προβλεπομένων, υπέρ του Ταμείου Πρόνοιας των Δημοσίων Υπαλλήλων. Η
εισφορά αυτή υπολογίζεται σε ποσοστό ένα τοις εκατό (1%)
επί των τακτικών αποδοχών και πρόσθετων αμοιβών και αποζημιώσεων όλων των
δικαιούχων υπαλλήλων του Ταμείου. Για όσους υπαλλήλους του
δεύτερου εδαφίου της προηγούμενης περίπτωσης δεν είναι ασφαλισμένοι στο
ΤΠΔΥ η εισφορά υπολογίζεται σε ένα τοις εκατό (1%) επί των τακτικών
αποδοχών και πρόσθετων αμοιβών και αποζημιώσεων, υπέρ του ΟΑΕΔ ενώ για το
προσωπικό που είναι ασφαλισμένο στα Μετοχικά Ταμεία των Ενόπλων Δυνάμεων, η
εισφορά αυτή αποδίδεται υπέρ των εν λόγω Ταμείων. Με κοινή απόφαση των
Υπουργών Οικονομικών και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης μπορεί να ρυθμίζεται
ο τρόπος υπολογισμού, είσπραξης και απόδοσης της ειδικής
εισφοράς αλληλεγγύης και κάθε άλλο αναγκαίο θέμα για την
εφαρμογή της παρούσας παραγράφου.