Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Ανακοίνωση Εργαζομένων στον Ο.Σ.Ε.

Αναδημοσιεύουμε κοινή ανακοίνωση των :
- ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ ΟΣΕ
- ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΣΕ
- ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΟΣΕ

Σε σχέση με τις πρόσφατες ραγδαίες εξελίξεις και την κατάθεση Σχεδίου νόμου, για την, κατ’ εφημισμόν ″αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του Ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ″, νοιώθουμε την υποχρέωση να τοποθετηθούμε, με αίσθημα ευθύνης, τόσο απέναντι σε κάθε συνάδελφο σιδηροδρομικό όσο και απέναντι στην Ελληνική Κοινωνία.
Νοιώθουμε πλήρως δικαιωμένοι για την παρουσίαση στην Ελληνική Κοινωνία της τεκμηρίωσης ότι, το δήθεν χρέος των 10,5 δις € του ΟΣΕ είναι εντελώς πλασματικό και ανήκει κατά συντριπτικά μεγάλο ποσοστό στο Ελληνικό Δημόσιο, (το οποίο εφαρμόζοντας τη ″δημιουργική λογιστική″ το έκρυβε στον ΟΣΕ), αποδομώντας έτσι την έντεχνη και επίμονη προπαγάνδα σε βάρος του Ομίλου, όλων εκείνων που ορέγονται να οικειοποιηθούν επιλεκτικές δραστηριότητές του.
Δικαιωθήκαμε όταν, ενώπιον των ελέγχων της – απεχθούς – Τρόικας, αναγκάσθηκαν να παραδεχθούν την πραγματικότητα και οι πλέον αρμόδιοι Κρατικοί και Κυβερνητικοί παράγοντες.
Δικαιώθηκε επίσης η προσπάθεια μας να αποτινάξουμε το ″στίγμα″ ότι οι Σιδηροδρομικοί είναι υψηλά αμειβόμενοι σε ″χαλεπούς καιρούς″, όταν τεκμηριώσαμε και δημοσιοποιήσαμε τα επίσημα στοιχεία που θεμελιώνουν ότι ο μέσος μηνιαίος καθαρός τακτικός μισθός των Σιδηρο-δρομικών, με μέση ηλικία τα 49,6 έτη, είναι 1.435 €.
Εδώ η δικαίωση ήλθε από την πλέον επίσημη πηγή, το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, το οποίο, στην Ειδική Έκθεση του η οποία συνοδεύει το κατατεθέν στην Βουλή Νομοσχέδιο, αναφέρεται στο κόστος που θα προκύψει για το Δημόσιο από το προσωπικό που θα μεταταγεί, ποσό που συμφωνεί με τους δικούς μας υπολογισμούς για τις τακτικές αποδοχές του προσωπικού.
Με το κατατεθέν Σχέδιο Νόμου, η ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ, η εμπορική αξία της οποίας, όπως πολύ πρόσφατα ανεγράφη στον Τύπο, είχε εκτιμηθεί σε 4,6 δις €, «αναβαθμίσθηκε», ως διά μαγείας, στα 10,35 δις €, όσο και το φερόμενο ως ″χρέος του ΟΣΕ″, περιέρχεται στην ιδιο-κτησία του Δημοσίου, ″έναντι της κάλυψης του ισόποσου χρέους του ΟΣΕ, το οποίο αναλαμβάνει το Δημόσιο″.
Με αυτή τη ρύθμιση ″υφαρπάζεται″, κυριολεκτικά η περιουσία του ΟΣΕ από το Δημόσιο, αφού, όπως όλοι καθ’ ύλη αρμόδιοι έχουν παραδεχθεί, το χρέος του ΟΣΕ είναι χρέος του Δημοσίου και στον ΟΣΕ αναλογεί ποσοστό της τάξης του 15-20 % που μεταφράζεται σε 1,5 – 2 δις €.
Όσον αφορά στη φιλοσοφία και το περιεχόμενο του κατατεθέντος Σχεδίου Νόμου μας βρίσκουν σφόδρα αντίθετους αφού :
- Χαρίζεται στην ουσία σε ιδιώτες το Τροχαίο Υλικό, δεδομένου ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στην οποία μεταφέρεται, προβλέπεται να ιδιωτικοποιηθεί.
- Δεν διασφαλίζεται ότι ο ΟΣΕ θα είναι ο αποκλειστικός διαχειριστής της σιδηροδρομικής υποδομής, αφήνοντας έτσι ανοιχτό παράθυρο για μελλοντική συνεκμετάλλευση της με ιδιώτες.
- Στοχοποιείται το προσωπικό με την ″μεταφορά″ μεγάλου αριθμού του σε άλλους φορείς, χωρίς να διασφαλίζονται οι Τακτικές του αποδοχές.
- Καταργούνται οι Κανονισμοί και οι Συλλογικές Συμβάσεις, που αποτελούν κατακτήσεις ετών, μετά από σκληρούς αγώνες των εργαζομένων, σηματοδοτώντας εργασιακό μεσαίωνα και χωρίς να διασφαλίζονται οι υφιστάμενες Τακτικές Αποδοχές και τα θεμελιωθέντα συνταξιοδοτικά δικαιώματα των εργαζομένων.
- Τίθεται σε κίνδυνο η ασφαλής κυκλοφορία των συρμών, αφού το όλο σύστημα θα κληθεί να μεταβεί, εν μία νυκτί, σε λειτουργία με αριθμό προσωπικού κατά 40 % μικρότερο της σημερινής κατάστασης.
- Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ″απαλλαγμένη″ από το μισό κόστος μισθοδοσίας, με ″προίκα″ το Τροχαίο Υλικό και εγκαταστάσεις πολύ μεγάλης αξίας, απαλλαγμένη από τα χρέη της προς κάθε κατεύθυνση, με 50 εκ. € επιχορήγηση (ΥΔΥ) ανά έτος και με την ευχέρεια να διαμορφώνει τη δρομολογιακή και την τιμολογιακή της πολιτική, ιδιωτικοποιείται, όταν οι παραπάνω προ-νομιακές ρυθμίσεις δεν έγιναν ποτέ για τον ενιαίο ΟΣΕ.
Συνάδελφοι
Για όλα τα σημεία του κατατεθέντος Σχεδίου Νόμου έχουν συνταχθεί και αποσταλεί στην ΠΟΣ λεπτομερείς επεξεργασμένες και τεκμηριωμένες θέσεις, οι οποίες, εκτιμούμε, θα ενσω-ματωθούν, στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων της Ομοσπονδίας με το Υπουργείο.
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι, έστω και την τελευταία στιγμή, οι δίκαιες ουσιαστικές και επι-στημονικά θεμελιωμένες προτάσεις των εργαζομένων θα γίνουν αποδεκτές, προς το συμφέ-ρον του ασφαλέστερου, φθηνότερου, οικολογικότερου και πλέον αξιόπιστου μέσου μεταφο-ράς, τον Σιδηρόδρομο, προς το συμφέρον των πολιτών που χρησιμοποιούν για τις μετακινή-σεις τους το τραίνο και όχι προς ζημία των ίδιων των εργαζομένων σε αυτό.
Καλούμε τον κάθε συνάδελφο να επαγρυπνεί, ώστε να είμαστε σε ετοιμότητα να αγωνι-σθούμε με κάθε πρόσφορο και θεμιτό τρόπο, για τις εύλογες και δίκαιες θέσεις και προτάσεις μας.

ΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ, ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ.
ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ, ΓΙΑ ΕΝΙΑΙΟ
ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΟΣΕ.
ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ
ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ Η ΠΟΣ ΓΙΑ
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 14 ΟΚΤΩΒΡΗ 2010.
- ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ ΟΣΕ
- ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΣΕ
- ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΟΣΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου