Συνέδριο για την διαχείριση των απορριμμάτων 13-14 Απριλίου 2019
▼
Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019
Ανοίγει για εγγραφές το Μητρώο Πτυχιούχων Μηχανικών στο ΤΕΕ
Θυμίζουμε ότι μόνο το ΑΡΑΓΕΣ και η Πανεπιστημονική είχαμε διαφωνήσει στη σχετική συνεδρίαση της Α/ΤΕΕ το 2017
Τους Πτυχιούχους Μηχανικούς, απόφοιτους Τεχνολογικού Τομέα (πρώην ΤΕΙ), καλεί το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας να εγγραφούν στο νεοσύστατο Μητρώο Πτυχιούχων Μηχανικών που ξεκινά το ΤΕΕ.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΤΕΕ, οι Πτυχιούχοι Μηχανικοί που εγγράφονται στο Μητρώο του ΤΕΕ θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν υπηρεσίες που παρέχει το Επιμελητήριο στα μέλη του. Ενδεικτικά, αναφέρονται:
Ø Η συμμετοχή στα εξειδικευμένα σεμινάρια του ΤΕΕ
Ø Το ηλεκτρονικό σύστημα των αυθαιρέτων
Ø Το ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης αδειών δόμησης
Ø Το ηλεκτρονικό σύστημα υποβολής αιτήσεων και επιλογής ελεγκτών δόμησης
Ø Η παροχή νομικής υποστήριξης
Ø Η παροχή φοροτεχνικής υποστήριξης
Ø Η παροχή υποστήριξης σε θέματα ιδιωτικών έργων, αυθαιρέτων κλπ
Ø Η πρόσβαση στις online υπηρεσίες της Βιβλιοθήκης του ΤΕΕ με ανοιχτή πρόσβαση
Ø Η διασύνδεση με τα πληροφοριακά συστήματα του Ελληνικού Κτηματολογίου
Ø Ο κανονισμός ενεργειακής απόδοσης κτηρίων, το ενιαίο λογισμικό, οι Τεχνικές Οδηγίες
Ø Το ηλεκτρονικό σύστημα της ταυτότητας Κτηρίου, μόλις ενεργοποιηθεί
Η συνδρομή μέλους του Μητρώου Πτυχιούχων Μηχανικών που είναι ετήσια, ορίζεται σε 55€ και συμψηφίζεται με τυχόν καταβαλλόμενη συνδρομή λόγω προηγούμενης εγγραφής στο Βιβλίο Τεχνικών Επωνυμιών του ΤΕΕ.
Σχετικά με το θέμα, ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Γιώργος Στασινός δήλωσε:
Πόρισμα-φωτιά για τις φονικές πλημμύρες στη Μάνδρα
Ακραίο μεν το καιρικό φαινόμενο, ακρότατη δε η ανθρώπινη αυθαιρεσία και η γραφειοκρατία. Αυτό, συνοπτικά, προκύπτει για τις αιτίες των φονικών πλημμυρών που έπληξαν τη Μάνδρα (με τραγικό απολογισμό 24 νεκρούς), βάσει του πορίσματος κλιμακίου επιθεωρητών του γραφείου της Γενικής Επιθεωρήτριας Δημόσιας Διοίκησης, που αποκαλύπτει σήμερα η «Εφ.Συν.».
Ναι μεν οι επιθεωρητές διαπίστωσαν ότι όντως η βροχόπτωση στον ορεινό όγκο (όρος Πατέρα) ήταν καταιγιστική, ότι αναφορικά με την πόλη της Μάνδρας είχε κρίσιμο ρόλο στην εξέλιξη των γεγονότων η ταυτόχρονη άφιξη των πλημμυρικών υδάτων των χειμάρρων Σούρες και Αγ. Αικατερίνης και μάλιστα στη μέγιστη παροχή τους -με τις κοίτες των ομώνυμων ρεμάτων να έχουν επιχωματωθεί, έως και... χαθεί κάτω από τον οικιστικό ιστό- αλλά, παράλληλα, με την έκθεσή τους αναδεικνύουν τις ευθύνες των δημόσιων υπηρεσιών, τόσο ως προς τις καθυστερήσεις στην υλοποίηση αντιπλημμυρικών έργων όσο και ως προς... το μπάζωμα ενός εκ των δύο ρεμάτων, με το αυθαίρετο δημοτικό αμαξοστάσιο Μάνδρας!
Τα συμπεράσματα των επιθεωρητών είναι ιδιαίτερα σκληρά για το Δασαρχείο Αιγάλεω, ως προς την υλοποίηση του έργου της εκτροπής της Αγ. Αικατερίνης.
Καταλογίζουν στις δασικές υπηρεσίες «εμμονές και αγκυλώσεις επί τυπικών θεμάτων και όχι επί της ουσίας» καθώς και «λανθασμένη αξιολόγηση των προτεραιοτήτων και της σημασίας και του επείγοντος της δημοπράτησης του έργου», το οποίο, κατά την άποψη των επιθεωρητών, ήταν άκρως αναγκαίο για την αντιπλημμυρική προστασία της περιοχής και «θα αντιμετώπιζε σοβαρά τις αρνητικές επιπτώσεις στη Μάνδρα ενός ενδεχόμενου πλημμυρικού φαινομένου όπως αυτό που συνέβη τη 15η Νοέμβρη».
Το ιστορικό που παραθέτουν οι επιθεωρητές έχει λίγο-πολύ ως εξής:
Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019
Άλλος δρόμος δεν υπήρχε
Με αφορμή το θάνατο της Αργυρώς Κοκοβλη
Διαβάστε σχετικά και εδώ
Μετά από μια έντονη και περιπετειώδη ζωή πέθανε το Σάββατο και κηδεύτηκε χτες στο χωριό Βαμβακόπουλο του νομού Χανίων, στην Κρήτη, η συγγραφέας και αγωνίστρια της Εθνικής Αντίστασης Αργυρώ Κοκοβλή. Το θυελλώδες της πέρασμα από τούτη τη ζωή έχει καταγραφεί σε βιβλίο από την ίδια και τον σύζυγό της και έχει γίνει κινηματογραφική ταινία [υπέροχη] από τον Σταύρο Ψυλλάκη με τίτλο [είναι και ο τίτλος του βιβλίου τους] «Αλλος δρόμος δεν υπήρχε».
Τέλη του ’47 μια νεαρή κοπέλα, η Αργυρώ Πολυχρονάκη, συλλαμβάνεται και κρατείται στη φυλακή. Η ένταξη του αδελφού στο ΚΚΕ και της οικογένειας στο ΕΑΜ τη στοχοποιούν. Αποφυλακίζεται ελλείψει στοιχείων. Αρχές του ’48 βγαίνει στο βουνό και εντάσσεται στον Δημοκρατικό Στρατό. Γνωρίζεται με τον μετέπειτα σύζυγό της, Νίκο Κοκοβλή, και παραμένουν μαζί με μερικούς άλλους επικηρυγμένοι και παράνομοι ακόμα και μετά τη λήξη του Εμφυλίου.
Οι δυο τους κρύβονται για δεκατέσσερα χρόνια (!) σε ένα στάβλο, στις Πλακούρες Ακρωτηρίου. Με τον τερματισμό του ένοπλου αγώνα το ’49 και έως το ’62 είναι με τον σύζυγό της υπεύθυνοι των παράνομων οργανώσεων του ΚΚΕ του Νομού Χανίων. Το 1962 έξι απ’ αυτούς δραπετεύουν και, μέσω Ιταλίας, φτάνουν στην Τασκένδη. Επαναπατρίζονται όλοι τους το 1976, διαγραμμένοι από το Κόμμα. Ο γιος τους είναι δώδεκα χρονώ.
Στην πατρίδα παράγει πλούσιο συγγραφικό έργο και αγωνίζεται και συμβάλλει σημαντικά στη δημιουργία του Μουσείου Εθνικής Αντίστασης, στο Θέρισσο, και στη διατήρηση της ιστορικής κληρονομιάς. Είναι ιδιαίτερα πλούσια η πολιτική, κοινωνική και πολιτιστική δράση της. Με τον σύζυγό της έχουν συγγράψει πέντε ακόμη βιβλία -η ίδια ήταν πτυχιούχος Κοινωνικών Επιστημών και Δημοσιογραφίας και ο σύζυγός της πτυχιούχος Οικονομικών Επιστημών.
ΕΦΚΑ: Παράταση ασφαλιστικής ικανότητας, Εγκύκλιος για παράλληλη ασφάλιση και Δελτίο Τύπου ΕΤΕΑΕΠ για τα ειδοποιητήρια
ΕΦΚΑ: Παράταση ασφαλιστικής ικανότητας έως 30/6/2019
Ο ΕΦΚΑ ανακοινώνει ότι προχώρησε στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να χορηγηθεί παράταση της ασφαλιστικής ικανότητας έως 30/06/2019 στους ασφαλισμένους με παράλληλη ασφάλιση Μισθωτών – Μη μισθωτών.
Επίσης, έχει ήδη προχωρήσει στην παράταση της ασφαλιστικής ικανότητας μέχρι 31/5/2019 των μη μισθωτών που έχουν καταβάλει τις ελάχιστες προβλεπόμενες κατώτατες ασφαλιστικές εισφορές του έτους 2018 χωρίς να λαμβάνονται υπ’ όψιν οι ανεξόφλητες δόσεις για την 2 η εκκαθάριση του 2017.
Εγκύκλιος ΕΦΚΑ 13/2019 Παροχή οδηγιών για την εφαρμογή των άρθρων 17 και 36 του Ν.4387/2016 σχετικά με την αξιοποίηση του παράλληλου και μη χρόνου ασφάλισης, σε συνδυασμό με τις διατάξεις της διαδοχικής ασφάλισης
(Παροχή οδηγιών για την εφαρμογή των άρθρων 17 και 36 του Ν.4387/2016 σχετικά με την αξιοποίηση του παράλληλου και μη χρόνου ασφάλισης, σε συνδυασμό με τις διατάξεις της διαδοχικής ασφάλισης)
Κατηγορία: Ασφαλιστικά ΕΦΚΑ
Αθήνα, 20.3.2019
Αριθ. Πρωτ. Σ22/3
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΙΑΔΟΧΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
Ταχ. Δ/νση: Ακαδημίας 22 10671 Αθήνα
Πληροφορίες: Μ. Πολυχρονοπούλου
Αριθ. Τηλ: 210 3666322
FAX: 210 3666010
e-mail: d.sintaxeon@efka.gov.gr
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΡ :13
ΘΕΜΑ: «Παροχή οδηγιών για την εφαρμογή των άρθρων 17 και 36 του Ν.4387/2016 σχετικά με την αξιοποίηση του παράλληλου και μη χρόνου ασφάλισης, σε συνδυασμό με τις διατάξεις της διαδοχικής ασφάλισης»
Σας ενημερώνουμε ότι εκδόθηκε το με αρ. πρωτ οικ.42472/969/14-03-2019 έγγραφο του ΥΠΕΚΑΑ (ΑΔΑ:677Ψ465Θ1Ω-ΑΛΡ), με το οποίο παρέχονται διευκρινήσεις για την εφαρμογή των άρθρων 17 και 36 του Ν.4387/2016 σχετικά με την αξιοποίηση του παράλληλου και μη χρόνου ασφάλισης, σε συνδυασμό με τις διατάξεις της διαδοχικής ασφάλισης.
Οι παραπάνω οδηγίες εφαρμόζονται από 13.5.2016 ημερομηνία ισχύος του Ν.4387/2016.
Όσον αφορά τη διαδικασία διεκπεραίωσης και εφαρμογής των ανωτέρω, θα επανέλθουμε με νεότερο έγγραφο.
ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ: Σχετικά με τα Ρέματα και τις πολιτικές διαχείρισής τους
Π.Ο.
Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΝΩΣΕΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ |
Μαυρομματαίων
17, 104 34 ΑΘΗΝΑ
Αθήνα,
19/3/2019
Αρ.
Πρωτ. : 7746
Προς:
1.
Υπουργό
Εσωτερικών κ. Χαρίτση Αλέξη
2.
Υπ. Υποδομών & Μεταφορών κ. Σπίρτζη
Χρ.
3.
Υπ. Περιβάλλοντος & Ενέργειας κ. Σταθάκη
Κοιν.:
1.
ΕΝ.Π.Ε.
2.
Α’ Βάθμιες ΕΜΔΥΔΑΣ
3.
Πρόεδρο και ΔΕ ΤΕΕ
Θέμα
: Σχετικά
με τα Ρέματα και τις πολιτικές διαχείρισής
τους.
Κύριοι
Υπουργοί
Τα
πρόσφατα
γεγονότα στην Κρήτη, αλλά και οι
καταστροφικές πλημμύρες στην Μάνδρα
και αλλού φέρνουν στην επικαιρότητα το
φλέγον ζήτημα της διαχείρισης των
Ρεμάτων. Η
κλιματική αλλαγή, η έλλειψη χρηματοδότησης
έργων συντήρησης υποδομών και ρεμάτων,
η ασαφής και δαιδαλώδης νομοθεσία, η
αλληλεπικαλυπτόμενες αρμοδιότητες και
η υποστελέχωση των υπηρεσιών οδήγησαν
σε απώλειες ανθρώπινων ζωών και
περιουσιών, σε καταστροφές υποδομών
και κρίσιμων φυσικών πόρων.
Με
το παρόν επιδιώκουμε να καταγράψουμε
μια σειρά από προβλήματα στη διαχείριση
των ρεμάτων, ώστε να ξεφύγουμε από την
αδιέξοδη σημερινή κατάσταση:
Α)
Δεν υπάρχει Μητρώο Ρεμάτων όπου να
αποτυπώνεται η σημερινή κατάσταση, το
ιδιοκτησιακό καθεστώς, οι ιδιαιτερότητες
της περιοχής που διασχίζουν με την
χλωρίδα. Υπάρχει όμως, το
κομμάτιασμα των ρεμάτων και η απόδοσή
τους σε καταπατητές από το Υπουργείο
Γεωργίας με τον αναγκαστικό νόμο του
1951.
Β)
Δεν υπάρχουν ξεκάθαρες αποφάσεις με
τις αρμοδιότητες και τις απαιτούμενες
χρηματοδοτήσεις σχετικά με τον καθαρισμό,
τις επεμβάσεις αποκατάστασης και τα
τεχνικά έργα για την πρόληψη.
Γ)
Δεν υπάρχουν μελέτες οριοθέτησης και
διευθέτησης όλων των ρεμάτων και δεν
υπάρχει απόφαση για υποχρεωτική εκτέλεση
αυτών των μελετών ακόμα και σε έργα
συντήρησης.
Δ)
Δεν υπάρχει μια ενιαία Νομοθεσία για
τα ρέματα με αποτέλεσμα σήμερα, να
υπάρχουν αρμοδιότητες αλληλεπικαλυπτόμενες
και να εμπλέκονται σε διάφορα διοικητικά
και τεχνικά θέματα, πληθώρα φορέων όπως
οι ΑΕ Ύδρευσης και Αποχέτευσης, η ΕΥΔΕ,
το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών, οι
Περιφέρειες και οι Δήμοι.
Ε)
Μετά τον “Καλλικράτη” και την απόδοση
αρμοδιότητας αντιπλημμυρικής προστασίας
στις Περιφέρειες, δεν έχουν παραδοθεί,
ακόμα, τα αρχεία με τα μητρώα και τα
σχέδια των τεχνικών έργων, των αποτυπώσεων
των ρεμάτων, του αρχείου GIS κλπ.
Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019
Σχετικά με το φραγμένο ρέμα στην Ηλιούπολη.
Σχετικά με το φραγμένο ρέμα στην Ηλιούπολη.
Το 2004, η τότε δημοτική αρχή Θοδ.Γεωργάκη είχε αποφασίσει να κατασκευάσει ένα σχολικό συγκρότημα 7.700 μ2 περίπου (6ο Γυμνάσιο, 9ο Δημοτικό, 9ο και 18ο Νηπιαγωγείο Ηλιούπολης) στην εκτός σχεδίου δασική περιοχή του Υμηττού, στο τέρμα της Λεωφ.Πατριάρχου Γρηγορίου, κοντά στο γήπεδο της "ΔΙΑΝΑ" και δίπλα στο υπάρχον ρέμα, στα σύνορα Ηλιούπολης - Βύρωνα.
Για τον σκοπό αυτό, ο τότε δήμαρχος Ηλιούπολης Θοδ. Γεωργάκης προώθησε την έγκριση Τοπικού Ρυμοτομικού Σχεδίου, με την ΚΥΑ 2187/14.1.2005 (ΦΕΚ 105 Δ΄/1.2.2005), την οποία προσέβαλαν στο ΣτΕ 5 πολίτες της Ηλιούπολης και 3 πολίτες του Βύρωνα. Το ΣτΕ αποδέχτηκε τότε τους λόγους ακύρωσης που παραθέσαμε και κατάργησε την προαναφερόμενη ΚΥΑ. Έτσι, απετράπη η κατασκευή ενός ογκώδους σχολικού συγκροτήματος εντός της Ζώνης προστασίας του Υμηττού, δίπλα στο υπάρχον ρέμα.
Επισημαίνεται ότι τότε (2005/2006), είχε γίνει αυτοψία από το ΣτΕ στην περιοχή της «ΔΙΑΝΑ», όπου διαπιστώθηκε ότι το προγραμματιζόμενο σχολικό συγκρότημα προβλέπονταν να κτιστεί σε επαφή με το μη οριοθετημένο υπάρχον ρέμα, το οποίο στη συνέχεια, διέρχονταν υπογείως από την Λ. Πατριάρχου Γρηγορίου κ.ά, τις οδούς Τσαμαδού και Ηρακλέους και συνδέονταν με το ανοιχτό ρέμα της Πικροδάφνης στην συμβολή της με την Λεωφ. Mαρίνου Αντύπα.
Εκτιμώ ότι, ενδεχομένως, το χτίσιμο τοίχου στην απόληξη του υφιστάμενου σήμερα κλειστού αγωγού και η εξωτερική κάλυψη της εισόδου του ρέματος με βράχια, χώματα κλπ, έγινε από την τότε δημοτική αρχή Θοδ. Γεωργάκη και σχετίζεται με την επιδιωκόμενη απρόσκοπτη κατασκευή του προαναφερόμενου σχολικού συγκροτήματος στον δασικό χώρο του Υμηττού καθώς και με την απόκρυψη της ύπαρξης του ρέματος στο σημείο αυτό κατά την διενέργεια της αυτοψίας του ΣτΕ στην περιοχή.
Επισημαίνεται ότι, κύριος συντελεστής στην αποτροπή των σχεδίων της τότε δημοτικής αρχής, υπήρξε ο αγωνιστής δικηγόρος Βαγγ.Καστριτσέας
Πάνος Τότσικας
17.3.2019
Υ.Γ
1.Για περισσότερα, στο βιβλίο μου "Εδώ κάποτε, συμβολή στην ιστορία της Ηλιούπολης", 2005, εκδόσεις ΚΨΜ, σελ 164-167.
2. Στο περιοδικό του Δήμου Ηλιουπολης «ΕΥΩΝΥΜΟΣ», τεύχος 19, Ιούνιος- Ιούλιος 2004, σελ.28, παρατίθεται έχρωμo σχέδιο του προαναφερόμενου σχολικού συγκροτήματος.
ΕΤΕΑΕΠ με απλά λόγια
Μόλις χτες 15.3.2019, ξεκίνησε η εφαρμογή εισφορών μη μισθωτών του ΕΤΕΑΕΠ, με καθυστέρηση 27 μηνών από τότε που θα έπρεπε να ξεκινήσει με βάση τις διατάξεις του Ν.4387/2016. Πρώτιστο μέλημά μας είναι με απλό τρόπο να εξηγήσουμε στους συναδέλφους τι συμβαίνει, κάτι που όφειλε η Πολιτεία να έχει πράξει.
1.Τι είναι το ΕΤΕΑΕΠ:
Είναι το Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών που ιδρύθηκε με τα άρθρα 74 επ. του ν.4387/2016 και στο οποίο έχουν ενταχθεί ο Κλάδος Επικουρικής Ασφάλισης Δικηγόρων (ΚΕΑΔ) και ο Τομέας Προνοίας Δικηγόρων Αθηνών (ΤΠΔΑ).
2.Ποιες είναι οι εισφορές και από πότε επιβάλλονται:
Α) Επικουρική ασφάλιση: Οι εισφορές αυτές προβλέπονται στο άρθρο 97 του ν.4387/2016, επιβάλλονται από 1.1.2017, αφορούν όλους τους δικηγόρους της χώρας και αρχικώς είχαν οριστεί ως ποσοστό 7% επί του Καθαρού Φορολογητέου Αποτελέσματος της προηγούμενης χρήσης. Πλέον μετά την ισχύ του ν.4578/2018 οι εισφορές αυτές είναι ουσιαστικά πάγιες, ως ποσοστό 7% επί του κατώτατου μισθού και μάλιστα με αναδρομική ισχύ από 1.1.2017. Τούτο αποτελεί σημαντική επιτυχία για τον Κλάδο μας, αφού περιορίζει σημαντικά τον εισπρακτικό – φορολογικό χαρακτήρα των εισφορών.
Μηνιαία εισφορά: α) από 1.1.17 έως 31.1.19 (κατώτατος μισθός 586,08) 41,02 ευρώ
β) από 1.2.19 (κατώτατος μισθός 650) 45,50 ευρώ
Β) Πρόνοια (μόνο δικηγόροι Αθηνών) Οι εισφορές αυτές προβλέπονται στο άρθρο 35 του ν.4387/2016, επιβάλλονται από 1.1.2017, αφορούν μόνο δικηγόρους Αθηνών και αρχικώς είχαν οριστεί ως ποσοστό 4% επί του Καθαρού Φορολογητέου Αποτελέσματος της προηγούμενης χρήσης. Πλέον μετά την ισχύ του ν.4578/2018 οι εισφορές αυτές είναι ουσιαστικά πάγιες, ως ποσοστό 4% επί του κατώτατου μισθού και μάλιστα με αναδρομική ισχύ από 1.1.2017. Τούτο αποτελεί σημαντική επιτυχία για τον Κλάδο μας, αφού περιορίζει σημαντικά τον εισπρακτικό – φορολογικό χαρακτήρα των εισφορών.
Μηνιαία εισφορά: α) από 1.1.17 έως 31.1.19 (κατώτατος μισθός 586,08) 23,44 ευρώ
β) από 1.2.19 (κατώτατος μισθός 650) 26,00 ευρώ
3. Γιατί έχω να πληρώσω αναδρομικά και σε πόσες δόσεις:
Η καθυστέρηση οφείλεται σε υπαιτιότητα της Πολιτείας (ΕΤΕΑΕΠ και Υπουργείο Εργασίας) και σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου, τα αναδρομικά αφορούν το χρονικό διάστημα από 1.1.2017 έως και 31.12.2018, έχουν εκκαθαριστεί και θα επιβληθούν σε 36 δόσεις.
4. Ποια είναι η συνολική επιβάρυνσή μου:
ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΩ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ – ΕΙΔΟΠΟΙΗΤΗΡΙΟ ΕΤΕΑΕΠ
ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΒΑΣΗ
|
ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗ 7% (ΑΠΑΝΤΕΣ ΠΛΗΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ)
|
ΠΡΟΝΟΙΑ 4% (ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΑΘΗΝΩΝ, ΣΥΜΒ/ΦΟΙ, ΔΙΚ.ΕΠΙΜΕΛΗΤΕΣ, ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΙ)
|
ΣΥΝΟΛΟ
|
2017-8 (586,08)
|
41,02
|
23,44
|
64,46
|
2019 (650)
|
45,50
|
26,00
|
71,50
|
ΑΥΞΗΣΗ
|
+4,48
|
+2,56
|
+7,04
|
ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ (2017 -2018) ΕΠΊ 36 ΜΗΝΕΣ Ή ΑΠΟ ΕΙΔΟΠ.1ου 2019 ΕΩΣ ΕΙΔΟΠ. 12ου2021
|
+ 27,35
|
+15,63
|
+42,98
|
ΣΥΝΟΛΟ ΕΙΔΟΠΟΙΗΤΗΡΙΟΥ
|
(45,50+27,35)
72,80
|
(26+15,63)
41,63
|
114,43
|
Συμπερασματικά οι μεν δικηγόροι (πλην Αθηνών) θα λάβουν ειδοποιητήριο ΕΤΕΑΕΠ 72,80 ευρώ το μήνα (τακτική εισφορά και αναδρομική), οι υπόλοιποι ασφαλισμένοι θα λάβουν ειδοποιητήριο ΕΤΕΑΕΠ 114,43 ευρώ το μήνα (τακτική εισφορά και αναδρομική).
Πολεοδομίες και οικοδομικές αυθαιρεσίες: Ανατροπή στις ανακλήσεις οικοδομικών αδειών
Του Αργύρη Δεμερτζή
Χάθηκε η αρμοδιότητα των Πολεοδομιών να προβαίνουν σε ανάκληση οικοδομικών αδειών, ακόμη και όταν γίνονται καταγγελίες για πολεοδομικές παραβάσεις ή σε κοινή θέα εξόφθαλμες οικοδομικές αυθαιρεσίες στον τομέα ευθύνης τους.
Έγγραφο ντοκουμέντο, που φέρνει στο φως το ecopress, της Γενικής Διεύθυνσης Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, προς τη Διεύθυνση Αρχιτεκτονικής, Οικοδομικών Κανονισμών και Αδειοδοτήσεων του ΥΠΕΝ επισημαίνει ότι στο πλαίσιο λειτουργίας του νέου συστήματος ηλεκτρονικής έκδοσης αδειών e- adeies, η νευραλγική αρμοδιότητα ανάκλησης οικοδομικών αδειών δεν προβλέπεται πλέον για τις Πολεοδομικές Υπηρεσίες και καλεί το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας να αντιμετωπίσει το θέμα με την έκδοση σχετικών οδηγιών ή τυχόν νομοθετικής ρύθμισης.
Το θέμα αναδείχθηκε από την Πολεοδομία του Δήμου Αθήνας (Διεύθυνση Δόμησης, Τμήμα έκδοσης Αδειών), η οποία έθεσε αρμοδίως ερώτημα προς την Αποκεντρωμένη Διοόικηση, με θέμα «αρμοδιότητα ανάκλησης διοικητικών πράξεων που εκδόθηκαν βάσει του ν. 4495/17», ενώ σχετική παρέμβαση άσκησε και η ΕΜΔΥΔΑΣ Αττικής.
Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής με τη σειρά της πήρε θέση, επισημαίνοντας ουσιαστικά την ανάγκη ενεργοποίησης των Πολεοδομιών ως ελεγκτικού μηχανισμού της πολιτείας.
Μπαράζ καταγγελιών
Η Πολεοδομία του Δήμου Αθήνας γίνεται γνωστό από αρμόδιες πηγές ότι λόγω της γνωστής έκρηξης οικοδομικής δραστηριότητας για τουριστικές εκμεταλλεύσεις δέχεται το τελευταίο διάστημα μπαράζ καταγγελιών και αιτήσεων αναστολής οικοδομικών εργασιών για πολεοδομικές αυθαιρεσίες και παραβάσεις στο κέντρο της Αθήνας.
Πρόκειται για καταγγελίες οι οποίες αφορούν ιδίως σε ανεγέρσεις η ανακαινίσεις πολυορόφων κτιρίων, χωρίς εγκρίσεις (αρχαιολογικές κλπ), χωρίς άδειες ή με εγκρίσεις εργασιών μικρής κλίμακας για μεγάλης έκτασης οικοδομικές εργασίες, παραβιάσεις των διαγραμμάτων δόμησης, καταστρατήγηση των νόμιμων προβλέψεων υλοποίησης είτε εξαγοράς θέσεων στάθμευσης σε αλλαγές χρήσεις και για πλήθος άλλες περιπτώσεις. Δηλαδή για σωρεία καταστρατηγήσεων του νόμου, που σημαίνουν μεγάλο πάρτι πολεοδομικών αυθαιρεσιών στην καρδιά της πρωτεύουσας, μαζί με μεγάλης έκτασης φοροδιαφυγή και εισφοροδιαφυγή από τα ταμεία του κράτους.
Τρίτη 19 Μαρτίου 2019
Το παρασκήνιο της παραίτησης Ρουμελιώτη από την τράπεζα των μηχανικών
Το χρονικό μιας προαναγγελθείσας απομάκρυνσης γράφτηκε χθες το βράδυ στην άλλοτε τράπεζα των μηχανικών.
Ο πρόεδρος, Παναγιώτης Ρουμελιώτης, υπέβαλε την παραίτησή του θέλοντας να προλάβει τις εξελίξεις.
Ο τέως πρόεδρος της Attica Bank παραιτήθηκε λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση ότι θα υπάρξει σήμερα έκτακτο διοικητικό συμβούλιο για την προκήρυξη γενικής συνέλευσης όπου ο μέτοχος, ο ΕΦΚΑ που έχει απορροφήσει το ΤΣΜΕΔΕ, θα έθετε θέμα απομάκρυνσής του.
Ο κ. Ρουμελιώτης πλήρωσε επί της ουσίας το σοβαρό επεισόδιο που είχε στα τέλη του προηγούμενου έτους με τον διευθύνοντα σύμβουλο, Θ. Πανταλάκη. Τότε που στην κυριολεξία έπεσαν μπουνιές προκαλώντας μεγάλη ζημιά στην εικόνα της τράπεζας.
Πλήρωσε επίσης την κόντρα του με τον βασικό επόπτη, την ΤτΕ, η οποία του είχε ζητήσει να δώσει εξηγήσεις κι αυτός αρνούταν συστηματικά. Όπως αρνούταν να αναλάβει και τις ευθύνες σχετικά με δάνεια που δόθηκαν σε συγκεκριμένους επιχειρηματίες κι όχι μόνο.
Ο ίδιος έστειλε τρία εξώδικα στον Γ. Στουρνάρα και τους διευθυντές της ΤτΕ, τραβώντας ακόμη περισσότερο το σκοινι. Επί της ουσίας η τράπεζα δεν μπορούσε να λειτουργήσει καθώς ο κ. Ρουμελιώτης δεν μπορούσε να συνεργαστεί ούτε με τον κ. Πανταλάκη, ούτε με τον διοικητή της ΤτΕ.
Πλέον, αναζητείται νέος πρόεδρος τον οποίο θα ορίσει η κυβέρνηση. Κι όπως λένε οι πληροφορίες του ered.gr «δεν θα είναι γυναίκα», δείχνοντας έτσι ότι μπαίνει στοπ στην κ. Κερασίνα Ραφτοπούλου. Αλλά θα είναι κάποιος έμπειρος τραπεζικός ο οποίος θα προταθεί από το Μαξίμου και θα ψηφιστεί από τη γενική συνέλευση.
Πιθανότερος για την θέση αυτή θεωρείται σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Γιώργος Μιχελής, πρώην δήμαρχος της Σκοπέλου και τραπεζικό στέλεχος με μεγάλη εμπειρία, καθώς έχει διατελέσει δ/νων σύμβουλος της Bancpost, θυγατρικής της Eurobank στη Ρουμανία, γενικός διευθυντής στην Εμπορική Τράπεζα και εκτελεστικός αντιπρόεδρος και Chief Operating Officer στην Εγνατία Τράπεζα, της οποίας υπήρξε και ιδρυτικό μέλος.
Από το 2015 έως το 2018 ήταν πρόεδρος του ΤΧΣ
Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας για ττον Υμηττό και το Μητροπολιτικό Πάρκο Γουδή
ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΓΟΥΔΗ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019 ώρα 6μ.μ
Στο Πάρκο Σχ.Χωροφυλακής
(Λεωφόρος Μεσογείων)
Θα ακολουθήσει πορεία στο Υπουργείο Περιβάλλοντος
Υπερασπιζόμαστε τον Υμηττό και το Μητροπολιτικό Πάρκο Γουδή
Διαμαρτυρόμαστε
1.Επειδή παρά τις επανειλημμένες κυβερνητικές εξαγγελίες καθυστερεί
απαράδεκτα
να εκπονηθεί η Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ), όπως
απαίτησε το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο με την από 10 Σεπτεμβρίου 2015 απόφασή του,
για να έχει ισχύ το Προεδρικό Διάταγμα 187/Δ/2011 «Καθορισμός μέτρων προστασίας
της περιοχής του όρους Υμηττού και των Μητροπολιτικών Πάρκων Γουδή-Ιλισίων».
Αποτέλεσμα αυτής της
κωλυσιεργίας είναι να βρίσκεται κυριολεκτικά στον αέρα το παραπάνω διάταγμα, ας
σημειωθεί ότι το Συμβούλιο Επικρατείας πρόσφατα, με την αρ. 2244/2018 απόφασή
του ύστερα από προσφυγή της μισθώτριας εταιρείας του Μπάντμιντον, το ακύρωσε
κατά το μέρος που αφορά την αιτούσα εταιρία (χώρος Μπάντμιντον στον πυρήνα του
Πάρκου).
2. Επειδή παρά τις επανειλημμένες κυβερνητικές
εξαγγελίες, του Πρωθυπουργού και του Αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος
κυρίου Φάμελλου, ακόμη δεν έχει καταρτιστεί Σχέδιο Νόμου «για τη σύσταση Φορέα
Διαχείρισης του Μητροπολιτικού Πάρκου» ( Ο Πρωθυπουργός δεσμεύτηκε ότι θα ήταν
έτοιμο μέχρι στις αρχές Σεπτεμβρίου 2018, ενώ ο κύριος Φάμελλος ως τις 30
Νοεμβρίου 2018)
Απαιτούμε
Να ολοκληρωθεί άμεσα η Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων
(ΣΜΠΕ), ώστε
στη συνέχεια να εκδοθεί νέο Προεδρικό Διάταγμα σε αντικατάσταση του ΠΔ
187/Δ/2011.
Να συσταθεί ο Φορέας Διαχείρισης του Μητροπολιτικού Πάρκου Γουδή, που φυσικά θα περιλαμβάνει ως όρια ευθύνης του τα
προβλεπόμενα από το ΠΔ187/Δ/2011 και παράλληλα να εξασφαλίζονται, θεσμικά,
σταθεροί επαρκείς οικονομικοί πόροι.
Να ολοκληρωθεί η παραχώρηση των 965 στρεμμάτων, όπως προβλέπει ο Νόμος
732/77 και το ΠΔ187/Δ/2011.
Εγγύηση για την υλοποίηση του Μητροπολιτικού Πάρκου Γουδή-Ιλισίων υψηλού πυκνού πρασίνου, χωρίς εμπορευματοποίηση,
αποτελεί η συνέχιση των ενωτικών μας αγώνων.
ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ: Εγκύκλιος για τον νέο τρόπο Υπολογισμού της κράτησης του Εφάπαξ
Π.Ο.
Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΝΩΣΕΩΝ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ
ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ
ΑΝΩΤΑΤΩΝ
ΣΧΟΛΩΝ
|
Μαυρομματαίων
17, 104 34 ΑΘΗΝΑ
Αρ.
Πρωτ.:
7743
Αθήνα,
18/3/2019
Προς:
Α’ Βάθμιες Ενώσεις
(για
ενημέρωση των μελών)
Συνάδελφοι
Ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 15/3 εκδόθηκε η Εγκύκλιος με Αρ. Πρωτ. Φ80020/οικ.902/Δ16.20 και θέμα «Γνωστοποίηση ρυθμίσεων του άρθρου 5 του ν. 4578/2018 (Α΄ 200)», την οποία και επισυνάπτουμε. Σύμφωνα με αυτήν:
Α. «Για όλους τους πριν και μετά την 1.1.1993 ασφαλισμένους, έμμισθους δικηγόρους, μισθωτούς μηχανικούς και υγειονομικούς, των οικείων τομέων του κλάδου πρόνοιας του πρ. ΕΤΑΑ, το ποσό της μηνιαίας ασφαλιστικής εισφοράς, ορίζεται από 1.1.2019, σε ποσοστό 4%, υπολογιζόμενο επί του ποσού που αντιστοιχεί στον κατώτατο βασικό μισθό μισθωτού, όπως εκάστοτε ισχύει.»
Β. «Οι ασφαλισμένοι, µε αίτησή τους, που υποβάλλεται στο ΕΤΕΑΕΠ οποτεδήποτε, μπορούν να επιλέξουν το ποσοστό 4% να υπολογίζεται επί ανώτερης βάσης υπολογισμού από εκείνη που προκύπτει βάσει του εκάστοτε ισχύοντος κατώτατου βασικού μισθού μισθωτού και να καθορίσουν το χρονικό διάστημα εφαρμογής της.»
Γ. «Κατόπιν των ανωτέρω, παρακαλούμε όπως ενημερώσετε άμεσα τους αρμόδιους εκκαθαριστές των εμπλεκόμενων υπηρεσιών για την ορθή εφαρμογή των κοινοποιούμενων διατάξεων. Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση ή πληροφορία.»
Συνεπώς σύμφωνα με το Ν.4578/18 και την Εγκύκλιο αυτή για το 2019 η εισφορά υπέρ κλάδου Πρόνοιας (Εφάπαξ) για τους μονοασφαλισμένους (πρώην ΤΣΜΕΔΕ) συναδέλφους που ήταν υπόχρεοι του κλάδου αυτού, θα διαμορφωθεί αναδρομικά ως εξής:
Α. 4% των 586 €, δηλαδή 23,44 € μόνο για τον Ιανουάριο 2019.
Β. 4% των 650 €, δηλαδή 26 € το μήνα από το Φεβρουάριο του 2019 και μετά.
Μέχρι σήμερα καταβάλαμε το 4% επί των μεικτών μας αποδοχών.
Όπως είχαμε επισημάνει ήδη από την ψήφιση της ρύθμισης αυτής, η ελάφρυνση της εισφοράς, θα οδηγήσει μεν σε αύξηση των καθαρών αποδοχών (όχι ισόποση γιατί είναι τμήμα της θα φορολογηθεί), αλλά και σε μεγάλη μείωση της προσδοκώμενης Εφάπαξ Παροχής.
Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019
Επιδότηση 5.5 εκατ. στον Μορέα (Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα), λόγω χαμηλότερων διελεύσεων
Αυτές είναι οι Συμβάσεις Παραχώρησης και τα ΣΔΙΤ, μηδέν επιχειρηματικό ρίσκο, φόρτωμα των βαρών στην κοινωνία...
Επιδότηση 5.512.445,54 ευρώ ενέκρινε το υπουργείο Μεταφορών στον Μορέα (Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα), λόγω χαμηλότερων διελεύσεων, σε σύγκριση με τις παραδοχές της σύμβασης παραχώρησης.
Συγκεκριμένα, εγκρίθηκαν 5.5 εκατ. για την εξάμηνη περίοδο 01.09.2018 έως 28.02.2019.
Στην απόφαση του υπουργείου αναφέρεται ότι « Το εκτιμώμενο Ελλειμμα Λογαριασμού Εσόδων έως την τελευταία ημέρα της τρέχουσας Περιόδου Υπολογισμού, ήτοι 28η Φεβρουαρίου 2019, ανέρχεται σε 4.651.730,95€. β) Η υφιστάμενη Διαφορά Λειτουργικών Δαπανών, ανέρχεται σε 2.250.206,94€, είναι μέγεθος θετικό και κατά συνέπεια δεν υπάρχει Υπέρβαση Λειτουργικών Δαπανών. γ) Η Διόρθωση (άρθρο 25.Α.6.4 της Σ.Π. όπως ισχύει) για την Περίοδο Υπολογισμού που έληξε την 31η Αυγούστου 2018 ανέρχεται σε 206.210,35€. δ) Το ποσό της αναγκαίας Πρόσθετης Επιδότησης Λειτουργίας για την τρέχουσα Περίοδο Υπολογισμού (βάσει του τύπου του άρθρου 25.Α.5) ανέρχεται σε 4.445.520,60€. ε) Η καταβολή της αιτούμενης Πρόσθετης Επιδότησης Λειτουργίας ύψους 4.445.520,60€ για την τρέχουσα Περίοδο Υπολογισμού (αθροιστικά με τις ήδη καταβληθείσες) δεν οδηγεί σε υπέρβαση του Μέγιστου Ποσού Επιδότησης Λειτουργίας (330.000.000,00€)».
Επιδότηση 5.512.445,54 ευρώ ενέκρινε το υπουργείο Μεταφορών στον Μορέα (Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα), λόγω χαμηλότερων διελεύσεων, σε σύγκριση με τις παραδοχές της σύμβασης παραχώρησης.
Συγκεκριμένα, εγκρίθηκαν 5.5 εκατ. για την εξάμηνη περίοδο 01.09.2018 έως 28.02.2019.
Στην απόφαση του υπουργείου αναφέρεται ότι « Το εκτιμώμενο Ελλειμμα Λογαριασμού Εσόδων έως την τελευταία ημέρα της τρέχουσας Περιόδου Υπολογισμού, ήτοι 28η Φεβρουαρίου 2019, ανέρχεται σε 4.651.730,95€. β) Η υφιστάμενη Διαφορά Λειτουργικών Δαπανών, ανέρχεται σε 2.250.206,94€, είναι μέγεθος θετικό και κατά συνέπεια δεν υπάρχει Υπέρβαση Λειτουργικών Δαπανών. γ) Η Διόρθωση (άρθρο 25.Α.6.4 της Σ.Π. όπως ισχύει) για την Περίοδο Υπολογισμού που έληξε την 31η Αυγούστου 2018 ανέρχεται σε 206.210,35€. δ) Το ποσό της αναγκαίας Πρόσθετης Επιδότησης Λειτουργίας για την τρέχουσα Περίοδο Υπολογισμού (βάσει του τύπου του άρθρου 25.Α.5) ανέρχεται σε 4.445.520,60€. ε) Η καταβολή της αιτούμενης Πρόσθετης Επιδότησης Λειτουργίας ύψους 4.445.520,60€ για την τρέχουσα Περίοδο Υπολογισμού (αθροιστικά με τις ήδη καταβληθείσες) δεν οδηγεί σε υπέρβαση του Μέγιστου Ποσού Επιδότησης Λειτουργίας (330.000.000,00€)».
ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ: Λανθασμένες εισφορές ΕΤΕΑΕΠ (Επικουρικό και Εφάπαξ) σε Μισθωτούς Δημόσιους Υπάλληλους Μηχανικούς
Π.Ο.
Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΝΩΣΕΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ
|
Μαυρομματαίων 17, 104 34
ΑΘΗΝΑ
Αρ. Πρωτ.: 7742 Αθήνα, 18/3/2019
Προς: 1. Υφυπουργό Εργασίας,
Κοιν. Ασφ.
& Κοινωνικής
Αλληλεγγύης
κ. Πετρόπουλο Αν.
2.
Δ/κτη ΕΤΕΑΕΠ κ. Μπρίκη Ν.
Κοιν.: 1. Γεν.
Γραμ. Κοιν. Ασφαλ. κα Βρακά Σ.
2. Πρόεδρο και ΔΕ του ΤΕΕ.
Θέμα:
Λανθασμένες εισφορές ΕΤΕΑΕΠ (Επικουρικό και
Εφάπαξ) σε Μισθωτούς Δημόσιους
Υπάλληλους Μηχανικούς.
Κε Υφυπουργέ, κε Διοικητά
Με έκπληξη το Σαββατοκύριακο εκατοντάδες συνάδελφοι μας, διαπίστωσαν ότι για πρώτη φορά, έχουν αναρτηθεί στην ηλεκτρονική σελίδα του ΕΤΕΑΕΠ ειδοποιητήρια εισφορών Εφάπαξ και Επικουρικού Μη Μισθωτού για το Φεβρουάριο 2019 καθώς και αναδρομικά 2018 και 2017 σε Δημοσίους Υπαλλήλους Μηχανικούς με αποκλειστικά μισθωτή απασχόληση.
Η ενέργεια αυτή (και μάλιστα με αναδρομικά ετών που έχουμε ήδη καταβάλει τις εισφορές μας) σε συνέχεια του ομολογημένου αντίστοιχου σφάλματος με τις εισφορές ΕΦΚΑ, προκαλεί βάσιμες υπόνοιες ότι η “ενοποίηση” του ΕΦΚΑ και του ΕΤΕΑΠ έχει προκαλέσει τεράστια προβλήματα στις εισφορές, στις συντάξεις, στις παροχές, στα ασφαλιστικά δικαιώματα.
Σας καλούμε να αποσυρθούν άμεσα τα προφανώς λανθασμένα ειδοποιητήρια (επισυνάπτουμε ένα από αυτά) -όπως έγινε και με αυτά του ΕΦΚΑ- και να αποκατασταθεί η δυσλειτουργία αυτή, η οποία ενδεχομένως θα δημιουργήσει πολλαπλά προβλήματα στην ασφαλιστική ικανότητα των συναδέλφων μας. Οι μισθωτοί μηχανικοί -που δεν έχουν ανοικτά βιβλία στην Εφορία- πρέπει με μόνιμο τρόπο να εξαιρούνται από την υποχρέωση καταβολής εισφοράς σε ΕΦΚΑ και ΕΤΕΑΕΠ.
Με έκπληξη το Σαββατοκύριακο εκατοντάδες συνάδελφοι μας, διαπίστωσαν ότι για πρώτη φορά, έχουν αναρτηθεί στην ηλεκτρονική σελίδα του ΕΤΕΑΕΠ ειδοποιητήρια εισφορών Εφάπαξ και Επικουρικού Μη Μισθωτού για το Φεβρουάριο 2019 καθώς και αναδρομικά 2018 και 2017 σε Δημοσίους Υπαλλήλους Μηχανικούς με αποκλειστικά μισθωτή απασχόληση.
Η ενέργεια αυτή (και μάλιστα με αναδρομικά ετών που έχουμε ήδη καταβάλει τις εισφορές μας) σε συνέχεια του ομολογημένου αντίστοιχου σφάλματος με τις εισφορές ΕΦΚΑ, προκαλεί βάσιμες υπόνοιες ότι η “ενοποίηση” του ΕΦΚΑ και του ΕΤΕΑΠ έχει προκαλέσει τεράστια προβλήματα στις εισφορές, στις συντάξεις, στις παροχές, στα ασφαλιστικά δικαιώματα.
Σας καλούμε να αποσυρθούν άμεσα τα προφανώς λανθασμένα ειδοποιητήρια (επισυνάπτουμε ένα από αυτά) -όπως έγινε και με αυτά του ΕΦΚΑ- και να αποκατασταθεί η δυσλειτουργία αυτή, η οποία ενδεχομένως θα δημιουργήσει πολλαπλά προβλήματα στην ασφαλιστική ικανότητα των συναδέλφων μας. Οι μισθωτοί μηχανικοί -που δεν έχουν ανοικτά βιβλία στην Εφορία- πρέπει με μόνιμο τρόπο να εξαιρούνται από την υποχρέωση καταβολής εισφοράς σε ΕΦΚΑ και ΕΤΕΑΕΠ.