Σάββατο, 14 Ιουλίου 2018

Στα χαρτιά ακόμη το... μισό ασφαλιστικό




Οι ασφαλισμένοι ταλαιπωρούνται, όχι από αυτές καθαυτές τις διατάξεις του νόμου Κατρούγκαλου, αλλά από τη μη έκδοση των απαραίτητων διευκρινίσεων και οδηγιών από το υπουργείο Εργασίας.

Δύο χρόνια και 230 νομοθετήματα μετά (νόμους, υπουργικές αποφάσεις ή εγκυκλίους που διευκρινίζουν, συμπληρώνουν ή τροποποιούν την ασφαλιστική μεταρρύθμιση του 2016), και όμως ακόμη εκατοντάδες χιλιάδες ασφαλισμένοι και συνταξιούχοι εξακολουθούν να ταλαιπωρούνται, όχι από αυτές καθαυτές τις διατάξεις του νόμου Κατρούγκαλου, αλλά από τη μη έκδοση των απαραίτητων διευκρινίσεων και οδηγιών από το υπουργείο Εργασίας. Κάποιες αφορούν τους όρους και τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης, με αποτέλεσμα να περιμένουν –μάταια– χιλιάδες ασφαλισμένοι την έκδοση της σύνταξής τους, ενώ σε… αναμονή βρίσκονται και εκατοντάδες χιλιάδες μη μισθωτοί, κυρίως ελεύθεροι επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενοι για προβλήματα που έχουν ανακύψει στον υπολογισμό των εισφορών τους. Η «Κ» παρουσιάζει σήμερα, με τη βοήθεια του δικηγόρου Δημήτρη Μπούρλου, που διαθέτει μεγάλη εμπειρία στα ασφαλιστικά θέματα, τις βασικές εκκρεμότητες του νόμου 4387/2016, 26 μήνες μετά την ψήφισή του, που ταλαιπωρούν τους ασφαλισμένους, προκαλούν σύγχυση και εκνευρισμό αλλά και δυσχεραίνουν τη δουλειά των εργαζομένων του ΕΦΚΑ.

Ο ενιαίος κανονισμός

Ισως ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα αλλά και μελλοντικά «αγκάθια» για τη λειτουργία του υπερ-ταμείου είναι η μη έκδοση του ενιαίου κανονισμού ασφάλισης και του ενιαίου κανονισμού παροχών. Μάλιστα, η έκδοση του κανονισμού κάθε άλλο παρά «ανώδυνη» θα είναι για τους ασφαλισμένους, καθώς αναμένονται αλλαγές κυρίως στο ύψος των παροχών που δίνει το Ταμείο, όπως επίδομα ασθενείας ή έξοδα κηδείας, αλλά και στις διαδικασίες χορήγησης παροχών, όπως αναπηρικά επιδόματα ή επίδομα εργατικού ατυχήματος.

Από την 1η Ιανουαρίου 2017 εκκρεμεί και η νομοθέτηση ενιαίων διατάξεων για την αναπηρία. Το σχετικό πόρισμα έχει ολοκληρωθεί από το 2016, όμως ακόμη οι ενιαίοι όροι για συνταξιοδότηση, επιδόματα αλλά και ειδικές παροχές για τα άτομα με αναπηρία δεν έχουν θεσπιστεί.

Στον αέρα βρίσκονται και όσοι αναμένουν δεύτερη σύνταξη, γιατί δεν έχει διευκρινιστεί ακόμη για τις νέες απονομές, ούτε το πώς θα θεμελιώνεται το δικαίωμα ούτε το πως θα υπολογίζεται. Στην ίδια κατηγορία, συγκαταλέγονται και οι περιπτώσεις που η απονομή της πρώτης σύνταξης έχει γίνει πριν από την εφαρμογή του νόμου του 2016. Διευκρινίσεις απαιτούνται και στις περιπτώσεις παράλληλου χρόνου ασφάλισης ώστε να γίνει γνωστό πως θα υπολογιστεί ο επιπλέον χρόνος, τόσο στις περιπτώσεις απονομών πριν από τον Μάιο του 2016 όσο και στις περιπτώσεις απονομών μετά τον νόμο Κατρούγκαλου, όταν υπάρχει ασφάλιση μετά τη συνταξιοδότηση.

Παρασκευή, 13 Ιουλίου 2018

ΟΛΜΕ : Η ειδικότητα των Αρχιτεκτόνων εξοβελίζεται σχεδόν απ’ την διδασκαλία των μαθημάτων του τομέα των Εφαρμοσμένων Τεχνών."


Απόφαση ΟΛΜΕ 17.5.2018

"Για παράδειγμα η ειδικότητα των Αρχιτεκτόνων χάνει πολλές απ’ τις αναθέσεις διδασκαλίας μαθημάτων που είχε έως τώρα. Ειδικότερα η συγκεκριμένη ειδικότητα εξοβελίζεται σχεδόν απ’ την διδασκαλία των μαθημάτων του τομέα των Εφαρμοσμένων Τεχνών."


Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας


Να καταργήσει το νομοθετικό πλαίσιο για τις ενοποιήσεις- συγχωνεύσεις των κλάδων και ειδικοτήτων που πραγματοποιήθηκαν με αντιεπιστημονικά κριτήρια εκτός από εκείνες τις τεχνικές ειδικότητες που είχαν τις ίδιες ακριβώς πρώτες και δεύτερες κοινές αναθέσειςκαι να εκδώσει νέες Υπουργικές αποφάσεις με τις αναθέσεις μαθημάτων .
Ολόκληρη η απόφαση της ΟΛΜΕ εδώ:


17-05-2018 ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
17/05/2018 By ΟΛΜΕ
Ο.Λ.Μ.Ε. 
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255
FAX: 210 3227382
e-mail: olme@otenet.gr


Αθήνα, 17/05/2018


ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ


Το Υπουργείο Παιδείας τον Γενάρη 2018 νομοθέτησε την ενοποίηση -συγχώνευση κλάδων και ειδικοτήτων. Η ΟΛΜΕ έγκαιρα είχε εκφράσει συνολικά την αντίθεση της ιδιαίτερα για τις ενοποιήσεις-συγχωνεύσεις των ειδικοτήτων Γενικής Παιδείας.


Ο βασικός στόχος της ενοποίησης- συγχώνευσης των κλάδων και ειδικοτήτων είναι η εξοικονόμηση προσωπικού μέσω της διεύρυνσης των αναθέσεων σε πάρα πολλές ειδικότητες εκπαιδευτικών που καλούνται να διδάξουν μαθήματα πέρα και έξω απ’ το επιστημονικό πεδίο που ορίζει το πτυχίο τους
Η νομοθετική ρύθμιση εντάσσεται στη γενικότερη προσπάθεια της κυβέρνησης για την ελαχιστοποίηση του κόστους της Δημόσιας εκπαίδευσης μέσω της ελαχιστοποίησης των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό που παρατηρούνται στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση μετά από οκτώ χρόνια μηδενικών μόνιμων διορισμών.

Επαναφορά της «προσωπικής διαφοράς» στους Διπλωματούχους Μηχανικούς του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Π.Ο.   Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ  ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΝΩΣΕΩΝ  ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ  ΔΗΜΟΣΙΩΝ  ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ  ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ  ΑΝΩΤΑΤΩΝ  ΣΧΟΛΩΝ
Μαυρομματαίων 17,  104 34  ΑΘΗΝΑ
τηλ: 210-88.16.583  fax: 210-82.59.410 e-mail: emdydas@tee.gr URL: www.emdydas.gr

          Αθήνα, 12/7/2018
Αρ. Πρωτ. : 7425  

Προς :    Υπουργό Εσωτερικών
                                                κ.  Παν.  Σκουρλέτη.

Θέμα : Επαναφορά της «προσωπικής διαφοράς» στους Διπλωματούχους Μηχανικούς του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Κύριε Υπουργέ,
Η ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ είναι το ανώτερο όργανο των Διπλωματούχων Μηχανικών που δραστηριοποιούνται στον Δημόσιο Τομέα με επιστημονικό και συνδικαλιστικό χαρακτήρα. Tο εργασιακό – επιστημονικό αντικείμενο των χιλιάδων μελών μας, καλύπτει μεγάλο μέρος των αρμοδιοτήτων του Δημοσίου και των ΟΤΑ Α' και Β' βαθμού.
Απευθυνόμαστε σε εσάς για το θέμα που έχει ανακύψει σχετικά με την περικοπή της προσωπικής διαφοράς στους συναδέλφους και μέλη μας, υπαλλήλους του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Για λόγους αντιμετώπισης του προβλήματος της άνισης μισθολογικής μεταχείρισης των μηχανικών αλλά και υπαλλήλων άλλων ειδικοτήτων που έχει προκύψει επισημαίνουμε:
Με την ψήφιση του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση με τον ν.4440/2016 (ΦΕΚ Α’224) ο οποίος μετά τις τροποποιήσεις αυτού τέθηκε σε εφαρμογή από 15.09.2017, οι μετατασσόμενοι διατηρούν το ίδιο ασφαλιστικό και συνταξιοδοτικό καθεστώς καθώς και τυχόν προσωπική διαφορά στις αποδοχές τους (άρθρο 2 παρ. 5). Συνεπώς την αντιμετώπιση της υπερβάλλουσας μείωσης (προσωπικής διαφοράς), χωρίς σύνδεση με συγκεκριμένη διάταξη νόμου επιβεβαιώνουν και οι διατάξεις του Ν.4440/2016. Συγκεκριμένα , κατ΄ άρθρο 2 παρ. 5 εδ. β΄& γ΄ του παραπάνω νόμου, αποτελεί γενική αρχή του ενιαίου συστήματος κινητικότητας ότι η μετάταξη διενεργείται με την ίδια σχέση εργασίας και ότι οι μετατασσόμενοι διατηρούν το ίδιο ασφαλιστικό και συνταξιοδοτικό καθεστώς καθώς και τυχόν προσωπική διαφορά στις αποδοχές τους.
Άλλωστε κατά τον χρόνο θέσης σε ισχύ των διατάξεων του Ν. 4483/2017, η υπερβάλλουσα μείωση (προσωπική διαφορά)του άρθρου 29 του Ν. 4024/2011 είχε ήδη καταργηθεί με το άρθρο 34 περ. α΄ του Ν. 4354/2015 συνεπώς, η μόνη προσωπική διαφορά που ίσχυε κατά το χρόνο έναρξης ισχύος του άρθρου 99 παρ. 2 εδ. β΄ του Ν. 4483/2017 ήταν εκείνη του άρθρου 27 του Ν. 4354/2015 και την άρση αυτής ακριβώς της αδικίας επιδιώκουν οι διατάξεις του πρόσφατου Ν.4483/2015.
Τέλος για λόγους ίσης μεταχείρισης , δικαιοσύνης και αξιοκρατίας (αυτό εξάλλου αναφέρεται και στην αιτιολογική έκθεση του άρθρου) προτείνεται να συμπληρωθεί το άρθρο 208  του νομοσχεδίου μετά το εδ.β της παρ. 2 του άρθρου 99 του Ν. 4483/2017 (ΦΕΚ Α’107 με την εξής προσθήκη:
 «Το προηγούμενο εδάφιο εφαρμόζεται και σε μετατάξεις ή μεταφορές υπαλλήλων που διενεργήθηκαν σε Ο.Τ.Α. α` και β` βαθμού, σύμφωνα με τα άρθρα 74, 78, 181 και 182 του ν. 3584/2007 (Α’ 143), 246 του ν. 3852/2010 (Α’ 87) και 9 παρ. 18 του ν. 4057/2012 (Α΄ 54), εκτός αυτών περί ενδοαυτοδιοικητικής κινητικότητας. Εξαιρείται από την περικοπή η προσωπική διαφορά του άρθρου 27 παρ.4 του ν. Ν.4354/15 (ΦΕΚ Α’ 176) σε περίπτωση μετάταξης ή μεταφοράς υπαλλήλου σε άλλον φορέα που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι την δημοσίευση του παρόντος νόμου. Η εξαίρεση από την περικοπή της υπερβάλλουσας μείωσης (προσωπικής διαφοράς) , σύμφωνα με τα προηγούμενα εδάφια, ισχύει αναδρομικά από την έναρξη ισχύος των διατάξεων, σύμφωνα με τις οποίες επήλθε, ανά περίπτωση, η περικοπή».

Πέμπτη, 12 Ιουλίου 2018

Η «τουριστικοποίηση της πόλης» που τόσο διαφημίζει η κυρίαρχη τάξη στόχο έχει την «container-οποίηση των λαού»

Αναδημοσίευση από "Το Περιβάλλον συζητά με έναν αρχιτέκτονα"

Η «τουριστικοποίηση της πόλης» που τόσο διαφημίζει η κυρίαρχη τάξη στόχο έχει την «container-οποίηση των λαού» - Ας αφήσουμε λοιπόν την «τουριστικοποίηση» και ας μιλήσουμε για την «container-οποίηση του λαού»

Περιβάλλον: Ήρθα να πάρω την ανάλυση της «τουριστικοποίησης της πόλης», την έχεις έτοιμη;

Αρχιτέκτονας: Όχι. Αλλά συνεχίζεις να μιλάς για «τουριστικοποίηση της πόλης». Μου θυμίζεις αυτούς που μιλούν για την «κρίση της πόλης» για το «δικαίωμα στην πόλη» για την «κρίση στη στέγη» για το «δικαίωμα στη στέγη». Έχουμε μιλήσει παλιότερα για τα θέματα αυτά. Η κυρίαρχη τάξη χρησιμοποιεί πάντα γενικούς χαρακτηρισμούς γιατί έτσι εξυπηρετεί καλύτερα τα συμφέροντά της. Εφαρμόζει πάντα τις αρχές του «αστικού ανθρωπισμού» που τις προσαρμόζει πάντα στις επιδιώξεις της.


