Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Οι δρόμοι της διαφθοράς και της διαπλοκής (μέρος γ')

Αναδημοσίευση του 3ου μέρους από το Δρόμο. Εξοντωτικές διώξεις προς παραδειγματισμό


Οι εργολάβοι με τις ευλογίες της κυβέρνησης στρέφονται εναντίον όσων αντιστέκονται
Βιομηχανία διώξεων σε βάρος του κόσμου που αντιστέκεται στα ληστρικά διόδια βρίσκεται σε εξέλιξη σε πανελλαδική κλίμακα. Δίκες γίνονται στις αρχές Γενάρη στην Αθήνα, στη Λάρισα, στην Τρίπολη, στο Βόλο. Τα ειδοποιητήρια… πέφτουν βροχή. Αποκαλυπτικό το γεγονός ότι συμπίπτουν οι ημερομηνίες μεταξύ 16-18 Γενάρη, πράγμα που δείχνει ότι η διαδικασία εκπορεύεται από συγκεκριμένο κυβερνητικό κέντρο.
Φυσικά πρόκειται για μια διαδικασία υπεράσπισης των ληστρικών για το Δημόσιο συμφέρον Συμβάσεων Παραχώρησης, των μεγάλων μονοπωλιακών επιχειρηματικών ομίλων, των βαριά παρανομούντων, όπως αποδείξαμε στα προηγούμενα δύο φύλλα του Δρόμου.
Γι αυτά τα κραυγαλέα σκάνδαλα, η ηγεσία της Δικαιοσύνης και των ελεγκτικών μηχανισμών του κράτους δεν δείχνει να ενδιαφέρεται. Άλλη μία απόδειξη του καθεστώτος διαφθοράς και διαπλοκής που διαφεντεύει –και καταστρέφει– τη χώρα.
Λάρισα: δίωξη για παρότρυνση σε μη πληρωμή διοδίων
Στις 18 Ιανουαρίου 2013 πρόκειται να δικαστούν στο μονομελές πλημμελειοδικείο Λάρισας 20 πολίτες της Λάρισας και του Βόλου, μέλη των πρωτοβουλιών ενάντια στα διόδια. Αιτία η συμμετοχή τους στις πανελλαδικές κινητοποιήσεις ανοίγματος των δρόμων, από τις μπάρες που έχουν στήσει οι εταιρίες-παραχωρησιούχοι σε υπό κατασκευή και ημιτελείς δρόμους. Οι εταιρίες αξιοποιούν τις αντισυνταγματικές παραχωρήσεις που υπέγραψαν οι μνημονιακοί υπουργοί, εμπορευματοποιώντας το –σύμφωνα με το άρθρο 5 του Συντάγματος– δικαίωμα της ελεύθερης διακίνησης των πολιτών εντός της χώρας.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, οι κατηγορούμενοι «…διέγειραν από κοινού δημοσίως σε διάπραξη πλημμελήματος… και παρότρυναν τους διερχόμενους οδηγούς… να εξαναγκάσουν με τη βία ή με απειλές τους εισπράκτορες διοδίων της εταιρίας Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου να επιτρέψουν τη διέλευση αυτών σηκώνοντας τις μπάρες».
Το «κράτος των εργολάβων», αδυνατώντας να αντιμετωπίσει αλλιώς το κίνημα πολιτικής ανυπακοής, ανασύρει από τα συρτάρια της μετεμφυλιακής περιόδου το άρθρο 184 του Ποινικού Κώδικα το οποίο αναφέρει ότι «…όποιος δημόσια με οποιονδήποτε τρόπο προκαλεί ή διεγείρει σε διάπραξη κακουργήματος ή πλημμελήματος τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι τριών ετών».
Βορειοανατολική Αττική: ζητούν 500.000 ευρώ από τον καθένα
Στις 10 Γενάρη εκδικάζεται η αγωγή της εταιρίας «Νέα Οδός» που αποτελεί την παραχωρησιούχο της Ιονίας Οδού και του τμήματος Μεταμόρφωση Αττικής-Σκάρφεια Φθιώτιδας, εναντίον έντεκα πολιτών της Βορειοανατολικής Αττικής, από τα Κιούρκα, τον Ωρωπό, το Καπανδρίτι και τη Μαλακάσα. Υπενθυμίζουμε ότι η «Νέα Οδός» σε πολλά κρίσιμα σημεία και Συμβατικές Προθεσμίες έχει παραβεί ακόμη και αυτήν τη λεόντειο υπέρ της Σύμβαση, χωρίς καμιά τιμωρία από το κράτος, αντίθετα εισπράττοντας παράτυπα τεράστια ποσά εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ.
Αποθρασυμένοι οι εργολάβοι από την κυβερνητική συμπαιγνία επιτίθενται με σειρά διώξεων στο κίνημα των πολιτών της περιοχής, που αντιστάθηκαν στο παράλογο και παράνομο χαράτσι των διοδίων.
Ήδη στις ποινικές διώξεις που έχουν ασκηθεί σε έντεκα πολίτες έρχονται τώρα να προστεθούν οι αγωγές που εκδικάζονται στις 10 Γενάρη και με τις οποίες απαιτείται από καθέναν εξ αυτών το ποσό των 500.000 ευρώ. Την ίδια στιγμή η «Νέα Οδός» στέλνει δεκάδες ειδοποιητήρια πληρωμής και μάλιστα με το 20πλάσιο ποσό των διοδίων. Καθώς με μνημονιακό νόμο όταν ο πολίτης αρνείται να πληρώσει το αντίτιμο του διοδίου τού επιβάλλεται σαν πρόστιμο το 20πλάσιο ποσό.
Μικρή λεπτομέρεια: για την τεκμηρίωση της παράβασης η «Νέα Οδός» διαθέτει δύο φωτογραφίες, εκ των οποίων η μία είναι σκέτη… μουντζούρα, ενώ η άλλη δείχνει μόνο τον αριθμό του αυτοκινήτου. Δηλαδή, η «Νέα Οδός» δεν έχει στα χέρια της κανένα ουσιαστικό τεκμήριο. Έχει όμως τον μνημονιακό νόμο και το «κράτος των εργολάβων», με βάση τα οποία στέλνει δικαστικούς επιμελητές για να κάνουν κατασχέσεις στα σπίτια και τα αυτοκίνητα των πολιτών, ακόμη και σε τραπεζικούς λογαριασμούς συγγενικών τους προσώπων!
Ναι, ήμασταν και θα είμαστε όλοι εκεί!

Στις 13 Φλεβάρη 2011 υπήρξε πανελλαδική κινητοποίηση ανοίγματος των διοδίων μετά από κάλεσμα του πανελλαδικού συντονιστικού αγώνα κατά των διοδίων. Στη διάρκεια της συγκεκριμένης κινητοποίησης χιλιάδες πολίτες άνοιξαν σε όλη την Ελλάδα 29 σταθμούς διοδίων: Μάλγαρα, Λεπτοκαρυά, Μακρυχώρι, Πυργετός, Μοσχοχώρι, Πολύμυλος, Πελασγία, Μώλος, Τραγάνα, Θήβα, Αφίδνες, Ισθμός, Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Ασέα, Ρίο, Γέφυρα Ρίου, Ζευγολατιό, Ξάνθη, Καβάλα, Γιάννενα, κι επίσης στην Αττική Οδό τους σταθμούς Ελευσίνα, Φυλής, Δημοκρατίας, Μεταμόρφωση, Κηφισίας, Κύμης, Κατεχάκη, Μαρκόπουλο.
Η τωρινή μεθόδευση κράτους και εργολάβων αναδεικνύει το πόσο τους έχει πονέσει το μεγάλο αυτό κίνημα, το οποίο ένωσε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους σε όλη την Ελλάδα, αριστερούς και δεξιούς, αποτελώντας έναν από τους προάγγελους του κινήματος των πλατειών αλλά και γενικότερα των μεγάλων πολιτικών ανατροπών που έχουμε στην πατρίδα μας.
Σήμερα ενόψει επανεκκίνησης του διαρκούς σκανδάλου των Συμβάσεων Παραχώρησης, το διαπλεκόμενο σύμπλεγμα κράτους και εργολάβων προβαίνει σε μια εκτεταμένη επιχείρηση τρομοκράτησης. Το απαιτούν οι τραπεζίτες για να χρηματοδοτήσουν τα έργα.
Ας είναι βέβαιοι ότι αυτή η κλιμάκωση θα βρει μαχητική, μαζική, αγωνιστική απάντηση. Το λαϊκό κίνημα θα τους βυθίσει μέσα στο βούρκο που αυτοί οι ίδιοι έφτιαξαν, το βούρκο των Συμβάσεων Παραχώρησης.
Σήμερα, χιλιάδες πολίτες σε όλη την Ελλάδα δηλώνουν ότι «ήμασταν και θα είμαστε εκεί», στα διόδια της λαϊκής οργής, σαν συμπαράσταση σε όσους διώκονται αλλά και σαν δέσμευση αγώνα. «Δεν πληρώνουμε το χαράτσι των διοδίων».
Άμεσα ζητήματα που πρέπει να αναδειχθούν είναι η καταγγελία της ποινικοποίησης των κινημάτων και των αντιστάσεων, η αντισυνταγματικότητα των διατάξεων και των διαδικασιών που ακολουθεί το «κράτος των εργολάβων» στο πλαίσιο της γενικότερης αντιδημοκρατικής μνημονιακής εκτροπής που συντελείται στη χώρα μας και η υπεράσπιση, μέσα από ένα μεγάλο κίνημα αλληλεγγύης, των πολιτών που έχουν αποκαλύψει το τεράστιο σκάνδαλο των συμβάσεων παραχώρησης και συγκρούονται με μεγάλα συμφέροντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου