Όπως θα ξέρουν οι συνεπείς αναγνώστες μας, ο Παρατηρητής είχε έγκαιρα προειδοποιήσει ότι η νομοθετική ρύθμιση για την "τακτοποίηση" του θέματος των υψομετρικών δεν ήταν εύκολη υπόθεση εξηγώντας : Γιατί δεν μπορεί να γίνει νομοθετική ρύθμιση για το γήπεδο "Αγιά Σοφιά"
Στη συνέχεια όταν τελικά ψηφίστηκε η ντροπολογία, πάλι είχαμε σχολιάσει ότι δεν λύθηκαν τα προβλήματα : Ψηφίστηκε η (ν)τροπολογία για τα γήπεδα, αλλά το τοπίο παραμένει θολό. Γράφαμε:
"Παραμένει αβέβαιη η δυνατότητα επίσπευσης στην περίπτωση του γηπέδου της ΑΕΚ και της υπογειοποίησης μπροστά από αυτό, για τους παρακάτω λόγους:
Εξακολουθεί να ισχύει η νομοθεσία που προβλέπει με ποιο τρόπο γίνεται η τροποποίηση των υψομετρικών μελετών οδών και συνεπώς,
Εξακολουθεί να χρειάζεται εγκεκριμένη μελέτη του έργου της υπογειοποίησης προκειμένου να φανεί που ακριβώς βρίσκονται τα υψόμετρα των μελλοντικών δρόμων δεδομένου ότι,
θα εξακολουθεί να φαίνεται στην άδεια δόμησης ότι η είσοδος στον υπόγειο χώρο στάθμευσης θα γίνεται από τους μελλοντικούς και όχι από τους υφιστάμενους δρόμους και άρα
προκύπτει το ερώτημα: Οι υπάλληλοι του ΥΠΟΜΕΔΥ θα κάνουν τα στραβά μάτια με τόση φασαρία που έχει γίνει για το θέμα; Και αν όχι, τότε τι ακριβώς κέρδισε η Δικέφαλος ;;;"
Εν μέρει απάντηση της ερώτησής αυτής έδωσε η Ομοσπονδία των υπαλλήλων ΥΠΟΜΕΔΙ - ΥΠΕΝ,με ψήφισμα στο συνέδριό της (Δείτε εδώ) με το οποίο κατήγγειλαν τις υποσχέσεις του αρμόδιου Υπουργού Σπίρτζη για έγκριση των υψομετρικών.
Επανερχόμαστε λοιπόν σήμερα, μετά από τόσο καιρό που έχει ψηφιστεί η ντροπολογία για να ξαναβάλουμε τα δεδομένα στο τραπέζι:
- ο χώρος του μελλοντικού γηπέδου (επάνω αριστερά στο χάρτη) περιβάλλεται από 3 πεζόδρομους (σημειώνονται με πράσινη γραμμή) και ένα δρόμο (Πατριάρχου Κων/νου - Φωκών).
- για τον ένα πεζόδρομο που υφίσταται σήμερα (αριστερά) και τους δύο πεζόδρομους που θα διανοιχτούν, τα πράγματα είναι σαφή σε σχέση με την υψομετρία τους δηλαδή την ακριβή τους θέση
- όμως ο δρόμος που περνάει μπροστά από το γήπεδο καθώς και ένας ακόμη κάθετος σε αυτόν, "οφείλουν" να υπογειοποιηθούν σύμφωνα με τα σχέδια Μελισσανίδη, ώστε αφενός να γίνουν ράμπες εισόδου στο υπόγειο πάρκιγκ και αφετέρου να δημιουργηθεί από πάνω μια πλατεία για να μπαινοβγαίνουν οι φίλαθλοι. Για αυτό το έργο δεν υπάρχει καμία έγκριση μέχρι σήμερα ώστε να είναι σαφής η μελλοντική θέση τόσο του υπόγειου δρόμου, όσο και του από πάνω πεζόδρομου-πλατείας.
- για να βγει η οικοδομική άδεια του γηπέδου, πρέπει να εμφανιστούν βεβαιώσεις και εγκρίσεις για την θέση όλων των δρόμων σε όλες τις πλευρές του γηπέδου ώστε να μετρηθεί το ύψος του γηπέδου σε σχέση με τους δρόμους που το περιβάλλουν.