Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017

Μείωση σύνταξης ΤΣΜΕΔΕ λογω κρατήσεων για '' Αναγνώριση της Εθνικής Αντίστασης"

Προσπαθώντας να εξηγήσω τις νέες μειώσεις στη σύνταξή μου τον Ιανουάριο και Φεβρουάριο 2017, αφού ως γνωστόν τα ταμεία δεν στέλνουν ενημερωτικά καταβολής σύνταξης, ύστερα από περίπου μια ώρα στην ουρά μου τύπωσαν στο ΤΣΜΕΔΕ το παρακάτω αναλυτικό ενημερωτικό σημείωμα που επισυνάπτω για τις συντάξεις Ιαν , Φεβρ. .

Με έκπληξη διαπίστωσα ότι στο ενημερωτικό αυτό σημείωμα εκτός απο τις κρατήσεις λόγω φόρων , αυξημένων εισφορών υγείας, κανονικών και ειδικών εισφορών ''αλληλεγγύης'' ,και όλων των άλλων γνωστών περικοπών λόγω πρώτου, δευτέρου και τρίτου μνημονίου, έχουμε και νέα μηνιαία μείωση κράτηση με την αιτιολογία Αναγνώριση Εθνικής Αντίστασης από 1/10/2015 αναδρομική εισφορά ΚΥΤ ύψους 23,72 ευρώ . Ότι καταλαβαίνετε κατάλαβα κι εγώ παρά τις ερωτήσεις μου ...

Επίσης για τον μήνα Φεβρουαριο μου παρακρατούνται άλλα 7,28 ευρώ ως χρέη ασφαλιστικών κρατήσεων ΕΛΠΠ. Στην ερώτησή μου τι χρέη είναι αυτά μου απάντησαν ότι πρόκειται για αναδρομικές ασφαλιστικές εισφορές συνολικού ύψους 300 ευρώ που δεν έχει καταβάλει ο ΕΟΜΜΕΧ στον οποίον εργαζόμουν μέχρι το 2013 που βγήκα σε σύνταξη. Δεν τα απαιτούν από τον εργοδότη μου αλλά από έμενα σε. 45 δόσεις. Δεν βαριέσαι μικρό το κακό, άλλωστε που να τον βρουν τον ΕΟΜΜΕΧ αφού έχει κλείσει και καταργηθεί...
Ολα αυτά τα διαπίστωσα στο υπόγειο του νέου κτηρίου του ΤΣΜΕΔΕ σε ένα σκηνικό αλαλούμ οπου μία και μόνη υπάλληλος με ηρωικές στ' αλήθεια προσπάθειες προσπαθούσε να απαντήσει μεγαλόφωνα στα απέλπιδα αιτήματα των μελλοντικών συνταξιούχων μηχανικών. Σε αυτό το σκηνικό που θύμιζε ριάλιτι σόου το δικό μου αίτημα ήταν μάλλον επουσιώδες . Έτσι συνεσταλμένα ανέβηκα στον τρίτο όροφο να ρωτήσω επ' ευκαιρία για τα εφ'άπαξ που σταμάτησαν να δίδονται από τον Oκτώβριο του 2013 για να πάρω την συνηθισμένη απάντηση : τίποτα νεώτερο λόγω έλλειψης προσωπικού...
και το ίδιο συνεσταλμένα αποχώρησα απο το ΤΣΜΕΔΕ. Σημεία των καιρών, πέρασαν οι εποχές που που σε κάθε επίσκεψή μου στο Τσμεδε της οδού Κολοκοτρώνη είχα διάθεση για καβγάδες.
Ένα πράγμα με απασχολεί περισσότερο και με κάνει να σκέφτομαι εκείνο της κράτησης για '' Αναγνώριση Εθνικής Αντίστασης από 1/10/2015 αναδρομική εισφορά ΚΥΤ''.Και καλά η Εθνική Αντίσταση μπορεί να φαίνεται λογικό για μας τους αριστερούς, Φαντάζεστε όμως να βαφτίσουν την επόμενη μείωση '' Υπέρ αποπεράτωσης του τάματος του Έθνους'' η ''Υπέρ της προίκας της Σοφίας'' ώστε να επέλθει ιδεολογικό ισοζύγιο ένα προς ένα στους ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ; 


ΤΤ



1 σχόλιο:

  1. Και να φωνάξουμε στους υπαλλήλους δεν βγαίνει τίποτε. Αυτα τα κανονιζαν Γαμβριλης και Σπιρτζης. Τα τζιμανια που διελυσαν το ταμείο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή