Θεομηνία στην εθνική οδό ή βρώμικος ρόλος της “νέας οδού”;
Τα 10 εκατοστά χιονιού με μια λεπίδα χωρίς αλατοδιανομέα που διαθέτει η ΝΕΑ ΟΔΟΣ δυστυχώς δεν καθαρίστηκαν. Η με τόσες εισπράξεις και κύρια από τα διόδια των Αφιδνών ΝΕΑ ΟΔΟΣ όπως φαίνεται στον παρακάτω πίνακα διαθέτει για την περιοχή 1 σάρωθρο εκχιονιστικό, 1 γερανό για ΙΧ και κάτι που βαπτίζει εφόδια πολιτικής προστασίας. Με αυτόν τον εξοπλισμό δεν μπορεί να καθαρίσει ούτε μια αυλή. Έτσι κατάφερε να κόψει την Ελλάδα στα δύο.
Τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ μίλησαν για χάος αλλά οι ίδιες οι φωτογραφίες τους τους διαψεύδουν.
“Σε όλους τους σταθμούς διοδίων δεν εισπράττονταν διόδια κατά διαστήματα έως τις 17:00 και ανάλογα με τις διακοπές κυκλοφορίας που υποδείκνυε η τροχαία, ενώ από τις 17:00 και μετά θέσαμε σε ισχύ πλήρη αναστολή είσπραξης.
Κλείνοντας, θα θέλαμε να τονίσουμε και πάλι την λύπη μας για την ταλαιπωρία των οδηγών και να συμπληρώσουμε ότι σε περιπτώσεις έκτακτων καιρικών φαινομένων με έντονες χιονοπτώσεις, η χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων, η αποφυγή στάθμευσης στη ΛΕΑ, ο περιορισμός των μετακινήσεων στις απολύτως απαραίτητες και η πλήρης συμμόρφωση με τις υποδείξεις της Τροχαίας συμβάλλουν τα μέγιστα στην οδική ασφάλεια και στην εξέλιξη του αποχιονιστικού έργου».
Ποιός είπε στους κυρίους αυτούς της Νέα Οδός οτι η χρήση των αντιολισθητικών αλυσίδων στον επίπεδο αυτοκινητόδρομο είναι η κατάλληλη λύση λες και ανεβαίνουμε στο Πήλιο;
Τί εμπλέκουν την Τροχαία αφού η λειτουργία του αυτοκινητόδρομου ειναι δική τους υποχρέωση;
Ο παρακάτω χάρτης δείχνει τον εξοπλισμό κάθε φορέα. Στο σταθμό διοδίων Αφιδνών η Περιφερεια Αττικής διαθέτει όπως φαίνεται στον πίνακα του χάρτη, σταθμό Π01 με 1 αποχιονιστικό αλατιέρα, 3 αποχιονιστικά λεπίδα, 1 φορτωτής και 7 αποχιονιστικά λεπίδα & αλατιέρα (μισθωμένα).
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΨΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ «ΕΙΔΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ».
Η παραχώρηση των αυτοκινητοδρομων γίνεται μετα την ολοκληρωση της κατασκευής τους και σε πληρη λειτουργία ή με πρόσθετες μετα την συμβαση χρηματοδοτησεις οταν δεν εχουν ολοκληρωθει καποια μερη τους. Ο παρακάτω πινακας με τις χρηματοδοτήσεις προς τους «δικαιούχους» απο την «ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ» τα λέει ολα.
Εκτός από τις δημόσιες και Ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις υπάρχει και ο Τραπεζικός δανεισμός για τους «παραχωρησιούχους».
Ο παραπάνω πίνακας περιγράφει τα εμπλεκόμενα μέρη στον Αυτοκινητόδρομο ΜΑΛΙΑΚΟΣ – ΚΛΕΙΔΙ που μαζί με την από μεριά Δημοσίου Υπηρεσία την «ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ» λειτουργούν ένα απο τα μεγαλύτερα κομματια του δικτύου των Αυτοκινητοδρόμων. Αξιοσημείωτη είναι η συμμετοχή του ΑΜ (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ) που εμφανίζεται στις πιστοποιήσεις πληρωμών και ειναι η «PARSONS INTERNASIONAL LTD” με πλήρη ανεξαρτησία απο τον Ελληνικό Λαό αν και διαχειρίζεται χρήματά του.
Μέ μια σύμβαση παραχώρησης λοιπόν μεγάλης διάρκειας ο «ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟ ΑΕ» ανέλαβε την «Μελέτη – Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του τμήματος Μαλιακός – Κλειδί του Αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ» [Ν.3605/2007 (ΦΕΚ A’ 190/8-8-2013) καιΝ.4219/2013 (ΦΕΚΑ ́ 269/11-12-2013)] ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΙΟΥΧΟΣ: «ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ∆ΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥΑ.Ε. ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ».
Ανέλαβε λοιπον οπως μας λέει η σύμβαση το 2013 την μελέτη, την κατασκευή και την χρηματοδότηση του ΜΑΛΙΑΚΟΥ – ΚΛΕΙΔΙ που ηδη ειχαν πραγματοποιηθεί. Την μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση της παράκαμψης των Τεμπων που πραγματοποιήθηκε αργότερα την έκανε το Ελληνικό Δημόσιο και στην συνέχεια την εβαλε στην σύμβαση παραχώρησης.
Για την συντηρηση του ΜΑΛΙΑΚΟΥ – ΚΛΕΙΔΙ «ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟ ΑΕ» περιορίζεται σε θεατρικού τύπου άπλωμα πλαστικών κώνων σε μηκος χιλιομέτρων για εργασίες κηπουρικής του δρομου.
Στην εκμετάλλευση τα καταφέρνει περίφημα με την είσπραξη των διοδίων για τα οποία κανείς μας δεν ξέρει το ύψος των εισπραχθέντων ποσών αλλά και τι δαπανήθηκε για τις ανάγκες του αυτοκινητοδρομου και αυτό χάρη της ΕΥΔΕ.
Η «ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ»:
α) φροντίζει να μένει στην αφάνεια και απλώνει ένα σκοτεινό πέπλο στην λειτουργία των Αυτοκινηδρόμων. Δεν εμφανίστηκε ακόμα και σε μεγάλες θεομηνίες (πλημύρες, πυρκαγιές) που έγιναν στους αυτοκινητόδρομους και που είχαν συμμετοχή.
β) Δεν υπάρχει καμμιά ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΙΔΑ της ΕΥΔΕ που να περιγράφει ΕΡΓΟ , ΔΑΠΑΝΗ και ΦΟΡΕΑ σε όλη την Ελλάδα, όπως έχουν οι ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ των Περιφερειών, Δημων κλπ. Με δυσκολία μπορει κανεις να βρεί στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ τέτοιες πληροφορίες.
Η σύμβαση παραχώρησης που δήθεν περιλαμβάνει μελέτη, κατασκευή χρηματοδότηση, (αλήθεια ποια μελέτη, ποια κατασκευή και χρηματοδότηση σε ήδη χρηματοδοτημένο και κατασκευασμένο από τον Ελληνικό λαό έργο;
Ποια λειτουργία και συντήρηση;
Εκμετάλλευση: σε αυτόν τον τομέα αριστεύουν!
Με τον ποιό πρόχειρο υπολογισμό τα ποσά που προκείπτουν σε μια ώρα στα διόδια Αφιδνών φτάνουν για να ζήσουν αρκετές οικογένειες. Και όμως δίνονται στα κοράκια.
Παρά τις τόσες εισπράξεις μηδενίζουν τα έξοδά τους σε λίγα VAN ΑΜΕΣΗΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗΣ δήθεν, που αραδιάζουν κόνους αρκετή ώρα μετά το ατύχημα και από τύχη γλυτώνεις να σε παρασείρει κάποια νταλίκα. Το κύριο έργο το αναλαμβάνει η Τροχαία (υποτίθεται ότι ειναι δημόσια και οχι υπάλληλος των Αυτοκινητοδρόμων) και οι ασφαλιστικές για την απομάκρυνση των οχημάτων. Αν υπάρχουν τραυματίες τότε το τηλέφωνό τους 1075 πιάνει δουλειά. Ειδοποιεί τα κατά τόπους δημόσια ΕΚΑΒ αν εισαι τυχερός και υπάρχουν κοντά. Σε όλο το δίκτυο των αυτοκινητοδρόμων δεν υπάρχει κανένας Σταθμός Πρώτων Βοηθειών και βεβαια κανένα δικό τους ασθενοφόρο. Έτσι πολλοί συνάθρωποί μας χάνονται η σακατεύονται στο βωμο του κέρδους των εταιρειών με σύμβαση πααραχώρησης. Και βέβαια δεν χρηματοδοτούν κανένα ΕΚΑΒ με τις τόσες ανάγκες του. Χώρια η εκμετάλλευση της Πυροσβεστικής.
Είναι καιρός να δούμε και να δώσουμε τις πραγματικές διαστάσεις στα ΔΙΟΔΙΑ.
Είναι ένας τεράστιος φόρος που δεν περνάει από κανέναν προυπολογισμό και κανένα έλεγχο.
Και είναι αδιανόητο να πληρώνουμε τόσα για να κινδυνεύουν οι ζωές μας στο βωμό του κέρδους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου