Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

Με φωτογραφική τροπολογία υλοποιήθηκε το μέγα σκάνδαλο στις τράπεζες


ΠΩΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΧΑΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 40 ΔΙΣ. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΣΕ ΞΕΝΑ ΧΕΡΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΨΩΜΙ

Ένα τόσο μεγάλο σκάνδαλο όπως αυτό της επονομαζόμενης ψευδώς“ανακεφαλαιοποίησης” των συστημικών ελληνικών τραπεζών δεν έχει προηγούμενο όχι μόνο στην ελληνική ιστορία αλλά μάλλον και στην παγκόσμια. 

Δεν υπάρχει πουθενά προηγούμενο να χάνειτο ελληνικό Δημόσιο μέσα σε ένα βράδυ, μετά από σκοτεινές μεθοδεύσεις, πάνω από 40 δισ. που έχει τοποθετήσει στις τράπεζες, ενώ με 5 δισ.περίπου οι τέσσερις συστημικές τράπεζες, με τη συνδρομή άλλων 6 δισ. που έβαλε το ελληνικό Δημόσιο (!), να αφελληνίζονται και να περνάνε στα χέρια ξένων και συχνά άγνωστωνκερδοσκοπικών κεφαλαίων.  

Δεν υπάρχει προηγούμενο, επίσης, να εκτελούνται κανονικά χιλιάδες ασφαλισμένοι, των οποίων τα ασφαλιστικά ταμεία απώλεσαν για άλλη μια φορά σε ένα βράδυ 1-2 δισ. ευρώ, από την απαξίωσητων μετοχών τους στις τράπεζες. 

Όπως δεν υπάρχει προηγούμενο να καταληστεύονται χιλιάδες μικρομέτοχοι, οι οποίοι είδαν τις επενδύσεις τους να εξαερώνονται. 

ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ-ΣΚΑΝΔΑΛΟ 

Ποιοι μεθόδευσαν ή, αν δεν μεθόδευσαν, ποιοι επέτρεψαν και δεν εμπόδισαν να πραγματοποιηθεί αυτό το μέγα σκάνδαλο της κατ' ευφημισμό λεγόμενης “ανακεφαλαιοποίησης”; 

Ποιοι επέτρεψαν, δεν εμπόδισαν και ανέχθηκαν αυτές τις σκοτεινές διαδικασίες με τις οποίες χάθηκαν οριστικά τα 40 δισ. του Δημοσίου, που είχαν τοποθετηθεί στις προηγούμενες, σκανδαλώδεις κι αυτές, ανακεφαλαιοποιήσεις, αφού δεν μπορούν να ανακτηθούν πλέον, ακόμη και αν τα πράγματα πάνε σχετικά καλά, ούτε σε δύο αιώνες, ενώ κινδυνεύουν να χαθούν και τα νέα 6 δισ. που έβαλε το Δημόσιο και στη νέα, τωρινή ανακεφαλαιοποίηση; 

Ποιοι επέτρεψαν, υποκύπτοντας στις απαιτήσεις των ξένων επενδυτών, οι τιμές στα βιβλία προσφορών να είναι μηδέν. Ναι, καλώς εγγράφη, μηδέν.

Ποιοι επέτρεψαν το ποσοστό του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (στην ουσία το ποσοστό του ελληνικού Δημοσίου) στις τράπεζες, να πέσει από το 56,3% κατά μέσο όρο στο 21% μετά την ανακεφαλαιοποίηση; 

Ποιοι ανέχθηκαν να εκτελεστούν εν ψυχρώ τα ασφαλιστικά ταμεία και οι μικρομέτοχοι; 

Την απόλυτη ευθύνη γι' αυτό φέρουν οι πιστωτές, δηλαδή η τερατόικα, ΕΕ, ΕΚΤ, ΔΝΤ, ESM και φυσικά την πρώτη ευθύνη φέρει η κυβέρνηση, Τσίπρας, Δραγασάκης, Τσακαλώτος, Σταθάκης και μαζί τους ο Γιάννης Στουρνάρας, Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδας. Από κει και το γεύμασυνενόχων που παρέθεσε ο Γ. Στουρνάρας στους μέχρι πρότινος σφοδρούς πολέμιούς του, Τσίπρα και Δραγασάκη (αν και για τον τελευταίο έχουμε αμφιβολίες πως ήταν ποτέ απέναντι στον Στουρνάρα). 

Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ

This is a coup: Το πρώτο τρέιλερ του νέου ντοκιμαντέρ


Έχει δίκιο ο νομπελίστας οικονομολόγος Πολ Κρούγκμαν να χαρακτηρίζει «πραξικόπημα» τη στάση της Ευρωπαϊκής Kεντρικής Τράπεζας σε χώρες όπως η Ελλάδα και η Κύπρος;

Ποιοι συμμετείχαν σε αυτά τα «πραξικοπήματα» εντός και εκτός των χωρών της ευρωπαϊκής περιφέρειας και τι κέρδισαν από αυτό;

Ποιος είναι ο ρόλος των μέσων ενημέρωσης αλλά και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην επιβολή μιας «κυρίαρχης σκέψης» σχετικά με το ρόλο και τη λειτουργία της ΕΕ; 

Οι δημιουργοί των ντοκιμαντέρ Χρεοκρατία, Catastroika και Φασισμός Α.Ε ξεκινούν ένα νέο ταξίδι για να απαντήσουν σε αυτά τα ερωτήματα.


Προκειμένου να εξασφαλίσουμε απόλυτη ανεξαρτησία στηριζόμαστε και αυτή τη φορά αποκλειστικά στις χορηγίες των ίδιων μας των θεατών. Ενίσχυσε και εσύ τη δημιουργία του ντοκιμαντέρ THIS IS A COUP.

ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
Τράπεζα ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Αρ. λογ.:5102063603321
(Κυριάκος Χατζηστεφάνου)
ΙΒΑΝ:GR40 0172 1020 0051 0206 3603 321
BIC: PIRBGRAA 

Αν επιθυμείτε να σας στείλουμε την απόδειξη επικοινωνήστε μαζί μας εδώ

Τα ονόματα όλων των συμπαραγωγών μας θα εμφανίζονται στους τίτλους τέλους του ντοκιμαντέρ. Εάν δεν το επιθυμείτε παρακαλούμε να το αναφέρετε με μήνυμα σας.

Το δώρο της κυρίας Θάτσερ


Της Μαρίας Θ. Μάρκου από εδώ

«Αν χρειάζονται λεφτά, ας πουλήσουν τα νησιά τους», διαβάζαμε στην αρχή. Κυκλοφόρησε και το μαγικό νούμερο: Διακόσια δισεκατομμύρια θα κερδίζαμε από την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας, αν ξεπερνούσαμε βορειοκορεατικές ιδεοληψίες και γραφειοκρατικές αγκυλώσεις. Κανείς δεν θυμόταν ότι, στην ευφορία της ολυμπιακής προετοιμασίας, η Ελλάδα καταλάμβανε τη δεύτερη θέση στην Ευρώπη στην κούρσα των ιδιωτικοποιήσεων, κερδίζοντας τελικά για την περίοδο 1977-2007 την πέμπτη θέση μεταξύ των 17 χωρών-μελών, με συνολικό αντικείμενο των ιδιωτικοποιήσεων κοντά στο 14% του ΑΕΠ (1).

Το πρώτο Μεσοπρόθεσμο κατέβασε το νούμερο στα πενήντα δισεκατομμύρια. Οσμή σκανδάλου στους διαγωνισμούς του ΤΑΙΠΕΔ που προδιέγραφαν τον πλειοδότη και στο χαμηλό τίμημα για κερδοφόρες επιχειρήσεις, στρατηγικές υποδομές, «assets» που αθροίζουν κοινόχρηστες και προστατευόμενες περιοχές στην «ιδιωτική» περιουσία του δημοσίου. Τα τελευταία προαπαιτούμενα περιέλαβαν συμφωνίες ανεξαρτήτως τιμήματος, καθώς οι «θεσμοί» έριχναν τα επισκεπτήρια επενδυτών στο τραπέζι που παιζόταν το μέλλον της χώρας.

Εμπειρική έρευνα (2) διαπίστωνε, το 2001, ότι η ιδιωτικοποίηση περιουσιακών στοιχείων του δημοσίου ήταν πια αποδεκτή σε περισσότερες από 100 χώρες ως νόμιμο – αν όχι βασικό – εργαλείο άσκησης πολιτικής με αποφασιστική σημασία για την αυξανόμενη εμπλοκή των αγορών στην παγκόσμια κατανομή πόρων, παρότι εκκρεμούσε ο διάλογος για τη νομιμότητα και την αναγκαιότητα μιας τέτοιας εξέλιξης. Πιο πρόσφατες έρευνες (3) αναδεικνύουν το ιδεολογικό πρόσημο αυτής της πολιτικής, που δεν επιβάλλεται από την χρηματοπιστωτική παγκοσμιοποίηση.

Μέχρι τη δεκαετία του ’70, η διαχείριση του δημόσιου πλούτου ήταν συνάρτηση με τη δυναμική ή με τις αστοχίες της ιδιωτικής αγοράς, με το πρότυπο του αναπτυξιακού σχεδιασμού, με την οργάνωση της εργασίας και τις πιέσεις για κοινωνικές μεταρρυθμίσεις σε κάθε χώρα. Οι «εθνικοποιήσεις» υπηρέτησαν την ανεξαρτητοποίηση των αναπτυσσόμενων χωρών όσο και τις ηγεμονικές αξιώσεις των ανεπτυγμένων. Οι «αποκρατικοποιήσεις», πάλι, πρόσφεραν ευκαιρίες για αύξηση των δημόσιων εσόδων χωρίς φορολογική επιβάρυνση ή περικοπή παροχών, συγκυριακά και σε περιορισμένη κλίμακα – αν εξαιρέσουμε αυτή της Φολκσβάγκεν στο απόγειο του ψυχρού πολέμου.

* * * *

Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

Σειρά εκδηλώσεων για τη διάσωση του ρέματος της Πικροδάφνης

Το Δίκτυο πολιτών οργανώνει σειρά εκδηλώσεων για τη διάσωση του ρέματος της Πικροδάφνης.


στο διάστημα από την Κυριακή 29/11, έως και την Κυριακή 6/12/2015. Πιο συγκεκριμένα:

· την Κυριακή 29/11, στις 11:00 π.μ., εκδήλωση – συζήτηση, στο μουσείο Εθνικής Αντίστασης,

Μαρ. Αντύπα & Σοφ. Βενιζέλου, Ηλιούπολη

· από τη Δευτέρα 30/12/15, έως και το Σάββατο 5/12/2015, έκθεση φωτογραφίας, στο αναψυκτήριο

του άλσους Κιντή, Μνησικλέους & Ύδρας, Ηλιούπολη (ώρες λειτουργίας καθημερινά 16:00 – 22:00, Σάββατο 11:00 – 21:00)

· την Κυριακή 6/12/2015, ώρα 11:00 π.μ., περίπατος στο ρέμα (στο τμήμα της Ηλιούπολης)


Ο νέος κύκλος δραστηριοτήτων αποσκοπεί στο να αναδειχθούν, αφενός, οι βασικές λειτουργίες του ρέματος,

που τεκμηριώνουν την υψηλή οικολογική αξία του και τη σημασία τους για τη ζωή των πολιτών και, αφετέρου,

οι σύγχρονες «πληγές» του ρέματος και οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από αυτές. Κυριότερες εκ των οποίων είναι

η επανέναρξη των έργων διοχέτευσης στο ρέμα της Πικροδάφνης ομβρίων υδάτων, άλλης λεκάνης απορροής

και η σιωπή που καλύπτει τις τελευταίες συνεννοήσεις μεταξύ της περιφέρειας Αττικής και των τεσσάρων παραρεμάτιων δήμων.

Για μια αρχιτεκτονική φιλική στο περιβάλλον – γιατί δόμηση με χώμα

Από σήμερα η Έκθεση «Για μια αρχιτεκτονική φιλική στο περιβάλλον – γιατί δόμηση με χώμα», 27-29 Νοεμβρίου στο σταθμό του μετρό στο Σύνταγμα από το Τμήμα Αττικής του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ. Φωτογραφίες από το στήσιμο εδώ.


Το Τμήμα Αττικής του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ διοργανώνει, από  Παρασκευή 27 έως Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015, Έκθεση στον υπόγειο χώρο του μετρό του Συντάγματος στον διάδρομο εξόδου προς την Λεωφόρο Αμαλίας. Το θέμα της Έκθεσης είναι  «Για μια αρχιτεκτονική  φιλική στο περιβάλλον – γιατί δόμηση με χώμα», με έμφαση στη φυσική δόμηση, στη δόμηση με χώμα και σε σχετικές εναλλακτικές μορφές δόμησης.

Στην Έκθεση θα παρουσιαστούν κυρίως υλοποιημένα ή στο στάδιο της υλοποίησης στην Ελλάδα κτήρια και κατασκευές από φυσικά υλικά όπως ωμοί πλίνθοι, αχυροπηλός και αχυρόμπαλλες.

Η Έκθεση θα περιλαμβάνει δείγματα από φυσικά υλικά και τεχνικές δόμησής τους (ωμοί πλίνθοι και μπαγδατί) και σχετικές προβολές video. Συνάδελφοι αρχιτέκτονες θα βρίσκονται συνεχώς στο χώρο της έκθεσης για να συνομιλήσουν με το κοινό.

Αναδημοσίευση από το site του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ



Ραδιοφωνικό spot έκθεσης
MPEG
599 KB

Αλλαγή της νομολογίας του Ελεγκτικού Συνεδρίου για την προσωπική διαφορά υπαλλήλου που μετατάχθηκε

Αλλαγή της νομολογίας του Ελ. Συν. για την προσωπική διαφορά υπαλλήλου που μετατάχθηκε. " η απώλεια όλου του ποσού της υπερβάλλουσας μείωσης από τους ανωτέρω υπαλλήλους θα αποτελούσε εξαιρετικά άδικη συνέπεια της μετάταξης ή μεταφοράς τους".


Όπως είναι γνωστό με την Ελ.Συν. Κλιμ.Τμ1 Πράξη 135/2015 κρίθηκε, κατά πλειοψηφία, ότι η παροχή του άρθρου 29 του ν. 4024/2011 αποτελεί μέρος των αποδοχών της θέσης προέλευσης των μετατασσόμενων υπαλλήλων, η οποία, ως προσωπική διαφορά, δεν διατηρείται στις αποδοχές της θέσης τους στον φορέα υποδοχής τους. Tην ίδια άποψη για την τύχη της προσωπικής διαφοράς μετά από μετατάξη υπαλλήλου είχε εκφράσει και το Υπ. Οικονομικών με το ΓΛΚ 2/3057/ΔΕΠ/23.03.2015 έγγραφό του.

Ωστόσο, με τη νεότερη Ελ.Συν.Τμ.1 Πράξη 122/2015, η ανωτέρω πράξη ανακαλείται και ερμηνεύεται διαφορετικά το θέμα της διατήρησης ή μη της παροχής του άρθρου 29 του Ν.4024/2011. Ειδικότερα, κρίνεται ότι οι μετατασσόμενοι υπάλληλοι από οποιονδήποτε φορέα σε άλλο φορέα του δημόσιου τομέα, δικαιούνται να λάβουν τόσο ποσό υπερβάλλουσας μείωσης όσο δικαιούνται και οι υπάλληλοι της θέσης του φορέα υποδοχής με τα ίδια έτη υπηρεσίας που ανήκουν στην ίδια κατηγορία, στην περίπτωση που στη θέση του φορέα προέλευσης δικαιούνταν μεγαλύτερο ποσό, με συνέπεια να χάνουν το υπερβάλλον ποσό, καθόσον αυτό αποτελεί μη διατηρητέα προσωπική διαφορά κατά την έννοια των προαναφερθεισών διατάξεων του ν. 3845/2010. Τούτο, διότι η απώλεια όλου του ποσού της υπερβάλλουσας μείωσης από τους ανωτέρω υπαλλήλους θα αποτελούσε εξαιρετικά άδικη συνέπεια της μετάταξης ή μεταφοράς τους. Συνεπώς, τα χρηματικά εντάλματα, στο μέτρο που το ποσό της καταβαλλόμενης με αυτά υπερβάλλουσας μείωσης στους υπαλλήλους ισούται με το ποσό της υπερβάλλουσας μείωσης που καταβάλλεται από το Δήμο, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4024/2011, σε υπαλλήλους του ίδιου Δήμου που υπηρετούν σε θέση και κατηγορία αντίστοιχη με αυτή στην οποία μετατάχθηκαν και υπηρετούν οι φερόμενοι ως δικαιούχοι των ενταλμάτων αυτών, πρέπει να θεωρηθούν.

122 ΤΟΥ 2015 ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΉ ΔΙΑΦΟΡΑ -



Η Ριζοσπαστική Κίνηση Τεχνικών για το ΣΜΤ Κεντρ. Μακεδ.


ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗ ΣΤΟ ΣΜΤ-Μ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ
Σήμερα βρισκόμαστε 5 μήνες σχεδόν μετά το υπερήφανο «ΟΧΙ» του ελληνικού λαού στο δημοψήφισμα που μετατράπηκε μέσα σε λίγες μέρες σε ένα ταπεινωτικό «NAI» από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και 2 μήνες μετά τις βουλευτικές εκλογές που αναδείξανε μια καταθλιπτική μνημονιακή πλειοψηφία και επέτρεψαν τον σχηματισμό της σημερινής κυβέρνησης που σπεύδει ολοταχώς να εφαρμόσει το 3ο μνημόνιο διευρύνοντας και βαθαίνοντας την κοινωνική καταστροφή των δύο προηγούμενων.
Με την διαδικασία του κατεπείγοντος ψηφίστηκε πάλι το πολυνομοσχέδιο με την πρώτη δέσμη προαπαιτούμενων μέτρων που θέτει το «κουαρτέτου» των δανειστών-θεσμών (ΕΕ, ΔΝΤ, ΕΚΤ, ΕΜΣ) για την εκταμίευση της επόμενης υπο-δόσης, ενώ το παραμύθι για δήθεν μέτρα ανακούφισης μέσω ενός ΄΄παράλληλου προγράμματος΄΄ υπέρ των αδυνάτων έχει γίνει το πιο σύντομο ανέκδοτο. Ο φαύλος κύκλος ΄΄αξιολόγηση-νέα μέτρα-επόμενη δόση΄΄ έχει κατοχυρωθεί ως το σχήμα μιας ατέρμονης διαδικασίας συνεχούς επιδείνωσης των υλικών όρων ύπαρξης ενός ολόκληρου λαού.
Τα προαπαιτούμενα μέτρα της τρέχουσας δόσης περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων
·         Περικοπές σε μισθούς και συντάξεις
·         Φορολογική λεηλασία των λαϊκών στρωμάτων
·         Εκποίηση της δημόσιας περιουσίας μέσω ιδιωτικοποιήσεων (υποδομές, λιμάνια, αεροδρόμια, ενέργεια)
·         Πλειστηριασμοί και κατασχέσεις σπιτιών μέσα από την άρση της προστασίας της πρώτης κατοικίας από τις τράπεζες
Ο επερχόμενος δε ασφαλιστικός νόμος που ευθυγραμμίζεται με τις εντολές των δανειστών, πέρα από την εξοντωτικές αυξήσεις τον ορίων ηλικίας, θα οδηγήσει στην κατάργηση του ασφαλιστικού συστήματος όπως το γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Στόχος τους είναι η κατάργηση του όποιου κοινωνικού χαρακτήρα έχει απομείνει και της όποιας αναδιανεμητικής λειτουργίας  του μετατρέποντας το σε ένα καθαρά ανταποδοτικό-ανακεφαλαιοποιητικό σύστημα, ατομικής στην ουσία ασφάλισης. Για την μεγάλη πλειοψηφία η σύνταξη θα καταντήσει να είναι ένα πενιχρό βοήθημα για τα βαθιά γεράματα και η αξιοπρεπή περίθαλψη μια ατομική υπόθεση για όσους θα έχουν να την πληρώσουν. Ενδεικτικό είναι ότι ακόμα και ψίχουλα όπως η δυνατότητα διετούς αλλαγής ασφαλιστικής κατηγορίας δεν χωράνε στην νέα πραγματικότητα και ξηλώνονται άρον-άρον από την κυβέρνηση που τα θεσμοθέτησε προεκλογικά.
Είναι φανερό πως τα προαπαιτούμενα της τρέχουσας δόσης, όπως και της προηγούμενης δεν είναι τυχαία αλλά εντάσσονται σε μια στρατηγική επίθεση στον κόσμο της εργασίας, που στοχεύει στην υπέρβαση της κρίσης προς όφελος του κεφαλαίου πάνω στα ερείπια των δικαιωμάτων μας.
Η καθημερινότητα των εργαζομένων στον τεχνικό κλάδο δεν διαφέρει από την γενική εικόνα του κόσμου της εργασίας.
·         Ελαστικές σχέσεις εργασίας κάθε είδους (με το κομμάτι, με την ώρα, με το έργο, με το επιδοτούμενο πρόγραμμα κτλ)
·         Εξαντλητικά ωράρια (όταν η αμοιβή είναι σταθερή)
·         Υποχρεωτικές «οικειοθελείς» άδειες άνευ αποδοχών όταν η δουλειά μειώνεται
·         Εκ περιτροπής εργασία με ανάλογη μείωση των αποδοχών
·         Αναγκαστικές «οικειοθελείς» αποχωρήσεις
·         Μισθοί που δεν επαρκούν για αξιοπρεπή διαβίωση
·         Μετανάστευση
·         Προγράμματα Voucher
·         Πεντάμηνα προγράμματα του ΟΑΕΔ

Υπάρχει μόνο ένας δρόμος για τους εργαζόμενους: Ο δρόμος του αγώνα και της ρήξης!

Εκλογές Σωματείου Μισθωτών Τεχνικών: 6 Δεκέμβρη 2015



Οι εκλογές του σωματείου μισθωτών τεχνικών θα πραγματοποιηθούν στις 6 , 7 και 8 Δεκέμβρη 2015 στην Αθήνα και στις 6 Δεκέμβρη 2015 σε Πάτρα, Χανιά, Ηράκλειο και Λάρισα.

Στην Αθήνα οι εκλογές θα πραγματοποιηθούν στο Αμφ. του ΤΕΕ (Νίκης 4, Σύνταγμα), τις ακόλουθες ημέρες και ώρες:
- Κυριακή, 6 Δεκέμβρη 2015, 10.00 π.μ. – 6.00 μ.μ.
- Δευτέρα, 7 Δεκέμβρη 2015, 3.00 μ.μ. – 9.00 μ.μ.
- Τρίτη, 8 Δεκέμβρη 2015, 3.00 μ.μ. – 9.00 μ.μ.

Σε Πάτρα, Χανιά, Ηράκλειο και Λάρισα οι εκλογές θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 6 Δεκέμβρη. Ο χώρος διεξαγωγής των εκλογών και οι ώρες θα ανακοινωθούν προσεχώς. Τα μέλη του σωματείου ψηφίζουν με αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο ή άλλο επίσημο έγγραφο αποδεικτικό της ταυτότητάς τους και με το ασφαλιστικό τους βιβλιάριο.

Να δώσουμε όλοι το παρών στη μάχη για τη μαζικοποίηση του Σωματείου.

Για να γραφτείτε στο Σωματείο Μισθωτών Τεχνικών, κατεβάστε το συνημμένο αρχείο με την αίτηση εγγραφής και αφού τη συμπληρώσετε στείλτε τη στη διεύθυνσηsomtechnik@gmail.com .

Για οποιεσδήποτε απορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στα τηλέφωνα 6936 760879, 6977 806266 ή να περάσετε από τα γραφεία που είναι ανοιχτά κάθε Τρίτη 6.30 με 8.30 μμ .

Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

Ποιοι και πώς θα κάνουν την αποτίμηση των κόκκινων δανείων;

Πηγή

Πολλά ερωτήματα γεννά το ανακοινωθέν του Eurogroup που αναφέρεται στο θέμα της διευθέτησης των κόκκινων δανείων.

Συγκεκριμένα αναφέρει ότι επιβεβαιώθηκε ότι η αποτίμηση της εμπορικής αξίας των ακινήτων, στο πλαίσιο του νόμου για τους πλειστηριασμούς, θα γίνει από ανεξάρτητους εκτιμητές υπό την εποπτεία της Τράπεζας της Ελλάδας.

Πρόκειται προφανώς για μια δέσμευση που έχει αναλάβει η κυβέρνηση και η οποία περιλαμβάνεται και στο προσφάτως ψηφισθέν νομοσχέδιο. Η ουσία είναι να δούμε τι σημαίνει αποτίμηση καθώς επικρατεί θολούρα για το θέμα, όπως και ποιοι θα είναι οι ανεξάρτητοι αποτιμητές. 

Σε κάθε περίπτωση πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν τίθεται θέμα «κουρέματος» του κεφαλαίου, δηλαδή του δανείου που πήρε ένας «κόκκινος» δανειολήπτης.

Οι αποτιμητές θα εκτιμούν την αξία του ακινήτου την παρούσα στιγμή και θα γίνεται «κούρεμα» εγγυήσεων. Δηλαδή αν ο δανειολήπτης δεν μπει σε κάποια ρύθμιση και χάσει το σπίτι του αυτό θα αποτιμάται με βάση τη χαμηλή εμπορική αξία κι όχι την υψηλή που ίσχυε όταν αγόρασε το σπίτι.

Για παράδειγμα, αν κάποιος πήρε δάνειο 150.000 ευρώ για σπίτι που εκτιμήθηκε τότε 200.000 και βγαίνει «κόκκινος» (δεν μπορεί να αποπληρώσει) αν δεν μπει στη ρύθμιση και η τράπεζα του πάρει το ακίνητο για χρέος 100.000 ευρώ, τότε θα γίνεται αποτίμηση του ακινήτου στην παρούσα αξία, π.χ. 120.000 ευρώ.

Τότε ο δανειολήπτης θα σβήσει το χρέος των 100 χιλ. ευρώ και θα χρωστά επίσης 20.000 ευρώ.

Πρόγραμμα 3ετούς προστασίας οφειλέτη

Η κλεψιά των 400 δις δολαρίων που θα μπορούσε να καταστρέψει το Ελληνικό πρόγραμμα

Σαν να μην έφταναν τα οικονομικά προβλήματα της Ελλάδας στις αγορές, την περασμένη εβδομάδα ξένα επενδυτικά ταμεία κατάφεραν να πάρουν τον έλεγχο των τεσσάρων μεγαλύτερων τραπεζών της χώρας- της Alpha Bank της Eurobank της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας και της Τράπεζας Πειραιώς. Αυτό έγινε μέσο μιας αύξησης κεφαλαίων 6,42 δις δολαρίων και διάφορων περίπλοκων νομικών ενεργειών. Το αποτέλεσμα ήταν πως οι τραπεζικές μετοχές πουλήθηκαν για ψίχουλα, υποτιμώντας την κρατική ιδιοκτησία πάνω σε αυτούς τους σημαντικούς οργανισμούς που κατέχουν περιουσία της τάξης των 358 δις δολαρίων. Πηγή


Το ποσοστό κρατικής κυριότητας στην ΕΤΕ έπεσε στο 24% από 57% που ήταν, στην Eurobank έπεσε στο 2,4% από 35%, στην Alpha Bank έφτασε το 11% από 64%, ενώ στην Τράπεζα Πειραιώς το ποσοστό κυριότητας έπεσε στο 22% από το προηγούμενο 67%. Τα ποσοστά αυτά αντιστοιχούν σε απώλεια σχεδόν 44 δις δολαρίων, τα οποία οι Έλληνες φορολογούμενοι πλήρωσαν τα προηγούμενα τρία χρόνια προκειμένου να διασώσουν τις τράπεζες.

Το Ελληνικό χρηματιστήριο και νομικοί κύκλοι πιστεύουν ότι οι χειρισμοί έγιναν μετά τη ψήφιση μίας νομικής διάταξης στο Ελληνικό Κοινοβούλιο η οποία επέτρεψε σε ιδιώτες επενδυτές να κοστολογήσουν τις τραπεζικές μετοχές μέσο ενός "βιβλίου προσφορών". Με αυτή την μέθοδο, η τιμή των μετοχών στις αυξήσεις κεφαλαίου δεν είναι προαποφασισμένη και οι επενδυτές ορίζουν τις τιμές εκεί που θέλουν να αγοράσουν.

Η ίδια διάταξη υποχρεώνει το αρμόδιο όργανο, το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας να αποδέχεται τις τιμές προσφορών ακόμα και αν αυτές δεν αντιστοιχούν στις τιμές των μετοχών.

Σύμφωνα με Ελληνικές τραπεζικές πηγές, οι Capital Group, Pimco, WLR RecoveryFund, Wellington, Fairfax, Brookfield Capital Partners και η Highfields CapitalManagement είναι μερικές από τις εταιρίες που άδραξαν την ευκαιρία να επενδύσουν στις Ελληνικές τράπεζες σε τιμές κάτω της τωρινής τους αξίας. Οι ξένοι επενδυτές αποτίμησαν τις τέσσερεις αυτές τράπεζες σε περίπου 800 εκατ. δολάρια, τιμή πάνω από τρείς φορές χαμηλότερη της τρέχουσας αξίας τους στα 3 δις. δολάρια. Επιπρόσθετα, από τις 4 μέχρι τις 20 Νοεμβρίου που ήταν ανοιχτό το βιβλίο προσφορών, ο τραπεζικός δείκτης στο Ελληνικό χρηματιστήριο έπεσε κατά σχεδόν 70%.

"Αυτά είναι τρομακτικά νούμερα," είπε στο CNBC ο καθηγητής τραπεζικού δικαίου στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου Αιμίλιος Αυγουλέας. "Το πιο ανησυχητικό είναι πως αυτό το ξεπούλημα γίνεται με τις ευλογίες των Ευρωπαίων δανειστών. Αυτό μας αποτρέπει από να το ονομάσουμε πλιάτσικο. Η απώλεια για τους Έλληνες φορολογούμενους είναι τεράστια."

Η σχέση της Attica Bank με τον Λαυρεντιάδη. Οι εικονικές συναλλαγές 18.000.000 ευρώ

ΠηγήΕίμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα σε αυτήν την Τράπεζα...



Η πολυσέλιδη δικογραφία για τα έργα και τις ημέρες της συμμορίας του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη που έφτασε στα χέρια μας, προκαλεί τεράστια ερωτήματα, τόσο για το μέγεθος της δράσης τους, όσο και για το πόσο καλά οργανωμένο ήταν το σχέδιο του "εγκεφάλου" της συμμορίας, οι οποίοι δρούσαν ανενόχλητοι για πολλά χρόνια, υπό τη προστασία (;) πολιτικών και επιχειρηματιών της αφρόκρεμας της Ελλάδας.

Ο τρόπος δράσης "Λαυρεντιάδη" και των εμπλεκόμενων, μπορεί κάλλιστα να γίνει Χουλιγκουντιανή ταινία και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία, δίνοντας "τροφή" και "γνώσεις" στους απανταχού μικροαπατεώνες που κυκλοφορούν στη πιάτσα!

- Πως κατάφερε ο Λαυρεντιάδης μέσω της Guardian Trust ΑΧΕΠΕΥ και της τράπεζας Αττικής να χρεώσει εικονικά σχεδόν 18 εκατ. ευρώ σε λογαριασμούς τρίτων;

- Ποιοι εμπλέκονται στην υπόθεση και πως δρούσαν;

- Πως η εταιρία "ALAPIS" συμφερόντων Λαυρεντιάδη κατάφερε να "φουσκώσει" τη μετοχή της;

- Πως κατέστρεψαν ιδιοκτήτη εταιρίας χημικών προϊόντων της Θεσσαλονίκης με πλαστογραφίες και εικονικές επιταγές;

-Ποιο υποκατάστημα της Αttica Bank εμπλέκεται στο τεράστιο "σκάνδαλο";

Η έναρξη "συνεργασίας" της Attica Bank με την εταιρία ALAPIS τον Δεκέμβριο τους 2009

Την πρώτη ημέρα του Δεκεμβρίου του 2009, τo υποκατάστημα της Attica Bank, επί της Ελ. Βενιζέλου 156, έδωσε το πρώτο δάνειο "σκάνδαλο", συνολικού ποσού 10.300.000 ευρώ στην Αικατερίνη Παπαδοπούλου, κάτοικο... Θεσσαλονίκης. Πέντε μήνες αργότερα, και συγκεκριμένα στις 1/4/2010, το ίδιο υποκατάστημα, εκδίδει εκ νέου, δάνειο ύψους 7.500.000 ευρώ, στον Κωνσταντίνο Μπαλλή, επίσης κάτοικο Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με τη ΤτΕ, κατά το διάστημα από 4/1/2010 έως τις 31/5/2010, οι αγορές για μετοχές της εταιρίας "Alapis", έγιναν με χρήματα (δάνεια και πρόσθετες πράξεις χρηματοδότησης) της Attica Bank!
Στα τέλη Απριλίου του 2010, οι εμπλεκόμενοι και φερόμενοι ως λήπτες δανείων ύψους 17,8 εκατ. ευρώ, χρωστούν μετά τόκων το ποσό των 18.485.921,75 ευρώ και όλα αυτά εν αγνοία τους.

Τι ακριβώς όμως έγινε το δίμηνο Απριλίου - Ιουνίου του 2010;

Το ΤΕΕ δίνει αντιπαροχή το σημαντικότερο περιουσιακό του στοιχείο;

Αναδημοσιεύουμε από τη ΡΠΜ



Χθες, 24/11/2015, η Δ.Ε. του Τ.Ε.Ε. έλαβε την απόφαση να προχωρήσει στην προκήρυξη διαγωνισμού για την αξιοποίηση-παραχώρηση του οικοπέδου του στο Μαρούσι (πρόκειται για το parking απέναντι από το Ιατρικό Αθηνών, στον κόμβο του ΟΤΕ, επί της Λ. Κηφισίας) με τη μέθοδο της αντιπαροχής.

Το χρονικό της απόφασης έχει ως εξής:

Tο καλοκαίρι του 2015 η Δ.Ε. του ΤΕΕ αποφάσισε τη διερεύνηση όλων των δυνατών επιλογών για το συγκεκριμένο οικόπεδο και την ανάθεση σχετικής μελέτης. Αντ’ αυτού παρουσιάστηκαν στη συνεδρίαση της Δ.Ε. στις 29 Οκτώβρη, τεύχη διαγωνισμού για να δοθεί το οικόπεδο αντιπαροχή, χωρίς μάλιστα να συνοδεύονται από τη σχετική μελέτη που να δείχνει γιατί επιλέγεται ο συγκεκριμένος τρόπος αξιοποίησης. Χαρακτηριστικό είναι ότι το θέμα παρουσιάστηκε ως υπηρεσιακή εισήγηση, ενώ προφανώς δεν ήταν, «πακέτο» μαζί με τυπικής φύσεως ζητήματα όπως οι καταβολές αμοιβών σε διάφορους συνεργάτες (πχ νερά, φωτοτυπίες κλπ), οι επιστροφές ποσών που δεν έπρεπε να έχουν καταβληθεί κλπ, με αποτέλεσμα να μη δοθεί ιδιαίτερη σημασία στο συγκεκριμένο ζήτημα. Σε επόμενη Δ.Ε. το θέμα ανακινήθηκε, κυρίως από μέλη της Δ.Ε. που ήταν απόντα στις 29/10, και ζητήθηκαν εξηγήσεις, ιδίως γιατί ποτέ δεν παρουσιάστηκε η μελέτη που είχε ανατεθεί. Η μελέτη αυτή δόθηκε εκ των υστέρων στα μέλη της Δ.Ε., αφορούσε όμως μόνο διαφορετικά σενάρια αντιπαροχής, καθώς, τέτοια εντολή δόθηκε (αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι η αντιπαροχή αποτελεί στρατηγική επιλογή του ΤΕΕ – κάτι που μέχρι τότε δεν είχε αποφασιστεί). Μετά από πιέσεις αποφασίστηκε το θέμα να εισαχθεί και πάλι προς συζήτηση η οποία και πραγματοποιήθηκε στις 24/11.

Ο βασικός προβληματισμός των εκπροσώπων της ΡΠΜ αφορούσε στην αποσπασματική και αποκομμένη από την υπόλοιπη περιουσία του ΤΕΕ αντιμετώπιση του ζητήματος, στην έλλειψη σχεδίου για το τί θέλει το ΤΕΕ να κάνει και στην προσπάθεια αποφυγής διαλόγου/δημοσιότητας γύρω από το θέμα.

Τα βασικά σημεία της τοποθέτησης των εκπροσώπων της ΡΠΜ στην Δ.Ε. ήταν:

Συγκεντρωτική διαχείριση απορριμμάτων και ΣΔΙΤ

Τάσος Κεφαλάς* από ΕφΣυν

Το τελευταίο διάστημα, όλο και πληθαίνουν οι πληροφορίες και τα σημάδια για το ότι βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη μια επιχείρηση ολικής επαναφοράς του μοντέλου της συγκεντρωτικής διαχείρισης των απορριμμάτων και των συμπράξεων δημόσιου - ιδιωτικού τομέα, που είναι περισσότερο γνωστές σαν ΣΔΙΤ. Τι είναι, όμως, το μοντέλο της συγκεντρωτικής διαχείρισης και τι το αμφισβήτησε, για να μιλάμε για «πλάνο ολικής επαναφοράς» του; Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά.

Στη δεκαετία του ’90 ανάγονται οι πρώτες προσπάθειες να μπει σε μια ορθολογική βάση η διαχείριση των απορριμμάτων στη χώρα μας, που ήταν -και, δυστυχώς, εξακολουθεί να είναι- σε τριτοκοσμική κατάσταση. Καταρτίστηκε πλαίσιο για τη διαχείριση των στερεών αποβλήτων (1996 - 1997) και το 1997 είχαμε τον πρώτο εθνικό σχεδιασμό. Η διαχείριση των απορριμμάτων πήρε πιο συγκεκριμένα χαρακτηριστικά την επόμενη δεκαετία, τότε που άρχισαν να εγκρίνονται τα περιφερειακά σχέδια διαχείρισης στερεών αποβλήτων, τα λεγόμενα ΠΕΣΔΑ.

Αυτό που προδιέγραφαν ήταν ένα μοντέλο, που έδινε μικρή σημασία στην προδιαλογή και στην ανακύκλωση των υλικών, εστιάζοντας σε μεγάλες εγκαταστάσεις επεξεργασίας σύμμεικτων απορριμμάτων και καύσης, χωρίς το τελευταίο να ομολογείται ανοιχτά. Έτσι, σε όλες τις περιφέρειες της ηπειρωτικής χώρας δρομολογήθηκε η κατασκευή μιας ή δύο τέτοιων κεντρικών μονάδων και σε λίγες περιπτώσεις τριών (Πελοπόννησος, Θεσσαλία) ή περισσοτέρων (Αττική, Κ. Μακεδονία).

Το άλλο χαρακτηριστικό του σχεδιασμού ήταν η διευκόλυνση της ιδιωτικοποίησης υποδομών και υπηρεσιών στον τομέα της διαχείρισης. Αφορούσε, κυρίως, τους διαγωνισμούς, μέσω ΣΔΙΤ, για την κατασκευή των κεντρικών μονάδων επεξεργασίας, με τεράστια χρηματοδότηση της κατασκευής τους από το δημόσιο (40-60%) και παραχώρηση στους ιδιώτες της λειτουργίας τους για 25-27 χρόνια. Εννοείται έναντι υψηλού τιμήματος. Το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν ένα ισχυρό εργαλείο, που «έσπρωχνε» προς αυτήν την κατεύθυνση.

Όχι, όμως, το μόνο. Υπήρχε, πρωτίστως, η πολιτική βούληση των κυβερνήσεων των τελευταίων δύο δεκαετιών, στην οποία ήρθαν να προστεθούν και οι ισχυρές πιέσεις της τρόικας τα τελευταία χρόνια. Ποιος δε θυμάται το «αλισβερίσι» του κ. Φούχτελ με τους αυτοδιοικητικούς όλης της επικράτειας ή τα περίφημα συνέδρια της ελληνογερμανικής συνεργασίας; Αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής ήταν η ιδιωτικοποίηση ή η προσπάθεια για ιδιωτικοποίηση και άλλων τομέων της διαχείρισης των απορριμμάτων, πλην των μεγάλων εργοστασίων, ακόμη και της περισυλλογής των απορριμμάτων.
Κρίσιμη καμπή η συνολική αμφισβήτηση του μοντέλου

Η προσπάθεια υλοποίησης αυτών των πολιτικών δεν ήταν ανέφελη, γι αυτό και δεν ευοδώθηκε πλήρως, ως τώρα. Υπήρξαν σοβαρές αντιδράσεις και αντιστάσεις, μόνο που ήταν ατελείς και αποσπασματικές. Τα θέματα της ιδιωτικοποίησης και των ΣΔΙΤ τα «σήκωσαν» κυρίως οι εργαζόμενοι στην αυτοδιοίκηση, που δικαιολογημένα ανησυχούν για τις θέσεις εργασίας. Σπανίως, όμως, συνδυάζοντας αυτά τα ζητήματα με το ίδιο το μοντέλο της συγκεντρωτικής διαχείρισης, κάτι που εξακολουθεί να ισχύει και σήμερα, σε μεγάλο βαθμό.

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

Η σαρωτική επέλαση των μνημονίων στην υπερχρεωμένη κοινωνία



Του ΓΙΑΝΝΗ ΔΟΥΛΦΗ* από το Ίσκρα

Έχω σε πολλές περιπτώσεις γράψει, όπως και άλλοι, ότι ένας από τους βασικούς στόχους των μνημονιακών πολιτικών υπήρξε εξ αρχής η συγκεντροποίηση της γης και της ακίνητης περιουσίας που έχει αποκτηθεί ως επί το πλείστον με προσωπική εργασία (παρελθούσα, τρέχουσα ή μελλοντική) δια της υφαρπαγής στα λίγα χέρια των ισχυρών του χρήματος με διάφορα τεχνικά «νομιμοποιητικά» μέσα, από μια νέα πρωταρχική συσσώρευση του κεφαλαίου, όπως την περιέγραφε και ο Μαρξ, ο οποίος ολοκληρώνοντας τον πρώτο τόμο του Κεφαλαίου καταλήγει ως εξής: «Ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής και συσσώρευσης, επομένως και η ατομική κεφαλαιοκρατική ιδιοκτησία, προϋποθέτουν την καταστροφή της ατομικής ιδιοκτησίας που στηρίζεται στην προσωπική εργασία». Μόνο έτσι θα πραγματοποιηθεί το υπερσυσσωρευμένο σε χρηματικά μέσα και τίτλους κεφάλαιο.

Η υπερχρέωση των δανειοληπτών στο τραπεζικό σύστημα, όσο και των άλλων πολιτών στις φορολογικές αρχές και τα ασφαλιστικά ταμεία είναι αποτέλεσμα στη συντριπτική πλειονότητα των περιπτώσεων της μνημονιακής πολιτικής που τους οδήγησαν στην αδυναμία αποπληρωμής – όπως άλλωστε αποδεικνύεται δια γυμνού οφθαλμού από τα στοιχεία και έχει πολλάκις γραφτεί – που περιόρισαν το διαθέσιμο εισόδημα, με εισοδηματικές περικοπές και εξοντωτική φορολόγηση και επέφεραν πρωτοφανή ύφεση και μαζική κοινωνική φτωχοποίηση, όλα αυτά τα χρόνια και αποτέλεσαν το μέσον για την επίτευξη του στόχου αυτού. (βλέπε σχετικό Πίνακα για την εξέλιξη των μη εξυπηρετούμενων δανείων στο τέλος του κειμένου). Ανάλογη ήταν και η εξέλιξη των ληξιπροθέσμων οφειλών στην εφορία, ειδικά μετά την εξοντωτική φορολόγηση των αδύναμων οικονομικά στρωμάτων (από 30 δις ευρώ το 2009 σε 63 δις ευρώ το 2013 και 83 δις ευρώ το 2015, παρά την ένταξη πολλών στη ρύθμιση των 100 δόσεων που τώρα ανατρέπεται).

Από την άλλη πλευρά η λεγόμενη «εσωτερική υποτίμηση», οδήγησε στην κατάρρευση της κτηματαγοράς και μια σωρευτική μείωση των τιμών των ακινήτων κατά 40% κατά μέσο όρο μέχρι το Α΄ εξάμηνο του 2014, σύμφωνα με τα συντηρητικά στοιχεία της Τ.Ε., ενώ σήμερα εκτιμάται ότι υπερβαίνει το 50% με αποτέλεσμα όσοι θα ήθελαν να εκποιήσουν σε κάποιες «εύλογες» τιμές το ακίνητό τους για να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους αδυνατούν παντελώς. Μ’ ένα σμπάρο, δυο τρυγόνια, λοιπόν. Και όπου οι οικονομικοί μηχανισμοί της «ελεύθερης αγοράς» δεν αρκούν από μόνοι τους, έρχεται αρωγός το κράτος - και τα ιμπεριαλιστικά κέντρα των «δανειστών» - δια της νομοθεσίας να τους υποβοηθήσει. Μέσα στα πλαίσια βέβαια των κοινωνικών συσχετισμών. Τα μνημόνια κατόρθωσαν να επιφέρουν μια ριζική μετατόπιση των κοινωνικών συσχετισμών αυτών υπέρ του (μεγάλου και χρηματιστικού ιδίως) κεφαλαίου.

Μέχρι το τέλος του 2013 ίσχυε μια πολύ ικανοποιητική ρύθμιση με αναστολή των πλειστηριασμών για οφειλές έως 200.000 σε τράπεζες, που νομοθετήθηκε αρχικά την 17/09/2009 με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου από τον τότε ΥΠ.ΟΙΚ. Γ. Παπαθανασίου και συνέχισε να ισχύει με διαδοχικές παρατάσεις, προστατεύοντας όχι μόνο την πρώτη κατοικία, αλλά όλα τα ακίνητα του δανειολήπτη (βλ.ΦΕΚ τ. Α΄ 181/16-9-09, που κυκλοφόρησε στις 17-9-09, η οποία περιέχει μεταξύ άλλων και διατάξεις περί αναστολής πλειστηριασμών)

Fast track η επένδυση στη Κεραμεία, Χίου

Πρώτη φορά αριστερές Fast Track επενδύσεις...


Εγκρίθηκε η ένταξη σε διαδικασία "fast track" μετά την ολοκλήρωση Διυπουργικής Επιτροπής Στρατηγικών Επενδύσεων η τουριστική επένδυση €100 εκατομμυρίων στη περιοχή Κεραμεία της Χίου.



Σύμφωνα με το σχέδιο στη περιοχή και σε συνολική έκταση 80 και πλέον στρεμμάτων, όπου παλιά λειτουργούσε εργοστάσιο κεραμείων, θα ανεγερθεί ένα υπερσύγχρονο ξενοδοχειακό συγκρότημα.


Όπως είχε γράψει το ered, το επενδυτικό σχέδιο προβλέπει τη δημιουργία μαρίνας και ξενοδοχειακού συγκροτήματος, σε μια συνολική έκταση 80 και πλέον στρεμμάτων, εκ των οποίων τα 11 στρέμματα είναι οι παλιές εγκαταστάσεις των Κεραμείων και τα άλλα 70 άλλες εκτάσεις της περιοχής, μεταξύ των οποίων και ο χώρος από τον οποίο εγίνετο η απόληψη πρώτης ύλης για τα κεραμεία.

Το ξενοδοχειακο συγκρότημα περιλαμβάνει πεντάστερο ξενοδοχείο και μονάδων μπανγκαλόους, συνολικής δυναμικότητας περίπου 1000 κλινών.

Επίσης, προβλέπεται ότι θα αξιοποιηθούν τα παλαιά κτίρια των κεραμείων, που είχαν κηρυχθεί ως διατηρητέα και από βιομηχανικής χρήσης έχει γίνει μετατροπή της χρήσης τους σε τουριστική.

Το ύψος της επένδυσης υπολογίζεται στα 150 εκατ. ευρώ. Στο αρχικό σχέδιο υπήρχε προβλεψη δημιουργίας στη περιοχή και καζίνο, με αγορά της άδειας καζίνο της Σύρου η οποία όμως στην συνέχεια εγκαταλείφθηκε.

Ο όμιλος Κολάκη, του οποίου ηγείται ο Παντελής (Λου) Κολάκης και ο αδελφός του Γιώργος Κολάκης, δραστηριοποιείται με εξαιρετική επιτυχία στον εφοπλισμό.


Οικονομικό σκάνδαλο – Το ΤΣΜΕΔΕ επένδυσε 480 εκατ των ασφαλισμένων κυρίως στην Attica bank και αξίζουν 8 εκατ

Πηγή


Η δικαιοσύνη θα παρέμβει ώστε να διαπιστώσει αν οι επενδύσεις του ΤΣΜΕΔΕ στην Attica bank έγιναν κατά τρόπο που να διασφαλίζεται ο ασφαλισμένος του Ταμείου;
Στο τραπεζικό σύστημα έχουν συντελεστεί ακραία οικονομικά εγκλήματα με έσχατο και σημαντικότερο την βιβλική καταστροφή που έχει υποστεί το ΤΧΣ στις ελληνικές τράπεζες. 
Όμως το ΤΧΣ δημιουργήθηκε για να ανακεφαλαιοποιήσει τις τράπεζες, μπορεί να χαρακτηριστεί Ταμείο ειδικού σκοπού και στόχου και η ευθύνη για το οικονομικό έγκλημα, επένδυσε 40 δισεκ. και αυτά χάθηκαν την φέρει το ελληνικό κράτος και η κυβέρνηση που αποφάσισε να ρισκάρει τα χρήματα των ελλήνων φορολογουμένων. 
1)Η περίπτωση του ΤΣΜΕΔΕ του Ταμείου των Μηχανικών όμως αποτελεί ακραία, κραυγαλέα διασπάθιση των κεφαλαίων των ασφαλισμένων μηχανικών που βλέπουν το ΤΣΜΕΔΕ να λαμβάνει ακραία επενδυτικά ρίσκα. 
Το ΤΣΜΕΔΕ επένδυσε 480-530 εκατ ευρώ σε Attica bank και τράπεζες και η αξία της επένδυσης του είναι σχεδόν μηδέν.
Μπορεί ένα ασφαλιστικό Ταμείο να ρισκάρει τα χρήματα των ασφαλισμένων για να καταλήγει με ζημίες; 
Μπορεί η Attica bank να στηρίζεται σε ένα Ταμείο το ΤΣΜΕΔΕ το οποίο έχει επενδύσει κεφάλαια – και σχεδιάζει να επενδύσει και νέα κεφάλαια – χωρίς καμία στρατηγική;
Τι ρόλο έχει το ΤΣΜΕΔΕ ένα Ταμείο να είναι βασικός μέτοχος μιας τράπεζας όπως η Attica bank που δεν παράγει κέρδη αλλά μόνο τεράστιες σωρευμένες ζημίες;
2)Το ΤΣΜΕΔΕ είναι Ταμείο όχι fund που έχει δημιουργηθεί για να λαμβάνει ρίσκα. 
Συν τοις άλλοις υπάρχει και ένα άλλο θέμα ουσιώδες. 
Στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης του ασφαλιστικού τα ασφαλιστικά Ταμεία θα περάσουν σε ένα δημόσιο φορέα αν αυτό συμβεί και με το ΤΣΜΕΔΕ τότε το Ταμείο θα λογίζεται ως κράτος άρα θα εγείρεται θέμα state aid δηλαδή κρατικής βοήθειας. 
Θεωρητικά το πρόβλημα μπορεί να ξεπεραστεί υπό την έννοια ότι όταν επένδυε το ΤΣΜΕΔΕ στην Attica bank δεν ανήκε το Ταμείο στο κράτος.
Όμως το Ταμείο είναι πολύ πιθανό να ανήκει στο κράτος και οι υποψήφιοι ιδιώτες μέτοχοι σε ποιο βαθμό κινδυνεύουν από την Attica bank όταν θα έχουν ως βασικό μέτοχο το κράτος; 
Η δικαιοσύνη θα παρέμβει ώστε να διαπιστώσει αν οι επενδύσεις του ΤΣΜΕΔΕ στην Attica bank έγιναν κατά τρόπο που να διασφαλίζεται ο ασφαλισμένος του Ταμείου;

Στάση εργασίας των εργαζομένων στην εταιρία ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ Α.Ε

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ στην εταιρία «ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ Α.Ε.

Φαβιέρου 30 Τ.Κ.10438 ΑΘΗΝΑ – Τηλέφωνα: 210.5272443 και 210-5272477 Fax: 210-5232553
e-mail: somateio@ktyp.gr dandoulakism@yahoo.gr και giannisfakinos@hotmail.gr

                                                                            Αθήνα  24/11/2015
                                                                                                Αρ.Πρωτ. 964
  
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ
      
ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ την ΤΕΤΑΡΤΗ 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
από τις 1μμ. ως το τέλος του ωραρίου 


Την ΤΕΤΑΡΤΗ 25/11/15 θα προχωρήσουμε σε νέα ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ από τις 1 μμ. ως το τέλος του ωραρίου. προκειμένου να πραγματοποιήσουμε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 1.30μμ. στο υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών στη Μεσογείων (σταθμός Μετρό «Εθνική Άμυνα»).     
Απαιτούμε νέα συνάντηση από τον αρμόδιο υπουργό κ. Σπίρτζη καθώς δεν υλοποίησε καμία από τις δεσμεύσεις που έδωσε την περασμένη εβδομάδα. Βασικά αιτήματά μας είναι η άμεση ματαίωση κάθε νομικής ενέργειας για 70 συμβασιούχους με θετικές Εφετειακές αποφάσεις που τους οδηγούν στις 1 Δεκεμβρίου στον Άρειο Πάγο, η επιστροφή στην εργασία του συνάδελφου Σάκη Παπαδόπουλου που είναι ο μόνος που δεν επανέφεραν από την εφεδρεία, η ριζική τροποποίηση του αντιδραστικού Κανονισμού Λειτουργίας & Προσωπικού και τα άλλα σοβαρότατα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο φορέας που εργαζόμαστε και έχουμε καταγγείλει κατ΄επανάληψη. Η συμμετοχή ΟΛΩΝ στη στάση εργασίας είναι απολύτως αναγκαία.

Το Δ.Σ. του Σωματείου

Συνέλευση πρωτοβάθμιων σωματείων την Παρασκευή 27/11



Η Πρωτοβουλία πρωτοβάθμιων σωματείων της Αθήνας που πραγματοποίησε σύσκεψη στις 6/11 για την παρέμβαση στην πανεργατική απεργία της 12/11 και την συνέχεια και κλιμάκωση του αγώνα στα κρίσιμα μέτωπα που έχουν ανοίξει, με ανακοίνωσή της απευθύνει πλατύ κάλεσμα για ανοιχτή συνέλευση για την παρέμβαση και τον πολύμορφο συντονισμό σωματείων στις επόμενες κινητοποιήσεις. 

Η συνέλευση θα γίνει την Παρασκευή 27 Νοέμβρη στις 6.00 μ.μ. στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Αθήνας (2ος όροφος) 

Όπως καταλήγει η ανακοίνωση «Απευθυνόμαστε σε όλα τα πρωτοβάθμια σωματεία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, σε επιτροπές αγώνα εργαζομένων από όλους τους χώρους στον νομό Αττικής, για να συντονίσουμε τις κινητοποιήσεις μας το επόμενο διάστημα.» 

Το δελτίο τύπου της 6ης Νοέμβρη από τη συνάντηση για τον Συντονισμό Πρωτοβάθμιων Σωματείων, αναφέρει: 

Από τη συνάντηση για τον Συντονισμό Πρωτοβάθμιων Σωματείων 

Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 6 Νοέμβρη στο ΕΚΑ η πρώτη συνάντηση Σωματείων και συλλογικοτήτων αγώνα για τον συντονισμό τους απέναντι στην νέα κλιμάκωση της αντιλαϊκής και αντεργατικής επίθεσης με την ψήφιση του 3ου μνημονίου. Στη συνάντηση συμμετείχαν 15 σωματεία και σύλλογοι από δημόσιο και ιδιωτικό τομέα καθώς και το συντονιστικό αγώνα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών. 

Κοινή διαπίστωση όλων των τοποθετήσεων από τα σωματεία και τις άλλες συλλογικότητες αγώνα ήταν πως: 

Η κυβέρνηση με τα πρώτα προαπαιτούμενα, που ψήφησε, πέρασε σαρωτικές αλλαγές στο φορολογικό, στο ασφαλιστικό, στο δημόσιο, στην υγεία, στην ενέργεια. Επιταχύνει τις ιδιωτικοποιήσεις και το ξεπούλημα της δημοσίας περιουσίας.

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Το μεγάλο τραπεζικό κόλπο

Τρία άρθρα για το μεγάλο τραπεζικό κόλπο των ημερών...


Με 8,5 δισ. που θα είναι είτε ομόλογα είτε κεφάλαια οι ξένοι θα αποκτήσουν τον έλεγχο στις 4 τράπεζες, σε πλήρη λειτουργία, με πλήθος θυγατρικών και ενεργητικό ύψους 340 δισ. ευρώ | EUROKINISSI

Σε αξίες ίδρυσης εκ του μηδενός αποτιμήθηκαν και ιδιωτικοποιούνται οι τέσσερις ελληνικές τράπεζες, με μεγάλους ζημιωμένους τους Ελληνες φορολογούμενους, αφού φορτώνεται οριστικά και αμετάκλητα στο δημόσιο χρέος όλο το κόστος των προηγούμενων ανακεφαλαιοποιήσεων και «διασώσεων» από το 2013 μέχρι σήμερα, ήτοι πάνω από 45 δισεκατομμύρια ευρώ.

Οι ξένοι επενδυτές, που στην πλειονότητά τους είναι κερδοσκοπικά χαρτοφυλάκια και ευκαιριακοί μέτοχοι, θα καταβάλουν περί τα 8,5 δισ. ευρώ σε μετρητά και ομόλογα που θα μετατραπούν «εθελοντικά» σε μετοχές, για να αποκτήσουν πλέον τον έλεγχο του εγχώριου τραπεζικού συστήματος.

Με τα λεφτά αυτά θα αγοράσουν τις τέσσερις συστημικές τράπεζες σε πλήρη λειτουργία, με πλήθος θυγατρικών στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια, ενεργητικό που φτάνει τα 340 δισ. ευρώ και σύνολο ιδίων κεφαλαίων άνω των 34 δισ. ευρώ.

Αυτό ήταν το τίμημα της πολιτικής επιλογής να αποφευχθεί πάση θυσία η κρατικοποίηση των τραπεζών ώστε μην ανοίξει η πληγή ενός καταστροφικού «κουρέματος» στις ανασφάλιστες καταθέσεις άνω των 100.000 ευρώ.

Με λίγα λόγια, οι ελληνικές τράπεζες ξεπουλιούνται σε ιδιώτες επενδυτές αγνώστου ταυτότητος, με τεράστιο κόστος για το ελληνικό Δημόσιο και τους σημερινούς μετόχους, καθώς η μεγάλη διακύβευση αυτή τη φορά ήταν ότι έπρεπε με κάθε τρόπο να σωθούν από το «κούρεμα» οι εναπομείνασες καταθέσεις.

Η τρίτη κατά σειρά ανακεφαλαιοποίηση του τραπεζικού κλάδου κατά 14,4 δισ. ευρώ κατά κοινή ομολογία θωρακίζει κεφαλαιακά τις ελληνικές τράπεζες για μεγάλο χρονικό διάστημα και θέτει τις βάσεις για την «εξυγίανση» του κλάδου, όμως ελάχιστα θα συνδράμει στην ανάκαμψη της πραγματικής οικονομίας, καθώς τα νέα κεφάλαια δεν προορίζονται για δάνεια αλλά για να καλύψουν τις κεφαλαιακές τρύπες των τραπεζών.
Νέες απώλειες

Δωρεάν Μετακίνηση για όλους




https://energoianergoi.wordpress.com/


Με βάση την πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Μεταφορώνδιαγράφονται όλα τα πρόστιμα που έχουν επιβληθεί σε ανέργουςεγγεγραμμένους του ΟΑΕΔ στο χρονικό διάστημα από 2 Ιουλίου 2010 έως 2 Ιουλίου 2015 για μη καταβολή κομίστρου του ΟΑΣΑ. Παρακάτω η σχετική ανακοίνωση: http://www.fpress.gr/diafora/item/39431-diagrafontai-ta-prostima-toy-oasa-se-oloys-toy-anergoys

Η παραπάνω απόφαση αποτελεί κατάκτηση των ίδιων των ανέργωνπου αγωνιστήκαμε και πετύχαμε την κατοχύρωση της δωρεάν μετακίνησης στα ΜΜΜ και τη διαγραφή των προστίμων μας ως ένα μέτρο ανακούφισης απέναντι στην ασφυκτική οικονομική και κοινωνική πραγματικότητα που βιώνουμε καθημερινά. Οι διεκδικήσεις μας δε σταματάνε εδώ! Δε θα σταματήσουμε αν δεν δούμε εμπράκτως να σταματάει κάθε δίωξη ενάντια στους ανέργους και η διαγραφή όλων των προστίμων ανεξαρτήτως ημερομηνίας. Το πρόσφατο παράδειγμα του ανέργου που καταδικάστηκε σε 22 μήνες φυλάκισης αποδεικνύει τις κατασταλτικές και εκδικητικές διαθέσεις κυβέρνησης, κράτους και δικαστικών αρχών απέναντι σε όποιον διεκδικεί ακόμα και τα αυτονόητα και δε μας αφήνει περιθώρια εφησυχασμού.

Την ίδια στιγμή, όμως, στα πλαίσια της εφαρμογής του 3ου και σκληρότερου μνημονίου, ανακοινώθηκε νέα αύξηση στις τιμές των ενιαίων εισιτηρίων από τον Ιανουάριο του 2016 σε 1,40 ευρώ για το ολόκληρο και 0,70 για το μειωμένο. Το παραπάνω, σε συνδυασμό με τη θέσπιση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, που έρχεται να “πατάξει τη λαθρεπιβίβαση”, αποτελούν ένα ακόμη μέτρο της κυβέρνησης που χτυπάει το πενιχρό εισόδημα των εργαζομένων και το λαού για την αποπληρωμή ενός χρέους που δεν έχουν δημιουργήσει.

Σε όλα αυτά, απαντάμε με κοινό αγώνα, πάλη και οργάνωση ανέργων και εργαζομένων για κατακτήσεις στο σήμερα γύρω από τα φλέγοντα προβλήματά μας όπως αυτό της δωρεάν μετακίνησης αλλά και της υγείας και ασφάλισης για όλους. Πάλη για την ανακούφιση των ανέργων και κάλυψη όλων των βασικών αναγκών τους για όσο διαρκεί η ανεργία! Πάλη για μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους έως ότου η λέξη ανεργία να μην υπάρχει σε κανένα λεξικό!

Ιδιωτικοποιούνται 50 εκ. στρέμματα δασών



Με το νομοσχέδιο «Βοσκήσιμες Γαίες της Ελλάδας» –

Αποχαρακτηρίζονται και ιδιωτικοποιούνται 50 εκατ. στρέμματα δασών και δασικών εκτάσεων

Την περασμένη Τετάρτη άρχισε στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής η συζήτηση του νομοσχέδιου «Βοσκήσιμες Γαίες της Ελλάδας και άλλες Διατάξεις». Τους προηγούμενους μήνες, είδαν το φως της δημοσιότητας αρκετά προσχέδια που συντάσσονταν από τους συμβούλους του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης Β. Αποστόλου. Κύριο χαρακτηριστικό τους ήταν η αναγόρευση της βόσκησης σε κύρια δραστηριότητα μέσα σε 50 εκατ. στρέμματα δασών και δασικών εκτάσεων. Οι γνώστες της δασικής νομοθεσίας γνωρίζουν πως αυτό σημαίνει ενεργοποίηση του σχεδίου αποχαρακτηρισμού και ιδιωτικοποίησης αυτών των εκτάσεων, στο όνομα της εξασφάλισης των κοινοτικών επιδοτήσεων των κτηνοτρόφων. Σχετικά έχουμε γράψει και εμείς κατ’ επανάληψη.

Στον αγώνα δρόμου που κάνει ο Β. Αποστόλου για να ψηφιστεί αυτός ο δασοκτόνος νόμος, έφτασε στο σημείο να εισαγάγει σε ένα από τα προσχέδια που κυκλοφόρησαν (τον Ιούλη του 2015) διάταξη σύμφωνα με την οποία όποια έκταση από τα δάση και τις δασικές εκτάσεις που θα οριοθετηθούν ως βοσκότοποι θα καίγεται δε θα κηρύσσεται αναδασωτέα! Μετά από δικό μας δημοσίευμα, που αναπαρήχθη ευρύτατα στον ηλεκτρονικό τύπο, διαβάστηκε και συζητήθηκε σε μαζική κλίμακα, ο Β. Αποστόλου αναγκάστηκε να αποσύρει άρον-άρον αυτή τη διάταξη. Η απόσυρσή της, όμως, δεν ανατρέπει το βασικό στόχο του νομοσχέδιου, που είναι ο αποχαρακτηρισμός και η ιδιωτικοποίηση των δασών και δασικών εκτάσεων που θα οριοθετηθούν ως βοσκότοποι. Απλά μειώνει προς το παρόν την ταχύτητα ολοκλήρωσης αυτού του σχεδίου.

Προαναγγέλλουν κατάληψη ΤΣΜΕΔΕ & κλείσιμο ΤΕΕ/ΤΑΚ οι διπλωματούχοι μηχανικοί του Ηρακλείου


Την κατάληψη των γραφείων του ΤΣΜΕΔΕ στο Ηράκλειο και το κλείσιμο των γραφείου του ΤΕΕ/ΤΑΚ, προαναγγέλλει ο Σύλλογος Διπλωματούχων Μηχανικών Ελευθέρων Επαγγελματιών Ηρακλείου, σε μια προσπάθεια να πιέσει για λύσεις στα προβλήματα των μηχανικών. Την Παρασκευή 13/11 μάλιστα οι εκπρόσωποι του συλλόγου θα 'εδωσαν συνέντευξη Τύπου προκειμένου να περιγράψουν την κατάσταση που βρίσκονται οι συνάδελφοί τους με τις πολιτικές που ασκούνται τα τελευταία χρόνια.



«Δεν είναι καθόλου υπερβολή εάν πούμε ότι η κατάσταση των ελευθέρων επαγγελματιών στο Νομό Ηρακλείου αλλά και σε ολόκληρη την χώρα είναι τραγική», σημειώνει ο σύλλογος σε έγγραφό του. «Η ανεργία κυριολεκτικά θερίζει και η ετεροαπασχόληση και η υποαπασχόληση έχει γίνει είδος πολυτελείας. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά με νόμο (Ν3986/2011) επέβαλλαν την παράλογη αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών και μάλιστα σε πρωτοφανή για την εποχή επίπεδα (6.000€ / έτος η 3η ασφαλιστική κατηγορία δηλαδή κατηγορία μηχανικού με 10-15 χρόνια δουλειάς δηλαδή 12.000€ / έτος για ένα ζευγάρι μηχανικών). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα: α) να παρατηρείται μαζική έξοδο μηχανικών από το επάγγελμα (κατάθεση άδειας άσκησης επαγγέλματος) και κατά συνέπεια και από την ασφάλιση με αποτέλεσμα την δραματική επιδείνωση της σχέσης ασφαλισμένων – συνταξιούχων που από 7 προς 1 την περίοδο της ενοποίησης είναι σήμερα στο 4 προς 1 και β) την αποφυγή εγγραφής των νέων διπλωματούχων Μηχανικών στο ΤΕΕ και το ΤΣΜΕΔΕ.



Εάν σε αυτά προσθέσει κανείς και την καταλήστευση των αποθεματικών του ΤΣΜΕΔΕ (περίπου 2δις χάθηκαν με το κούρεμα PSI από τα 3,3δις που διέθετε) ενώ συνεχίζει να ρίχνει χρήματα στην μαύρη τρύπα που λέγεται Τράπεζα Αττικής (200 εκατομμύρια ευρώ αποφασίστηκε από την διοίκηση του ΤΕΕ και του ΤΣΜΕΔΕ να δοθούν για την ανακεφαλαιοποίηση της) είναι φανερό ότι σε λίγα χρόνια το ταμείο θα αδυνατεί να καταβάλλει συντάξεις. Και ένα μεγάλο ποσοστό όμως, των μηχανικών που παραμένουν, είναι ανασφάλιστοι. Με βάση τα στοιχεία του ΤΣΜΕΔΕ (Απρίλιος 2015), 755 σε σύνολο 1430 μηχανικών, ελευθέρων επαγγελματιών, είναι ανασφάλιστοι (χωρίς ασφαλιστική ενημερότητα).



Η πραγματικότητα είναι ακόμη πιο σκληρή δεδομένου ότι οι υπόλοιποι «ασφαλισμένοι» είναι ασφαλισμένοι με διακανονισμό, δηλαδή επί της ουσίας ανασφάλιστοι, αφούαδυνατούν να πληρώσουν τις επόμενες εισφορές και χάνουν τον διακανονισμό και κατά συνέπεια την ασφαλιστική ενημερότητα δηλαδή δεν μπορούν να δουλέψουν. Με την νέα ρύθμιση στο ασφαλιστικό οι ασφαλισμένοι υποχρεώνονται για 35 και 40 χρόνια να καταβάλλουν εισφορές από το μισθό και το εισόδημά τους, χωρίς όμως το νέο σύστημα στο τέλος του εργάσιμου βίου τους να εγγυάται το ύψος της σύνταξης που θα πάρουν. Δηλαδή το ύψος της σύνταξης που θα δικαιούνται θα εξαρτάται βάσει άγνωστων συντελεστών και υπολογισμών από την γενικότερη πορεία της οικονομίας και της δημοσιονομικής σταθερότητας».



Ο σύλλογος καταγγέλλει την κυβέρνηση, το ΤΣΜΕΔΕ και τη διοίκηση του ΤΕΕ-ΤΑΚ και διεκδικεί:

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Δράσεις αλληλεγγύης στους 5 συλληφθέντες φοιτητές που απειλούνται με έκδοση στην Ιταλία



Σε συνέχεια του ψηφίσματος συμπαράστασης του Συλλόγου στους 5 συλληφθέντες φοιτητές που απειλούνται άμεσα με έκδοση στην Ιταλία, συμμετέχουμε, από κοινού με τον Σύλλογο Υπαλλήλων Βιβλίου-Χάρτου Αττικής, τον Σύλλογο Εργαζομένων στα Φροντιστήρια Καθηγητών, το Σωματείο Βάσης Εργαζομένων σε ΜΚΟ, το Πανελλήνιο Σωματείο Εργαζομένων WIND και το Σωματείο Βάσης Ανέργων, στις διαδηλώσεις που έχουν προγραμματιστεί στην Αθήνα για την εβδομάδα που διανύουμε:


Τρίτη 24/11, 6 μ.μ.: Συγκέντρωση στην Ιταλική Πρεσβεία (Σέκερη και Β. Σοφίας)


Σάββατο 28/11, 12 μ.μ.: Πορεία από το Μοναστηράκι, στο πλαίσιο της Πανευρωπαϊκής ημέρας αλληλεγγύης στους συλληφθέντες του No Expo

ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΥΣ 5 ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΜΑΣ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ - ΠΑΥΣΗ ΚΑΘΕ ΔΙΩΞΗΣ
ΟΙ ΤΑΞΙΚΟΙ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΔΕΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ

Σ.Μ.Ε.Δ. | Σ.Υ.Β.Χ.Α. | Σ.Ε.Φ.Κ. | Σ.Β.Ε.ΜΚΟ | ΠΑ.Σ.Ε.WIND | ΣΩ.Β.Α.

Και μηχανικοί εκτός ΤΕΕ βάσει νομοθεσίας αδειοδότησης & πιστοποίηση καταλυμάτων


Η αναπληρώτρια υπουργός Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού Έλενα Κουντουρά τροποποίησε παλαιότερη απόφαση με θέμα «Καθορισμός τεχνικών και λειτουργικών προδιαγραφών και λοιπών όρων και προϋποθέσεων για την αδειοδότηση αυτοεξυπηρετούμενων καταλυμάτων».

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το κείμενο τις απόφασης, η Υπουργός υπέγραψε:

Την τροποποίηση της απόφασης 27715/2013 της Υπουργού Τουρισμού με θέμα «Καθορισμός τεχνικών και λειτουργικών προδιαγραφών και λοιπών όρων και προϋποθέσεων για την αδειοδότηση αυτοεξυπηρετούμενων καταλυμάτων» (Β ́ 3118), όπως ισχύει, ως ακολούθως: 
Όπου στην υπ' αριθμ. 27715/2013 υπουργική απόφαση (ΦΕΚ Β ́ 3118) αναφέρεται η φράση «Τοπογραφικό διάγραμμα οικοπέδου / γηπέδου συντεταγμένο από μηχανικό, μέλος του ΤΕΕ», αντικαθίσταται ως εξής:
«Τοπογραφικό διάγραμμα οικοπέδου / γηπέδου συντεταγμένο από μηχανικό σύμφωνα με τα επαγγελματικά του δικαιώματα».

Κατά τα λοιπά ισχύει η με αριθμ. 27715/2013 απόφαση της Υπουργού Τουρισμού με θέμα «Καθορισμός τεχνικών και λειτουργικών προδιαγραφών και λοιπών όρων και προϋποθέσεων για την αδειοδότηση αυτοεξυπηρετούμενων καταλυμάτων» (Β ́ 3118).

Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.