Η πόλη είναι χώρος ταξικός. Οι διάφορες περιοχές της πόλης εκφράζουν την ταξικότητα των ανθρώπων που κατοικούν ή εργάζονται στις περιοχές αυτές..Είναι χώρος εκμεταλλευτών και εκμεταλλευόμενων, όπως λέγαμε παλιά. Εκμεταλλευτές και εκμεταλλευόμενοι ζουν στην ίδια «πόλη» αλλά σε διαφορετικές περιοχές της «πόλης». Έχουν χρησιμοποιηθεί πολλοί «όροι» για την ταξικότητα της «πόλης». Περιοχές κυρίαρχων και κυριαρχημένων τάξεων. Περιοχές μεγαλοαστικής, μεσοαστικής, μικροαστικής και εργατικής τάξης. Όλοι εκφράζουν την ταξικότητα της πόλης. Αταξική «πόλη» δεν υπάρχει.

Όσοι πλήρωσαν πλήρωσαν δεν επιστρέφουν τις τυχόν καταβληθείσες εισφορές για τις αυξήσεις του ν. 3987/11

Όσοι πλήρωσαν πλήρωσαν δεν επιστρέφουν τις  τυχόν καταβληθείσες εισφορές για τις αυξήσεις του ν. 3987/11

Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2018

«Σπέρνουν» ανεμογεννήτριες στα απάτητα Αγραφα

Αγραφα

Η λαίλαπα της εγκατάστασης γιγαντιαίων ανεμογεννητριών βιομηχανικής κλίμακας ξαναχτυπά, αυτή τη φορά στις απάτητες κορυφές των Αγράφων, στο μεγαλύτερο ώς τώρα υψόμετρο όπου θα εγκατασταθούν αιολικά στη χώρα μας, σε μια -κατά τα λοιπά- προστατευόμενη περιοχή.
Στην εγκατάσταση των δύο αιολικών πάρκων αντιδρούν έντονα και με προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας φορείς και πολίτες της περιοχής, ενώ οι εταιρείες που έλαβαν τις άδειες εγκατάστασης απειλούν τους πάντες και προς όλες τις κατευθύνσεις με αγωγές και απαίτηση αποζημιώσεων στο ενδεχόμενο ματαίωσης της επένδυσής τους.
Η πρόσφατη αδειοδότηση των δύο αιολικών σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στην περιοχή των Αγράφων από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας αφορά έναν σταθμό ισχύος 46 MW που θα κατασκευάσει η εταιρεία ΑΝΕΜΟΔΟΜΙΚΗ ΑΕΕ στη θέση «Γραμμένη - Τούρλα - Καρνόπι» και έναν που θα κατασκευάσει η εταιρεία ΠΟΥΝΕΝΤΗΣ ΑΕΕ ισχύος 40 MW στη θέση «Μιχός - Βοϊδολίβαδο - Απέλινα» σε τμήμα προστατευόμενης περιοχής Natura. Και οι δύο εταιρείες ανήκουν στον όμιλο ΕΛ.ΤΕΧ. ΑΝΕΜΟΣ.
Οι δύο μεγάλες εγκαταστάσεις ανεμογεννητριών πρόκειται να κατασκευαστούν στις απάτητες κορυφές των Αγράφων σε υψόμετρο 1.600-2.000 μέτρων.
Τα αιολικά θα τοποθετηθούν σε μήκος που ξεπερνά τα 7 χιλιόμετρα συνολικά (4 χλμ. το ένα και 3 χλμ. το άλλο) στις «γυμνές» κορυφογραμμές στα βουνά των Αγράφων, στα όρια Ευρυτανίας και Καρδίτσας, επί του Δήμου Αγράφων.
Το ύψος των συνολικά 40 ανεμογεννητριών θα φτάνει τα 120 μέτρα (80 μ. πυλώνας και 40 μ. πτερύγιο). Συνολικά, θα καταλαμβάνουν έκταση 90.000 τ.μ. στο σύνορο των δύο νομών, σύμφωνα με τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) των έργων.
Αγραφα
Για τη μεταφορά των τεράστιων ανεμογεννητριών, μακριά από κατάλληλα οδικά δίκτυα και γραμμές μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας λόγω υψομέτρου, θα απαιτηθεί διάνοιξη ατέλειωτων δρόμων και κατασκευή εναέριων γραμμών υψηλής τάσης που θα διασχίζουν πυκνά ελατοδάση και παρθένα αλπικά λιβάδια όπου φύονται δεκάδες ενδημικά είδη, αλλά και σε εδάφη με μεγάλες κλίσεις και ποτάμια, με επικίνδυνες συνέπειες για το τοπίο και την ελάχιστα μελετημένη πανίδα και χλωρίδα της περιοχής.

Δυσλειτουργίες στην εφαρμογή του ΜηΜΕΔ

Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ.
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΕΝΩΣΗ  ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ  ΔΗΜΟΣΙΩΝ  ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ  ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ  ΑΝΩΤΑΤΩΝ  ΣΧΟΛΩΝ
ΠΑΝΟΡΜΟΥ 2, 11523 ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ:210 64.64.282  FAX:210 64.61.296  e-mail: emdydasattikis@tee.gr URL: www.emdydas-attikis.gr
Αθήνα, 3 Ιουλίου 2018

Αρ. Πρωτ. :4551 Προς : Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών,
κ. Χ. Σπίρτζη
Κοιν. : 1. Γενική Διεύθυνση Στρατηγικού Σχεδιασμού
Υποδομών, Δ/νση Διαγωνισμών Δημοσίων Συμβάσεων (Δ11) του ΥΠΥΜΕ
2. ΠΟ. ΕΜΔΥΔΑΣ
3. Σύλλογο Διπλωματούχων Μηχανικών Ανωτάτων Σχολών Υπαλλήλων Δ. Αθηναίων
4. Τεχνικούς Υπαλλήλους του Δ. Κορινθίων

Θέμα :  Δυσλειτουργίες στην εφαρμογή του ΜηΜΕΔ

Κύριε Υπουργέ
Κατόπιν πολλαπλών οχλήσεων των μελών μας που αφορούν στην στελέχωση και τη λειτουργία του ΜηΜΕΔ σύμφωνα με την ΔΣΝ/61034/ΦΝ466 Υπουργική Απόφασή σας, ως ΕΜΔΥΔΑΣ Αττικής και σε συνέχεια των υπ’αρ. 7335/29-3-18 και 7312/6-3-18 σχετικών εγγράφων της Ομοσπονδίας μας επιθυμούμε να σας επισημάνουμε τα εξής:
1. Η πλειοψηφία των συναδέλφων μας ΔΕΝ έχει την απαιτούμενη ειδική επιμόρφωση στο χειρισμό της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του ΕΣΗΔΗΣ και σε πολλές περιπτώσεις διαπιστώνεται αδυναμία και των Αναθετουσών Αρχών και του ΙΝΕΠ να προχωρήσουν σε σχετικά προγράμματα επιμόρφωσης, με αποτέλεσμα να στελεχώνουν και να κληρώνονται οι συνάδελφοι ΧΩΡΙΣ να πληρούνται οι όροι εγγραφής τους στο Μητρώο.
2. Χρήζει άμεσης και σαφούς αποσαφήνισης η προϋπόθεση εγγραφής στο ΜηΜΕΔ που αναφέρεται στη «διετή εργασιακή εμπειρία σε καθήκοντα αναθέτουσας αρχής», καθόσον  υπάλληλοι Αναθέτουσας Αρχής είναι, εν δυνάμει, όλοι οι τεχνικοί υπάλληλοι χωρίς καμία εξαίρεση. Αν πρόθεσή σας ήταν η στελέχωση του ΜηΜΕΔ από έμπειρους τεχνικούς υπαλλήλους τεχνικών υπηρεσιών που ασχολούνται με τις συμβάσεις έργων, μελετών, διακηρύξεων μειοδοτικών διαγωνισμών, κλπ, σας ενημερώνουμε πως ουδόλως έχει επιτευχθεί αυτό.
3. Θα πρέπει να γίνει μνεία ότι απαραίτητη προϋπόθεση συμμετοχής σε επιτροπή που έχει κληρωθεί  τεχνικός υπάλληλος για να παρέχει τις υπηρεσίες του σε άλλο φορέα, θα είναι η καταβολή των εξόδων μετακίνησής του στον υπάλληλο, η οποία θα συνοδεύει την αναγκαία εντολή μετακίνησης του.
Είναι σαφές από τα παραπάνω ότι η συγκρότηση επιτροπών με υπαλλήλους που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις εγγραφής τους στο ΜηΜΕΔ ενέχει κινδύνους εγκυρότητας των αποτελεσμάτων των επιτροπών αυτών και ενδεχομένως νομικής επισφάλειας για τα μέλη μας.
Θεωρούμε άνιση και άδικη τη μεταχείριση των μελών μας από τις Αναθέτουσες Αρχές, διότι οι εκάστοτε αποφάσεις στελέχωσης του Μητρώου έχουν εκδοθεί κατά το δοκούν, χωρίς να λαμβάνονται ισόνομα υπόψη οι παράμετροι που θέτει η ΔΣΝ/61034/ΦΝ466 Υπουργική Απόφασή σας.
Ζητούμε τις άμεσες σχετικές ενέργειές σας για την αποκατάσταση των δυσλειτουργιών που προαναφέραμε και είμαστε στη διάθεσή σας για περαιτέρω διευκρινίσεις.

Τρίτη, 10 Ιουλίου 2018

Οφειλές και ΚΕΑΟ

Παρακαλούμε τους συναδέλφους που έχουν ήδη λάβει σημειώματα από το ΚΕΑΟ και έχουν αναλυτικά στοιχεία για τις οφειλές τους

να μας στείλουν (με σβησμένα τα στοιχεία τους αν θέλουν) τα σχετικά έγγραφα, ώστε να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε το είδος των χρεώσεων που διαμορφώνουν το τελικό (αναγραφόμενο) ποσό της οφειλής και να διακρίνουμε τις χρεώσεις εκείνες που είτε είναι καταχρηστικές, παράνομες ή αμφισβητούμενες, είτε δεν υφίστανται. Τα στοιχεία μπορούν να σταλούν είτε κατευθείαν στην παρούσα λίστα googlegroups είτε στο email της ΑΣΜ synelefsimixanikon@gmail.com

Σχετικά με το θέμα της πρόσφατης υπουργικής απόφασης (με Α.Π.: οικ. 29715/2410, υπογεγραμμένης από τον υφυπουργό Α. Πετρόπουλο) που αφορά την «Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 58039/3275/28.12.2016 (Β 4504) υπουργικής απόφασης σχετικά με τη Διαβίβαση στο Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (Κ.Ε.Α.Ο.) των ληξιπρόθεσμων οφειλών των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης», σύμφωνα με την οποία διαβιβάζονται πλέον από τον Ε.Φ.Κ.Α. στο Κ.Ε.Α.Ο. «…όλες οι ληξιπρόθεσμες οφειλές ανεξαρτήτως ύψους και εισπραξιμότητας, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που βρίσκονται σε καθεστώς ενεργούς ρύθμισης…»: 

α. Επιβεβαιώθηκε από δικηγόρο ότι η εν λόγω υπουργική απόφαση είναι παράνομη λόγω αντίφασης της με τον ισχύοντα νόμο 4172/13 – ο οποίος ουδέποτε τροποποιήθηκε.

β. Ενημερώσαμε την ΔΕ ΤΕΕ που από ότι φαίνεται εξετάζει σοβαρά την πιθανότητα να γίνει Αίτηση Ακύρωσης. 

Στο σύνολο των οφειλών που αποστέλλονται από τον ΕΦΚΑ στο ΚΕΑΟ – το οποίο με τη σειρά του αποστέλλει τις γνωστές Ατομικές Ειδοποιήσεις για ρύθμιση εντός 20 ημερών με την απειλή κατασχέσεων – περιλαμβάνονται (πιθανότατα) οφειλές οι οποίες είτε δεν υφίστανται, είτε είναι καταχρηστικές. 

Σχετικά με αυτό το θέμα:

α. Ζητήσαμε από τον κ. Καραμπούλια (τέως νομικό σύμβουλο του Υποδιοικητή του ΕΦΚΑ) την αναστολή της αποστολής οφειλών, εκ μέρους της διεύθυνσης εισφορών του ΕΦΚΑ προς το ΚΕΑΟ καθώς προς το παρόν, δεν έχουν ενημερωθεί τα μητρώα της υπηρεσίας όσον αφορά τους συναδέλφους με κλειστά βιβλία, δεν έχει γίνει εκκαθάριση των αχρεωστήτως καταβληθεισών οφειλών και δεν έχει ενεργοποιηθεί η διοικούσα επιτροπή που θα εξετάζει τις αιτήσεις θεραπείας των ασφαλισμένων (π.χ. για αναδρομικές διαγραφές). Δεν είναι δυνατόν να αποστέλλονται στο ΚΕΑΟ οφειλές που δεν υφίστανται.

β. Ζητήσαμε συνάντηση με τον πρόεδρο της ΔΕ ΤΕΕ κ. Στασινό και τους νομικούς του ΤΕΕ για την διαχείριση του θέματος αυτού, τόσο σε ατομικό επίπεδο – αιτήσεις ανακοπής, αναστολής – όσο και σε συλλογικό. Η συνάντηση θα γίνει την Τρίτη το πρωί.

γ. Προσπαθούμε εν τω μεταξύ, μέσω συναδέλφων που έχουν ήδη λάβει σημειώματα από το ΚΕΑΟ, να βρούμε αναλυτικά στοιχεία για το είδος των χρεώσεων που διαμορφώνουν το τελικό (αναγραφόμενο) ποσό της οφειλής, ούτως ώστε να διακρίνουμε τις χρεώσεις εκείνες που είτε είναι καταχρηστικές, παράνομες ή αμφισβητούμενες είτε δεν υφίστανται.

δ. Συζητήσαμε με δικηγόρο το θέμα ώστε να ενημερωθούμε για την διαδικασία που ακολουθεί το ΚΕΑΟ και για τις κινήσεις άμυνας που μπορούν να γίνουν από τον ασφαλισμένο (Περιμένουμε αναλυτική ενημέρωση)

ε. Διερευνούμε αν προβλέπεται η δυνατότητα ένστασης στο ΚΕΑΟ.

Αποκλεισμός συναδέλφου από τις κρίσεις Γενικών Διευθυντών του ΥΠΠΟΑ

Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ.
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΕΝΩΣΗ  ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ  ΔΗΜΟΣΙΩΝ  ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ  ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ  ΑΝΩΤΑΤΩΝ  ΣΧΟΛΩΝ
ΠΑΝΟΡΜΟΥ 2, 11523 ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ:210 64.64.282  FAX:210 64.61.296  e-mail: emdydasattikis@tee.gr URL: www.emdydas-attikis.gr
Αθήνα, 5 Ιουλίου 2018
Αρ. Πρωτ. :4555 Προς : ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΔΕΔΥ

Κοιν.: 1. ΤΕΕ
2. ΠΟΕΜΔΥΔΑΣ



ΘΕΜΑ: Αποκλεισμός συναδέλφου από τις κρίσεις Γενικών Διευθυντών του ΥΠΠΟΑ

Κατόπιν της γνωστοποίησης από το ΑΣΕΠ της προκήρυξης που αφορά την πλήρωση  θέσης ευθύνης επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, από το 3ο Ειδικό Συμβούλιο Επιλογής Προϊσταμένων (3ο ΕΙ.Σ.Ε.Π.), το μέλος μας Ηλίας Πατσαρούχας (Προϊστάμενος Τμήματος Μελετών της Δ/νσης Αποτυπώσεων και Συντηρήσεων Κτηρίων του ΤΑΠ-ΥΠΠΟΑ), εμφανίζεται στον πίνακα αποκλειόμενων διότι «δεν έχει κάνει αξιολόγηση», γιατί συμμετείχε στην Απεργία – Αποχή από όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης που είχε προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ και συμμετείχαμε ως ΠΟ.ΕΜΔΥΔΑΣ.
Θεωρούμε πως η εφαρμογή της «ντροπολογίας» της κ. Γεροβασίλη δεν πρέπει να υλοποιηθεί και σας καλούμε να καλύψετε νομικά το συνάδελφό μας, όπως έχετε προαναγγείλει. 

Δευτέρα, 9 Ιουλίου 2018

Να μην κλείσει το Πίκπα Μυτιλήνης

Είναι επείγον να κινητοποιηθούμε για να μην κλείσει το Πίκπα Μυτιλήνης. Όπως θα κάποιοι θα ξέρετε ήδη, πρόκειται για μια αυτόνομη δομή φιλοξενίας προσφύγων, ανοιχτή στην τοπική κοινωνία και βασισμένη αποκλειστικά σε κινήσεις αλληλεγγύης. Το ΠΙΚΠΑ έχει φιλοξενήσει και περιθάλψει σε ανθρώπινες και αξιοπρεπείς συνθήκες 30.000 πρόσφυγες από το 2012, και από το 2015 δέχεται κυρίως τους πλέον ευάλωτους, ΑΜΕΑ, θύματα βασανιστηρίων, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες που έχασαν συγγενείς στην προσπάθεια τους να φτάσουν στην Ελλάδα κ. ο. κ. Σήμερα κινδυνεύει να κλείσει μετά από έναν προφανώς ‘τηλεκατευθυνόμενο’ υγειονομικό έλεγχο που με πρόσχημα σχισμένες σίτες, και ντεπόζιτα νερού που στάζουν, έκρινε τον χώρο …επικίνδυνο για την δημόσια υγεία Βλ. εδώ. Δεν πρόκειται εξάλλου για την πρώτη φορά που επιχειρείται να κλείσει η αυτόνομη δομή αλληλεγγύης του ΠΙΚΠΑ, γνωστή παλαιότερα ως το Χωριό Όλοι μαζί, βλ. εδώ. Ταυτόχρονα χθες άρχισε η εκδίκαση ασφαλιστικών μέτρων εναντίον του από έξι επιχειρηματίες της

Πρακτικά Ανοιχτής Συνέλευσης Μηχανικών 29/06/2018


by SYNELEFSIMIXANIKON on Jul 6, 2018 • 7:20 pmNo Comments

Στην συνάντηση της Ανοιχτής Συνέλευσης Μηχανικών που έγινε την Παρασκευή 29/6/2018, συζητήθηκαν τα εξής: 


Αναδρομικές εισφορές 


Η επιβεβλημένη από τον ΕΦΚΑ υποχρέωση καταβολής των αναδρομικών, πέρα από κοινωνικά άδικη είναι και παράνομη, σύμφωνα με τηνεπιχειρηματολογία περί αντισυνταγματικότητας τουΝ.3986/2011, στην οποία βασίστηκαν οισυντονισμένες από το ΤΕΕ προσφυγές των μηχανικών στη δικαιοσύνη – που από 17-04-2018 έχουν εισαχθεί στο ΣτΕ όπου και θα διεξαχθεί πρότυπη δίκη. Συνεπώς, η ανακοίνωση επ’ αόριστον παράτασης της καταβολής των αναδρομικών θα ήταν το ελάχιστο αναμενόμενο από τον ΕΦΚΑ…

Κυριακή, 8 Ιουλίου 2018

Εγκρίθηκε ο αντεργατικός νόμος του 12ωρου στην Αυστρία


Η ακροδεξιά κυβέρνηση της Αυστρίας υπερψήφισε το αντεργατικό νομοσχέδιο για την θέσπιση δωδεκάωρου ημερήσιας εργασίας ή εξηντάωρης εβδομαδιαίας εργασίας. Οι κυβερνώντες υποστηρίζουν πως ο «κανονικός» χρόνος εργασίας θα συνεχίσει να παραμένει στις οκτώ ώρες ημερησίως ή σαράντα ώρες την εβδομάδα και δίνεται η «δυνατότητα» στους εργαζόμενους να μπορούν να εργάζονται παραπάνω ώρες. Ωστόσο, η απόφαση αυτή αναμένεται να φέρει προ τετελεσμένου τους εργαζόμενους, που θα αναγκάζονται να υποκύπτουν στις πιέσεις των εργοδοτών. Ο νόμος θα ξεκινήσει να ισχύει από την 1η Σεπτεμβρίου. Απορρίφθηκε το αίτημα του Σοσιαλδημοκρατικού κόμματος που ζητούσε να διεξαχθεί δημοψήφισμα για το νομοσχέδιο 


Νόμος του κράτους είναι πλέον στην Αυστρία η 12ωρη καθημερινή εργασία ή η εξηντάωρη εβδομαδιαία εργασία, με τις ψήφους της κυβέρνησης συνασπισμού του συντηρητικού Λαϊκού Κόμματος του καγκελάριου Σεμπάστιαν Κουρτς και του ακροδεξιού εθνικιστικού Κόμματος των Ελευθέρων και τις ψήφους του νεοφιλελεύθερου κόμματος της αντιπολίτευσης «Νέα Αυστρία». Ο νόμος θα αρχίσει να ισχύει από την 1η Σεπτεμβρίου.

Μετά από πολύωρη συζήτηση στην αυστριακή Βουλή, εγκρίθηκε τελικά το αντεργατικό νομοσχέδιο, που είχε προκαλέσει την αντίδραση δεκάδων χιλιάδων πολιτών της Αυστρίας προ ημερών. Περίπου 100.000 πολίτες είχαν διαδηλώσει το Σάββατο στους δρόμους της Βιέννης κατά του νομοσχεδίου που προωθούσε η κυβέρνηση Κουρτς.