Δείτε σχετικά και εδώ: Στάση Εργασίας της ΕΜΔΥΔΑΣ Αττικής Δευτέρα 22/6/2015
Θέμα: Σχέδιο Νόμου για τις εκτός έδρας μετακινήσεις.
Το Σχέδιο Νόμου για τις εκτός έδρας μετακινήσεις το οποίο πρόσφατα κατατέθηκε, μόνο προβλήματα θα δημιουργήσει στις Υπηρεσίες και καλούμε να αποσυρθεί.
Οι μηχανικοί του ΥΠΕΘΑ:
- Δεν ελέγχουν απλώς, αλλά ασχολούνται πρωτογενώς με την πλήρη εκπόνηση μελετών κρίσιμων έργων υποδομής όπως αεροδιάδρομοι, οδοποιία,λιμενικά, δίκτυα, κτιριακά, Η/Μ εγκαταστάσεις, ηλεκτρονικά, αγωγοί καυσίμων, εκπόνηση τοπογραφικών και κτηματολογικών διαγραμμάτων, σε πλήθος θέσεων ανά την Ελλάδα.
- Κατασκευάζουν και επιβλέπουν έργα των οποίων οι γεωγραφικές θέσεις είναι σε πολλές περιπτώσεις σε περιοχές εκτός πολεοδομικών συγκροτημάτων ή και σε δυσπρόσιτα μέρη, όπως κορυφές, φάρους, ναυστάθμους, στρατόπεδα κλπ.
Οι ως άνω δραστηριότητες συνήθως βρίσκονται εντός της ακτίνας των 160 χλμ από την υπηρεσία που εκδίδει τις εκτός έδρας μετακινήσεις, με αποτέλεσμα η πλειοψηφία των μετακινήσεων (ειδικά στις περιφερειακές Μονάδες και Σχηματισμούς) να χαρακτηρίζεται ως "εντός έδρας" χωρίς καμία πρόβλεψη αποζημίωσης.
Η μείωση – μηδένιση της ημερήσιας αποζημιώσεως ακόμη και στο ελάχιστο ποσό των 20 ευρώ για αυθημερόν μετακινήσεις πέραν των 160 χλμ. δεν καλύπτει ούτε καν τη χρήση του προαστιακού σιδηροδρόμου από και προς αεροδρόμιο και την πληθώρα μικροεξόδων και επιβαρύνσεων, οι οποίες είναι αδύνατο να καλυφθούν πλέον από τους περικομμένους μισθούς μας.
Η μείωση της ημερήσιας αποζημίωσης επίσης δεν επαρκεί για να καλύψει τη σίτιση, την επιβάρυνση και τα μικροέξοδα κάθε ταξιδιού.
Με το εν λόγω σχέδιο νόμου ουσιαστικά συνεχίζεται η διαχρονική οικονομική εξαθλίωση των διπλωματούχων μηχανικών του δημοσίου, τη στιγμή που οι ευθύνες τους διαρκώς αυξάνονται. Δίνεται με τον τρόπο αυτό, ένα ακόμη αντικίνητρο για την ορθή και πλήρη εκπόνηση, επίβλεψη, κατασκευή και τον ποιοτικό έλεγχο των έργων του Υπουργείου μας, γεγονός το οποίο θα αποβεί σε βάρος της ποιοτικής και οικονομικής εκτέλεσής τους.
Η αδυναμία παρουσίας των μηχανικών στο κάθε φύσης έργο που παρακολουθούν, θα λειτουργήσει με βεβαιότητα, σε βάρος του Δημοσίου Συμφέροντος και μόνο. Για το λόγο αυτό ζητάμε τη συνδρομή σας, ώστε να αποσυρθεί το συγκεκριμένο Σ/Ν και να επανέλθει η ημερήσια αποζημίωση,
καθώς και το όριο των χιλιομετρικών αποστάσεων στα επίπεδα της ΚΥΑ του 2007 (ΚΥΑ 2/52971/0022/31.08.2007 (ΦΕΚ 1781/05.09.2007 τεύχος Β’).
Για τη Διοικούσα Επιτροπή
Ο Πρόεδρος
Δημήτρης Πετρόπουλος
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός
Ο Γεν. Γραμματέας
Δημήτρης Σπανέλης
Μηχανολόγος Μηχανικός
Καλούμε όλους τους Μηχανικούς της Αττικής να συμμετέχουν στη συγκέντρωση που θα πραγματοποιηθεί την ίδια μέρα (22/6) στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (Πανεπιστημίου 37) και ώρα 12:00μμ. Όχι άλλες περικοπές και υποβάθμιση
Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ. ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ
ΕΝΩΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝΑΝΩΤΑΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ
ΓΕΝ/Γ4, ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΠΑΠΑΓΟΥ Λεωφ. Μεσογείων 229 ΧΟΛΑΡΓΟΣ,
ΓΕΝ/Γ4, ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΠΑΠΑΓΟΥ Λεωφ. Μεσογείων 229 ΧΟΛΑΡΓΟΣ,
email emdydas.ypetha@gmail.com ΤΗΛ. 2106553381- 2106551558, Φαξ 2106527937, Κιν. 6955515939, 6937466702
Αθήνα, 5 Ιουνίου 2015Θέμα: Σχέδιο Νόμου για τις εκτός έδρας μετακινήσεις.
Το Σχέδιο Νόμου για τις εκτός έδρας μετακινήσεις το οποίο πρόσφατα κατατέθηκε, μόνο προβλήματα θα δημιουργήσει στις Υπηρεσίες και καλούμε να αποσυρθεί.
Οι μηχανικοί του ΥΠΕΘΑ:
- Δεν ελέγχουν απλώς, αλλά ασχολούνται πρωτογενώς με την πλήρη εκπόνηση μελετών κρίσιμων έργων υποδομής όπως αεροδιάδρομοι, οδοποιία,λιμενικά, δίκτυα, κτιριακά, Η/Μ εγκαταστάσεις, ηλεκτρονικά, αγωγοί καυσίμων, εκπόνηση τοπογραφικών και κτηματολογικών διαγραμμάτων, σε πλήθος θέσεων ανά την Ελλάδα.
- Κατασκευάζουν και επιβλέπουν έργα των οποίων οι γεωγραφικές θέσεις είναι σε πολλές περιπτώσεις σε περιοχές εκτός πολεοδομικών συγκροτημάτων ή και σε δυσπρόσιτα μέρη, όπως κορυφές, φάρους, ναυστάθμους, στρατόπεδα κλπ.
Οι ως άνω δραστηριότητες συνήθως βρίσκονται εντός της ακτίνας των 160 χλμ από την υπηρεσία που εκδίδει τις εκτός έδρας μετακινήσεις, με αποτέλεσμα η πλειοψηφία των μετακινήσεων (ειδικά στις περιφερειακές Μονάδες και Σχηματισμούς) να χαρακτηρίζεται ως "εντός έδρας" χωρίς καμία πρόβλεψη αποζημίωσης.
Η μείωση – μηδένιση της ημερήσιας αποζημιώσεως ακόμη και στο ελάχιστο ποσό των 20 ευρώ για αυθημερόν μετακινήσεις πέραν των 160 χλμ. δεν καλύπτει ούτε καν τη χρήση του προαστιακού σιδηροδρόμου από και προς αεροδρόμιο και την πληθώρα μικροεξόδων και επιβαρύνσεων, οι οποίες είναι αδύνατο να καλυφθούν πλέον από τους περικομμένους μισθούς μας.
Η μείωση της ημερήσιας αποζημίωσης επίσης δεν επαρκεί για να καλύψει τη σίτιση, την επιβάρυνση και τα μικροέξοδα κάθε ταξιδιού.
Με το εν λόγω σχέδιο νόμου ουσιαστικά συνεχίζεται η διαχρονική οικονομική εξαθλίωση των διπλωματούχων μηχανικών του δημοσίου, τη στιγμή που οι ευθύνες τους διαρκώς αυξάνονται. Δίνεται με τον τρόπο αυτό, ένα ακόμη αντικίνητρο για την ορθή και πλήρη εκπόνηση, επίβλεψη, κατασκευή και τον ποιοτικό έλεγχο των έργων του Υπουργείου μας, γεγονός το οποίο θα αποβεί σε βάρος της ποιοτικής και οικονομικής εκτέλεσής τους.
Η αδυναμία παρουσίας των μηχανικών στο κάθε φύσης έργο που παρακολουθούν, θα λειτουργήσει με βεβαιότητα, σε βάρος του Δημοσίου Συμφέροντος και μόνο. Για το λόγο αυτό ζητάμε τη συνδρομή σας, ώστε να αποσυρθεί το συγκεκριμένο Σ/Ν και να επανέλθει η ημερήσια αποζημίωση,
καθώς και το όριο των χιλιομετρικών αποστάσεων στα επίπεδα της ΚΥΑ του 2007 (ΚΥΑ 2/52971/0022/31.08.2007 (ΦΕΚ 1781/05.09.2007 τεύχος Β’).
Για τη Διοικούσα Επιτροπή
Ο Πρόεδρος
Δημήτρης Πετρόπουλος
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός
Ο Γεν. Γραμματέας
Δημήτρης Σπανέλης
Μηχανολόγος Μηχανικός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου