και "αριστερές ιδιωτικοποιήσεις"...
Σε Ιδιώτη Επενδυτή σχεδιάζει η Κυβέρνηση να δώσει και τα τρία Ναυπηγεία της χώρας, του Σκαραμαγκά, της Ελευσίνας και του Νεωρίου Σύρου.
Σε Ιδιώτη Επενδυτή σχεδιάζει η Κυβέρνηση να δώσει και τα τρία Ναυπηγεία της χώρας, του Σκαραμαγκά, της Ελευσίνας και του Νεωρίου Σύρου.
Σε Ιδιώτη Επενδυτή σχεδιάζει η Κυβέρνηση να δώσει και τα τρία Ναυπηγεία της χώρας, του Σκαραμαγκά, της Ελευσίνας και του Νεωρίου Σύρου. Σύμφωνα με ανώτατο στέλεχος του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, στόχος είναι να διατηρηθούν ανοιχτά και τα τρία Ναυπηγεία, για τα επόμενα δύο χρόνια, καλύπτοντας ανάγκες του Πολεμικού Ναυτικού, ουσιαστικά δηλαδή με τη χρηματοδότηση του υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Στο διάστημα αυτό, και τα τρία Ναυπηγεία θα συγχωνευτούν σε ένα, θα δημιουργηθεί μια ενιαία ναυπηγοκατασκευαστική Μονάδα (Ελληνικά Ναυπηγεία) και παράλληλα, θα έχουν απομακρυνθεί, από τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά ο Αραβολιβανέζος επιχειρηματίας Ι.Σάφα και από τα Ναυπηγεία Ελευσίνας – Νεωρίου η σημερινή ιδιοκτησία, που είναι η οικογένεια Ν. Ταβουλάρη.
Η πρόταση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας για τη βιωσιμότητα των Ναυπηγείων έχει ολοκληρωθεί και τις επόμενες μέρες θα αρχίσει η ενημέρωση των πολιτικών κόμματων , των αρμόδιων φορέων και των εργαζομένων.
Στα Ναυπηγεία Ελευσίνας – Νεωρίου, σύμφωνα με την πρόταση του ΥΠΕΘΑ, θα προχωρήσουν οι εργασίες και θα ολοκληρωθεί σε διάστημα 29 μηνών η ναυπήγηση των δύο Πυραυλακάτων για το Πολεμικό Ναυτικό. Η πρόταση του ΥΠΕΘΑ είναι ότι, το μισθολογικό κόστος των εργαζομένων θα καλύπτεται κατά 70% από τον προϋπολογισμό του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, καθώς επίσης και το 50% των λογαριασμών κοινής ωφελείας. Συνολικά, η ρύθμιση αφορά 810 εργαζόμενους στα Ναυπηγεία Ελευσίνας- Νεωρίου.
Στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, θα συνεχιστεί η ναυπήγηση και του 4ου Υποβρυχίου, για το Πολεμικό Ναυτικό, με τη χρηματοδότηση πάλι του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, διασφαλίζοντας έτσι 880 θέσεις εργασίας.
Όμως κατά τη διετία, που προβλέπεται για την ολοκλήρωση των εξοπλιστικών προγραμμάτων του Πολεμικού Ναυτικού, τα Ναυπηγεία, ενοποιημένα πλέον,θα επιδιωχτεί να αλλάξουν ιδιοκτησιακό καθεστώς και οι νέοι ιδιοκτήτες – επενδυτές, θα μπορούν να κάνουν τα ναυπηγεία ανταγωνιστικά και κερδοφόρα, με τη ναυπήγηση και εμπορικών πλοίων και ιδιωτικών θαλαμηγών.
Πηγές του ΥΠΕΘΑ εκτιμούν ότι θα βρεθεί ιδιώτης επενδυτής για τα Ναυπηγεία, διότι έχουν και αξιόπιστες υποδομές, αλλά και σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό. Και ακόμη, εκτιμάται ότι, τα όποια νομικά προβλήματα ή περιορισμοί υπάρχουν θα ξεπεραστούν. Μέχρι και αεροπλανοφόρο μπορεί να φιλοξενήσει για επισκευές ο Σκαραμαγκάς, υποστηρίζει αρμόδιος παράγοντας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
cyclades24.gr
Χρήστος Καπούτσης
Πόση ξεφτίλα πια αυτός ο Τσίπρας!! Πόση!!
ΑπάντησηΔιαγραφή