ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ
Δελτίο
Τύπου
20/12/2017
ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΣΟΑ)
ΕΠΙΔΕΙΝΩΝΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟ ΗΔΗ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΤΟ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
Ήδη το Σχέδιο Γενικής Διάταξης (Σχέδιο Foster) προχωρούσε σε υπερδόμηση του ακινήτου του Ελληνικού που αποτελεί τον μοναδικό σημαντικού μεγέθους ελεύθερο δημόσιο χώρο ο οποίος θα μπορούσε να συμβάλλει σημαντικά στην ανάσχεση της οικιστικής και περιβαλλοντικής υποβάθμισης της Αττικής και στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Παρόλα αυτά όχι μόνο δεν ανατρέπονται οι σχεδιασμοί αλλά το Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης αποκλίνει ουσιωδώς από το Σχέδιο Γενικής Διάταξης. Υπενθυμίζουμε σε κάθε περίπτωση ότι η βουλή ψήφισε το 2016 το επενδυτικό σχέδιο κι όχι το ΣΟΑ το οποίο ήρθε σε - τρόπος του λέγειν - δημόσια διαβούλευση τον Αύγουστο του 2017.
Παρουσιάζουμε με αναλυτικό τρόπο τις αλλαγές
I.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΥΨΗ
Στο
επενδυτικό σχέδιο (2014) :
Τα
ανώτατα ύψη (εκτός των ουρανοξυστών)
ορίζονταν σε 48 μέτρα.
Στο
ΣΟΑ (2017) :
Εντάσσεται
διαγράμμιση περιμετρικά του Μητροπολιτικού
Πάρκου όπου υποδεικνύεται η διάταξη
κτιρίων με ύψη 50 / 70 μέτρων. Βάσει των
προτεινόμενων ανά πολεοδομική ενότητα
ανώτατα ύψη προκύπτει ότι :
- Στην ανατολική πλευρά (προς Βουλιαγμένης) τα ανώτατα ύψη ορίζονται σε 50 μέτρα (αύξηση 2 μέτρα).
- Στην νότια δυτική και βόρια πλευρά τα ανώτατα ύψη ανέρχονται σε 70 μ. (αύξηση 22 μέτρα)
Σημείωση
: Αύξηση του ύψους άνω του ανώτατου
επιτρεπόμενου ορίου κατά τον Νέο
Οικοδομικό Κανονισμό (ΝΟΚ) επιτρέπεται
μόνο περιφερειακά του Πάρκου (και στους
6 ουρανοξύστες). Αντίθετα βάσει των
διαγραμμάτων που έχουν διαρρεύσει τα
ανώτατα ύψη των 48 μέτρων εκτείνονταν
σε ευρύτερες ζώνες από την περιμετρική
του Πάρκου. Στα οικοδομικά τετράγωνα
που δεν θα είναι σε επαφή με το Πάρκο θα
ρυθμίζονται (κατά ΝΟΚ) βάσει του τελικού
καθαρού συντελεστή δόμησης, που θα
ορισθεί και ο οποίος δεν δύναται να
είναι άνω του 2,2 , δηλαδή των 26 μέτρων.
Δεν
γνωρίζουμε όμως αν στα κείμενα του
Σχεδίου Γενικής Διάταξης του επενδυτικού
σχεδίου (καθώς θεωρείται ιδιωτικής
φύσης και εμπιστευτικού χαρακτήρα)
αναφερόταν ότι τα ύψη αυτά (των 48 μέτρων)
θα διαταχθούν σε ειδικές θέσεις όπως
περιμετρικά του Πάρκου (όπως προτείνεται
στο ΣΟΑ) και όχι γενικώς στο σύνολο της
ενδεικνυόμενης περιοχής.
II.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΧΡΗΣΕΙΣ – ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΑΡΚΟΥ
Η
έκταση ως προς το σύνολο της διατηρείται
η κατά τον ν. 4062/2012 προβλεπόμενη των
2.000 στρ. Παρατηρείται ότι :
II.1.
Εκτάσεις που αφαιρούνται από το
Μητροπολιτικό Πάρκο όπως είχε κατατεθεί
στο επενδυτικό σχέδιο (2014) και μεταβάλλονται
σε ζώνες πολεοδόμησης.
- Αύξηση Πολεοδομικής Ενότητας ΠΕ-1 : 65 στρ.
- Αύξηση Πολεοδομικής Ενότητας ΠΕ-2 : 200 στρ.
- Αύξηση Πολεοδομικής Ενότητας ΠΕ-4 : 11 στρ.
- Αύξηση Πολεοδομικής Ενότητας ΠΕ-6 : 78 στρ.
Η
συνολική αύξηση των πολεοδομικών
ενοτήτων ανέρχεται σε 354 στρ.
II.2.
Εκτάσεις που αντίστοιχα προστίθενται
στο Μητροπολιτικό Πάρκο όπως είχε
κατατεθεί στο επενδυτικό σχέδιο (2014).
- Εγκαταστάσεις Αστικών Υποδομών (Υπηρεσίες διαχείρισης απορριμμάτων) έκτασης 70 στρ. εντάσσονται στο Μητροπολιτικό Πάρκο διατηρώντας την ίδια χρήση.
Στο
επενδυτικό σχέδιο (2014) η έκταση δεν είχε
προσμετρηθεί στην έκταση του Μητροπολιτικού
Πάρκου αλλά στη Ζώνη Ανάπτυξης (A-D2), με
αναφερόμενες δύο χρήσεις α) Υγείας και
Ευεξίας και Υπηρεσίες Διαχείρισης
Απορριμμάτων.
Στο
ΣΟΑ εντάσσεται στο Μητροπολιτικό Πάρκο
το τμήμα των 70 στρ. βορειοανατολικά του
κυρίως τμήματος της αρχικής ζώνης.
Σημειώνεται
ότι η χρήση Αστικές Υποδομές (στις οποίες
εντάσσονται και τα κέντρα διαχείρισης
απορριμμάτων) είναι κατά το ΣΟΑ επιτρεπτή
χρήση εντός του Μητροπολιτικού Πάρκου.
Αντίθετα το υπόλοιπο τμήμα της αρχικής
έκτασης A-D2 διατηρείται εντός Ζώνης
Ανάπτυξης (Μικτή χρήση Τουρισμού –
Επιχειρηματικού Πάρκου) στην οποία δεν
επιτρέπεται η χρήση Αστικών Υποδομών.
- Μείωση πολεοδομικής ενότητας ΠΕ-3 : 69 στρ.
- Έκταση ζώνης πολεοδόμησης ΠΕ-5 που υποδεικνυόταν ως Θεματικό Πάρκο (Ολυμπιακή Εγκατάσταση Κανόε Καγιάκ) έκτασης περί τα 200 στρ. εντάσσεται βάσει του ΣΟΑ στο Μητροπολιτικό Πάρκο διατηρώντας την ίδια χρήση.
Στο
επενδυτικό σχέδιο (2014) η έκταση δεν είχε
προσμετρηθεί στην έκταση του Μητροπολιτικού
Πάρκου αλλά στην πολεοδομική ενότητα
(A-U4)
αντίστοιχη της ΠΕ5 του ΣΟΑ.
Στο
ΣΟΑ εντάσσεται στο Μητροπολιτικό Πάρκο
σε περιοχή που κατά το θεσμοθετούμενο
σχέδιο 4.4.1.1-8 της ΣΜΠΕ ανήκει στην Περιοχή
Αθλητισμού.
Σημειώνεται
ότι η χρήση θεωρείται ως Αθλητικού –
Ψυχαγωγικού χαρακτήρα από την διοίκηση
και ως εκ τούτου συμβατή με τις χρήσεις
του Μητροπολιτικού Πάρκου.
- Μείωση πολεοδομικής ενότητας ΠΕ-5 : 20 στρ. (εκτός θεματικού Πάρκου)
- Μείωση πολεοδομικής ενότητας ΠΕ-3 : 69 στρ.
Η
συνολική αύξηση του Μητροπολιτικού
Πάρκου από τις παραπάνω μεταβολές
ανέρχεται αντίστοιχα σε 354 στρ.
II.3.
Μεταφορά χρήσης εγκαταστάσεων επεξεργασίας
νερού (πρώην ζώνη AD-3)
έκτασης 48 στρεμμάτων εντός του
Μητροπολιτικού Πάρκου.
Στο
Σ.Ο.Α. καταργείται η έκταση της Ζώνης
Ανάπτυξης AD-3 που προβλεπόταν στον
επενδυτικό σχέδιο 2014 έκταση 48 στρ. Η
χρήση αυτή εντάσσεται στην γενική
κατηγορία Αστικών Υποδομών που κατά το
Σ.Ο.Α επιτρέπεται μόνο στην περιοχή του
Μητροπολιτικού Πάρκου οπότε πρέπει να
θεωρηθεί ότι μεταφέρεται εντός αυτού
χωρίς να προσδιορίζεται πλέον η θέση
της εγκατάστασης.
II.4.
Συμπεράσματα ως προς τις αλλαγές χρήσεων
στο Μητροπολιτικό Πάρκο.
Στο
σύνολο των εκτάσεων των 354 περίπου
στρεμμάτων, που επεκτείνεται το Πάρκο
μόνο στα 90 στρέμματα διαφοροποιείται
θετικά (από περιοχή πολεοδόμησης σε
πάρκο) η αρχική τους ειδική χρήση. Στα
υπόλοιπα 265 η χρήση διατηρείται είτε ως
Θεματικό Πάρκο – είτε ως Κέντρο
Διαχείρισης Απορριμμάτων, δηλαδή δεν
προκύπτει ουσιαστική περιβαλλοντική
ωφέλεια.
Αντίθετα
από στο σύνολο των 354 περίπου στρεμμάτων
που μειώνεται το Πάρκο η αλλαγή είναι
ουσιώδης και αρνητική (από πάρκο σε
περιοχές πολεοδόμησης) στο σύνολο της
έκτασης.
Πρόσθετα
μεταφέρεται στο Πάρκο ο «σταθμός
επεξεργασίας νερού» (αντιλαμβανόμαστε
ότι πρόκειται μεταξύ άλλων για την
μονάδα επεξεργασίας υγρών αποβλήτων)
προβλεπόμενης έκτασης 48 στρ. (πρώην ζώνη
AD-3 εκτός Πάρκου),το οποίο συνιστά πρόσθετη
αρνητική μεταβολή.
Συμπεραίνεται
ότι το ισοζύγιο των μεταβολών είναι
αρνητικό ως προς 312 στέμματα στο σύνολο
των 354 που αυξομειώθηκαν.
Στο
σύνολο της έκταση των 2.000 της συνολικής
επιφάνειας του Πάρκου προκλήθηκε
επιδείνωση στο 15,5% αυτού.
Σημειώνεται
ότι η επιβάρυνση αυτή κρίνεται πρόσθετη
καθώς από το αρχικό σχέδιο (επενδυτικό
2014) στο Πάρκο είχαν ενταχθεί χρήσεις
όπως Εκθεσιακό Κέντρο έκτασης 365
στρεμμάτων, δηλαδή χρήσεις ασύμβατες
και προβλέπεται συνολική δόμηση 351.000
τμ. (ΣΟΑ), δηλαδή ένταση δόμησης που δεν
συνάδει με την έννοια του Πάρκου, όπως
γίνεται εύκολα αντιληπτό.
III.
ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΣΤΕΝΩΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΑΡΚΟΥ
ΚΑΙ
ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ
Από
το αρχικό επενδυτικό σχέδιο είχε
επιλεχθεί να μειωθούν δραστικά οι
δυνατότητες σύνδεσης Μητροπολιτικού
Πάρκου και Παραλιακού Μετώπου.
Είναι
ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι ενώ υφίσταται
συνολικό μήκος σύνδεσης περίπου 2.000
μέτρων εκ των οποίων 1.700 μ. στο βόρειο
τμήμα (Ολυμπιακή) και 260 μέτρα νότια προς
Γλυφάδα. (θέση Κολλεγίου), το σχέδιο του
2014 δεν αξιοποίησε τη νότια θέση και
δημιούργησε μόνο δύο στενές διόδους
σύνδεσης : προς τον Άλιμο πλάτους 250
μέτρων και προς την οικιστική ενότητα
του Κάτω Ελληνικού πλάτους 400 μέτρων.
Σημειώνεται
ότι στις δύο προαναφερόμενες διόδους
προβλέπονται τάφροι ταπείνωσης της
παραλιακής λεωφόρου (και ανισόπεδοι
κόμβοι). Η «υπογειοποίηση» της Ποσειδώνος
εξυπηρετεί αποκλειστικά την ενοποίηση
της νέας Πολεοδομικής Ενότητας (ΠΕ-1) με
το Παραλιακό Μέτωπο και επιδεινώνει
δραματικά τη σύνδεση του Πάρκου μαζί
του.
Οι
προβλεπόμενες ήδη ανεπαρκείς συνδέσεις
μειώθηκαν περαιτέρω στο ΣΟΑ. Στην πλευρά
του Αλίμου η δίοδος μειώθηκε από 200 σε
100 μ. και στην πλευρά του Κάτω Ελληνικού
από 300 στα 120μ.
Πρακτικά
η σύνδεση του Μητροπολιτικού Πάρκου
και του Παραλιακού Μετώπου οδηγείται
βάσει του προτεινόμενου σχεδίου μέσω
των νέων οικιστικών ενοτήτων ΠΕ-1 και
ενδεχομένως της ΠΕ-2 στο τμήμα που αυτή
εφάπτεται με την λεωφόρο Ποσειδώνος.
ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ
ΑΛΛΑΓΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ (2014) και
ΣΟΑ ( 2017)
Με
κόκκινο χρώμα η επέκταση των οικιστικών
ενοτήτων
Με
πράσινο χρώμα η αύξηση του Πάρκου
- Θέση Θεματικού Πάρκου που εντάχθηκε στο Μητρ. Πάρκο.
- Θέση Σταθμού Επεξεργασίας Απορριμμάτων που εντάχθηκε στο Μητρ. Πάρκο.
- Ζώνη «Επεξεργασίας Νερού» που μεταφέρεται εντός Πάρκου
Στένωση
διόδων επικοινωνίας Μητροπολιτικού
Πάρκου – Παραλιακού Μετώπου
- Θέση μεταξύ Αερολιμένα Ολυμπιακής και Κάτω Ελληνικού
- Θέση μεταξύ Αερολιμένα Ολυμπιακής και Αλίμου
Παρατηρήσεις
:
Στο
σχέδιο είναι εμφανές ότι υπήρξε μια
ισχυρή αύξηση των ζωνών πολεοδόμησης
στην ανατολική πλευρά (προς την θάλασσα)
καθώς και επέκτασης στο νότιο τμήμα
μεταξύ Γλυφάδας και Πάρκου.
Η
αύξηση αυτή συνοδεύτηκε και με έντονη
αύξηση του επιτρεπόμενου ύψους των
κτιρίων από 48 σε 70 μέτρα στο σύνολο της
προς την ακτή πλευράς, που εντείνει τον
χαρακτήρα της «περίκλειστης αυλής» και
του «υπέρμετρου ύψους», διαταράσσοντας
περαιτέρω το Αττικό Τοπίο.
Γίνεται
σαφές ότι η μεταβολή αυτή αυξάνει
ιδιαίτερα το αναμενόμενα οικονομικά
οφέλη καθώς επιτρέπει τη δημιουργία 7
πρόσθετων ορόφων στα κτίρια με θέα
κυρίως τη θάλασσα αλλά και το Πάρκο σε
συνεχή ζώνη μήκους 4,5 χιλιομέτρων (με
την παρεμβολή των στενωπών σύνδεσης
Πάρκου – Παραλίας).
Στο
Πάρκο του 2014 μειώθηκαν ζώνες με ουσιαστικό
χαρακτήρα Πάρκου κυρίως «Αττικού Τοπίου»
και «Ρέματος Τραχώνων Φύση – Περιβάλλον»
ενώ αντίθετα στις περιοχές που αυξήθηκαν
οι χρήσεις διατηρήθηκαν ως είχαν
(Θεματικό Πάρκο – Κέντρο Διαχείρισης
Απορριμμάτων)
IV.
ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΜΕΙΩΣΗ ΔΟΜΗΣΗΣ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ
Από
στοιχεία που έχουν κατά καιρούς
δημοσιοποιηθεί διαφαίνεται ότι : στο
ΣΟΑ ουσιαστικά διαφοροποιείται η
οικονομικά εκμεταλλεύσιμη δόμηση
(2.700.000 τμ) από την δόμηση των αναγκαίων
για το σχέδιο χρήσεων κοινής ωφέλειας
(σχολεία κλπ), εντάσσονται δε επιπροσθέτως
χρήσεις κοινωνικής ανταποδοτικότητας.
Στο
σύνολο αυτών των χρήσεων γίνεται
αποδεκτό ότι τα κόστη κατασκευής και
λειτουργίας αναλαμβάνονται από το
Δημόσιο (δεν είναι γνωστό αν ήταν έτσι
αρχικά).
Η
συνολική αρχική προβλεπόμενη δόμηση
ήταν 2.893.000 τμ εκ των οποίων οι χρήσεις
κοινής ωφέλειας αντιστοιχούσαν περίπου
σε 250.000 τμ. Ως εκ τούτου η αρχική οικονομικά
εκμεταλλεύσιμη δόμηση (αντίστοιχη των
2.700.000 τμ) φαίνεται ότι διατηρείται ή
αυξάνεται ελαφρά.
Σημειώνεται
ότι δεν διατυπώνεται στο ΣΟΑ η δόμηση
των χρήσεων κοινής ωφέλειας και κοινωνικής
ανταποδοτικότητας ενώ προσεγγίζεται
η ορθοπεδική τους έκταση στα περίπου
300 στρ. χωρίς χωρικό προσδιορισμό. Εξ’
αυτού εύλογα συμπεραίνεται ότι η δόμηση
στο σύνολο της (κοινωφελών συμπεριλαμβανομένων)
δύναται να ανέλθει στα 3.000.000 τμ δηλαδή
στο μέγιστο ανώτατο κατά τον νόμο
4062/2012 όριο. (δηλαδή αύξηση 110.000 τμ)
V.
ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
Στην τροποποιητική
σύμβαση, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο
μέρος της κυρωθείσας σύμβασης
(ν.4422/2016), ως προς τα θέματα χωρικού
σχεδιασμού παρατηρούνται τα παρακάτω
:
- Παράγραφος IΙΙ σημείο 7
Σύνδεση
Μητροπολιτικού Πάρκου – Παράκτιου
Μετώπου, δίκτυο χώρων πρασίνου
Δεν
προσδιορίζονται ζώνες σύνδεσης εντός
των περιοχών πολεοδόμησης ενώ όπως
προαναφέρθηκε οι δύο θέσεις επαφής του
Μητροπολιτικού Πάρκου με το Παραλιακό
Μέτωπο συρρικνώθηκαν πέραν του 50% ενώ
τα τεχνικά έργα ταπείνωσης της Λεωφ.
Ποσειδώνος συμβάλλουν στην πλήρη
αναίρεση ουσιαστικής σύνδεσης Πάρκου
και Παραλίας.
- Παράγραφος IV σημείο 4. Δημιουργία αδόμητης ζώνης 1 χιλιομέτρου στο Παραλιακό Μέτωπο
Δεν
ορίζεται η έκταση αδόμητου ελεύθερου
μετώπου στο ΣΟΑ ενώ αντίθετα σε συνοδευτικά
σχέδια στην ΣΜΠΕ παρουσιάζονται κτίρια
που αναιρούν αυτή την πρόβλεψη.
- Παράγραφος IV σημείο 5. Η εφαρμογή του ανεμπόδιστου της κοινής χρήσης της παραλίας και αιγιαλού και της εύκολης πρόσβασης.
Στα
σχέδια οργάνωσης κυκλοφορίας ενώ
προτείνεται κεντρικός ποδοηλατόδρομος
αυτός δεν διατρέχει το σύνολο της ακτής.
Εξαιρούνται το βόρειο τμήμα ανάπτυξης
πολυτελών μονοκατοικιών και τα τμήματα
που προβλέπονται ως ξενοδοχειακές
μονάδες. Η διαδρομή αυτή, που εύλογα
μπορεί να ταυτιστεί με την ελεύθερη –
απρόσκοπτη πρόσβαση στην ακτή, περιορίζεται
κυρίως στο κεντρικό τμήμα και στις
εγκαταστάσεις του προβλεπόμενου
παραλιακού Εμπορικού Κέντρου.
Σημειώνεται
ότι τα παραπάνω αποτελούν και κατευθύνσεις
σχεδιασμού του Ν.4062/2012 ο οποίος δίνει
στο Σ.Ο.Α. τη δυνατότητα χωρικής αποτύπωσης
«κάθε άλλου
μέτρου, όρου ή περιορισμού που τυχόν
επιβάλλεται για την ολοκληρωμένη
ανάπτυξη της περιοχής»
(άρθρο 2 παρ. 2.ζ.). Τονίζεται ότι για την
κατοχύρωση της περιμετρική δόμησης στο
Πάρκο Υψηλών Κτιρίων (50 & 70 μέτρων)
εντάχθηκε κόκκινη διαγράμμιση. Αντίθετα
για την κατοχύρωση των προαναφερομένων
ελεύθερων χώρων δεν λαμβάνεται καμία
πρόνοια.
ΑΡΧΙΚΟ
ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (2014) ΠΗΓΗ : ΠΟΝΤΙΚΙ
10/03/2016
ΣΧΕΔΙΟ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (2017)
ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΥΜΕ
ΤΙΣ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΕΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ ΟΠΩΣ
ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ
ΑΠΟ
ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΣΟΑ)
(3D
ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ)
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ
ΤΗΣ ΥΠΕΡΔΟΜΗΣΗΣ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΑΙ
ΣΤΟ
ΑΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ
ΣΜΠΕ
Ενδεικτική μορφολογική επεξεργασία
κτιριακών όγκων στην άμεση περιοχή
μελέτης
Αντίστοιχη
θέα βάσει των προβλεπομένων μεγεθών
από το Σ.Ο.Α. (3D Επιτροπής Αγώνα)
Αντίστοιχη
θέα βάσει των προβλεπομένων μεγεθών
από το Σ.Ο.Α. με προσθήκη εκθεσιακών
κτιρίων (με μπλε) πρόσθετης κάλυψης
47.500 τμ. (3D Επιτροπής Αγώνα)
Το επιτρεπόμενο
έργο από την βόρειο - ανατολική πλευρά
γειτονιά Άνω Ελληνικού (3D Επιτροπής
Αγώνα)
Το επιτρεπόμενο
έργο από την νοτιο-ανατολική πλευρά
γειτονιά Άνω Ελληνικού (3D Επιτροπής
Αγώνα)
Το επιτρεπόμενο
έργο από την βόρειο – δυτική πλευρά,
περιοχή Αγίου Κοσμά (3D Επιτροπής Αγώνα)
Το
επιτρεπόμενο έργο από την θέση του
προϊστορικού οικισμού του Αγίου Κοσμά
βόρειο – δυτική πλευρά, χαμηλή λήψη
(3D Επιτροπής Αγώνα)
Το
επιτρεπόμενο έργο από νοτιοδυτικά. (3D
Επιτροπής Αγώνα)
Το
επιτρεπόμενο έργο από την πλατεία της
γειτονιάς Κάτω Ελληνικό (3D Επιτροπής
Αγώνα)
ΣΜΠΕ
Τρισδιάστατη ενδεικτική απεικόνιση
της προτεινόμενης ανάπτυξης
Εικόνα
του έργου από την θάλασσα από χαμηλότερη
θέση (3D
Επιτροπής Αγώνα)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου