Τετάρτη 30 Ιουνίου 2021

ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ: Λανθασμένες οφειλές ΕΦΚΑ και ΕΤΕΑΕΠ σε μισθωτούς μηχανικούς


Ενημερώσεις της ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ για λανθασμένες οφειλές σε ΕΦΚΑ και ΕΤΕΑΕΠ

Αθήνα, 24-6-2021 

Αρ. Πρωτ. : 8530 

Προς: Α' Βάθμιες ΕΜΔΥΔΑΣ (για ενημέρωση των μελών) 

Θέμα : Λανθασμένες οφειλές ΕΦΚΑ 

Συνάδελφοι/σες 

Σχετικά με το τεράστιο θέμα που έχει προκύψει με τις λανθασμένες οφειλές που αναρτά ο e – ΕΦΚΑ σε μισθωτούς Μηχανικούς και εν αναμονή ανταπόκρισης από το νέο Διοικητή του, από τον οποίο έχει ζητηθεί συνάντηση, αναρτούμε ενημέρωση από συναδέλφους που με μειλ ή δια ζώσης κατάφεραν – με κόπο - να τις διαγράψουν. Πρώτη Περίπτωση 

1. Κάνουμε αίτηση για διαγραφή μισθωτών από την ασφάλιση μη μισθωτών από εδώ (επισυνάπτεται) https://www.efka.gov.gr/el/e-ephka-elektroniko-aitema-exypereteses-kleisimoranteboy κάνετε είσοδο στην υπηρεσία —> νέα αίτηση, για το αίτημα χρησιμοποιήστε κάτι σαν αυτό που έγραψα 

«Σας ενημερώνω ότι είμαι ανελλιπώς μόνο μισθωτός από την αρχή του εργασιακού μου βίου, δεν είμαι αυτοαπασχολούμενος, δεν έχω κάνει ποτέ έναρξη επαγγελματικής ιδιότητας στη Δ.Ο.Υ., δεν έχω βιβλία στην ΔΟΥ και κατά συνέπεια αιτούμε τη διακοπή ως αυτοαπασχολούμενος βάση του άρθρου 20 του Ν 4488/2017, ώστε αφενός να μην επαναληφτεί στο μέλλον λανθασμένος καταλογισμός εισφορών, αφετέρου να διαγραφούν οι κακώς καταλογισθέντες εισφορές. Παρακαλώ για τις ενέργειες σας σύμφωνα με την αίτηση μου, ώστε να θεραπευθεί το πρόβλημα που μου έχει δημιουργηθεί αφού εκτός των άλλων εμφανίζομαι ασφαλιστικά 2 μη ενήμερος, με ότι προβλήματα αυτό συνεπάγεται αυτό για εμένα και την οικογένεια μου.»

Λανθασμένες οφειλές ΕΦΚΑ .pdf 
Αίτηση Διαγραφής ΕΦΚΑ .pdf

Αρ. Πρωτ.: 8533 

Αθήνα, 29/06/2021 

 Προς: A ‘ Βάθμιες ΕΜΔΥΔΑΣ (για ενημέρωση των μελών) 

Θέμα: Παραμένουν λανθασμένες εισφορές ΕΤΕΑΕΠ σε Μισθωτούς Δημόσιους Υπάλληλους Μηχανικούς. 

Συνάδελφοι/σες 

Επειδή τα προβλήματα μας με τις λανθασμένες οφειλές δεν έχουν τελειωμό και όπως ενημερωθήκαμε, σε κάποιες περιπτώσεις αυτές αφορούν και στο πρώην ΕΤΕΑΕΠ, ενημερώνουμε για τη διαδικασία διαγραφής τους που ακολούθησε συνάδελφος μας. 

Πρώτα ο κάθε συνάδελφος θα πρέπει να ελέγξει εάν έχει οφειλές υπέρ ΕΤΕΑΕΠ στο https://www.eteaep.gov.gr/web/ και εκεί να επιλέξει Εισφορές μη μισθωτών ΕΤΕΑΕΠ δίνοντας τους κωδικούς του ΤAXIS. 

Για να διαγραφούν οι οφειλές προτείνουμε να σταλεί το παρακάτω μήνυμα (mail) στο tm.esodon.fepasf@efka.gov.gr και στο tm.esodon.eepasf@efka.gov.gr.

 “Παρακαλώ για την διαγραφή των εισφορών υπέρ ΕΤΕΑΕΠ που μου έχουν υπολογιστεί για τον ............ ποσού...........€ διότι είμαι δημόσιος υπάλληλος μηχανικός και έχω κάνει παύση εργασιών από τις .................... όπως εμφαίνεται στην προσωποποιημένη πληροφόρηση του TaxisNET που επισυνάπτω». 

Στο mail επισυνάπτουμε τις τυχόν οφειλές καθώς και βεβαίωση από το TAXIS ότι έχουμε κλείσει ή ότι δεν είχαμε ποτέ ανοικτά βιβλία στην Εφορία.

https://emdydas.gr/images/stories/news/2020/29.6.2021_lanthasmenes_ofeiles_eteaep_8533.pdf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου