Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Σωματείο ΚτΥπ: «Στον αέρα» μισθοδοσία και εργαζόμενοι, στο κεφάλαιο όλες οι δημόσιες υποδομές

Το Σωματείο Εργαζομένων στις Κτιριακές Υποδομές ΑΕ (πρώην ΟΣΚ, ΘΕΜΙΣ, ΔΕΠΑΝΟΜ) πραγματοποίησε την Τετάρτη συνέντευξη τύπου προκειμένου να ενημερώσει με συγκεκριμένα στοιχεία για τις δραματικές επιπτώσεις που θα έχει η ένταξη του φορέα στο Υπερταμείο ξεπουλήματος δημόσιων οργανισμών και δημόσιας περιουσίας.
Από τη συμβολική κατάληψη των εργαζομένων στην ΚτΥπ, στο κεντρικό κτήριο της εταιρείας, κατά τη διάρκεια 24ωρης απεργίας τους στις 27 Σεπτέμβρη κατά της ένταξης στο Υπερταμείο ξεπουλήματος
Οι Κτιριακές Υποδομές αποτελούν τον κατ΄εξοχήν αρμόδιο τεχνικό οργανισμό του κράτους για όλα τα δημόσια κτήρια με προτεραιότητα στα σχολεία, τα νοσοκομεία, τα δικαστήρια και τις άλλες υποδομές Παιδείας, Υγείας και Δικαιοσύνης. Υλοποιεί την ευθύνη του κράτους για κάλυψη των σημαντικών κοινωνικών αναγκών σε σύγχρονα και ασφαλή Δημόσια και δωρεάν κτήρια. Στις αρμοδιότητές του είναι ο προγραμματισμός, η εξεύρεση και απαλλοτρίωση κατάλληλων οικοπέδων, η μελέτη, δημοπράτηση και επίβλεψη κατασκευής, ο προσεισμικός έλεγχος, οι κάθε είδους αναγκαίες παρεμβάσεις κ.ά.
«Δυστυχώς μέχρι σήμερα δίνουμε μια άνιση μάχη με τους επιχειρηματικούς -κατασκευαστικούς ομίλους και τις εκάστοτε κυβερνητικές πολιτικές που στοχεύουν στην υποβάθμιση, απαξίωση και ιδιωτικοποίηση του έργου μας. Η τελευταία πράξη αυτών των στοχεύσεων είναι η ένταξη στο Υπερταμείο, μία ενέργεια που μεταξύ άλλων προκαλεί πολλά ερωτηματικά, καθώς ο φορέας είναι απόλυτα επιδοτούμενος από το κράτος, δεν έχει κάποιες πηγές εσόδων, ασκεί μια σειρά αρμοδιότητες του Δημοσίου και προφανώς η ακίνητη περιουσία του δεν πωλείται αφού είναι κυρίως λειτουργούντα σχολικά κτίρια και οικόπεδα για σχολεία», τόνισαν οι εκπρόσωποι του Σωματείου, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου.
Για το μέχρι σήμερα σημαντικό έργο του φορέα – σε συνθήκες πολύ δύσκολες- το Σωματείο Εργαζομένων κατέθεσε ενδεικτικά μόνο ένα μέρος από όσα κάναμε το τελευταίο διάστημα (βλ. παρακάτω το Α). Επιπλέον, σε απάντηση αυτών που προσπαθούν να πουν ότι «δεν αλλάζει τίποτα με την ένταξη στο Υπερταμείο», οι εργαζόμενοι απαντούν με άρθρα από τον ίδιο το νόμο (βλ. παρακάτω το Β) που δείχνουν ξεκάθαρα ότι οι φορείς που εντάχθηκαν σε αυτό χάνουν το δημόσιο χαρακτήρα τους και βασικός στόχος πλέον είναι τα έσοδα-κέρδη για την αποπληρωμή του «χρέους» βάσει των κατευθύνσεων της ΕυρωΈνωσης και του ΟΟΣΑ.
Όσον δε αφορά στους εργαζόμενους και στο εργασιακό τους μέλλον; Χαρακτηριστική είναι η απάντηση του Σωματείου: «Όλα είναι “στον αέρα”».
Ο μοναδικός φορέας με γνώσεις προσεισμικού ελέγχου και παρεμβάσεων

Με δεδομένη μάλιστα την έντονη και συνεχή σεισμική δραστηριότητα σε όλη τη χώρα -και πρόσφατα στα Ιωάννινα- τόνισαν για πολλοστή φορά ότι, η ΚτΥπ είναι ο μοναδικός συγκροτημένος τεχνικός φορέας του Δημοσίου που έχει την εμπειρία και τεχνογνωσία για προσεισμικούς ελέγχους και παρεμβάσεις ακόμα και σε έκτακτες και επείγουσες ανάγκες. «Είναι απαράδεκτο το κράτος να παραδίδει ένα τέτοιο δημόσιο φορέα στο Υπερταμείο ιδιωτικοποιήσεων, αντί να διασφαλίσει το δημόσιο χαρακτήρα του και να τον ενισχύσει με όλα τα μέσα, ώστε -μεταξύ άλλων- να παρεμβαίνει σταθερά και σχεδιασμένα για τον έλεγχο όλων των δημόσιων κτηρίων με προτεραιότητα στα σχολεία, τα νοσοκομεία και τις άλλες υποδομές Υγείας, Δικαιοσύνης και σε κάθε δημόσιο κτήριο που υπάρχει μεγάλη συγκέντρωση πολιτών», υπογράμμισαν οι εκπρόσωποι των εργαζομένων της ΚτΥπ.
Α. Για το μέχρι σήμερα έργο μας και την ανάγκη θεσμικής, οικονομικής και λειτουργικής ενίσχυσης του Δημόσιου φορέα
Οι εργαζόμενοι στις ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ (Κτ.Υπ.) (πρώην ΟΣΚ, ΘΕΜΙΣ, ΔΕΠΑΝΟΜ) έχουμε επισημάνει κατ΄επανάληψη την ανάγκη θεσμικής, οικονομικής και λειτουργικής ενίσχυσης του φορέα που εργαζόμαστε, ώστε πράγματι να αποτελέσει τον κατ΄εξοχήν αρμόδιο τεχνικό οργανισμό του Δημοσίου για όλα τα Δημόσια Κτίρια με προτεραιότητα στα Σχολεία, τα Νοσοκομεία, τα Δικαστήρια και τις άλλες υποδομές Παιδείας, Υγείας και Δικαιοσύνης.Δυστυχώς μέχρι σήμερα δίνουμε μια άνιση μάχη με τους επιχειρηματικούς και κατασκευαστικούς ομίλους που έχουν στόχο την υποβάθμιση, απαξίωση και ιδιωτικοποίηση του έργου μας. Σε αυτά τα πλαίσια εντάσσεται και η απόκρυψη και καπηλεία σειράς έργων που εμείς εκτελέσαμε εξ΄ολοκλήρου ή εν μέρει όπως πρόσφατα το σχολείο στην πρώην «Βίλα Αμαλία» (2ο Λύκειο Αθηνών), το 42ο Λύκειο Αθηνών (απέναντι από τα γραφεία της ΚτΥπ. !!!), πιο πριν το νοσοκομείο Σαντορίνης, κ.ά. Παρόλα αυτά και με δεδομένα τα σημαντικά προβλήματα που προκάλεσε ο Μνημονιακός νόμος των συγχωνεύσεων και ίδρυσης της Κτ.Υπ., έχουμε καταφέρει μέχρι σήμερα σαν εργαζόμενοι -με την δουλειά και τους αγώνες μας- να συνεχιστεί το σημαντικό κοινωνικό έργο της Κτ.Υπ., σε συνθήκες μάλιστα πολύ δύσκολες για όλους μας.
Με αυτά τα δεδομένα θέλουμε να παρουσιάσουμε πολύ συνοπτικά ένα μόνο μέρος της δουλειάς μας, χωρίς βέβαια να παραγνωρίζουμε τις σημαντικές ανάγκες, τα κενά, τις καθυστερήσεις και τα άλλα προβλήματα που υπάρχουν και απαιτούν άμεσες και ουσιαστικές λύσεις και αποτελέσματα:
1. Το τελευταίο διάστημα παραδόθηκαν ή θα παραδοθούν άμεσα συνολικά πάνω από 50 έργα: Παιδείας (Ράλλειος, Πειραιά, 13ο Δημοτικό Καλλιθέας, 1ο & 2ο Λύκεια Αργοστολίου, Νηπιαγωγεία, 23 έργα ΣΔΙΤ προϋπολ. 112 εκατομ. € κ.ά.), Υγείας (νοσοκομείο Σαντορίνης που εγκαινιάστηκε μάλιστα από τον πρωθυπουργό, εξοπλισμός σε Σύρο, Λεχαινά και Φιλιάτες), Δικαιοσύνης (Άρειος Πάγος, Εφετείο, Ευελπίδων, Μαλανδρίνο).
2. Συνολικά 93 κατασκευαζόμενα έργα: 43 έργα Παιδείας προϋπολ. 141 εκατομ. €, 12 έργα Υγείας προϋπολ.. 247 εκατομ. € και 38 έργα Δικαιοσύνης προϋπολ. 40 εκατομ. €. Με ευθύνη μας εκτελούνται ή επιβλέπονται και σειρά άλλων έργων (κλειστά γυμναστήρια, πυροσβεστικοί σταθμοί με ΣΔΙΤ, κ.ά.).
3. 150 Μελετώμενα έργα: Βρίσκονται σε διαδικασία Μελέτης 150 έργα Παιδείας, Υγείας, Δικαιοσύνης κ.ά και η προσπάθεια είναι όσο γίνεται περισσότερα από αυτά να ενταχθούν στο ΕΣΠΑ, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται και η διαδικασία ένταξης δεκάδων κτιρίων σε πρόγραμμα ενεργειακής αναβάθμισης.
4. Προμήθειες-Εξοπλισμοί: Παρά τις δυσκολίες έχουν εξοπλιστεί στην πλειονότητά τους τα σχολεία όλων των βαθμίδων με θρανία, καθίσματα, έδρες, έπιπλα γραφείων διδασκόντων κ.λπ. και συνεχίζονται οι προμήθειες (βρίσκονται σε εξέλιξη διαγωνισμοί για εξοπλισμό μαθητών ΑΜΕΑ, για έδρες, γραφεία διαφόρων ειδών, καθίσματα, αρχειοθήκες κ.λπ.). Παράλληλα συνεχίζεται ο έλεγχος ανά την Επικράτεια για αίθουσες ελαφράς κατασκευής που δεν χρησιμοποιούνται σε σχολεία (μέχρι σήμερα έχουν μεταφερθεί περίπου 25 σε σχολεία άλλων Δήμων και πάνω από 70 σε άλλα σχολεία στον ίδιο Δήμο. Παράλληλα είμαστε επιφορτισμένοι και με τον ιατροτεχνολογικό και ξενοδοχειακό εξοπλισμό υποδομών Υγείας, αλλά και εξοπλισμό υποδομών Δικαιοσύνης.
5. Προσεισμικός έλεγχος: Συνεχίζεται σε σχολικά κτήρια που κατασκευάστηκαν με τον Αντισεισμικό Κανονισμό του 1959 στην ζώνη σεισμικής επικινδυνότητας Ζ2 στις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας, με ιδία μέσα και προσωπικό. Όμως απαιτείται επειγόντως η ενίσχυση με εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό, ώστε να επισπευστούν οι έλεγχοι και να επεκταθούν και σε άλλα δημόσια κτίρια. Όπως έχουμε επισημάνει κατ΄επανάληψη πάνω από το 40% των σχολικών κτιρίων είναι κτισμένα πριν από 40 και πλέον χρόνια και αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η χώρα μας είναι σεισμογενής, απαιτεί η πολιτεία να πάρει κατά προτεραιότητα όλα τα απαραίτητα μέτρα Προσεισμικών ελέγχων και Αντισεισμικής θωράκισης, μετά μάλιστα και από τον πρόσφατο φονικό σεισμό στη γειτονική Ιταλία.
6. Εκτός των παραπάνω οι εργαζόμενοι στην Κτ.Υπ. είναι επιφορτισμένοι και με άλλα καθήκοντα όπως οι απαλλοτριώσεις οικοπέδων, η αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας για τους σκοπούς του φορέα και η συμμετοχή σε Επιτροπές Καταλληλότητας σε οικόπεδα και προς ενοικίαση κτίρια για σχολεία (μόνο το τελευταίο εξάμηνο έχουμε συμμετάσχει σε 150 Επιτροπές Καταλληλότητας).
Σε συνέχεια όσων προαναφέραμε θα πρέπει να επισημάνουμε πολύ συνοπτικά ότι για να ενισχυθεί και αναβαθμιστεί ο ρόλος και το έργο του δημόσιου φορέα που εργαζόμαστε απαιτούνται:
1. Θεσμική κατοχύρωση της Κτ.Υπ. ως κατ΄εξοχήν αρμόδιου φορέα του Δημοσίου για όλες τις κτιριακές του υποδομές. Δηλαδή με σειρά νομοθετικών ρυθμίσεων και υπουργικών αποφάσεων να κατοχυρωθεί και να ενισχυθεί η απευθείας ανάθεση των αναγκαίων έργων από τα συναρμόδια υπουργεία, τις Περιφέρειες και τους Δήμους. Δυστυχώς η εκ νέου περικοπή κατά 45% των κονδυλίων του κρατικού προϋπολογισμού για το φορέα, προκαλεί επιπλέον προβλήματα στο έργο μας, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες για ένταξη όσο το δυνατόν περισσότερων έργων στο ΕΣΠΑ και άλλες πηγές χρηματοδότησης.
2. Ενίσχυση του φορέα με εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό και την απαραίτητη χρηματοδότηση, που θα αξιοποιηθεί κατά προτεραιότητα σε συγκεκριμένους κρίσιμους τομείς όπως ο Προσεισμικός έλεγχος όλων των Δημοσίων Κτιρίων με προτεραιότητα στις δομές Παιδείας, Υγείας & Δικαιοσύνης.
Έχουμε τονίσει κατ΄επανάληψη στα συναρμόδια υπουργεία ότι, ο φορέας έχει την εμπειρία και την τεχνογνωσία να φέρει σε πέρας -με τη μέγιστη δυνατή ποιότητα και στο ελάχιστο δυνατό κόστος- την κατασκευή νέων ή την ανακατασκευή υπαρχόντων Δημόσιων κτιρίων και σε άλλους σημαντικούς τομείς όπως παιδικούς σταθμούς, κοινωνικά φαρμακεία, ξενώνες ευπαθών ομάδων, χώρους υποδοχής μεταναστών, προσφυγικές κατοικίες Λ. Αλεξάνδρας κ.ά., αρκεί να μας ανατεθούν και να διασφαλιστούν η χρηματοδότηση και τα απαραίτητα μέσα.
Προφανώς θεωρούμε επιεικώς απαράδεκτη, αντικοινωνική και ενάντια στο δημόσιο συμφέρον, οποιαδήποτε ενέργεια για ένταξη της Κτ.Υπ. στο λεγόμενο Υπερταμείο ιδιωτικοποιήσεων και καλούμε τους αποδέκτες των έργων και των υπηρεσιών μας να στηρίξουν με κάθε τρόπο την προσπάθεια για υπεράσπιση και αναβάθμιση του Δημόσιου χαρακτήρα & του έργου των ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ.
Β. Ανοιχτή Επιστολή
Η εταιρεία “Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.” (ΚΤΥΠ ΑΕ), προήλθε από την συγχώνευση των εταιρειών ΔΕΠΑΝΟΜ Α.Ε., Θέμις Κατασκευαστική Α.Ε., Ο.Σ.Κ. Α.Ε. και είναι ο μοναδικός φορέας του κράτουςπου ασχολείται με τις δημόσιες κτιριακές υποδομές της χώρας (νοσοκομεία, σχολεία, δικαστήρια, σωφρονιστικά καταστήματα, κ.λπ.).
Το ισχύον νομικό καθεστώς λειτουργίας της, οι σκοποί της, οι οριζόμενοι με νόμο τρόποι εξυπηρέτησης των σκοπών της, η επόπτευση της από το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, οι καθορισμένες σχέσεις με τα υπουργεία και τους φορείς του Δημοσίου, οι πόροι της και oι τρόποι χρηματοδότησής της, καθόριζαν και διασφάλιζαν το έργο και τις υπηρεσίες που παρείχε, έως την ένταξη της εταιρείας στο υπερταμείο.
Η τεχνική ωρίμανση λύσεων, η εξεύρεση οικοπέδων, η χωροθέτηση, η μελέτη και δημοπράτηση έργων, οι προδιαγραφές των δημοσίων κτηριακών κατασκευών, ο έλεγχος των υπαρχόντων δημοσίων κτηρίων, ο προγραμματισμός των αναγκαίων παρεμβάσεων σε αυτά, η επίβλεψη των έργων, η οικονομική-νομική-τεχνική διαχείριση της κατασκευής δημοσίων κτηρίων, καθώς και η παραλαβή αυτών, αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος του έργου της εταιρείας, το οποίο μόνο Δημόσιοι Φορείς και Υπηρεσίες μπορούν να παρέχουν, στη βάση ενός συγκεκριμένου και σαφώς καθορισμένου νομικού πλαισίου, που θα το διασφαλίζει.
Με την ένταξη της εταιρείας ΚΤΥΠ Α.Ε. στο υπερταμείο, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο νόμο ίδρυσης αυτού και των θυγατρικών του, όπως η ΕΔΗΣ Α.Ε. στην όποια εντάσσεται η ΚΤΥΠ Α.Ε., φαίνεται ότι:
1) Η εταιρεία χάνει τον χαρακτήρα της ως φορέας του Δημοσίου. Σύμφωνα με την παρ.4 του αρθρ.184 του ν.4389/27.05.2016 «Η εταιρεία (Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε., της οποίας θυγατρική είναι η ΕΔΗΣ Α.Ε.) δεν ανήκει στο δημόσιο ή ευρύτερο δημόσιο τομέα..».
2) Καταργείται το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο λειτουργίας της ΚΤΥΠ Α.Ε., η επόπτευσή της από το υπουργείο ΥΠΟΜΕΔΙ, καθώς και οι υφιστάμενες σχέσεις της με τα υπουργεία και τους φορείς του Δημοσίου, βάσει των οποίων μπορούσαν να αναθέτουν έργο σε αυτήν. Σύμφωνα με την παρ.3 του αρθρ.184 του ν.4389/27.05.2016 «Η εταιρεία (Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε., της οποίας θυγατρική είναι η ΕΔΗΣ Α.Ε.) διέπεται από τις διατάξεις του παρόντος νόμου και συμπληρωματικά από τις διατάξεις του κ.ν.2190/1920».
3) Ο σκοπός της ΚΤΥΠ Α.Ε., όπως αυτός ορίζεται στην παρ.2.1 του αρθρ. 132 του ν.4199/2013, δεν μπορεί να περιληφθεί στους προσδιορισμένους σκοπούς του υπερταμείου και της ΕΔΗΣ Α.Ε.Συγκεκριμένα:
Στην παρ. 1 του αρθρ. 185 του ν.4389/27.05.2016 ως σκοπός του υπερταμείου ορίζεται: “Ειδικότερα, η Εταιρεία (Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε.) διαχειρίζεται και αξιοποιεί τα περιουσιακά της στοιχειά προκειμένου να: (α) συνεισφέρει πόρους για την υλοποίηση της επενδυτικής πολιτικής της χώρας και (β) συμβάλει στην απομείωση των οικονομικών υποχρεώσεων της Ελληνικής Δημοκρατίας..”. Στην παρ. 2 του άρθρου 197 του ιδίου νόμου αναφέρεται ότι “ Σκοπός της ΕΔΗΣ είναι να κατέχει τις συμμετοχές του κράτους σε δημόσιες επιχειρήσεις, να διαχειρίζεται επαγγελματικά και να επαυξάνει την αξία των συμμετοχών αυτών και να τις αξιοποιεί σύμφωνα με βέλτιστες διεθνείς πρακτικές ….” και καταλήγει “Οι δημόσιες επιχειρήσεις που ελέγχονται από την ΕΔΗΣ: (α) υπόκεινται σε κατάλληλη εποπτεία, σύμφωνα με τους κανόνες της Ελληνικής και Ευρωπαϊκής νομοθεσίας, (β) υλοποιούν και υποστηρίζουν τις εφαρμοστέες τομεακές πολιτικές της Κυβέρνησης, (γ) αναλαμβάνουν κατόπιν ανάθεσης την παροχή υπηρεσιών Γενικού και Γενικού Οικονομικού ενδιαφέροντος (ΥΓΟΣ), ενδεικτικά μέσω της εκτέλεσης υποχρεώσεων δημόσιας υπηρεσίας σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και τις κοινές άξιες της Ένωσης”.
Είναι προφανές ότι οι σκοποί του υπερταμείου και των θυγατρικών εταιρειών του είναι οικονομικοί και στοχεύουν στην αύξηση της άξιας των μετοχών τους, η οποία σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να προέλθει από την μετατροπή πάγιων δημοσίων υπηρεσιών σε εμπορεύσιμη αξία με μοναδικό πελάτη το Ελληνικό Δημόσιο που θα πληρώνει αδρά γι’ αυτές και χωρίς την δυνατότητα έλεγχου του σε αυτές. Τα όσα επίσης, αναφέρονται στο νόμο περί ευρωπαϊκής νομοθεσίας και ελεύθερης αγοράς, καθιστούν ενδεχομένως, υπό την αίρεση των κανόνων του ελευθέρου ανταγωνισμού, κάθε προσπάθεια προνομιακής σχέσης της εταιρείας με το Ελληνικό Δημόσιο. Όσον αφορά τα σχέδια ανάπτυξης της εταιρείας που ενδεχομένως δοθούν στο μέλλον, πέραν της διαχείρισης των περιουσιακών της στοιχείων, δεν έχουν ακόμη προσδιοριστεί, ούτε καν προσεγγιστεί. Σε κάθε περίπτωση όμως, τα επιχειρησιακά σχέδια που ενδεχομένως εκπονηθούν στο μέλλον, θα διέπονται από τους νόμους της ελεύθερης αγοράς και του ελευθέρου ανταγωνισμού, γεγονός που καθιστά αδύνατον το να έχουν σχέση με το μεγαλύτερο μέρος των σημερινών δραστηριοτήτων της ΚΤΥΠ Α.Ε.
4. Με την ένταξη της εταιρείας στο υπερταμείο καταργείται η επιχορήγησή της από το ΠΔΕ και από τον τακτικό προϋπολογισμό, με αποτέλεσμα τόσο η αποπληρωμή των έργων όσο και η μισθοδοσία των εργαζομένων να είναι «στον αέρα».
Δεν υπάρχει καμιά πρόβλεψη για το τι θα γίνει τόσο με τους μισθούς των εργαζομένων από 1.1.2017, όσο και με τις αποπληρωμές των έργων μετά την καταχώρηση της ΕΔΗΣ στο ΓΕΜΗ σε μια εταιρεία που δεν έχει ίδια έσοδα.
Απόψεις:
(α) Το μεγαλύτερο μέρος των έργων και υπηρεσιών που η εταιρεία ΚΤ.ΥΠ. Α.Ε. έχει σήμερα ως τεχνικός φορέας του Δημοσίου, δεν μπορεί να συνεχιστεί μετά την ένταξη της στο ΕΔΗΣ.
(β) Τα δικαιώματα & οι θέσεις εργασίας των εργαζομένων δεν διασφαλίζονται. Είναι προφανής ο κίνδυνος οι εργαζόμενοι να μην πληρωθούν μετά την 1.1.2017, γιατί σύμφωνα με τον νόμο, δεν θα μπορούν να χρηματοδοτηθούν οι μισθοί τους από τον τακτικό προϋπολογισμό –όπως και συνολικότερα ο φορέας.
Ειδικότερα όσον αφορά στους εργαζόμενους θεωρούμε ότι πρέπει να γίνει άμεσα νομοθετική ρύθμιση που θα κινείται στις εξής κατευθύνσεις:
Για το προσωπικό που εργάζεται στην εταιρία ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΕ:
1. Συνεχίζουν να ισχύουν οι προβλέψεις της παρ. 6.3. του άρθρου 132 του ν.4199/2013 όσον αφορά στο εργασιακό και μισθολογικό του καθεστώς.
2. Σε τυχόν λύση και εκκαθάριση της εταιρίας ή σε περίπτωση απολύσεων για οικονομοτεχνικούς λόγους, μετατάσσεται αυτοδίκαια μετά από αίτησή του στην αντίστοιχη υπηρεσία του υπουργείου Υποδομών με τη σύσταση προσωποπαγούς θέσης σε αυτό.
3. Εντός διμήνου από την έναρξη ισχύος του παρόντος και μετά από αίτηση του ενδιαφερόμενου, μετατάσσεται κατά προτεραιότητα σε αντίστοιχη υπηρεσία του Υπουργείου Υποδομών με τη μεταφορά της προσωποπαγούς θέσης του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου