Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Διόδια - Ανανεωμένες οδηγίες μετά την τροπολογία στον ΚΟΚ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΦΟΡΕΩΝ & ΚΑΤΟΙΚΩΝ Β.Α. ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
Συνεχίζουμε να υπερασπιζόμαστε το δίκαιο των αιτημάτων μας, την αξιοπρέπειά μας, το μέλλον των παιδιών μας, τη δημόσια περιουσία
Δεν τους πληρώνουμε ούτε ένα ευρώ!
Όταν η αδικία γίνεται νόμος του κράτους, τότε η ανυπακοή στους νόμους αυτούς δεν είναι απλά δικαιολογημένη αλλά αποτελεί υποχρέωση των πολιτών
  • Αντιστεκόμαστε στο “χάρισμα” των εθνικών μας δρόμων και του εθνικού πλούτου της χώρας
  • Αρνούμαστε να υποστούμε το χαράτσι που επιβάλλει η “νέα ελληνική απάτη” των συμβάσεων παραχώρησης, σε δρόμους που τους πληρώναμε επί δεκαετίες
  • Αρνούμαστε τη μετακίνηση από επικίνδυνους, ημιτελείς και με πλήρη κυκλοφοριακή συμφόρηση παρά-"δρομους"
  • Δεν χρηματοδοτούμε τις πολυεθνικές κοινοπραξίες για έργα που "θα" κατασκευάσουν, για έργα τα οποία πιθανά δε θα χρησιμοποιήσουμε ποτέ (Ιόνια Οδός) και στα οποία το κέρδος τους θα είναι πολλαπλάσιο από το ποσό που επενδύουν
  • Οι εθνικοί δρόμοι είναι δημόσιο κοινωνικό αγαθό και όχι αντικείμενο κερδοσκοπίας 
Αυτό που απαιτούμε:        
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ
Τώρα που γνωρίζουμε την ακριβή διατύπωση του νόμου, γνωρίζουμε και την αντιμετώπισή του.
Τι άλλαξε στον ΚΟΚ;
Στον κώδικα οδικής κυκλοφορίας προστέθηκε η εξής παράγραφος (Νο.10) στο άρθρο 29:
«Απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων σε αυτοκινητοδρόμους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας, σήραγγες και γέφυρες που διακρίνονται με ειδικές πινακίδες σήμανσης χωρίς την καταβολή διοδίου τέλους, όταν και όπου προβλέπεται η καταβολή αυτή. Για την καταβολή του διοδίου τέλους είναι υπόχρεοι εις ολόκληρον ο κύριος και ο οδηγός του οχήματος. Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν αυτοπροσώπως».
Από τα παραπάνω συνάγεται ότι η παράβαση είναι διοικητική και έτσι δεν παρέχει κανένα "διαδικαστικό" δικαίωμα στις εταιρίες διαχείρισης των δρόμων (π.χ. επιβολή προστίμων, άρνηση της διέλευσής μας, καταγραφή των στοιχείων μας με κάμερες και παροχή τους στην Τροχαία κ.λπ.). 
Συνεχίζουμε μαζικά να καταργούμε τα διόδια στη πράξη, ανοίγοντας τις μπάρες:
Φτάνοντας στη μπάρα, κατεβαίνουμε από το αυτοκίνητο, περπατάμε εμπρός από τη μπάρα κι ελέγχουμε εάν υπάρχει τροχαία μετά το σταθμό διοδίων
Όταν δεν υπάρχει τροχαία δεν αντιμετωπίζουμε την περίπτωση της βεβαίωσης του προστίμου και περνάμε όπως παλαιότερα, ανοίγοντας τη μπάρα μόνοι μας.
Εφόσον η Τροχαία βρίσκεται στα διόδια -θεωρούμε, παρά τη θέληση των οργάνων της- για να βεβαιώνει αυτοπροσώπως τις ελεύθερες διελεύσεις μας, μπορούμε εναλλακτικά να ζητήσουμε από τον υπάλληλο των διοδίων να μας κόψει πιστωτική απόδειξη, για την οποία δεν υποχρεούμαστε να του δώσουμε κανένα άλλο στοιχείο εκτός της πινακίδας μας. Σε καμία περίπτωση δε δίνουμε στον υπάλληλο την ταυτότητά μας ή το δίπλωμα οδήγησής μας. Δεν υπογράφουμε τίποτα χωρίς την ανάγνωσή του και χωρίς την προηγούμενη διαβεβαίωση του υπαλλήλου ότι θα μας δοθεί αντίγραφο. Εάν μας υποχρεώσει να συμπληρώσουμε έντυπο αδυναμίας πληρωμής, αναγράφουμε μόνο τα στοιχεία της πινακίδας μας και ακριβώς πριν την υπογραφή μας γράφουμε: "Επιφυλάσσομαι για τη νομιμότητα της καταβολής του τέλους διοδίου".
Εάν, παρόλα αυτά, υπάρξει εμπλοκή μας με την τροχαία και καταγραφή παράβασης, δεν πληρώνουμε σε καμία περίπτωση το πρόστιμο και θα το προσβάλλουμε, εντός 60 ημερών, στα διοικητικά δικαστήρια και το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ).
Σε κάθε περίπτωση, επικοινωνούμε με τις κατά τόπους επιτροπές στα τηλέφωνα που υπάρχουν στις ιστοσελίδες τους - ή στα τηλέφωνα που υπάρχουν στην ιστοσελίδα του Πανελλαδικού Συντονιστικού www.diodiastop.gr


Ο νόμος σας θα καταργηθεί στην πράξη από τους πολίτες, τη μαζικότητα και το δίκαιο του κινήματός μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου