Αναρτούμε τα πρώτα προσωρινά αποτελέσματα των εκλογών ΕΜΔΥΔΑΣ Αττικής 2017
ΓΙΑ ΔΣ | ΓΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ | |||||
ΨΗΦΙΣΑΝ | 872 | 873 | ||||
ΑΚΥΡΑ | 10 | 9 | ||||
ΛΕΥΚΑ | 27 | 28 | ||||
ΕΓΚΥΡΑ | 835 | 836 | ||||
ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΜΗΧ ΔΗΜ | 386 | 46,23% | 5 | 359 | 42,94% | 15 |
ΔΑΚΜΗ | 157 | 18,80% | 2 | 169 | 20,22% | 7 |
ΔΗΜΟΣ/ΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ | 123 | 14,73% | 2 | 137 | 16,39% | 6 |
ΕΔΑΚ | 122 | 14,61% | 2 | 117 | 14,00% | 5 |
ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ | 47 | 5,63% | 0 | 54 | 6,46% | 2 |
Κι απ΄ό,τι δείχνουν τ' αποτελέσματα, αν η ΑΝΤΑΡΣΥΑ (Αριστερή Παρέμβαση) είχε ανταποκριθεί στο ενωτικό μας κάλεσμα και κατεβαίναμε σε ενιαίο ψηφοδέλτιο, θα είχαμε πάρει την απόλυτη πλειοψηφία και 6 έδρες στις 11. Αλλά...πού πολιτικό κριτήριο; Έτσι, παρέδωσαν την έδρα στο ΠΑΣΟΚ. Αριστερά για γέλια, τελικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ Γιάννη. Η Αριστερή Παρέμβαση. Περισσότεροι σύντροφοι της ΑΝΤΑΡΣΥΑ συμμετείχαν στο ψηφοδέλτιο της Αριστερής Αγωνιστικής Συσπείρωσης Μηχανικών, απ' ότι σε αυτό της ΑΠ. Η γενίκευση περί "πολιτικών κριτηρίων" είναι μάλλον άστοχη και σίγουρα τα πολιτικά κριτήρια που έχει δείξει συνολικά μέχρι σήμερα η ΑΝΤΑΡΣΥΑ είναι από τα καλύτερα ανάμεσα στις οργανωμενες δυνάμεις στα αριστερά του ΣΥΡΙΖΑ.
ΔιαγραφήΠολλοί συνάδελφοι από το χώρο της ΑΝΤΑΡΣΥΑ συμμετέχουν στην Αριστερή Αγωνιστική Συσπείρωση
ΔιαγραφήΓια τα υπόλοιπα ας μιλήσουν οι αριθμοί και όχι μόνο
δπ
Να το διορθώσω, Κώστα, έχεις δίκιο. Το ΝΑΡ εννοούσα σαν Αριστερή Παρέμβαση και όχι το σύνολο των οργανώσεων της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Και όσο αφορά στη μάχη που δώσατε σαν Αριστερή Αγωνιστική Συσπείρωση, το ΝΑΡ δεν επέδειξε απ΄ότι φαίνεται και κανένα σπουδαίο πολιτικό κριτήριο όταν συνέβαλε με τη στάση του στο να χαθεί η απόλυτη πλειοψηφία από την αριστερά και να δοθεί η έδρα στο ΠΑΣΟΚ. Α. και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι αριστερά.
ΔιαγραφήΓιατί δεν βάζετε συγκριτικά με τα παλαιότερα έτη. Έστω και χαλκευμένα όπως κάνατε και στο ΤΕΕ. Όπου το ΑΡΑΓΕΣ το συγκρίνατε μόνο με την συσπείρωση και το #block_tee με τους ΑΕΠ.
ΔιαγραφήΕίναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι δεν υπάρχει σύριζα (την κυβέρνηση δηλαδή) στο Δημόσιο και μάλιστα στους μηχανικούς που ελέγχουν πόστα σε τόσες υπηρεσίες.
Γιάννη Πάνου μίλησε μας και για τη συνεργασία της Αριστερής Αγωνιστικής Συσπείρωσης με τη ΝΔ στην Π.Ο ΕΜΔΥΔΑΣ; Μίλησε μας και για το δήθεν αντιμνημονιακό προεδρείο με της συμμετοχή της Μνημονιακής ΝΔ; Αυτό λέγεται δήθεν αριστερά. Πιο δεξιά και από το ΣΥΡΙΖΑ.
ΔιαγραφήΛυσάξατε πια, τέτοιο μίσος να δείχνατε και στους πραγματικούς εχθρούς, τι καλά που θα ήταν...
ΔιαγραφήΤα συγχαρητηρια μου για την ενωση και τη νικη. Ελπιδοφορο οτι τα πουληταρια του νεου ΣΥΡΙΖΑ δεν γεμιζουν ουτε ταξι και δεν κατεβηκσν καν. Θλιβερο το 872 ψηφισαντες.. 5000 ημασταν. Τι φταιει γνωστο..
ΑπάντησηΔιαγραφήε οχι και δεν κατέβηκε ο συριζα μαζί κατεβηκατε
ΔιαγραφήΜέλος ΑΝΤΑΡΣΥΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννη Πάνου: Τον Γενάρη του 2015 κατηγορούσες την ΑΝΤΑΡΣΥΑ για το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πήρε αυτοδυναμία.. Έπειτα από τόσο καιρό όχι απλώς δεν κατάλαβες τίποτα, αλλά εμμένεις σε σταλινικές-κκεδικες αντιλήψεις που καμία σχέση δεν έχουν με τον πλουραλισμό στην αριστερά.
Κώστα Πίτα από την ΑΝΤΑΡΣΥΑ μόνο εσύ είσαι κατεβαίνεις με την ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ
ΔΠ Για να μιλήσουν οι αριθμοί θέλει συγκριτικά αποτελέσματα
Επίσης Γιάννη Πάνου χαίρομαι που δεν σου αρέσει το ΠΑΣΟΚ, φαντάζομαι θα διαφωνείς με την συγκρότηση του προεδρείου στο ΤΕΕ Ανατολικής Κρήτης
Ο κουτοπόνηρος "Μέλος ΑΝΤΑΡΣΥΑ" που απλώς στρεψοδικεί χωρίς να αναλαμβάνει καμία ευθύνη δεν έχει να συνεισφέρει και σε τίποτα άξιο λόγου. Το Γενάρη του 15 δίναμε μια μάχη. Και εντός του ΣΥΡΙΖΑ και εκτός του ΣΥΡΙΖΑ. Γι αυτό, εξυπνάδες δε σηκώνω. Ιδίως από όσους κατάλαβαν πως κάτι παίζεται με το "ΟΧΙ" του Ιουλίου αλλά τότε ήταν ήδη πολύ αργά. Και εμείς το ξέραμε. Κάποιοι πιό οξυδερκείς και πιό σοβαροί από την ΑΝΤΑΡΣΥΑ (Βατικιώτης, Μαρκέτος) προσπάθησαν να διευρύνουν τις πολιτικές ρωγμές όταν χρειάστηκε, συμμετέχοντας στην επιτροπή της βουλής για το χρέος και αποδείχτηκε πως καλά έκαναν. Οι υπόλοιποι δεν καταλάβαιναν χριστό. Όσο για τα σταλινικά και τα κκεδικα να τα απευθύνεις στους συντρόφους σου που τα χειρίζονται καλύτερα μιας κι έχουν και την πολιτική τους προϊστορία και νοσταλγία. Την έδρα τη δώσατε στο ΠΑΣΟΚ με τη στάση σας και τα υπόλοιπα είναι για γέλια. Για την Ανατολική Κρήτη να απευθυνθείς στην ΑΜΑΚ με την οποία από κοινού συνεργαζόμαστε στο ΤΕΕ.
ΔιαγραφήΜέλος ΑΝΤΑΡΣΥΑ
ΔιαγραφήΒέβαια Γιάννη με τέτοια επίθεση (και μάλιστα με κάθε αφορμή) απέναντι στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ, δεν πείθεις πως ενδιαφέρεσαι για κάποια συνεργασία. Τώρα μας ζητάς και τα ρέστα που δεν στηρίζουμε την Κωνσταντοπούλου!! Θυμίζεις έντονα Κνίτη. Πάντα ξέρεις μόνο εσύ το τι παίζεται κάθε φορά και επίσης ο εχθρός είναι μέσα στην αριστερά, πχ η κακή ΑΝΤΑΡΣΥΑ που φταίει για όλα
ΥΓ Ο νεος "καθαρος" ΣΥΡΙΖΑ αποτελειται κατα 100% απο Νεοταξιτες Νεοναζι. Ακροδεξιο κομμα νεοφιλελευθερο ειναι. Απο το 2011 τα γραφα. Τωρα ξυπνησανε ολοι...Δυστυχως..
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιαννη καλά τα λες.
ΑπάντησηΔιαγραφήθα μπορουσε βεβαια να κατεβει η Αριστερή Αγωνιστική Συσπείρωση και με το ΠΑΣΟΚ.
ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ εχουμε ρε αδερφε...
Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία...
Βασίλης Π.
μπράβο σύντροφοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρασσάς Γιώργος, Πάτρα
Τα αποτελέσματα έχουν δυο αναγνώσεις. Η πρώτη αφορά τη μικρή συμμετοχή κι αυτό δεν αναιρείται απ το γεγονός ότι πολλοί μηχανικοί έχουν συνταξιοδοτηθεί. Συγκριτικά με το 2014 η συμμετοχή αυξηθηκε (100+ ψηφισαν) κι αυτό δείχνει ότι το συνδικάτο στην κρίσιμη αυτή περίοδο "κράτησε", "αντεξε" και η στάση του "επιβραβεύτηκε".
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μικρή συμμετοχή (σε σύγκριση με τον αριθμό ΠΕ Μηχανικών στην Αττική) επιβεβαιώνει την εκτίμηση ότι τα συνδικάτα περνάνε κρίση και οι παραδοσιακές σχέσεις εκπροσώπησης (καλές ή κακές) έχουν πλέον διαρραγεί. [Σ αυτό ας προστεθεί και το γεγονός ότι τα συνδικάτα πλέον αδυνατούν να εξασφαλίσουν τα "παραδοσιακά μικροπρονόμια" στα μέλη τους].
Ενδεικτικά:
2010 ψηφισαν περιπου 2200
το 2012 ψήφισαν 1400
το 2014 ψήφισαν 750
το 2017 ψήφισαν 872
Το προβληματικό στοιχείο της συμμετοχής ενισχύεται από την ηλικιακή συνθεση των μελών του συνδικάτου. Με δεδομένες τις αποχωρήσεις (συνταξιοδοτήσεις)και το πάγωμα των (μαζικών) προσλήψεων (σχεδόν 10+ χρόνια)το μέλλον δεν προδιαγράφεται ιδιαίτερα λαμπρό, ειδικά αν συνεκτιμήσουμε ότι όσοι "νέοι" (<50;) υπάρχουν ανήκουν σε γενιές με χαμηλή συνδικαλιστική πυκνότητα/συμμετοχή στα συνδικάτα. Ο κίνδυνος είναι να ενταθούν τα χαρακτηριστικά του "μηχανισμού", οι λογικές της ανάθεσης, η έλλειψη ουσιαστικής σχέσης μεταξύ "ηγεσίας" και "βάσης".
Η δεύτερη ανάγνωση του αποτελέσματος είναι η θετική καταγραφή του σχήματος (ελπιδοφόρα μετά το ατυχές αποτέλεσμα του αντίστοιχου στο ΤΕΕ).
Παρ' ότι είναι λάθος να αθροίζουμε αριθμούς ψήφων και ποσοστά, και μόνο ως μια γενική ένδειξη, το άθροισμα των δυο παρατάξεων διαμορφώνεται διαχρονικά ως εξής (με επιφύλαξη ότι δεν υπάρχει κάποιο σοβαρό λάθος):
2010: 509+222=731
2012: 404+204=608
2014: 274+143=417
2017: 386
Το θετικό λοιπόν δεν είναι επί της "στενής" αριθμητικής όσο ως προς την κατάκτηση της 1ης θέσης και της καταγραφής μιας ηγεμονικής παρουσίας (1 στους 2, περίπου, μηχανικούς του Δημοσίου ψηφίσαν το σχήμα).
Επίσης, συνολικά στην ΕΜΔΥΔΑΣ Αττικής σχεδόν 6 στους 10 αναφέρονται με τον έναν ή τον άλλον τρόπο στην αριστερά (προφανώς δεν αθροίζονται αλλά σαν κλίμα).
Βέβαια, για όλα τα σχήματα το μεγάλο πρόβλημα και στοίχημα είναι αν θα μπορέσουν να αναπαραχθούν και με τί (ποιοτικούς και ποσοτικούς όρους). Κι αυτό είναι κάτι που το συνανταμε σε ολα λιγο πολύ τα συνδικάτα, απλά το κρύβουμε συχνά κάτω από το χαλί (ως πότε;).
Ενδιαφέρον θα είχε αν μπορούσαμε να έχουμε κάποια εκτίμηση τί έπραξαν οι "Συριζαίοι". Αν δηλαδή απείχαν ή αν συμμετείχαν και τί στήριξαν (τα σχεδόν 40 λευκά - άκυρα δεν μαρτυρούν κάποια "γραμμή" υπερ "Λ/Α").
συντροφικά
"ανωνυμος"
Από μια πρόχειρη εκτίμηση μου ο κόσμος με αναφορά στο συριζα μοιράστηκε στις εξής επιλογές:
Διαγραφήα) αποχή
β) λευκό-άκυρο (δεν πας και εύκολα να πληρώσεις συνδρομή για να ρίξεις λευκό)
γ) ψήφο σε άλλα αριστερά ψηφοδέλτια (κυρίως αρ. αγων. συσπείρ. αλλά και δεμ και αρπα)
Άθροισμα των δύο παρατάξεων δεν είναι εύκολο να γίνει μια και έχουν αλλάξει ριζικά παρατάξεις, πρόσωπα και συνθήκες
Συνάδελφε "ανώνυμε", εγώ δεν είμαι σίγουρος ότι το γεγονός ότι συγκριτικά με το 2014 η συμμετοχή αυξήθηκε γύρω στους 130 ψήφους, δείχνει ότι η ΕΜΔΥΔΑΣ "κράτησε", "άντεξε", πολύ περισσότερο δε ότι η στάση της "επιβραβεύτηκε".
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη δουλειά μου, σε αυτές τις εκλογές, γράφτηκαν αρκετοί συνάδελφοι που δεν είχαν γραφτεί στις προηγούμενες εκλογές γιατί ελπίζουν να πάρουν το 6 τοις χιλιοις... Αυτό, ακουγόταν πάρα πολύ και ως επιχείρημα (θλιβερό κατά τη γνώμη μου για κάποιον που θέλει να λέει ότι είναι αριστερός), από την Αρ. Αγ. Συσπείρωση.
Όσον αφορά τους ΣΥΡΙΖΑΙους, έχω την αίσθηση ότι στήριξαν την παράταξη αυτή. Εξάλλου, δεν είδαμε και κανέναν κείμενο διαφοροποίησης, ή αποχώρησης έτσι δεν είναι; Συμφωνώ ότι τα 40 περίπου λευκά και άκυρα δεν δείχνουν κάτι ιδιαίτερο.
Β.
Κάνετε μεγάλο λάθος Β και ανωνυμε που υποστηρίζετε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε Αριστερή Αγωνιστική Συσπείρωση. Μόλις έλαβα ειρωνικό μήνυμα για το αποτέλεσμα από φίλο μου Συριζαιο μηχανικό...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντα ΕΠΩΝΥΜΑ σας γράφω ότι οι νυν ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ στους Μηχανικούς του Δημοσίου δεν γεμίζουν ταξί. Άλλο ΠΡΩΗΝ ΣΥΡΙΖΑ και άλλο ΝΥΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ μερικών μερικών κάνουν κακό στον εαυτό τους πρώτα και στην χώρα.
Ο ΣΥΡΙΖΑ τέλειωσε. Αυτό δείχνουν όλα τα εκλογικά αποτελέσματα σε όλα τα συνδικάτα.
Εάν δεν κάνουν εκλογές το αργότερο μέχρι το Σεπτέμβρη του 2017 θα πέσουν κάτω από 10%.
Εάν δεν κάνουν εκλογές το αργότερο μέχρι το Σεπτέμβρη του 2018 θα πέσουν κάτω από 10% και δεν θα μπούνε στην Βουλή.
Οι Έλληνες είναι μεν ΓΚΑΟΥ στην πλειοψηφία τους (90% και πλέον) αλλά πόσο γκάου πρέπει να είσαι για να ψηφίζεις ροζουλί, γκέι, νεοναζί, νεοφιλελεύθερους που αυτοαποκαλοούνται "αριστεροί"??!!!
Και οι πιο βλάκες θα τους πάρουν χαμπάρι και θα πάνε, ως είθισται, με το ΝΙΚΗΤΗ!
Στις προηγούμενες εκλογές ήταν πρώτος ο συριζα, δεύτερη η συσπείρωση (στην οποία ΔΕΝ συμμετέχει η ανταρσυα, συμμετέχει μονο του το σεκ από την ανταρσυα), με αθροιστικα 56 % και 3+ 2 αντιπροσωπους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦέτος, ο χώρος του συριζα (με τον συριζα στη κυβέρνηση, σε ένα σωματείο δημοσίων υπαλλήλων), μαζί με τη συσπείρωση πήραν 46% και 4 αντιπροσωπους.
Αντί να ψάχνουν τις αιτίες της πτώσης τους σε λάθος συμμαχιες και στην ανάσα ζωής που έδωσαν σε συριζεους που ενώ ψήφισαν/στήριξαν τις μνημονιακες πολιτικες κυβέρνησης (τύπου Μουζιος) ξαφνικά δεν θέλουν να είναι στο συριζα, τους φταίει που ένα μαχητικό ψηφοδέλτιο (που στηρίζεται μεν από λίγους ανθρώπους, αλλά από ναρ κ εκκε από την ανταρσυα και μλ ΚΚΕ) , παρά τα προβλήματα του, ανέβηκε από το 4 στο 6%!
ΥΓ: Πολιτικά κ κινηματικα, νομίζω ότι το απ, και όχι η συσπείρωση, είναι πολύ κοντά στην ανταρσυα.
Φαντάζομαι ότι δεν είσαι δημόσιος υπάλληλος μηχανικός ή έχεις πολύ λανθασμένη πληροφόρηση για να λες απαράδεκτα ψέματα του στυλ "ο χώρος του σύριζα μαζί με τη συσπείρωση" τη στιγμή που κανείς απολύτως που να έχει σχέση με το σύριζα δε βρέθηκε στα ψηφοδέλτια του σχήματος, ούτε βγήκε οποιαδήποτε στήριξη, ενώ είναι γνωστό ότι προσπάθησε να φτιάξει ψηφοδέλτιο και τελικά δεν το προχώρησε
ΔιαγραφήΑν ρωτήσεις κανέναν που να τα ξέρει καλύτερα θα σου επιβεβαιώσει ότι και το 2014 μεταξύ αυτών και εγώ) και φέτος αρκετοί συνάδελφοι του χώρου της ανταρσυα συμμετείχαν στα ψηφοδέλτια της συσπείρωσης
Οι λασπολογίες για το Μούζιο έχουν απαντηθεί σε άλλες αναρτήσεις
δπ
δπ αυτό εννοείς λασπολογία; https://www.block-tee.gr/ekloges_tee_2016/block_tee-%CF%84%CE%B9-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%B9%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%B5/
ΔιαγραφήΑυτό, πολύ απλά, δεν μπορείτε να το αρνηθείτε. Τώρα, όσον αφορά το ποιος έχει επιθετικό ύφος απέναντι σε αγωνιστές και όχι εκεί που πρέπει, νομίζω γίνεται πολύ εύκολα κατανοητό σε αυτό το post. Αρκεί μόνο να δει κανείς τη χολή του Πάνου που ξεκίνησε τα σχόλια, όπως και το ύφος του. Θυμίζει το ανέκδοτο με το σκουλήκι...
Α.
ναι αυτό εννοώ λασπολογία και όλα τα αντίστοιχα που διακινούνται κατευθείαν από τον πρόεδρο του ΤΜΕΔΕ στους πρόσθυμους αναπαραγωγούς, λέγοντες μισές αλήθειες οι οποίες ιστορικά είναι εξίσου άσχημες με τα ψέματα. Τα ίδια δε ζήσαμε εξάλλου τόσα χρόνια και με τη συσπείρωση που έχει δεχτεί τόνους λάσπης για μια ψήφο σε μια αντιπροσωπεία?
ΔιαγραφήΤο ποιοί ψήφισαν τις αναδρομικές αυξήσεις εισφορών υπάρχει αυτό και είναι το μόνο έγκυρο και επίσημο
http://syspeirosiaristeronmihanikon.blogspot.gr/2016/10/blog-post_97.html
Oι λασπολογίες είναι τρόπος ζωής για μερικούς μερικούς Δημήτρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ όταν έφυγα το 2011 είχα κατηγορηθεί μέχρι και για.. Χρυσαυγίτης!!
Αναμενόμενα αυτά από ΝΕΟΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ. Η ηθική κατάπτωση και παρακμή έχει φτάσει στο απόγειό της.
Τον πούλο ρε άχρηστοι και ουστ. Είστε χειρότεροι και από τα αυγά παλιοΦαρισαίοι ΠΡΟΔΟΤΑΡΟΙ!
Όλα για την καρέκλα συριζα ξεφτίλες! Ακόμα και την μάνα σας. Για αυτό δεν κατεβήκατε στις εκλογές. Και για αυτό στις βουλευτικές θα εξαφανιστείτε παλιοπέρκες!
Η διακίνηση λάσπης τείνει να γίνει τρόπος πολιτικής ή και να την υποκαταστήσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ίδιο ισχύτει και με τη "μόδα" η πολιτική συζήτηση να εκπίπτει σε posts, likes, followers, πάσης φύσεως και ποιότητας κουτσομπολιά στη λογική "κάπου πήγα - κάποιον είδα - κάτι μου'πε - που κάπου άκουσε" κλπ. Χειρότερο απ' αυτή την πρακτική είναι η βεβαιότητα ότι αυτός ο τρόπος πολιτικής μπορεί να αφορά κάτι περισσότερο από τις "παρέες μας", ότι μπορεί να αφορά την κοινωνία.
Η "εξωκοινοβουλευτική αριστερά" (ένας παραδοσιακός και μάλλον ξεπερασμένος όρος αλλά κατ' οικονομίαν και για να καταλαβαινόμαστε...) στις πιο κακές στιγμές της: μίζερη και "κακιασμένη", απογειωμένη και έμφορτη απολύτων αληθειών, παραγοντίζοντας ακαταπαύστως και θεωρώντας τη σκιά της για το πραγματικό "μπόϊ" της, ομνύει στην ενότητα καταγγέλοντας (συχνά - πυκνά ψευδώς) τους "διπλανούς συντρόφους".
Το να καταγγέλεις τον ΠΜ είναι, τουλάχιστον, ντροπή.
Αλλά που να βρεθεί ντροπή να μας κρατήσει που έλεγε κι ένα άσμα
Αυτή η κατάντια έχει οδηγήσει - ΔΥΣΤΥΧΩΣ - την λεγόμενη "εξωκοινοβουλευτική αριστερά" στον εκλογικό κατήφορο σε αυτές τις συνθήκες κρίσης που ζούμε. Θα περίμενε κανείς να αυξάνονται τα ποσοστά τους. Αντίθετα παντού μειώνονται ή μένουν σταθερά. Ο ΠΜ έμεινε σταθερός στις απόψεις και στην ιδεολογία του, όσους τόνους λάσπης και αν του έριξαν κάποιοι. Πολιτικά μπορεί να διαφωνήσαμε και να διαφωνούμε με τον ΠΜ, αλλά αυτά που διάβασα εδώ μέσα είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ συκοφαντίες και αίσχη και δείχνουν το ήθος όσων τα γράφουν. Εάν έχετε πολιτικές διαφωνίες εκφράστε τις αλλιώς όχι έτσι. Είναι ντροπή για αριστερούς να καταφεύγουν σε τέτοιες αήθεις πρακτικές.
ΑπάντησηΔιαγραφή